• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015-45310000-3 «Електромонтажні роботи» (Послуги з проведення електромонтажних робіт з заміною запасних частин (опор силових трансформаторів) в трансформаторній підстанції ТП-3669 Офісу Генерального прокурора за адресою: м. Київ, вул. Різницька, 13/15, корпус В)

Вид закупівлі: спрощена закупівля відповідно до абзацу 4 пункту 5 частини другої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі»

Завершена

197 501.59 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 975.02 UAH
Період оскарження: 24.11.2021 14:37 - 30.11.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Контакт

Номер: 77972f71f5314bcfa5178c7a6ac51d4a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-24-009544-a.c2
Назва: Контакт
Вимога:
Шановні, доброго дня. У складі вашої тендерної документації є вимога надати учасникам закупівлі, у складі своєї тендерної пропозиції Акт попереднього огляду об‘єкта. Але жоден з контактів, які надано Замовником для зв’язку, не відповідає. Ваш представник не реагує ні на дзвінки, ні на звернення за вказаною електронною адресою. Таким чином створюються умови для корупційної схеми при проведенні закупівлі за державні кошти. Шляхом перешкоджання учасникам мати можливість домовитись про зустріч для проведеняя огляду об’єкта та підписання відповідного акту. Передбачаємо, що учасник, з яким представник Замовника має намір домовитись, вже має такий акт. Тому представник Замовника ігнорує дзвінки та листи щоб не надати умови для участі небажаних конкурентів у закупівлі. Вимагаємо відповісти на наше звернення на нашу електронну адресу або за номером телефону, який ми вказали у своєму листі, та дати нам можливість оглянути об‘єкт та підписати Акт огляду. Або вилучити цю вимогу з вашої документації як протизаконну, що, неодноразово було признано АМК. В іншому разі ми будемо змушені звернути увагу Держаудитслужби України та Правоохоронних органів України на порушення Законів України «Про публічні закупівлі», «Про запобігання корупції» та «Про захист від недобросовістної конкуренції» та вимагати розглянути правомірність або неправомірність ваших дій. Також нагадуємо вам про відповідальність за ст.164-14 «Кодексу України Про адміністративні порушення».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Залишено без розгляду

Акт огляду

Номер: c3e351c72c134f8c9eae20cb696478a4
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-24-009544-a.c1
Назва: Акт огляду
Вимога:
Доброго дня, Шановний Замовник! В тендерній документації зазначена вимога здійснити огляд (обстеження) об’єкту та надати Учасникам, у складі своєї тендерної пропозиції, акт оглядуоб’єкту. Звертаємо вашу увагу на те, що дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників,що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору? Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації або посніть що ненадання акту попереднього огляду об’єкту у кладі тендерної пропозиції Учасників не буде привідом відхилення їх пропозцій. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.