-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 -33140000-3 Медичні матеріали (Дезінфікуючий засіб для обробки рук і шкіри )
Детальна інформація стосовно предмету закупівлі зазначена в документації, яка додається до закупівлі
Завершена
153 720.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 768.60 UAH
мін. крок: 0.5% або 768.60 UAH
Період оскарження:
24.11.2021 14:30 - 06.12.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Щодо визначення переможця
Номер:
e8d36c26f4754ca98a8dcc768128c2e5
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-24-004865-b.c3
Назва:
Щодо визначення переможця
Вимога:
Згідно з наданої Вами відповіді на нашу вимогу хочемо повідомити , що згідно технічних характеристик вміст ІЗОПРОПИЛОВОГО спирту в дезінфікуючому засобі НОР-експрес складає -55 %, втім як дезінфікуючий засіб Лагосепт С виробляється на основі ЕТИЛОВОГО спирту з процентним вмістом-65-75%. Крім того вміст ЧАСів в дезінфікуючому засобі НОР-експрес складає – 0,15% , а сумарний склад ЧАСів в дезінфікуючому засобі Лагосепт С становить - 0,02-0,06 %. Таким чином , дезінфікуючий засіб Лагосепт С не відповідає вимогам Вашої ж тендерної документації і не як не може бути еквівалентом , на якому Ви наполягаєте. Тому що еквівалент (аналог) - це продукт або товар, який є рівнозначний, рівноцінний іншому продукту або товару за СВОЇМИ ХАРАКТЕРИСТИКАМИ, в даному випадку за діючими речовинами та процентним співвідношенням.
Згідно Вашої відповіді щодо наявності наданих ФОП "Артюх Марина Миколаївна" документів, Ви мабуть, не хочете бачити відсутність листів, які ж самі вимагали в тендерній документації. По-перше не зрозуміло як надання листа про відсутність субпідрядників відноситься до того , що "Артюх Марина Миколаївна" не є юридичною особою. ЛИСТ ВІДСУТНІЙ! По-друге, в своїй тендерній документації Ви вимагали лист про те, що вся надана учасником інформація та документи є достовірними ( " розділ 5, п.3, стор.11, абзац 5 -" учасник ПИСЬМОВО підтверджує у своїй тендерній пропозиції, що вся подана ним інформація та документи, є достовірними") . При чому тут проставлення печаток та підписів під документами? ЛИСТ ВІДСУТНІЙ! ВІДСУТНІ також інші листи , наявність яких прописана у вимогах Вашої тендерної документації, а саме:
-лист про умови розкриття пропозиції (розділ 4, п.2, стор.10, абзац 2);
- інформаційна довідка про відсутність документів (додаток №2, п.3.4, стор.19- "Копія Статуту Учасника", де на стор.20, абзац 1 Вами вказано: " Документи, що не передбачені законодавством для Учасників не подаються ними у складі тендерної пропозиції, а НАДАЄТЬСЯ ІНФОРМАЦІЙНА ДОВІДКА у довільній формі що до відсутності зазначених документів або подаються аналогічні документи з пояснювальною запискою стосовно надання таких документів";
-довідка погодження (стор.20 – "…Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, про розуміння чого учасник в складі своєї тендерної пропозиції НАДАЄ ДОВІДКУ ПОГОДЖЕННЯ з вищезазначеною умовою") .
Умови тендеру повинні бути для всіх однакові!!! Ви порушуєте умови ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі". Ваша відповідь підтверджує упередженне ставлення до учаксників тендерної процедури та свідчіть про бажання надати перемогу ФОП "Артюх Марина Миколаївна".
Ваші дії дозволяють зробити припущення про корупційну основу визначення переможця.
Вимагаємо повернутися до питання про визначення переможця.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.12.2021 15:48
Вирішення:
За результатами розгляду вимоги ТОВ "Владасепт" UA-2021-11-24-004865-b.c3 повідомляємо наступне.
Тендерною документацією по закупівлі не передбачено вимог до хімічного складу дезінфекційного засобу, що може бути запропонований учасником в якості предмету закупівлі.
В якості можливого різновиду запропонованої учасником продукції, у тендерній документації зазначено дезінфекційний засіб НОР-ЕКСПРЕС. При цьому, у табличній частині Додатку №6 тендерної документації зазначено про можливість пропонування еквівалентної продукції.
Чинне законодавство не містить нормативного визначення поняття еквівалент. Словник української мови в 11 томах , 1971, визначає еквівалент як щось рівноцінне, рівносильне, те, що повністю відповідає чому-небудь, може його замінювати.
Під час обговорення умов тендерної документації, у відповідь на запитання учасника щодо можливості пропонування в якості предмета закупівлі дезінфекційного засобу на основі спирту етилового, замовник повідомив, що до розгляду приймаються всі еквіваленти, які включені до Державного реєстру дезінфекційних засобів.
Засіб дезінфікуючий «Лагосепт С», запропонований учасником ФОП АРТЮХ М.М., включено до Державного реєстру дезінфекційних засобів 2020 рік (з 07.09.2020р.), згідно наказу Міністерства охорони здоровя від 17.11.2020 №2663, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизиКомісії з державної санітарноепідеміологічної експертизи при головному державному санітарному лікареві України Наукового центру превентивної токсикології, харчової та хімічної безпеки імені академіка Л.І.Медведя Міністерства охорони здоров'я України від 06.08.2020 № 12.2-18-5/18056, термін дії до 17.11.2025.
Таким чином, запропонований учасником ФОП АРТЮХ М.М. в якості предмету закупівлі дезінфікуючий засіб «Лагосепт С» повністю відповідає умовам тендерної документації. Підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника відсутні.
Щодо письмових підтверджень погодження учасника із умовами тендерної документації, то такі підтвердження надаються учасником у довільній формі. Надані учасником ФОП АРТЮХ М.М. у складі тендерної пропозиції документи містять інформацію щодо фактичного підтвердження із такими умовами. Таким чином, умови тендерної документації в цій частині дотримано. Підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника відсутні.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Щодо визначення переможця
Номер:
d13c4a69558c4c03acb344ad0f9e0270
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-24-004865-b.c2
Назва:
Щодо визначення переможця
Вимога:
Про визнання переможцем тендерної закупівлі ФОП "Артюх Марина Миколаївна":
1). Згідно наданих ФОП "Артюх Марина Миколаївна" медико-технічних характеристик предмета закупівлі дезінфікуючий засіб не відповідає вимогам Вашої тендерної документації. До закупівлі було запропоновано засіб "НОР-ЕКСПРЕСС", який в якості діючих речовин містить: спирт ІЗОПРОПИЛОВИЙ - 55%, алкілдиметилбензиламоній хлорид-0,15%. Учасник якого Ви обрали переможцем, запропонував засіб "Лагосепт С" з вмістом діючих речовин: ЕТИЛОВИЙ спирт в кількості 65-75% з додаванням комплексу четвертинних амонійних сполук (N,N-диметил-N-алкіл(С6-18)-бензолметанаміній хлорид-0,01-0,03; N-децил-N,N-диметил-1-деканаміній хлорид)0,01-0,03. Таким чином у дезінфікуючих засобів РІЗНІ діючі речовини, що НЕ ВІДПОВІДАЮТЬ вашим вимогам.
Крім того в представленій для розгляду тендерній документації ФОП "Артюх Марина Миколаївна" відсутній ряд документів, які Ви вимагали надати в тендерній пропозиції, а саме:
-розділ 3, п.4, стор.6 – "Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, з ПИСЬМОВИМ підтвердженням у пропозиції";
-розділ 3, п.7, стор.10, абзац 3 - "… або ІНФОРМАЦІЮ У ДОВІЛЬНІЙ формі щодо не залучення субпідрядника";
-розділ 4, п.2, стор.10, абзац 2 - "… Про дотримання цих вимог учасник у складі тендерної пропозиції ПОДАЄ ЛИСТ відповідного змісту ";
- розділ 5, п.3, стор.11, абзац 5 -" учасник ПИСЬМОВО підтверджує у своїй тендерній пропозиції, що вся подана ним інформація та документи, є достовірними";
- додаток №2, п.3.4, стор.19- "Копія Статуту Учасника", де на стор.20, абзац 1 Вами вказано: " Документи, що не передбачені законодавством для Учасників не подаються ними у складі тендерної пропозиції, а НАДАЄТЬСЯ ІНФОРМАЦІЙНА ДОВІДКА у довільній формі що до відсутності зазначених документів або подаються аналогічні документи з пояснювальною запискою стосовно надання таких документів";
- стор.20 – "…Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, про розуміння чого учасник в складі своєї тендерної пропозиції НАДАЄ ДОВІДКУ ПОГОДЖЕННЯ з вищезазначеною умовою" .
Таким чином пропозиція ФОП "Артюх Марина Миколаївна" не відповідає медико-технічним вимогам закупівлі та при такій кількості відсутніх документів, зазначених в Вашій тендерній закупівлі, не може бути визнана переможною.
ВИМАГАЄМО переглянути результати тендерної закупівлі. В разі ігнорування наших вимог ТОВ "Владасепт" залишає за собою право звернутися до АМКУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.12.2021 11:04
Вирішення:
За результатами розгляду вимоги ТОВ "Владасепт" UA-2021-11-24-004865-b.c2 повідомляємо наступне.
У відповідності до абз. 3 п.1 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Згідно ст.23 Закону, Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент" Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Враховуючи вищевикладене, Замовником у табличній частині Додатку № 6 до тендерної документації зазначено про можливість надання у якості пропозиції предмета закупівлі також еквівалентів зазначеної Замовником продукції.
Учасником ФОП АРТЮХ М.М. в якості предмета закупівлі запропоновано засіб дезінфікуючий "Лагосепт С", що є еквівалентним за призначенням, технічними та якісними характеристиками. Засіб дезінфікуючий «Лагосепт С» включено до Державного реєстру дезінфекційних засобів 2020 рік (з 07.09.2020р.). Отже, запропонована учасником ФОП АРТЮХ М.М. повністю задовольняє вимогам тендерної документації щодо предмета закупівлі.
Щодо письмових підтверджень погодження учасника із умовами тендерної документації, то учасником ФОП АРТЮХ М.М. у повній мірі дотримано таки умови. Зокрема, учасником ФОП Артюх М.М. подана тендерна пропозиція де письмово підтверджено що вона дійсна 90 днів, також учасник у своїй тендерної пропозиції письмово підтвердив, у своїй тендерній пропозиції що вся інформація та документи, є достовірними, шляхом проставлення підпису та печатки.
Щодо інформації про субпідрядників, то така інформація надається у випадку залучення учасником субпідрядника.
Учасник ФОП АРТЮХ М.М. не є юридичною особою, а, отже, умови розділу 1 Додатку №2 до тендерної документації не розповсюджуються на нього.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Щодо дискваліфікації
Номер:
86b997e93f324165b65f1baf9aba9c37
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-24-004865-b.c1
Назва:
Щодо дискваліфікації
Вимога:
Шановний Замовнику! У відповідь на протокол №69/303 про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повідомляємо:
1) п.8 "Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства."
Пункт Закону на який Ви посилаєтесь прописаний наступним чином : " 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону".
Надані нами документи в тендерній пропозиції повністю відповідають пункту закону на який Ви посилаєтесь в протоколі, а саме: Технічна специфікація, де прописані технічні, якісні характеристики предмета закупівлі (листи: №24 "Сертифікат якості", №25 Висновок ДСЕЕ, №26 Реєстрація засобу, №27 Інструкція, №23 Технічна специфікація).
2) абзац 2 п.8 "ТОВ "Владасепт" у складі тендерної пропозиції не надано Додаток № 6, необхідність надання якого передбачено розділом 3 тендерної документації". По зазначеному вами додатку №6 ТОВ "Владасепт" представлено весь пакет необхідних документів, а саме листи "№ 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, які додані до тендерної документації.
Виходячи з вищезазначеного вимагаємо відмінити рішення про необґрунтовану дискваліфікацію ТОВ "Владасепт" та повернутися до розгляду нашої тендерної пропозиції.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.12.2021 11:01
Вирішення:
За результатами розгляду вимоги ТОВ "Владасепт" UA-2021-11-24-004865-b.c1 повідомляємо наступне.
У відповідності до абз. 3 п.1 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Згідно абз. 1 ч.3 ст.22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Тобто, тендерна документація, окрім інформації, що має бути включена до неї згідно вимог законодавства, може також містити інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Така ж позиція закріплена на рівні Примірної тендерної документації, затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680. Зокрема, примірна тендерна документація повинна містити:обов'язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону України "Про публічні закупівлі"; інформацію, що формується замовником шляхом заповнення окремих полів електронних форм електронної системи закупівель; додатки, що завантажуються до електронної системи закупівель окремими файлами.
Зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником.
У відповідності до п.1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції табличної частини Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення Замовником), та завантаження файлів з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (плани або креслення, або малюнки, або опис предмета закупівлі тощо) (у разі потреби).
Згідно п.6 табличної частини Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведенні у Додатку № 6 до тендерної документації. Таким чином, учасником у складі тендерної пропозиції має бути надано інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі у формі, наведеній у Додатку № 6.
Учасником ТОВ "Владасепт" у складі тендерної пропозиції не було надано Інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі у формі, передбаченій п.6 табличної частини Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. За таких умов учасник ТОВ "Владасепт" не може вважатись таким, що належним чином виконав вимоги тендерної документації, що і стало причиною відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "Владасепт" у відповідності до абз. 3 п.1 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Не задоволено