-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт частини внутрішніх приміщень будівлі Білокриницької сільської ради за адресою: Рівненська обл., Рівненськй р-н., с.Біла Криниця, вул.Рівненська, 94
Категорія: пункт 1 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»
Завершена
1 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
Період оскарження:
25.11.2021 10:56 - 01.12.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Скарга на рішення та дії замовника
Номер:
9e37000d20724e139fb8f1187f76b2c3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-25-003867-a.a2
Назва:
Скарга на рішення та дії замовника
Вимога:
Замовнику
Білокриницькій сільській раді
35342, Рівненська обл., Рівненський р-н,
с. Біла Криниця, вул. Рівненська, буд. 94
Скарга
щодо рішення Замовника про дискваліфікацію
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЗАХІДБУДЦЕНТР» не погоджується з протоколом ї № 14 від 13.12.2021 р. про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЗАХІДБУДЦЕНТР» за предметом закупівлі «Капітальний ремонт частини внутрішніх приміщень будівлі Білокриницької сільської ради за адресою: Рівненська обл.. Рівненський р-н., с. Біла Криниця, вул. Рівненська, 94» Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (ідентифікатор закупівлі: UA-2021- 11-25-003867-а) і аргументує дану позицію наступним чином.
Відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги", учасники будуть мати можливість накласти як ), кваліфікований електронний підпис (далі – КЕП) так і удосконалений електронний підпис (далі – УЕП).
Відповідно до п. 23 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» (далі – Закон № 2155), КЕП - це удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа.
Відповідно до п. 12 ч. 2 ст. 23 Закону № 2155 кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, відомості про те, що особистий ключ зберігається в засобі КЕП чи печатки (для кваліфікованого сертифіката електронного підпису чи печатки), тобто на пристрої для безпечного зберігання ключів КЕП.
Частиною 2 ст. 17 Закону № 2155 передбачено, що органи державної влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації державної форми власності, державні реєстратори, нотаріуси та інші суб’єкти, уповноважені державою на здійснення функцій державного реєстратора, для засвідчення чинності відкритого ключа використовують лише кваліфікований сертифікат відкритого ключа, а для реалізації повноважень, спрямованих на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов’язків фізичної або юридичної особи відповідно до закону, застосовують виключно засоби КЕП чи печатки, які мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання.
Відповідно до п. 44 ч. 1 ст. 1 Закону № 2155, УЕП — електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, який однозначно пов’язаний з підписувачем і дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис.
Відповідно до п. 3 постанови Кабінету Міністрів України «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» УЕП чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим п. 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно КЕП чи печаток або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри. Дані положення є заходами експериментального проекту.
Наразі учасники публічних закупівель можуть підписувати свої пропозиції УЕП, якщо інше не передбачено тендерною документацією/умовами закупівлі замовника, а з 01.01.2022 р. використовувати КЕП у своїй діяльності повинні будуть суб’єкти і державного, і комунального, і приватного сектору економіки.
Відповідно до ч. 3 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі», під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Отже, із зазначеного вище випливає, що для подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки може використовуватись як і УЕП, так і КЕП до 31.12.2021 року.
Відповідно до п. 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082 (далі – Порядок 1082), розміщення інформації в електронної системи закупівель здійснюється шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце.
Крім того, абз. 3 п. 3 Порядку № 1082 вимагає накладання саме КЕП на інформацію після її внесення в електронні поля. Тож, загалом, у електронній системі закупівель всі суб’єкти повинні користуватись КЕП, але Закон України «Про публічні закупівлі» такого чіткого правила не містить. Учасники можуть користуватись УЕП до кінця 2021 року і накладати його, зокрема, на електронні документи, що утворюються/подаються у складі тендерної пропозиції.
Таким чином, до 31.12.2021 р. Замовник у тендерній документації, оголошенні про спрощену закупівлю має визначити вимоги до електронного підпису учасників.
Відтак, якщо замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі визначена вимога про накладення учасником на тендерну пропозицію/пропозицію:
• КЕП, то при його перевірці має відображатися інформація: «тип підпису: кваліфікований», «тип носія особистого ключа: захищений». Якщо ж перевірка говорить про те, що «тип носія особистого ключа: незахищений», «тип підпису: удосконалений», тоді це значить, що учасник не відповідає встановленим абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам, а у замовника з урахуванням коментованого листа, наявні підстави для відхилення пропозиції учасника, визначені п. 1 ч. 1 ст. 31 цього Закону;
• КЕП/УЕП, то учасник може підписати пропозицію як КЕП, так і УЕП. І підстав для відхилення не буде.
Беручи до уваги, що Замовником не було визначено у своїй тендерній документації вимоги щодо накладання виключно КЕП чи УЕП, вважаємо що нашу тендерну пропозицію відхилено з порушенням Законів України «Про публічні закупівлі», «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги".
Враховуючи викладене, просимо Вас:
1. Скасувати протокол № 14 від 13.12.2021 р. про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЗАХІДБУДЦЕНТР» за предметом закупівлі «Капітальний ремонт частини внутрішніх приміщень будівлі Білокриницької сільської ради за адресою: Рівненська обл.. Рівненський р-н., с. Біла Криниця, вул. Рівненська, 94» Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (ідентифікатор закупівлі: UA-2021- 11-25-003867-а).
2. Повернути на попередній розгляд пропозицію учасника ТОВ «ЗАХІДБУДЦЕНТР» за предметом закупівлі «Капітальний ремонт частини внутрішніх приміщень будівлі Білокриницької сільської ради за адресою: Рівненська обл.. Рівненський р-н., с. Біла Криниця, вул. Рівненська, 94» Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (ідентифікатор закупівлі: UA-2021- 11-25-003867-а).
3. Визнати переможцем у закупівлі учасника ТОВ «ЗАХІДБУДЦЕНТР» приміщень будівлі Білокриницької сільської ради за адресою: Рівненська обл.. Рівненський р-н., с. Біла Криниця, вул. Рівненська, 94» Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (ідентифікатор закупівлі: UA-2021- 11-25-003867-а).
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга на рішення замовника.PDF 14.12.2021 15:16
- Протокол 2.PDF 17.12.2021 13:59
Дата подачі:
14.12.2021 15:16
Вирішення:
відхилити вимогу відпвідно до протоколу від 16.12.2021 №17
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Пропозиція учасника не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Номер:
781f3e3695434bf9a0426fcd251ff184
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-25-003867-a.c1
Назва:
Пропозиція учасника не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Вимога:
Шановний замовник! Звертаємо Вашу увагу, що визнання ТОВ «АЛЬТЕРА БУД ІНВЕСТ» переможцем даної спрощеної процедури порушує Вимоги Закону у зв’язку із тим, що його пропозиція містить цілий перелік невідповідностей вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі. У складі пропозиції цього учасника не надано:
1. Згідно вимог оголошення До ціни пропозиції мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ:
Календарний графік виконання робіт
У складі пропозиції учасника не надано Календарний графік виконання робіт. Отже його пропозиція не відповідає вимогам у цій частині.
2. Згідно вимог оголошення Розрахунки здійснюватимуться у національній валюті України згідно із умовами укладеного Договору, про що учасник У СКЛАДІ ПРОПОЗИЦІЇ надає погодження.
У складі пропозиції учасника не надано вищевказаного погодження. Отже його пропозиція не відповідає вимогам у цій частині.
3. Згідно вимог оголошення учасники повинні надати Лист згода на можливе відтермінування платежу у зв’язку із затриманням фінансування Замовника із зазначенням відповідного терміну.
У складі пропозиції учасника не надано вищевказаного листа згоди. Отже його пропозиція не відповідає вимогам у цій частині.
4. Учасником надано Підсумкову відомість ресурсів, у якій наведено перелік обладнання і механізмів, які ним включено до кошторисної документації та використання яких враховано у ціні пропозиції. Серед іншого там включено:
- Машина свердлильна електрична
- Молоток відбійний пневматичний
- Підіймач щогловий
- Прес гідравлічний
- Розчинозмішувач
- Дрилі електричні
- Котел бітумний
- Перфоратор електромагнітний
- Перфоратор електричний
- Пилосос промисловий
- Трамбівка
В той же час, учасник не підтвердив наявність вищевказаного облоднання та механізмів, чим порушив вимогу оголошення в цій частині.
5. Учасником надано договори оренди техніки, проте, всупереч вимогам оголошення ним не надано листів-підтвердження щодо незаперечення використання від власників/орендодавців таких машин. Отже його пропозиція підлягає відхиленню у цій частині.
У зв’язку із вищенаведеним переліком невідповідностей у документах поданої ТОВ «АЛЬТЕРА БУД ІНВЕСТ» просимо Вас повторно вивчити документи подані Учасником та відхилити їх пропозицію, як таку, що не відповідає вимогам оголошення.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол (4).PDF 17.12.2021 13:57
Дата подачі:
13.12.2021 18:21
Вирішення:
відхилити вимоу відповідно до протоколу від 16.12.2021 №16
Статус вимоги:
Відхилено