• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015:90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами.

Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. Послуги зі збирання з подальшою утилізацією одноразових ємностей з медичними відходами категорії «В».

Завершена

54 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 270.00 UAH
Період оскарження: 25.11.2021 11:23 - 01.12.2021 15:00
Вимога
Вирішена

Замовник підігрує одному із Учасників та неправомірно відхиляє пропозицію

Номер: 72d026c86a12403e8f37bb0e2f8cb842
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-25-004728-a.c3
Назва: Замовник підігрує одному із Учасників та неправомірно відхиляє пропозицію
Вимога:
Учасник не погоджується із рішенням УО №228 від 10.12.2021р. із наступних причин. По-перше, яким чином Замовник виміряв розміри біобоксу за наданими фото? Учасник ТОВ "А-ЕНЕРГО" впевнений, що біобокс відповідає встановленим розмірам Замовником. Хоча, нагадаємо, що це не є Законні Вимоги, а це банально власне волевиявлення Замовника, яке не підкріплене ніяким нпа! Або Замовник наділений надздібностями щоб зробити виміри за фото, або має домовленість із одним із Учасників. По-друге, гарантійний лист щодо Тари наданий Учасником у складі своєї Пропозиції. Бажаємо Замовнику бути більш уважним! Надалі, Замовник наполягає у Протоколі, що Учасником не наданий сертифікат якості на біобок! Шановний Замовник, ви хоча б відкривали Пропозицію? Чи це був шаблон із попередньої Закупівлі? Учасник надав у складі Пропозииції файл Сертификат .pdf. Це сертифікат якості щодо запропонованої Тари, а саме Біобоксу. Саме цим документом підтверджується якість запропонованої Тари для подальшої Утилізації небезпечних відходів. Чи ви не вмієте читати? Щодо декларації відповідності на пакети, то Учасник надав декілька сертифікатів відповідності щодо запропонованої Тари - пакетів, які будуть використовуватися для подальшої утилізації небезпечних відходів. Нагадаємо, що Отримання декларації відповідності регламентується наступними законами і постановами: Законом України «Про стандартизацію» від 17.05.2001 р., ЗУ "Про підтвердження відповідності" від 17.05.2001 р., ЗУ "Про стандарти, технічні регламенти та процедури ОЦІНКИ відповідності" від 01.12.2005 р .; Технічним регламентом модулів оцінки відповідності, вимогами до маркування національним знаком відповідності. Технічними регламентами, які поширюються на заявлені товари, а також пояснення до них. Продукція, яка потрапляє під дію Технічних регламентів: дитячі іграшки; миючі та чистячі засоби; засоби індивідуального захисту; електрообладнання з робочою напругою від 50 до 1000 В змінного і від 75 до 1500 В постійного струму; верстати і промислове устаткування; вибухозахищене обладнання; обладнання, що працює під тиском, що перевищує атмосферне на 0,05 кПа; обладнання, що працює на газоподібному паливі. Тож, виникає питання який саме предмет цієї Закупівлі? Відповідно до оголошення та ЗУ "Про публічні Закупівлі", документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Виходячи з положень статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником самостійно розробляється та затверджується документація (оголошення про проведення спрощеної закупівлі, технічні та кількісні характеристики до предмета закупівлі інші додатки), в якій зазначається критерії та інформація про характеристики предмета закупівлі, але ж це не дає право Замовнику перебирати не притаманні йому функції регуляторної діяльності у сфері, до якої він має дуже далеке відношення. Наголосимо, що такі дії кваліфікуються низкою статей карного Кодексу України, а саме : Розділ 17 Кримінального кодексу України містить цілу низку кримінальних правопорушень у сфері службової діяльності та професійної діяльності, пов’язаної з наданням публічних послуг. Статтею 364 КК України передбачена кримінальна відповідальність за зловживання владою або службовим становищем. Зловживання владою або службовим становищем — умисне, з метою одержання будь-якої неправомірної вигоди для самої себе чи іншої фізичної або юридичної особи використання службовою особою влади чи службового становища всупереч інтересам служби, якщо воно завдало істотної шкоди охоронюваним законом правам, свободам та інтересам окремих громадян або державним чи громадським інтересам, або інтересам юридичних осіб. Під зловживанням владою слід розуміти умисне використання службовою особою, яка має владні повноваження, всупереч інтересам служби своїх прав щодо пред’явлення вимог, а також прийняття рішень, обов’язкових для виконання іншими фізичними чи юридичними особами. Зловживати владою може як представник влади, так і службова особа, яка виконує організаційно-розпорядчі обов’язки, оскільки остання також має владні повноваження, що розповсюджуються на підпорядкованих їй осіб. Зловживання службовим становищем — це будь-яке умисне використання службовою особою всупереч інтересам служби своїх прав і можливостей, пов’язаних з її посадою. У цілому зловживання службовим становищем — це більш широке поняття, воно охоплює зловживання владою, оскільки використовувати всупереч інтересам служби службова особа може і владні права та можливості, якщо вона ними наділена. Зловживання владою або службовим становищем передбачає наявність взаємозв’язку між службовим становищем винного і його поведінкою, яка виражається в незаконних діях або бездіяльності. Стаття 3652 КК України встановлює підстави кримінальної відповідальності за зловживання повноваженнями особами, що надають публічні послуги, тільки і виключно у разі наявності спеціальної мети — отримання неправомірної вигоди для себе або інших осіб. Зловживання повноваженнями — це суспільно небезпечне діяння (дія або бездіяльність), що посягає на встановлений порядок надання публічних послуг. Задля правильної кваліфікації дій особи необхідно дивитись приписи законодавства, яке визначає обсяг повноважень конкретного суб’єкта, та встановити факт умисного використання наданих повноважень задля отримання неправомірної вигоди (визначення неправомірної вигоди див. вище). Суспільна небезпека злочину полягає у підриві встановленого порядку надання публічних послуг, в істотному порушенні законних інтересів громадян, організацій, суспільства, держави. Зловживання повноваженнями карається обмеженням волі на строк до трьох років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до десяти років. Стаття 367 КК України. Під службовою недбалістю слід розуміти невиконання або неналежне виконання службовою особою своїх службових обов’язків через несумлінне ставлення до них, що завдало істотної шкоди охоронюваним законом правам, свободам та інтересам окремих громадян, державним чи громадським інтересам або інтересам окремих юридичних осіб. Стаття. 368 КК України, Прийняття пропозиції, обіцянки або одержання службовою особою неправомірної вигоди, а так само прохання надати таку вигоду для себе чи третьої особи за вчинення чи невчинення такою службовою особою в інтересах того, хто пропонує, обіцяє чи надає неправомірну вигоду, чи в інтересах третьої особи будь-якої дії з використанням наданої їй влади чи службового становища. Вимагаємо відмінити РІшення УО Замовника №228 від 10.12.2021р. та провести неупереджений розгляд пропозиції Учасника ТОВ "А-ЕНЕРГО".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Гарантійний лист, який надала Ваша компанія, оформлено компанією ТОВ "А-ЕНЕРГО", тобто Вами ж, а не постачальником. Саме тому він не може бути жодною гарантією для Замовника: суть гарантійного листа - постачальник забезпечує відповідною тарою у певній кількості саме Учасника - майбутнього Виконавця для здійснення повного комплексу дій з утилізації медичних відходів категорії "В". Отже, дана вимога не виконана! Щодо сертифікату, який надано - у нас виникають сумніви в його справжності, хоча ми і не є експертами і не маємо відповідних повноважень проводити його експертизу, надавати запити до постачальника щодо аутентичності Сертифіката. Справа в тому, що в сертифікаті на контейнер в 40 л в найменуванні виробу згідно Каталогу зазначено "Картонний контейнер 40 л. для утилізації медичних відходів, з ручкою, в комплекті з жовтим пакетом для утилізації". Виникає питання - чому ж тоді, якщо контейнер надається виробником разом з пакетом (таким чином, гарантується виробником), Ви - Учасник надали нам - Замовнику фото пакета червоного кольору?! Виникає пряма невідповідність. Можливо, червоні пакети, в такому разі, взагалі до вас, як до компанії з утилізації, жодного відношення не мають?! А, можливо, є і підстави для застосування відновідної ст. 358 КК України?! Окрім того, ми - Замовник, прекрасно бачимо як увесь перелік документів, які Ви надали для участі в закупівлі, так і їх зміст, детально їх розглянули. Просимо надалі не вводити нас в оману - не потрібно присилати максимальну кількість дозвільних та інших документів, які до даної закупівлі жодного відношення не мають. Щодо незрозумілого цитування КК України - жодного відношення до наших працівників та нашого державного медичного закладу не мають. Жодного нормативно-правового акту, норми, закону нами не порушено.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги

Номер: 933b50f945ce46a8bb499ed89898dc28
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-25-004728-a.a2
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовник. Цитуючи Вас " Замовник бажає комплексну послугу з утилізації медичних відходів категорії "В", а саме: надання тари, завантаження у транспортний засіб, транспортування, термічне знешкодження силами майбутнього Виконавця, що обов’язково має бути законно та документально підтверджено!", визиває подив - БАЖАЄ !!!! Отже , як Замовник ви можете скористатись своїм правом і прямо вказати компанію з якою Ви бажаєте співпрацювати. Вимоги до тари прописані у Наказі № 325, предметом закупівлі є ПОСЛУГА, а не товар. Не підміняйте будь ласка трактування Закону так, як вам БАЖАЄТЬСЯ. До послуг не передбачено встановлення таких обмежень. Будь ласка, видалить саме вимоги до тари та викладіть у редакції Наказу № 325
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учасник! Замовник має повне право в рамках майбутньої послуги з утилізації медичних відходів категорії «В» обирати складові послуги для зручності, якості, швидкості тощо. Щодо тари для медичних відходів категорії «В» - це складова комплексної майбутньої послуги з утилізації, що як дозволено, так і не заборонено жодним нормативно-правовим актом. "Бажає" Замовник в рамках діючого законодавства і в жодному разі не підмінює поняття вимог до тари та вимог до комплексної послуги з утилізації, адже саме це і є предметом даної закупівлі "Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. Послуги зі збирання з подальшою утилізацією одноразових ємностей з медичними відходами категорії «В»».
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

Порушення законодавства

Номер: 3100fd474076470d8bdcfce0cb60f7ce
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-25-004728-a.a1
Назва: Порушення законодавства
Вимога:
Шановний Замовнику ! Згідно Наказу № 325 МОЗ України від 08.06.2015 року « Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами» , а саме Частина III Загальні вимоги до організації системи поводження з відходами П. 5 У місцях первинного утворення відходів повинні бути запасні ємності (пакети або контейнери) для збирання відходів. П. 6 Наповнені пакети або контейнери після первинного збирання герметизуються, позначаються біркою для маркування, переміщуються в накопичувальні контейнери, що закриваються кришкою. П. 8 Пакет з відходами категорій В і С, що пройшов дезінфекцію, має містити маркування щодо категорії відходів, дати проведення дезінфекції, виду дезінфекції, відповідальної особи, що здійснювала дезінфекцію для медичних відходів. Згідно частини V Вимоги до відходів категорії В п. 3 Медичні відходи категорії В збирають у тверду (що не проколюється) упаковку (контейнери) або в одноразову м’яку (пакети). п. 5 Для збирання гострих предметів слід використовувати вологостійкі ємності (контейнери), що не проколюються. Ємність повинна мати кришку, що щільно прилягає та унеможливлює її безконтрольне розкриття. п.6. Для збирання органічних, рідких відходів категорії В (кров, промивні, дренажні рідини тощо) використовують герметичні вологостійкі ємкості (контейнери), що унеможливлюють їх безконтрольне відкриття. п.7. Контейнери закриваються кришками. При використанні м’якої упаковки після її заповнення працівник, що відповідає за збір відходів у підрозділі, дотримуючись вимог біологічної безпеки, зав’язує пакет або закриває його, унеможливлюючи висипання відходів. Транспортування відходів категорії В у відкритих ємностях не допускається. п.8. Дезінфекція багаторазових ємностей для збору відходів категорії В у закладі проводиться після кожного використання. п.9. Медичні відходи категорії В, отримані з клінічних підрозділів, збирають у контейнери, які переміщують до приміщення для збирання відходів або до приміщення для тимчасового зберігання відходів. п.10. Контейнери для зберігання відходів повинні бути виготовлені з матеріалів, стійких до механічного впливу, високих та низьких температур, мийних та дезінфекційних засобів, закриватися кришками, конструкція яких не повинна допускати їх безконтрольного відкриття. Отже, неодноразово вивчивши ОСНОВНИЙ нормативний документ, який регулює поводження з медичними відходами в лікувальному закладі ми не знайшли згадування про такий вид тари як БІОБОКС, до якого ви встановлюєте свої вимоги. Цей «новий винахід» тари, який не згадується в жодному нормативному документі створений лише для протягування ОДНОГО всім відомого Учасника, який додає до своєї тендерної документації «смішне» креслення та Висновок експертизи на ящик картонний !!!!! Отже , ніякого БІОБОКСА в природі не існує, а лише в уяві Замовника, який порушує конкурентне законодавство та зловживає своїм правом на встановлення вимог. Друге питання, чому взагалі Виконавець послуг із знешкодження відходів повинен надавати тару? Якщо Наказом № 325 , чітко прописано, що це обов’язок Замовника!!!! – п. 6 та п. 8 Частини III Загальних вимог до організації системи поводження з відходами. Згідно п. 19 та п 20 Частини V «Вимоги до відходів категорії В» - Вивезення відходів категорії В, що не пройшли знезараження (дезінфекції) в місцях утворення чи у приміщеннях для поводження з відходами, за межі території закладів не допускається. - Відходи категорії В після знезараження передаються на підприємства, що мають ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами та мають відповідне сертифіковане обладнання. Тобто, на спеціалізовані підприємства відходи передаються знезаражені та ЗАПАКОВАНІ!!!!!!!!! Приведить будь ласка документацію до норм чинного законодавства та не порушуйте законодавство у сфері державних закупівель, конкурентного законодавства та низки статей карно Кодекса в частині службових злочинів.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учасник! Замовник уважно ознайомився з Вашою вимогою та запевняє, що чітко дотримується інструкції з поводження з відходами. Згідно Наказу № 325 МОЗ України (08.06.2015), а саме в ч.3, п.5 один з видів тари для збирання та транспортування медичних відходів "контейнер". Замовник в праві обрати собі певний вид тари для утилізації медичних відходів за власним бажанням. Біобокс, мається на увазі вищезгаданий контейнер, може мати й іншу назву. Замовник бажає комплексну послугу з утилізації медичних відходів категорії "В", а саме: надання тари, завантаження у транспортний засіб, транспортування, термічне знешкодження силами майбутнього Виконавця, що обов’язково має бути законно та документально підтверджено! Ми дотримуємося правил знезараження та пакування особливо небезпечних медичних відходів категорії "В". Також знаємо про необхідність наявності ліцензії у надавача послуг та наявності спеціалізованого обладнання. Документація відповідає чинному законодавству, зокрема у сфері державних закупівель.  Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (№ 922-VIII від 25.12.2015 року, в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019 року), розділ III загальні умови здійснення закупівлі, Стаття 14, пункт 4 у разі здійснення спрощеної закупівлі (придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону) у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Законом передбачено складання тендерної документації тільки при проведенні конкурентних процедур закупівель, які перелічені в пункті 13 частини першої статті 1 та статті 13 Закону, а саме – відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу. Спрощена закупівля не є конкурентною процедурою в розумінні Закону. Вимоги, які встановлені Законом для тендерної документації, не поширюються на спрощені закупівлі. В той же час законом прямо передбачено можливість вказувати торгову марку предмету закупівлі в спрощеній закупівлі. Крім того, в Законі не вимагається обґрунтовувати посилання на торгову марку. Враховуючи вищевикладене, керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник вважає за потрібне зазначити саме таку вимоги до предмета закупівлі (надання послуг).
Статус вимоги: Відхилено