• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

лот 1 – «Мікрасепт 1000 мл», «Мікрасепт 250 мл», «Мікрасепт 100 мл», лот 2 - «Бланідас Актив», лот 3 - «Бланідас 300», лот 4 – «Санітаб 1 кг»

Закупівля на 2017 рік

Торги відмінено

45 775.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 14.62 UAH
Період оскарження: 28.09.2017 14:29 - 10.10.2017 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо написаного Замовником

Номер: 4e3cd9a61c3742d9990d19444895906f
Ідентифікатор запиту: UA-2017-09-28-001076-a.a6
Назва: Щодо написаного Замовником
Вимога:
Шановний Замовнику! А по цьому лоту торги пройшли хіба без порушень Законодавства зважаючи на зазначену інформацію в протоколі відхилення нашої пропозиції?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за звернення, відповідь надано в попередньому посиланні!
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

До написаного!

Номер: 982079027cd24106bf54d0a49c30131c
Ідентифікатор запиту: UA-2017-09-28-001076-a.a5
Назва: До написаного!
Вимога:
А Вам не здається шановний Замовнику, що при бажанні заробити, Ви гребуєте нормами чинного законодавства. Ви проводите процедуру відкритих торгів, а цю процедуру регламентує Закон про публічні закупівлі, в якому сказано, що при посиланні в документації на торгову марку продукції, Замовник повинен обов"язково вказувати вираз "АБО ЕКВІВАЛЕНТ". Що Ви робите?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за звернення, відповідь надана в попередньому посиланні.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

До написаного

Номер: 245d052ec0294424845323e773b43e35
Ідентифікатор запиту: UA-2017-09-28-001076-a.a3
Назва: До написаного
Вимога:
Шановний Замовнику! В квітні місяці Ви вже проводили таку ж закупівлю, і наша пропозиція з засобом "Вернедор" була акцептована яік економічно найвигідніша. Що змінилося з тих пір? Чому прийняте протизаконне диаметрально-протилежне рішення? Тому що Ваш улюблений Учасник- корупціонер шепче Вам на ушко, що треба протизаконне робити, щоб потім Ви отримали хабаря? Якщо Ви не повернетесь в Законне русло, ми не пошкодуємо сил та придамо публічну огласку цієї справі!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за звернення, відповідь надана в попередньому посиланні.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Скарга!!!

Номер: e0a7489279b04b2d9e86cdbc5de281d3
Ідентифікатор запиту: UA-2017-09-28-001076-a.a2
Назва: Скарга!!!
Вимога:
Шановний Замовнику! Ми обурені корупційним рішенням дискваліфікувати нашу пропозицію! Ви зазначили, що не маєте на меті розгляд еквівалентців, але це є произаконним рішенням. Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника. П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати,які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!! Це велика різниця! Зазначані в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Ми запропонували навіть не еквівалент, а засіб -близнюк, до складу якого входять компоненти виготовлені на всесвітньо відомих підприємствах. Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров`я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на Ваше звернення Тендерним комітетом було прийнято рішення про скасування даного лоту у зв’язку з неможливістю внесення змін до тендерної документації у розділі «еквівалент». В свою чергу для забезпечення потреб лікарні дезінфекційними засобами прийнято рішення про негайну підготовку та оприлюднення нових торгів з відповідними виправленнями. Дякуємо за звернення!
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Щодо написаного!

Номер: b53ef3f389ff44c4a16142f325f683fb
Ідентифікатор запиту: UA-2017-09-28-001076-a.a4
Назва: Щодо написаного!
Вимога:
А Вам не здається шановний Замовнику, що при бажанні заробити, Ви гребуєте нормами чинного законодавства. Ви проводите процедуру відкритих торгів, а цю процедуру регламентує Закон про публічні закупівлі, в якому сказано, що при посиланні в документації на торгову марку продукції, Замовник повинен обов"язково вказувати вираз "АБО ЕКВІВАЛЕНТ". Що Ви робите?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за звернення, відповідь надано в попередньому посиланні!
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога!

Номер: 8107982b2c8d43279785bca6096fe86e
Ідентифікатор запиту: UA-2017-09-28-001076-a.a1
Назва: Вимога!
Вимога:
Шановний Замовнику! Ми обурені корупційним рішенням дискваліфікувати нашу пропозицію! Ви зазначили, що не маєте на меті розгляд еквівалентців, але це є произаконним рішенням. Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника. П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати,які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!! Це велика різниця! Зазначані в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Ми запропонували еквівалент по таких характеристиках, як: групи діючих речовин, призначення, спектр антимікробної дії, режими використання, умови зберігання. Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров`я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Тендерний комітет Миколаївської обласної психіатричної лікарні № 1 1 Миколаївської обласної ради надає відповідь по скарзі в окремому доданому файлі
Статус вимоги: Відхилено