• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги телефонного зв’язку для об’єктів Держенергонагляду (м. Київ)

Торги не відбулися

222 715.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 227.15 UAH
Період оскарження: 24.11.2021 13:49 - 11.12.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Щодо збереження номерного ресурсу

Номер: be60ad4672484af498bd83c0c896ec18
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-24-008007-a.c1
Назва: Щодо збереження номерного ресурсу
Вимога:
У додатку 3 до тендерної документації, п.1, зазначено, що головна вимога до надання послуги телефонного зв’язку – збереження переліку існуючої телефонної нумерації (180 телефонних номерів), виходячи з необхідності виконання наступних умов, а п.2 вказано, Тип та адреса надання послуги. Виділення 180 телефонних номерів (PRI-поток). 100 телефонних номерів у м. Київ по вул. Дорогожицька, 11/8: 204-7900 – 204-7999; 50 телефонних номерів у м. Київ, по вул. Кирилівська, 62Б: 204-7800 – 204-7849; 30 телефонних номерів у м. Київ по вул. Кирилівська, 85: 204-7850 – 204-7879 При цьому, зазначені телефонні номери, згідно розподілу номерного ресурсу виділено оператору ТОВ "УКРКОМ". Наведена вище інформація офіційно підтверджена на сайті НКРЗІ та доступна за посиланням https://nkrzi.gov.ua/index.php?r=site/index&pg=212&language=uk Відповідно до ст. 69 Закону України «Про телекомунікації», номерний ресурс є технічно обмеженим ресурсом. Розподіл, присвоєння та облік номерного ресурсу, видачу і скасування дозволів на його використання, державний нагляд за використанням номерного ресурсу здійснюються національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації. Згідно ч. 1 ст. 70 Закону України «Про телекомунікації» Номерний ресурс надається оператору телекомунікацій національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації (далі – НКРЗІ) , на підставі дозволу на строк не менше п'яти років для використання без права передачі іншим особам, крім випадків, визначених цим Законом, та випадків вторинного розподілу, відповідно до законодавства. При цьому, під вторинним розподілом розуміється надання в користування телефонного номеру споживачу телекомунікаційних послуг на підставі договору про надання телекомунікаційних послуг, у тому числі і тих, які укладаються у порядку передбаченому Законом України «Про публічні закупівлі». Жоден інший оператор телекомунікацій, крім ТОВ «УКРКОМ» не може використовувати зазначені у пункті 2 Додатку 3 до тендерної документації номери для надання телекомунікаційних послуг Замовнику - Державній інспекції енергетичного нагляду України. Зважаючи на вище наведене, зазначені вимоги тендерної документації є дискримінаційними по відношенню до усіх інших учасників, яким не виділено зазначений номерний ресурс. Дискримінація учасників публічних закупівель — це обмеження прав когось із них, встановлення у тендерній документації вимог, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон № 922) дискримінація учасників заборонена. Зважаючи на те, що мають місце дискримінаційні вимоги на відкритих торгах, існує необхідність змінити вказані тендерні вимоги та надати можливість усім бажаючим учасникам взяти участь у закупівлі з дотриманням основних принципів закупівлі, передбачених у ст. 5 Закону № 922.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Зазначена вимога тендерної документації не порушує принципи публічних закупівель та є обґрунтованою, що підтверджується наступним. На сьогодні нумерація існуючих на території м. Києва абонентських номерів Державної інспекції енергетичного нагляду України (далі – Замовник) в кількості 180 номерів складається із: 100 телефонних номерів у м. Київ по вул. Дорогожицька, 11/8: 204-7900 – 204-7999; 50 телефонних номерів у м. Київ, по вул. Кирилівська, 62Б: 204-7800 – 204-7849; 30 телефонних номерів у м. Київ по вул. Кирилівська, 85: 204-7850 – 204-7879. Вказані телефонні номери використовуються Замовником для отримання звернень громадян (гаряча лінія), які передбачені у відповідних нормативно-правових актах, на затверджених фірмових бланках для вирішення окремих оперативних завдань з державного управління, на офіційному сайті Замовника, на презентаційних буклетах, в яких висвітлюється діяльність установи на території України. Усі договори, які укладаються Замовником, обов’язково містять номери контактних телефонів відповідальних працівників підприємства, за якими здійснюється постійний зв’язок щодо виконання умов договорів та оперативно вирішуються усі непередбачувані обставини, які можуть виникнути під час виконання зобов’язань. Зміна телефонної номерної ємності на будь іншу при надання телекомунікаційних послуг Замовнику призведе до нераціонального та неефективного використання державних коштів та виникнення низки негативних наслідків: − зміни номерного ресурсу та необхідності побудови нових каналів зв’язку, що не може бути виконано в короткий термін і призведе до тимчасового призупинення отримання телекомунікаційних послуг, а також до додаткових видатків і втрат державних коштів; − погіршення оперативного зв’язку зі структурними підрозділами, органами державної влади, що зашкодить роботі Замовника; − зміни номерів телефонів, які внесені у довідкову та технічну документацію, бланкову продукцію; − виникнення проблем технічного та фінансового характеру, пов’язаних з переналаштуванням обладнання та програмного забезпечення Nortel Meridian OPT11С rel.25.40, rel 4.5. (два сервери) та Nortel Meridian CS1000 Sig-Servers v.7.5 (CPDC and CPPM), затримки прийняття управлінських рішень, що мають державне значення. Крім цього, Замовник є центральним органом виконавчої влади України, на якого покладені функції з реалізації державної політики з нагляду (контролю) у галузях електроенергетики та теплопостачання, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України безпосередньо та через Міністра енергетики України. До основних завдань цього органу відноситься здійснення планових та позапланових заходів з державного енергетичного нагляду, а також забезпечення захисту констуційних прав споживачів на ринку електричної енергії. Відповідно, існуючі абонентські номери Замовника внесені до відповідних каталогів (переліків) усіх органів державної влади. А тому, заміна існуючих номерів може призвести до порушення налагодженого зв’язку посадових осіб установи з органами виконавчої, законодавчої влади, органами місцевого самоврядування та їх посадовими особами. До того ж, нормативно-правовими актами чинного законодавства передбачено можливість збереження за абонентом існуючих абонентських номерів (номерного ресурсу) шляхом їх перенесення від одного оператора телекомунікацій до іншого. Зокрема, Рішенням Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації від 31.07.2015 № 394 затверджено «Порядок надання послуг із перенесення абонентських номерів», яким передбачено перенесення від одного оператора до іншого оператора як номерів абонентів мобільного зв’язку так і номерів абонентів фіксованого зв’язку. Отже, усі учасники мають рівні можливості при наданні телекомунікаційних послуг забезпечити збереження переліку існуючої телефонної нумерації Замовника. А тому, вимога щодо збереження певної нумерації не є дискримінаційною, оскільки кожен учасник (у разі обрання його переможцем торгів) може скористатись «Порядком надання послуг із перенесення абонентських номерів», затвердженим Рішенням Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації від 31.07.2015 № 394. Таким чином, Замовник під час складення тендерної документації на закупівлю виконав вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та забезпечив дотримання усіх основних принципів здійснення публічних закупівель.
Статус вимоги: Відхилено