-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Виконання робіт за переведенням дерев’яних конструкцій у 1 групу вогнегасної ефективності за ГОСТ 16363. Родинський професійний ліцей. Учбові корпуси А-2, Б-2 Донецька обл., Покровський р-н, м. Родинське, вул. Маяковського 29 ( ДК 021:2015 - 77220000-8 Послуги з просочування деревини ).
Завершена
254 184.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 270.92 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 270.92 UAH
Період оскарження:
24.11.2021 23:28 - 06.12.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Аналог договір
Номер:
2a78c7ab55b14df89c0a647f82e0d159
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-24-016065-a.a2
Назва:
Аналог договір
Вимога:
Замовнику, Ви зазначили Вимогу "Копія договору з усіма додатками щодо виконання аналогічного договору. Під аналогічним договором розуміється договір з надання послуг з Виконання робіт за переведенням дерев’яних конструкцій у 1 групу вогнегасної ефективності за ГОСТ 16363." Виникає питання під кого ви це прописуєте? адже в типових договорах з вогнезахисної обробки з комунальними, державними органами, іншими Замовниками відповідно до ст. 3 ЗУ "Про Публічні закупівлі", не передбачається зазначення в договорі " Виконання робіт за переведенням дерев’яних конструкцій у 1 групу вогнегасної ефективності за ГОСТ 16363." ТОБТО, це в певного Учасника буде 1договір з таким формулюванням, вірно?, Вимагаємо прибрати пункт "Виконання робіт за переведенням дерев’яних конструкцій у 1 групу вогнегасної ефективності за ГОСТ 16363."
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.11.2021 10:24
Вирішення:
У відповідь на ваше звернення повідомляємо, що замовником не встановлено жодних дискримінуючих вимог, адже наша вимога про надання аналогічного договору за предметом переведенням дерев’яних конструкцій у 1 групу вогнегасної ефективності за ГОСТ 16363 не є специфічним видом робіт, у якому є обмежене коло виконавців аби стверджувати, що така вимога є дискримінацією. Також, Замовник відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» має право вимагати підтвердження досвіду від учасника в частині виконання таких же самих робіт. Замовник встановлює кваліфікаційні критерії на свій розсуд, це ПРАВО Замовника вимагати аналогічний договір. Немає жодної норми в Законі, яка б обмежувала Замовника в цьому.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Незаконні Вимоги
Номер:
f9ea50271a4142b68a278033e8d9e39f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-24-016065-a.a1
Назва:
Незаконні Вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику
1. Вимога "Сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці." є впершу чергу незрозумілою вимогою в частині що за сертифікат, ким виданий, яка сфера сертифікації якщо Ви мали на увазі ІСО,Чинне законодавство в сфері вогнезахисних робіт, Наказ 1064 – який регулює законодавчі основи вогнезахисної діяльність, не передбачає наявність в ліцензіата, виконавця робіт, будь-якого ІСО.
Керуйтися чинним законодавством, Наказом 1064!!!!
Одним з принципів публічних закупівель в Україні є недискримінація учасників (ст.3 закону). Згідно з част. 3 ст. 5 закону, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тендерна Документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вважаємо дану вимогу незаконною, такою що суперечить вимогам законодавства про публічні закупівлі, адже згідно зі ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також одним із принципів здійснення закупівель, передбачених у ст.3 Закону, є добросовісна конкуренція серед учасників.
Данна вимога порушує базові принципи ЗУ «Про публічні закупівлі», дискримінує й унеможливлює доступ учасників до закупівлі, крім тих, які «вигідні» замовнику, що є підставою для обмеження конкуренції, виникнення недобросовісної конкуренції, корупційних механізмів.
Вимагаємо, , внести зміни в Оголошення спрощеної процедури, за предметом закупівлі й Видалити НЕЗАКОННУ ВИМОГУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.11.2021 10:20
Вирішення:
Шановний Учаснику! Ми, як Замовник, не вважаємо дану вимогу дискримінаційною, оскільки у тендерній документації Замовник має право вимагати наявність у Учасника системи контролю якості виконуваних робіт. Одним з доказів необхідного рівня якості послуг є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик послуг загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Наявність у учасника сертифікату «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці» ISO 45001:2018 - свідчить про спроможність підприємства проводити контроль якості виконуваних робіт. Отримати необхідний сертифікати відповідності встановленим вимогам може будь-який суб’єкт господарювання, незалежно від організаційно-правової форми власності за умови його відповідності стандартам якості. Сертифікат є документом, що передбачається чинним законодавством України – відповідним ДСТУ, вимога щодо надання сертифікату цілком відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». Практика Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг у сфері публічних закупівель підтверджує наявність права Замовника вимагати відповідності Учасника вимогам ДСТУ ISO/ ISЕ.
Статус вимоги:
Відхилено