-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Вироби медичного призначення, що застосовуються для надання медичної допомоги хворим на COVID-19
Керуючись Законом України від 01.07.2021 № 1599-ІХ Про внесення зміни до розділу X "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про публічні закупівлі" щодо виключення можливості здійснення закупівель без використання електронної системи закупівель та Розпорядженням керівника робіт з ліквідації наслідків медико-біологічної надзвичайної ситуації природного характеру державного рівня пов’язаної із поширенням коронавірусної хвороби COVID-19 № 50 від 06.08.2021 р. про те, що КНП ХОР «ОДІКЛ» віднесено до закладів охорони здоров’я першої хвилі
Завершена
523 100.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 615.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 615.50 UAH
Період оскарження:
24.11.2021 14:39 - 30.11.2021 10:30
Вимога
Залишено без розгляду
СКАРГА на неправомірне визначення переможця торгів
Номер:
605c943dc1bc462d9d0ff9fb86dfdcee
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-24-009615-a.b3
Назва:
СКАРГА на неправомірне визначення переможця торгів
Вимога:
29 листопада 2021 року КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА ДИТЯЧА ІНФЕКЦІЙНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" розмістило на порталі prozorro.gov.ua (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-11-24-009615-a) оголошення про проведення закупівлі шляхом проведення процедури спрощеної закупівлі: вироби медичного призначення, що застосовуються для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 відповідно до коду ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (33199000-1 Одяг для медичного персоналу: (Класифікація за НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів": 32297 Шапочка хірургічна, одноразового використання, нестерильна; 35492 Халат ізолюючий, одноразового застосування; 16176 Ізолювальний костюм; 61937 Бахіли хірургічні)
ТОВ Компанія «Пірена» виявила бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно Тендерної документації подало тендерну пропозицію.
16 грудня 2021 року КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА ДИТЯЧА ІНФЕКЦІЙНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" прийняло Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою яким вирішено визнати переможцем та прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з учасником процедури спрощеної закупівлі «UA-2021-11-24-009615-a» по предмету: ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (33199000-1 Одяг для медичного персоналу: (Класифікація за НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів": 32297 Шапочка хірургічна, одноразового використання, нестерильна; 35492 Халат ізолюючий, одноразового застосування; 16176 Ізолювальний костюм; 61937 Бахіли хірургічні) – «Фізична особа підприємець ЛІЩУК КАРІНА ОЛЕКСАНДРІВНА» код ЄДРПОУ 3668109660.
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи
По-перше:
Відповідно до п.1 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Додатку №1 до ОГОЛОШЕННЯ для проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель на закупівлю товару за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (33199000-1 Одяг для медичного персоналу: (Класифікація за НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів": 32297 Шапочка хірургічна, одноразового використання, нестерильна; 35492 Халат ізолюючий, одноразового застосування; 16176 Ізолювальний костюм; 61937 Бахіли хірургічні) «Товар повинен мати документи, що підтверджують проведення оцінки відповідності запропонованого товару вимогам технічного регламенту, затвердженого постановами КМУ №753, №754, №755 від 02.10.2013 (копія сертифікату або свідоцтва або декларації про відповідність) на товар, що закуповується. (У разі якщо товар підлягає реєстрації. Якщо товар не підлягає реєстрації, необхідно надати лист пояснення з посиланням на нормативно-правові акти та обґрунтуванням ненадання посвідчення/свідоцтва). Копії вищезазначених документів подаються завірені підписом та печаткою».
На відповідність вище зазначеному пункту ФОП ЛІЩУК КАРІНА ОЛЕКСАНДРІВНА надала у складі тендерної пропозиції Декларацію про відповідність № UA. TR.MD. 753-001-20 від 05.10.2020 р. (в редакції № 4 від 28.06.2021 р.). Але дана декларація НЕ МІСТИТЬ підтвердження запропонованого товару, а саме : Халат медичний захисний комбiнований на зав'язках та Комбінезон медичний вимогам технічного регламенту, затвердженого постановами КМУ №753, №754, №755 від 02.10.2013. В переліку медичних виробів до Декларації про відповідність відсутній Халат медичний захисний комбiнований на зав'язках відповідно до Технічних вимог до предмета закупівлі
35492 - Халат ізолюючий, одноразового застосування 33199000-1 Халат медичний захисний комбiнований на зав'язках Халат медичний (захисний) комбінований на зав`язках (СМС та ламінований спанбонд - 35+45 г/м2) нестерильний
Розмір: Універсальний шт. 3000
Декларація про відповідність № UA. TR.MD. 753-001-20 від 05.10.2020 р. (в редакції № 4 від 28.06.2021 р.) містить в переліку халати з іншими характеристиками, що не відповідають МЕДИКО-ТЕХНІЧНИМ, ЯКІСНИМ ТА КІЛЬКІСНИМ ХАРАКТЕРИСТИКАМ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ. Вище вказана Декларація не підтверджує що халати можуть виконуватися з матеріалу СМС (міститься підтвердження тільки щодо матеріалів спанбонд та ламінований спанбонд).
Також В переліку медичних виробів до Декларації про відповідність відсутній Комбінезон медичний відповідно до Технічних вимог до предмета закупівлі :
3 16176 - Ізолювальний костюм 33199000-1 Комбінезон медичний Комбінезон повинен бути виконаний із дихаючого мікропористого матеріалу, що перешкоджає проникненню інфекційних агентів через бризки рідин, тверді аерозолі та безпосередній контакт із зараженими особами чи предметами.
Матеріал, з якого виконаний комбінезон, повинен мати мікроскопічні пори, що дозволяють дихати тілу користувача, виводячи в одну сторону зайве тепло та вологу у вигляді водяного пару. Повинен мати антистатичні властивості та відповідати вимогам Технічного регламенту засобів індивідуального захисту, Стандартам: ДСГУ EN 14126:2008 «Одяг захисний. 3ахист вiд iнфекцiйних агентiв. Вимоги до експлуатацiйних характеристик i методи випробування», ДСГУ EN ISO 14971:2015 «Вироби медичнi. Настанови щодо управлiння ризиком».
Комбінезон ізоляційний, медичний захисний, з капюшоном, на блискавці, спанбонд 40г/м2, нестерильний, одноразового використання, еластична гумова тасьма вшита на зап'ястях, щиколотках, на попереку та по контуру обличчя, що повинно забезпечувати надійне прилягання комбінезона до тулуба користувача.
Розмір: Універсальний
Рукав цільнокроєний, капюшон повинен бути вироблений із лише двох частин.
Індивідуальна упаковка.
Маркування виробу повинно бути виконане виключно державною мовою.
Виробник - Україна шт. 2000
Декларація про відповідність № UA. TR.MD. 753-001-20 від 05.10.2020 р. (в редакції № 4 від 28.06.2021 р.) містить в переліку комбінезони з іншими характеристиками, що не відповідають МЕДИКО-ТЕХНІЧНИМ, ЯКІСНИМ ТА КІЛЬКІСНИМ ХАРАКТЕРИСТИКАМ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ. Вище вказана Декларація не підтверджує що комбінезони мають щільність 40 г/м2 (міститься підтвердження тільки щодо щільності від 45 г/м2), хоча відповідно до наданої у складі тендерної пропозиції Таблиці відповідності Вих № 07/12/2 від 07.12.2021 р. ФОП ЛІЩУК КАРІНА ОЛЕКСАНДРІВНА, що комбінезон має щільність саме 40 г/м2. Також дана декларація не містить підтвердження відповідності комбінезонів вимогам ДСГУ EN ISO 14971:2015 «Вироби медичнi. Настанови щодо управлiння ризиком».
ТАКИМ ЧИНОМ, Фізична особа підприємець ЛІЩУК КАРІНА ОЛЕКСАНДРІВНА запропонувала поставити Товар без належної документації, що не відповідає вимогам до товару затвердженого Замовником торгів у тендерній документації.
Згідно ст.5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дії Замовника в частині визнання переможцем Фізичної особи підприємця ЛІЩУК КАРІНА ОЛЕКСАНДРІВНА є неаргументованими, незаконними, необ’єктивними. Замовник порушив принцип здійснення закупівель встановлений ч.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів.
На наш погляд, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА ДИТЯЧА ІНФЕКЦІЙНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" , визнаючи переможцем ФОП ЛІЩУК КАРІНА ОЛЕКСАНДРІВНА враховуючи відсутність у тендерній документації ФОП ЛІЩУК КАРІНА ОЛЕКСАНДРІВНА всіх документів що вимагаються тендерною документацією Замовника, порушує діюче законодавство.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Разом з тим, досягнення переваг добросовісної конкуренції не можливе без чіткого дотримання всіма суб’єктами публічних закупівель норм чинного законодавства України.
Враховуючи зазначене, учасник – ФОП ЛІЩУК КАРІНА ОЛЕКСАНДРІВНА є таким, що не відповідає, встановленим до вимог п.1 ч. 13. ст. 14 Закону ( пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;).
ТОВ Компанія «Пірена» вимагає скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15 грудня 2021 року щодо визначеня переможцем закупівлі ФОП ЛІЩУК КАРІНА ОЛЕКСАНДРІВНА та відхилити пропозицію ФОП ЛІЩУК КАРІНА ОЛЕКСАНДРІВНА та, в разі ігнорування законних вимог, залишає за собою право звернення до антикорупційних та правоохоронних органів.
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА.pdf 16.12.2021 19:01
- Відповідь 20.12.2021 15:12
Дата подачі:
16.12.2021 19:02
Вимога
Відхилено
Необґрунтоване відхилення пропозиції
Номер:
721882611a664ae38b5d4db5bb51bb6f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-24-009615-a.c2
Назва:
Необґрунтоване відхилення пропозиції
Вимога:
13.12.2021 року протоколом щодо прийняття рішення Уповноваженою особою (далі - Протокол) було відхилено найбільш економічно вигідну пропозицію учасника - ТОВ "ВО "АРХОНТ", як таку що не відповідає вимогам до предмету закупівлі.
Учасник не погоджується з рішенням Замовника з наступних підстав.
1. Замовник зазначає про невідповідність запропонованого товару Учасником вимогам закупівлі у зв'язку з тим, що Учасником надано таблицю відповідності, яка не містить висновку щодо відповідності вимогам Замовника або відхилення від них. Оголошення Замовника містить вимогу надати таблицю відповідності: "Таблиця відповідності запропонованого учасником товару вимогам Оголошення, яка повинна містити: вимоги замовника, параметри запропонованого Учасником товару, а також висновок щодо відповідності вимогам замовника чи відхилення від них з посиланням на пункт підтверджуючого документу. На підтвердження відповідності запропонованого товару медико-технічним вимогам, надати інструкцію або інший інформаційний матеріал від виробника (надати у складі пропозиції підтверджуючі документи)".
Слід зазначити, що Замовник не надав форму таблиці відповідності з обов'язковими полями, словами тощо, отже, Учасник надає зазначену таблицю в довільній формі та не може здогадатись, що мав на увазі Замовник.
Надана Учасником таблиця відповідності містить стовпець "Документи на підтвердження відповідності", що і є висновком про відповідність, тому що містить посилання саме на документи, що підтверджують відповідність запропонованого товару.
Згідно ч. 5 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимогу Замовника надати висновок, не конкретизуючи, в якому вигляді він повинен бути, Учасник розцінює як дії, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
2. Замовник в Протоколі стверджує, що Рішенням одноособового учасника надано право на підпис тендерної пропозиції Зуєнко Дмитру Геннадійовичу, а удосконалений електронний цифровий підпис належить Клименко Олексію Анатолійовичу.
Це твердження є помилковим з наступних підстав.
Рішенням одноособового учасника уповноважено Зуєнко Д.Г. на підписання тендерної пропозиції та підписання значного договору згідно тендеру Замовника. Підписання тендерної пропозиції та підписання договору - це є власноручне підписання Зуєнко Д.Г. як пропозиції, так і договору. Всі документи пропозиції містять власноручний підпис Зуєнко Д.Г.
Тендерна пропозиція містить довіреність Зуєнко Д.Г. (файл "Повноваження"), якою він уповноважує Клименко Олексія Анатолійовича здійснювати представництво Товариства з обмеженою відповідальністю «Виробниче об’єднання «Архонт» (надалі – Товариство) в підприємствах, установах, організаціях незалежно від підпорядкування, форм власності, що здійснюють закупівлю товарів за публічні кошти, з необхідними повноваженнями Учасника відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі подавати Замовнику тендерні пропозиції, в тому числі в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Таким чином, відповідно до Рішення одноособового учасника та довіреності на представництво, Учасник має дві уповноважені особи на підписання пропозиції та подання її через електронну систему закупівель з накладанням електронного підпису.
Підстави для відхилення пропозиції Учасника згідно ч. 13 ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі" відсутні.
На підставі викладеного, керуючись ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі", прошу повернути пропозицію Учасника ТОВ "ВО "АРХОНТ" на квіліфікацію та визнати Учасника переможцем.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.12.2021 11:01
Вирішення:
Відповідь на вимогу ТОВ "АРХОНТ" № 2 від 14.12.2021 року
Відповідно до ч. 14 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі»: Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Враховуючи вищевикладене, Учасники не уповноважені Законом на звернення до Замовника з вимогою про скасування рішення про своє відхилення.
Крім цього, звертаємо увагу, що під час проведення закупівель, оцінки пропозицій Учасників, Замовник чітко дотримується вимог ЗУ "Про публічні закупівлі", а тому надає додаткову аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції ТОВ «АРХОНТ» умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Так, пропозиція ТОВ "АРХОНТ" була відхилена з наступної підстави:
Відповідно до вимог Додаток 1 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до оголошення в складі пропозиції необхідно було подати:
2. Таблиця відповідності запропонованого учасником товару вимогам Оголошення, яка повинна містити:
вимоги замовника,
параметри запропонованого Учасником товару,
а також висновок щодо відповідності вимогам замовника чи відхилення від них з посиланням на пункт підтверджуючого документу.
На підтвердження відповідності запропонованого товару медико-технічним вимогам, надати інструкцію або інший інформаційний матеріал від виробника (надати у складі пропозиції підтверджуючі документи)
Тобто Замовником було ЧІТКО встановлено, що Таблиця відповідності запропонованого учасником товару вимогам Оголошення повинна містити висновок щодо відповідності вимогам замовника чи відхилення від них.
Учасником подано файл «Технічна частина.pdf» на стор. 4-5 якого подано Таблицю відповідності, яка НЕ МІСТИТЬ ВИСНОВКУ ЩОДО ВІДПОВІДНОСТІ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ЧИ ВІДХИЛЕННЯ ВІД НИХ ТОВАРУ, який пропонується учасником ТОВ "АРХОНТ".
Так, ТОВ "АРХОНТ" у своїй вимозі зазначає: «Слід зазначити, що Замовник не надав форму таблиці відповідності з обов'язковими полями, словами тощо, отже, Учасник надає зазначену таблицю в довільній формі та не може здогадатись, що мав на увазі Замовник. Надана Учасником таблиця відповідності містить стовпець "Документи на підтвердження відповідності", що і є висновком про відповідність, тому що містить посилання саме на документи, що підтверджують відповідність запропонованого товару».
Дана теза позбавлена обґрунтованості так як, попри відсутність форми даного документу в Оголошені, це не позбавило Учасника можливості включити інформацію про «параметри запропонованого товару» та «документи на підтвердження відповідності».
А тому Учасник неправомірно посилається на те, що ненадання в Оголошенні форми документу, але з зазначенням обов’язкової для заповнення інформації – надає учасникові право подавати документ у довільній формі. Таким чином Учасник намагається завуалювати допущену ним помилку при заповненні відповідного документу.
Крім цього, звертаємо увагу Учасника чому дана невідповідність є ключовою. Зазначивши параметри запропонованого товару (наприклад в частині бахіл: блакитного кольору, текстурованої поверхні) та не зазначивши ВИСНОВКУ ЩОДО ВІДПОВІДНОСТІ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА, Учасником не доведено відповідність даного товару вимогам Замовника.
Так, учасником на підтвердження запропонованих параметрів та для доведення відповідності вимогам подано (в частині бахіл) наступні документи:
«Декларація відповідність Шапочка, бахіли.pdf», «скан заключения ДСЕЕ Шапочка, бахіли.pdf», «ПЯ бахіли, шапочка.pdf». При цьому у жодному із вказаних документів не підтверджено відповідності вимозі замовника: блакитного кольору, текстурованої поверхні.
У зв’язку із цим, зазначена інформації про «висновок щодо відповідності вимогам замовника чи відхилення від них» є ключовою при оцінці Замовником відповідності запропонованого товару встановленим вимогам.
Крім цього Замовник зазначає, що всупереч твердженню: «Згідно ч. 5 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимогу Замовника надати висновок, не конкретизуючи, в якому вигляді він повинен бути, Учасник розцінює як дії, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників», Замовником в оголошенні було в повній мірі конкретизовано яку інформацію необхідно подати у відповідному документі, а саме:
2. Таблиця відповідності запропонованого учасником товару вимогам Оголошення, яка повинна містити: вимоги замовника, параметри запропонованого Учасником товару, а також висновок щодо відповідності вимогам замовника чи відхилення від них з посиланням на пункт підтверджуючого документу.
Більше того, Замовник зазначає, що у випадку наявності дискримінаційних або таких, що обмежують можливість участі в закупівлі, Учасники в порядку ч. 7 ст.14 ЗУ «про публічні закупівлі», мають право: У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
В силу того, що з описаного ТОВ "АРХОНТ" предмету, ані запитань, ані вимог не було – таким чином це не обмежувало конкуренцію та призводило до дискримінації учасників.
З приводу другої підстави відхилення.
Відповідно до вимог Оголошення:
Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений удосконалений електронний підпис на кваліфікованому сертифікаті (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів.
Так, Замовником оцінювалися документи щодо повноважень Клименка О.А., проте Учасником у складі пропозиції подано документ «Рішення одноособового учасника.pdf», у складі якого Рішення одноособового учасника № 02/2021, яким надано право на підпис тендерної пропозиції ПО ДАНІЙ ЗАКУПІВЛІ ВИКЛЮЧНО директору – Зуєнко Дмитру Геннадійовичу.
Таким чином рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ "АРХОНТ" прийняте з дотриманням вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» та його основних принципів
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Неправомірне відхилення
Номер:
cee8892f33e346e3967e940db6c3d161
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-24-009615-a.c1
Назва:
Неправомірне відхилення
Вимога:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА ДИТЯЧА ІНФЕКЦІЙНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" розглянуло цінову пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ «ВЕНЕРА» у закупівлі UA-2021-11-24-009615-a код Код ДК021: 33199000-1 Одяг для медичного персоналу та відхилило пропозицію Учасника.
В Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою про дисквадіфікацію учасника 13.12.2021 року причиною відхилення вказано, що учасником не надано у Таблиці відповідності запропонованого учасником товару Висновок щодо відповідності вимогам замовника чи відхилення від них з посиланням на пункт підтверджуючого документу.
Але Учасником ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ «ВЕНЕРА» було надано документ «одаток 9 Таблиця відповідності.pdf» в якому присутній розділ «висновок щодо відповідності вимогам замовника чи відхилення від них з посиланням на пункт підтверджуючого документу», який нижче виділено на скріншоті.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога про неправомірну дискв харків.pdf 14.12.2021 09:45
Дата подачі:
14.12.2021 09:45
Вирішення:
Відповідь на вимогу ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ВЕНЕРА" Вих. №1 від 14.12.2021 року
Відповідно до ч. 14 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі»: Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
У зв’язку із цим, Замовник, розглянувши вимогу ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ВЕНЕРА" Вих. №1 від 14.12.2021 року, надає роз’яснення щодо невідповідності пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ «ВЕНЕРА» у даній закупівлі.
Так, Учасник зазначає, що «згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою про дискваліфікацію учасника 13.12.2021 року причиною відхилення вказано, що учасником не надано у Таблиці відповідності запропонованого учасником товару Висновок щодо відповідності вимогам замовника чи відхилення від них з посиланням на пункт підтверджуючого документу».
Таким чином Замовник деталізує:
Відповідно до вимог Додаток 1 до Оголошення «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» вимагалося подання:
2. Таблиця відповідності запропонованого учасником товару вимогам Оголошення, яка повинна містити: вимоги замовника, параметри запропонованого Учасником товару, а також висновок щодо відповідності вимогам замовника чи відхилення від них з посиланням на пункт підтверджуючого документу. На підтвердження відповідності запропонованого товару медико-технічним вимогам, надати інструкцію або інший інформаційний матеріал від виробника (надати у складі пропозиції підтверджуючі документи).
Замовник аналізував поданий Учасником файл та встановив наявність графи «висновку щодо відповідності вимогам замовника чи відхилення від них».
Проте, підставою для відхилення стало те, що Замовником вимагалося подання відповідного документу із заповненими параметрами запропонованого Учасником товару і відповідного висновку щодо відповідності вимогам замовника.
Учасником подано файл «Додаток 9 Таблиця відповідності.pdf» - таблицю відповідності, в якій у графі «параметри запропонованого товару» учасником, скопіювавши вимоги ТД, зазначив, що:
«Комбінезон повинен бути виконаний із дихаючого мікропористого матеріалу, що перешкоджає проникненню інфекційних агентів через бризки рідин, тверді аерозолі та безпосередній контакт із зараженими особами чи предметами.
Матеріал, з якого виконаний комбінезон, повинен мати мікроскопічні пори, що дозволяють дихати тілу користувача, виводячи в одну сторону зайве тепло та вологу у вигляді водяного пару. Повинен мати антистатичні властивості та відповідати вимогам Технічного регламенту засобів індивідуального захисту, Стандартам: ДСГУ EN 14126:2008 «Одяг захисний. 3ахист вiд iнфекцiйних агентiв. Вимоги до експлуатацiйних характеристик i методи випробування», ДСГУ EN ISO 14971:2015 «Вироби медичнi. Настанови щодо управлiння ризиком».
Комбінезон ізоляційний, медичний захисний, з капюшоном, на блискавці, спанбонд 40г/м2, нестерильний, одноразового використання, еластична гумова тасьма вшита на зап'ястях, щиколотках, на попереку та по контуру обличчя, що повинно забезпечувати надійне прилягання комбінезона до тулуба користувача.
Розмір: Універсальний
Рукав цільнокроєний, капюшон повинен бути вироблений із лише двох частин.
Індивідуальна упаковка.
Маркування виробу повинно бути виконане виключно державною мовою.
Виробник – Україна»
Учасником зазначено вимоги, які повинні бути у комбінезона, але у графі «параметри запропонованого товару» не вказано, що такі параметри наявні (учасник не відредагував вимоги та залишив формулювання «повинно бути»).
Таким чином Учасником, скопіювавши вимоги Оголошення НЕ ПІДТВЕРДЖЕНО відповідність вимогам Замовника, а саме, що: «Комбінезон виконаний із дихаючого мікропористого матеріалу, що перешкоджає проникненню інфекційних агентів через бризки рідин, тверді аерозолі та безпосередній контакт із зараженими особами чи предметами», «Матеріал, з якого виконаний комбінезон має мікроскопічні пори, що дозволяють дихати тілу користувача, виводячи в одну сторону зайве тепло та вологу у вигляді водяного пару», «Має антистатичні властивості та відповідає вимогам Технічного регламенту засобів індивідуального захисту, Стандартам», «капюшон вироблений із лише двох частин», «Маркування виробу виконане виключно державною мовою».
Такм чином Учасник просто вказав на положення/ вимоги, які повинні/ мають бути виконані, але не підтвердив та не прогарантував їх виконання, не засвідчив відповідність таким вимогам.
Вказане порушення варто розглядати невідповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, так як таким чином учасник, попри зазначення у відповідній графі слова «відповідає», не зазначив у графі «параметри запропонованого товару» характеристики узгодивши їх з первісною вимогою Замовника таким чином, щоб можна було встановити їх відповідність вимогам Замовника.
Деталізуємо учаснику, що саме аналогічні висновки було зазначено у Рішенні № 8302-р/пк-пз від 19.04.2021р. за результатами розгляду скарги UA-2021-02-19-007147-b.c2 за аналогічних обставин:
Відтак, розглядалося питання надання технічної специфікації, яка дублювала вимоги Замовника до товару «Повинна бути», «повинен» внаслідок копіювання із ТД, однак не містила підтвердження відповідності таким вимогам.
За наслідками розгляду скарги з даної підстави було зазначено:
Тобто, Органом оскарження було зроблено чіткий безальтернативний висновок про невідповідність за даних обставин:
Разом з тим, наведена вище технічна специфікація не підтверджує відповідність Пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.
Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Також аналогічні висновки зроблені Органом оскарження у рішенні № 23330-р/пк-пз від 13.10.2021 за результатами розгляду скарги UA-2021-08-18-011430-a.b3:
«2.2. Скаржник зазначає, що у складі Пропозиції ФОП Клименка О.А. подано файл "Технічна частина.pdf", у складі якого виключно скопійований додаток 3 Документації, який не містить підтвердження відповідності. Так, зокрема щодо спец.одягу (куртки) – позиція №4 не підтверджено, що "наявна підкладка", "куртка має ґудзики", а лише зазначено, що "повинна бути наявність підкладки", "куртка повинна мати ґудзики". Також не підтверджено п. 4 "Загальних вимог", що товар є новим, а лише вказано, що "товар повинен бути новим". Таким чином, ФОП Клименко О.А., скопіювавши умови Документації (додатку 3), просто вказав на положення/ вимоги, які повинні/ мають бути виконані, але не підтвердив та не прогарантував їх виконання, не засвідчив відповідність таким вимогам. Тобто, учасник не підтвердив, чи відповідає спец.одяг (куртки) – позиція №4 технічним умовам товару та чи є товар новим. Вказане порушення варто розглядати, як невідповідність умовам Документації в частині не підтвердження відповідності технічним вимогам, що є підставою для дискваліфікації учасника. Замовник зазначає, що вимагалось надання підтвердження відповідності послуг вимогам Документації в довільній формі. ФОП Клименко О.А. надав таблицю згідно з додатком 3 Документації, поставивши свій підпис та печатку. Наявність підпису учасника та печатки Замовником розцінюється, як підтвердження запропонованого товару вимогам Документації.
У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне.
У складі Пропозицій Переможця містяться, зокрема, технічні вимоги до предмету закупівлі від 06.09.2021 № 06/21, у яких зазначено, зокрема: Спец.одяг (куртки), тканина водонепроникна, знімний капюшон на ґудзиках, регулюється за допомогою шнура з фіксаторами, захист від загальновиробничих забруднень та механічних ризиків, повинна бути наявна підкладка, наявність кишень (кількість, розташування) не принципово, куртка повинна мати гудзики, колір блакитний, синій, темносиній, білий. ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ: 4. Товар повинен бути новим (файл "Технічна частина.pdf").
Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Документації. Відповідно до абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Враховуючи наведене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені абзацом другим пункту 2 частини першої статті 31 Закону».
Крім цього, зазначаємо учаснику, що у складі його пропозиції наявні й інші невідповідності, які стали підставою для відхилення (які для Учасника зрозумілі та не є предметом вимоги), а саме:
Додаток 1 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ»:
8. З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та з термінами придатності, яких вимагає Замовник, Учасник повинен надати сканкопію оригіналу гарантійного листа виробника або представника, дилера, дистриб'ютора (уповноваженого на це виробником, якщо їх відповідні повноваження (надати копію повноважень представника, або дилера, або дистриб'ютора) поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки запропонованого товару, який є предметом закупівлі та пропонується учасником із зазначенням: повної назви учасника, назви предмету закупівлі згідно оголошення, назви товару, кількості (надається у складі пропозиції).
Учасником подано файл «Додаток 8 Гарантійний лист виробника.pdf», в якому:
1) не зазначено повну назву учасника (як цього вимагало Оголошення);
2) зазначено меншу кількість товару, аніж є предметом закупівлі (товари іншого виробництва даним учасником не пропонуються), а саме:
вимагається «Шапочка хірургічна, одноразового використання, нестерильна - 10 000 шт», а виробником у поданому гарантійному листі підтверджено поставку 3000 шт;
вимагається «Халат медичний захисний комбiнований на зав'язках - 3 000 шт», виробником у поданому гарантійному листі підтверджено поставку 2000 шт;
вимагається «Комбінезон медичний - 2 000 шт», виробником у поданому гарантійному листі підтверджено поставку 5 000 шт;
вимагається «Бахіли одноразового використання (з поліетилену) - 5 000 пар», виробником у поданому гарантійному листі підтверджено поставку 3000 пар.
Таким чином рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ВЕНЕРА" прийняте з дотриманням вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» та його основних принципів.
Статус вимоги:
Відхилено