-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Доставка готової їжі, код ДК 021:2015-55520000-1-кейтерингові послуги
Торги не відбулися
3 102 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 512.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 512.50 UAH
Період оскарження:
25.11.2021 10:29 - 07.12.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника
Номер:
87083ac2ba23444e927725d28904ceed
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-25-001603-b.c4
Назва:
щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника
Скарга:
неправомірне рішення про обрання переможця
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА.pdf 24.12.2021 18:48
- Рішення від 29.12.2021 №28594.pdf 30.12.2021 11:11
- Інформація про резолютивну частину рішення від 11 01 2022 №542.pdf 12.01.2022 14:42
- Рішення від 11.01.2022 №542.pdf 14.01.2022 14:03
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.12.2021 18:52
Дата розгляду скарги:
11.01.2022 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.12.2021 11:12
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
14.01.2022 14:03
Дата виконання рішення Замовником:
21.01.2022 10:11
Коментар замовника щодо усунення порушень:
порушення усунено, учасника дискваліфіковано
Вимога
Є відповідь
Оскарження рішення про визнання переможця
Номер:
9bab1c12844945efbffab73281c08ece
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-25-001603-b.c3
Назва:
Оскарження рішення про визнання переможця
Вимога:
- Відповідно до вимог Тендерної документації, ДОДАТОК 3 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» п.13 У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: Технологічні карти на всі страви вказані в меню.
Згідно з наданими Переможцем файлами: "Технологічні карти - 1", "Технологічні карти - 2", "Технологічні карти - 3", у якому містяться усі технологічні картки на страви, Переможець не надає технологічні картки на зазначенні в Технологічних вимогах та файлі Переможця «МЕНЮ», страви., а саме: «Макарони з маслом та м’ясною підливою» (Вага на 1 людину, г) – 250 (Середа обід). «Борщ український зі сметаною» (Вага на 1 людину, г) – 250 (Вівторок обід). «Борщ український зі сметаною» (Вага на 1 людину, г) – 350 (Вівторок обід). «Каша молочна з макаронними виробами» (Вага на 1 людину, г) – 200 (Неділя сніданок). Зауважуємо, що Переможцем не надано документи, які вимагались для підтвердження технічних, якісних, кількісних характеристик предмету закупівлі. Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам Документації і є підставою для відхилення Пропозиції учасника на підставі Закону.
Відповідно до частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо, зокрема: 2) тендерна пропозиція учасника: - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. (Антимонопольним комітетом було прийнято Аналогічне рішення №845-р/пк-п3 від 18.01.2021р.)
Вимагаємо відмінити рішення про визнання ТОВ "Понтем УА" переможцем закупівлі. В іншому випадку будемо вимушені звернутись до Антимонопольного комітету, згідно Закону України "Про публічні закупівлі"
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.12.2021 16:42
Вирішення:
Шановний Учасник ! Відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації, від Учасників вимагалось надати: технологічні карти на всі СТРАВИ вказані в меню. Учасником ТОВ «Понтем.уа» в складі тендерної пропозиції містяться технологічні картки на всі страви згідно меню.
Тендерною документацією не вимагалось надати технологічні картки на порції.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Оскарження рішення про визнання переможця
Номер:
50c1c46bb4fc4e59b2c1a28c943691ed
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-25-001603-b.c2
Назва:
Оскарження рішення про визнання переможця
Вимога:
Відповідно до вимог Тендерної документації, ДОДАТОК 1
«Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»: учасник має надати:
3.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
- не менше 2 (двох) копій договору у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, специфікаціями до договору та актами виконаних послуг).
Переможцем у складі Пропозиції надано документ Кваліфікаційна частина, де надано:
Договір №37 від 18 червня 2018 року, та Лист-відгук, згідно яких сума договору: 5071568,20. Надані акти виконаних послуг не співпадають з сумою зазначеною в Договорі. Сума актів складає: 4927430,40, тобто надані не всі акти виконаних послуг, що не відповідає вимогам Тендерної документації.
Отже,Учасником не виконана вимога Замовника, що є підставою для відхилення пропозиції Учасника, на підставі Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.12.2021 16:39
Вирішення:
Шановний Учасник ! Щодо вимоги стосовно відміни рішення про визнання ТОВ
"Понтем УА" переможцем даної закупівлі, повідомляємо Вас про наступне. У відповідності із положеннями тендерної документації на дану закупівлю,нами як Замовником була встановлена вимога до учасників стосовно надання
переліку документів та інформації для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» - в т.ч. наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору
(договорів) у вигляді надання в складі тендерної пропозиції не менше 2 (двох) копій договору у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, специфікаціями до договору та актами виконаних послуг). При розгляді та оцінці тендерної пропозиції ТОВ "Понтем УА", яка за результатами оцінки була визначена найбільш економічно вигідною, нами було звернуто увагу на даний аргумент, зазначений у вимозі стосовно відміни рішення про їх визнання переможцем. При проведені даної закупівлі, ми
керуємося принципами здійснення публічних закупівель, визначеними ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі", серед яких є принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі. Цей принцип полягає в правомірному, ретельному та повному
розгляді пропозицій учасників закупівель за вимогами норм Закону і умов проведення закупівлі. Розгляд пропозиції повинен унеможливлювати відхилення пропозиції учасника при наданні неправомірної переваги тендерній пропозиції іншого учасника чи тому, що цьому учасникові, з будь-яких суб’єктивних причин, не пов’язаних зі здійсненням
закупівлі, не симпатизує Замовник. При перевірці даної інформації у відкритих джерелах (в електронній системі закупівель "Прозорро", Єдиному веб-порталі використання публічних коштів) вона була підтвердженою у
відповідності сумам, зазначеним в договорі №37 від 18 червня 2018 р. та листі-відгуку стосовно виконання даного договору. Надання не всіх актів виконаних робіт в повном обсязі зі сторони ТОВ "Понтем УА" була визначена
формальною (несуттєвою) помилкою, яка була пов’язана з оформленням тендерної пропозиції та не впливає на її зміст, а саме технічною. На підставі вищевикладеного, повідомляємо Вас про те, що Ваша вимога стосовно
відміни рішення про визнання ТОВ "Понтем УА" переможцем є незадоволеною та відхиленою.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Оскарження рішення про визнання переможця
Номер:
4e079b7cd45148cf92686e640e656b02
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-25-001603-b.c1
Назва:
Оскарження рішення про визнання переможця
Вимога:
Відповідно до вимог Тендерної документації, ДОДАТОК 1
«Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»: учасник має надати:
1.1.Інформаційна довідка щодо наявності приміщень для зберігання товару, що використовується під час надання послуг, які є предметом закупівлі та наявність матеріально-технічної бази (в т.ч. холодильного обладнання, транспортних засобів тощо) у кількості необхідній для надання послуг відповідно до додатку 1.1. до тендерної документації.
До довідки додаються:
- копії документів, що підтверджують наявність власних або орендованих складських та виробничих приміщень з холодильним обладнанням (документ на право власності, або договір оренди, або договір на складське обслуговування). При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально.
Переможцем у складі Пропозиції надано документ Кваліфікаційна частина, де надано Договір Суборенди №01/09/21П від 01.09.2021року., в п.16 даного Договору зазначено: «Цей Договір діє до 30.11.2021р.» п.16.2 «правовідносини за цим Договором можуть бути продовжені, лише шляхом переукладання договору на новий строк. Тобто оформлення нового Договору.», але ТОВ «Понтем. УА» надає Додаткову Угоду№ 1 від 16.09.2021 року, де вказано, що Договір діє до 31.12.2021 року.» Вважаємо, що ТОВ «Понтем. УА» в складі тендерної пропозиції надало не діючий договір. Але в любому випадку вище згаданий Договір підписаний менше, ніж на три роки, як вимагалось тендерною документацією.
Отже,Учасником не виконана вимога Замовника, що є підставою для відхилення пропозиції Учасника, на підставі Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.12.2021 16:38
Вирішення:
Шановний Учасник !Відповідно до Додатку № 1 до тендерної документації, від Учасників вимагалось надати:
«1.1. Інформаційна довідка щодо наявності приміщень для зберігання товару, що використовується під час надання послуг, які є предметом закупівлі та наявність матеріально-технічної бази (в т.ч. холодильного обладнання, транспортних засобів тощо) у кількості необхідній для надання послуг відповідно до додатку 1.1. до тендерної документації.
До довідки додаються:
- копії документів, що підтверджують наявність власних або орендованих складських та виробничих приміщень з холодильним обладнанням (документ на право власності, або договір оренди, або договір на складське обслуговування). При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально.
Учасник ТОВ «Понтем.уа» у складі тендерної пропозиції підтвердив наявність у нього складського приміщення та виробничого приміщення. Замовником не вимагалось надати договори строком дії на три роки, а лише акцентовано увагу Учасників на вимоги до договорів, що заключені на строк більше трьох років, що вони повинні бути посвідчені нотаріально, як того вимагає ст. 793 Цивільного кодексу України. Укладення додаткової угоди до договору є волевиявленням сторін та не суперечить ані законодавству ані умовам тендерної документації.
Статус вимоги:
Не задоволено