-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 09130000-9 – Нафта і дистиляти (Бензин А-95)
Завершена
476 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 382.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 382.00 UAH
Період оскарження:
24.11.2021 15:55 - 06.12.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Дискримінація № 4 - талони завірені підписом емітента
Номер:
e652be6dea35473e80f9f1b56dda47c4
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-24-012201-a.c7
Назва:
Дискримінація № 4 - талони завірені підписом емітента
Вимога:
З огляду на той факт, що Замовником було задоволено вимоги щодо торгової марки, емітентів та єдиних зразків талону - просимо внести зміни до п. 1 Додатку 2 до тендерної документації: "Копії лицьової та зворотної сторони талонів, що пропонуються Учасником та обслуговуються у мережі АЗС. Копії (зразки) наданих талонів повинні бути завірені підписом посадової особи (із зазначенням посади та ПІБ) власника (емітента) талонів та завірені його печаткою (у разі використання)."
Зокрема видозмінити її до наступної: "Копії лицьової та зворотної сторони талонів, що пропонуються Учасником та обслуговуються у мережі АЗС. Копії (зразки) наданих талонів повинні бути завірені підписом посадової особи (із зазначенням посади та ПІБ) УЧАСНИКА та завірені його печаткою (у разі використання)."
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.11.2021 17:51
Вирішення:
Замовником будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Дискримінація № 3 - використання торгової марки
Номер:
ff8c3c8fa37f43258f35c26b9302d1c5
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-24-012201-a.c6
Назва:
Дискримінація № 3 - використання торгової марки
Вимога:
в п. 5 Додатку 2 до тендерної документації визначено: "Скретч-картки (талони) мають бути зареєстрованої торгової марки та діяти по всій мережі АЗС, на території України, (власних та/або АЗС партнерів), про що учасник має надати відповідні підтверджуючі документи щодо права власності або використання цієї торгової марки."
Вимагаючи від учасників наявність документального підтвердження наявності
права в Учасника на використання об’єктів права інтелектуальної власності -
Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5
Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема
«недискримінація учасників», оскільки у випадку якщо реалізація учасником
пального на підставі талонів здійснюватиметься не через власну мережу АЗС,
а через мережі АЗС компаній- партнерів, то дана вимога тендерної
документації фактично унеможливлює виконання вимог тендерної документації
в цій частині тими учасниками, які здійснюють реалізацію палива через
партнерську мережу АЗС та продають талони торгової марки власника мережі
АЗС.
Отже, без жодного належного обґрунтування необхідності, вимагає наявність
інтелектуальних прав на використання цієї торгової марки.
Відповідно до положень Господарського кодексу України, кожен суб’єкт
господарювання вільний у виборі способів і методів
господарювання, місця ведення господарської діяльності. У стислі строки, які
надані для підготовки участі у торгах, нафтотрейдери не мають змогу змінити
спосіб господарювання аби виконати ці дискримінаційні вимоги, щодо
наявності в учасника ліцензійного договору на використання об’єктів права
інтелектуальної власності (знаків для товарів і послуг).
Враховуючи рекомендації Антимонопольного комітету України, вбачається,
що вимогою щодо наявності права на використання об’єктів інтелектуальної
власності, Замовник обмежує коло учасників, зокрема
дискримінує та призводить до усунення з ринку тих суб’єктів
господарювання, які мають партнерські АЗС. Таким чином, на підставі
вищевикладеного, вважаємо, що тендерна документація Замовника містить
дискримінаційні вимоги і порушують чинні норми Закону України «Про публічні
закупівлі», а саме статтю 5 «Принципи здійснення публічних закупівель та
недискримінація учасників»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.11.2021 17:28
Вирішення:
Замовником будуть внесені відповідні зміни до ТД.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Дискримінація № 1 - емітент
Номер:
a114ce2ac8f24c7eb2f5af1d214ec37e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-24-012201-a.c5
Назва:
Дискримінація № 1 - емітент
Вимога:
в п. 8 Додатку 2 до ТД визначено:
"Учасник для здійснення заправки за талонами буде пропонувати партнерські АЗС, то він повинен бути емітентом талонів єдиного зразку для всіх АЗС та гаранувати шляхом надання листа, безумовно, цілодобово та безперебійно здійсненнувати відпуск пального на АЗС/АЗК, протягом строку виконання договору, за талонами зразка учасника."
Замовник обмежив в участі у закупівлі тих учасників, які не мають талонів, емітованих безпосередньо учасником. Наше товариство не є емітентом талонів, які постачає Замовникам за укладеними договорами.
Талони, які ми пропонуємо Замовнику емітовані власником АЗС. Відпуск нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо, емітентом яких є власник АЗС або його партнер, не впливає на якість нафтопродуктів, а також на можливість та якість обслуговування на АЗС автомобілів Замовника. Наявність талонів емітованих мережею АЗС жодним чином не перешкоджатиме діяльності Замовника та навпаки, навіть дозволить мати гарантовану заправку транспорту на АЗС.
Дії Замовника суперечить принципам публічних закупівель, зазначених в ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», дотримання яких є загальнообов’язковим усіма суб’єктами публічних закупівель, а саме: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; максимальна економія, ефективність та пропорційність.
Вимагаємо внести зміни до документації в цій частині.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.11.2021 17:26
Вирішення:
Замовником будуть внесені відповідні зміни до ТД.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Дискримінація № 2 - єдиний зразок талону
Номер:
b7a65d6ae98541e281a6d4c2c0ab940e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-24-012201-a.c4
Назва:
Дискримінація № 2 - єдиний зразок талону
Вимога:
в п. 8 Додатку 2 до ТД визначено:
"Учасник для здійснення заправки за талонами буде пропонувати партнерські АЗС, то він повинен бути емітентом талонів єдиного зразку для всіх АЗС та гаранувати шляхом надання листа, безумовно, цілодобово та безперебійно здійсненнувати відпуск пального на АЗС/АЗК, протягом строку виконання договору, за талонами зразка учасника."
Зазначена вимога Документації є дискримінаційною, оскільки у випадку, якщо реалізація потенційним учасником пального на підставі талонів здійснюватиметься не через власну мережу АЗС, а через мережі АЗС компаній-партнерів, то вимога Документації про те, що паливний талон повинен бути єдиного зразка фактично унеможливлюватиме виконання вимог Документації в цій частині тими учасниками, які здійснюють реалізацію палива через декілька партнерських мереж АЗС. Таким чином, у процедурі закупівлі зможуть взяти участь лише декілька найбільших мереж АЗС, які пропонують виключно свою мережу АЗС, без залучення АЗС мереж-партнерів. Це пояснюється тим, що в кожній окремій мережі існує власний окремий зразок паливного талону, який приймається в конкретній мережі.
Враховуючи Рекомендації Антимонопольного комітету України, вбачається, що вимогою щодо наявності талону єдиного уніфікованого зразка, Замовник обмежує коло учасників, зокрема дискримінує та призводить до усунення з ринку тих суб'єктів господарювання, які мають декілька партнерських АЗС різних ТМ, які мають талони єдиного зразка на кожну АЗС партнерів окремо. Наявність принаймні двох видів талонів від різних мереж АЗС жодним чином не перешкоджатиме діяльності Замовника та навпаки, навіть дозволить мати гарантовану заправку транспорту на одній з АЗС, якщо інша через певні причини припинить обслуговування.
Вимога "єдиний зразок талонів для всіх АЗС" зменшує коло учасників у зв'язку з тим, що учасник який має декілька партнерських АЗС з неєдиним талоном, не зможе взяти участь у закупівлі, при цьому такий учасник здатний виконати умови Документації за термінами поставки та якістю товару. Крім того, наявність різних мереж АЗС з неєдиними талонами у складі пропозиції Переможця дає можливість Замовнику вибирати мережу АЗС у період поставок, керуючись максимальною економією коштів, так як ціна на роздрібному ринку змінюється щотижнево і ціни на різних мережах можуть відрізнятися суттєво.
Враховуючи зазначене, вимагаємо внести зміни до документації в цій частині.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.11.2021 17:25
Вирішення:
Замовником будуть внесені відповідні зміни до ТД.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Дискримінація № 3 - використання торгової марки
Номер:
867ff0ca37d34373967a9accf9461c0c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-24-012201-a.c3
Назва:
Дискримінація № 3 - використання торгової марки
Вимога:
Вимагаючи від учасників наявність документального підтвердження наявності
права в Учасника на використання об’єктів права інтелектуальної власності -
Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5
Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема
«недискримінація учасників», оскільки у випадку якщо реалізація учасником
пального на підставі талонів здійснюватиметься не через власну мережу АЗС,
а через мережі АЗС компаній- партнерів, то дана вимога тендерної
документації фактично унеможливлює виконання вимог тендерної документації
в цій частині тими учасниками, які здійснюють реалізацію палива через
партнерську мережу АЗС та продають талони торгової марки власника мережі
АЗС.
Отже, без жодного належного обґрунтування необхідності, вимагає наявність
інтелектуальних прав на використання цієї торгової марки.
Відповідно до положень Господарського кодексу України, кожен суб’єкт
господарювання вільний у виборі способів і методів
господарювання, місця ведення господарської діяльності. У стислі строки, які
надані для підготовки участі у торгах, нафтотрейдери не мають змогу змінити
спосіб господарювання аби виконати ці дискримінаційні вимоги, щодо
наявності в учасника ліцензійного договору на використання об’єктів права
інтелектуальної власності (знаків для товарів і послуг).
Враховуючи рекомендації Антимонопольного комітету України, вбачається,
що вимогою щодо наявності права на використання об’єктів інтелектуальної
власності, Замовник обмежує коло учасників, зокрема
дискримінує та призводить до усунення з ринку тих суб’єктів
господарювання, які мають партнерські АЗС. Таким чином, на підставі
вищевикладеного, вважаємо, що тендерна документація Замовника містить
дискримінаційні вимоги і порушують чинні норми Закону України «Про публічні
закупівлі», а саме статтю 5 «Принципи здійснення публічних закупівель та
недискримінація учасників»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.11.2021 15:55
Вирішення:
Замовником будуть внесені відповідні зміни до ТД.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Дискримінація № 2 - єдиний зразок талона
Номер:
51bced4946454ff29b10a707bcf4208e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-24-012201-a.c2
Назва:
Дискримінація № 2 - єдиний зразок талона
Вимога:
в п. 8 Додатку 1 до ТД визначено:
"Учасник для здійснення заправки за талонами буде пропонувати партнерські АЗС, то він повинен бути емітентом талонів єдиного зразку для всіх АЗС та гаранувати шляхом надання листа, безумовно, цілодобово та безперебійно здійсненнувати відпуск пального на АЗС/АЗК, протягом строку виконання договору, за талонами зразка учасника."
Зазначена вимога Документації є дискримінаційною, оскільки у випадку, якщо реалізація потенційним учасником пального на підставі талонів здійснюватиметься не через власну мережу АЗС, а через мережі АЗС компаній-партнерів, то вимога Документації про те, що паливний талон повинен бути єдиного зразка фактично унеможливлюватиме виконання вимог Документації в цій частині тими учасниками, які здійснюють реалізацію палива через декілька партнерських мереж АЗС. Таким чином, у процедурі закупівлі зможуть взяти участь лише декілька найбільших мереж АЗС, які пропонують виключно свою мережу АЗС, без залучення АЗС мереж-партнерів. Це пояснюється тим, що в кожній окремій мережі існує власний окремий зразок паливного талону, який приймається в конкретній мережі.
Враховуючи Рекомендації Антимонопольного комітету України, вбачається, що вимогою щодо наявності талону єдиного уніфікованого зразка, Замовник обмежує коло учасників, зокрема дискримінує та призводить до усунення з ринку тих суб'єктів господарювання, які мають декілька партнерських АЗС різних ТМ, які мають талони єдиного зразка на кожну АЗС партнерів окремо. Наявність принаймні двох видів талонів від різних мереж АЗС жодним чином не перешкоджатиме діяльності Замовника та навпаки, навіть дозволить мати гарантовану заправку транспорту на одній з АЗС, якщо інша через певні причини припинить обслуговування.
Вимога "єдиний зразок талонів для всіх АЗС" зменшує коло учасників у зв'язку з тим, що учасник який має декілька партнерських АЗС з неєдиним талоном, не зможе взяти участь у закупівлі, при цьому такий учасник здатний виконати умови Документації за термінами поставки та якістю товару. Крім того, наявність різних мереж АЗС з неєдиними талонами у складі пропозиції Переможця дає можливість Замовнику вибирати мережу АЗС у період поставок, керуючись максимальною економією коштів, так як ціна на роздрібному ринку змінюється щотижнево і ціни на різних мережах можуть відрізнятися суттєво.
Враховуючи зазначене, вимагаємо внести зміни до документації в цій частині.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.11.2021 15:50
Вирішення:
У Додатку 1 ТД відсутній п.8.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінація № 1 - емітент
Номер:
4776d11da97d4d26a8bc3c1b56d13edd
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-24-012201-a.c1
Назва:
Дискримінація № 1 - емітент
Вимога:
в п. 8 Додатку 1 до ТД визначено:
"Учасник для здійснення заправки за талонами буде пропонувати партнерські АЗС, то він повинен бути емітентом талонів єдиного зразку для всіх АЗС та гаранувати шляхом надання листа, безумовно, цілодобово та безперебійно здійсненнувати відпуск пального на АЗС/АЗК, протягом строку виконання договору, за талонами зразка учасника."
Замовник обмежив в участі у закупівлі тих учасників, які не мають талонів, емітованих безпосередньо учасником. Наше товариство не є емітентом талонів, які постачає Замовникам за укладеними договорами.
Талони, які ми пропонуємо Замовнику емітовані власником АЗС. Відпуск нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо, емітентом яких є власник АЗС або його партнер, не впливає на якість нафтопродуктів, а також на можливість та якість обслуговування на АЗС автомобілів Замовника. Наявність талонів емітованих мережею АЗС жодним чином не перешкоджатиме діяльності Замовника та навпаки, навіть дозволить мати гарантовану заправку транспорту на АЗС.
Дії Замовника суперечить принципам публічних закупівель, зазначених в ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», дотримання яких є загальнообов’язковим усіма суб’єктами публічних закупівель, а саме: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; максимальна економія, ефективність та пропорційність.
Вимагаємо внести зміни до документації в цій частині.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.11.2021 15:49
Вирішення:
Вітаю. У Додатку 1 відсутній п.8.
Статус вимоги:
Відхилено