• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

хліб український столичний подовий, хліб пшеничний "Сімейний",кекс святковий великодній,печиво "Українське"

Завершена

551 202.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 512.02 UAH
Період оскарження: 24.11.2021 11:34 - 06.12.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 7cbe548387284d10aa904b122f2b566c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-24-001308-c.b1
Назва: Скарга
Скарга:
Замовником було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2021-11-24-001308-c. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ПЕРШИЙ СТОЛИЧНИЙ ХЛІБОЗАВОД" (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало свою тендерну пропозицію. Предметом закупівлі було: код ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби, що зазначено у оголошенні та ТД. За результатами розгляду пропозиції Підприємства вона була відхилена. Підстави для відхилення зазначено наступні – « » Стосовно першої підстави зазначаємо наступне: Відповідно до п.2 Розділу Оцінки тендерної пропозиції: Електронні скан-копії документів тендерної пропозиції, які готуються безпосередньо учасником, викладаються ним на бланку ( у разі наявності), обов’язково повинні мати вказівку на дату складання , вихідний номер, адресата, якому подається документ, посаду, прізвище та ініціали особи, яка підписала документ, підпис такої особи та відбиток печатки учасника ( у разі наявності). Електронні скан-копії інших документів, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції, повинні бути кольоровими та зробленими безпосередньо з оригіналу документа, окрім випадків коли учасник сам володіє лише копією документа. Тендерна пропозиція містить кваліфікований електронний підпис Директора Підприємства, що дозволяє встановити дату створення документів. Аналогічної позиції дотримується Колегія АМКУ у рішенні №11516-р/пк-пз від 25.05.2021 за скаргою: UA-2021-03-19-004954-c.b1. Таким чином, тендерна пропозиція Підприємства була неправомірно відхилена за даною підставою. Стосовно другої підстави зазначаємо наступне: Відповідно до п. 3 Розділу Результатів торгів та укладання договору про закупівлю: Проект договору складено замовником з урахуванням особливостей предмета закупівлі (Додаток 7 до цієї тендерної документації). Разом з цією тендерною документацією замовником в окремому файлі в електронній системі закупівель розміщено проект договору про закупівлю. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає письмове підтвердження того, що він ознайомився з проектом договору про закупівлю, який додається до цієї документації, згоден з його умовами та укладене договір про закупівлю у запропонованій замовником редакції у випадку визначення його переможцем торгів. Умови договору про закупівлю можуть бути скориговані сторонами під час його укладання без зміни істотних умов. У складі тендерної пропозиції надано Гарантійний лист (файл: 8Погодження з проектом договору.pdf), який повністю відповідає вищенаведений вимозі. Таким чином, тендерна пропозиція Підприємства була неправомірно відхилена за даною підставою. Стосовно третьої підстави зазначаємо наступне: Відповідно до п.1 Розділу Інструкції з підготовки тендерної пропозиції: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається iнформацiя про ціну (інші критерії оцінки не установлені замовником), та завантаження наступних окремих файлів з iнформацiєю та документами, що підтверджують вiдповiднiсть учасника квалiфiкацiйним критеріям ( багатосторінковий файл у форматі .pdf, назва файлу « Інф. Про відповідність кваліфікаційним критеріям»). Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації потрібно було надати: Довідку у довільній формі щодо наявності складських приміщень для зберігання товару, що використовується, які є предметом закупівлі та наявність матеріально – технічної бази у необхідній кількості. Копію чинного договору оренди нежитлового приміщення або інший документ, який посвідчує право на користування приміщенням , зі строком дії не менше ніж до 31.12.2022 року та акту приймання передачі, якщо складські приміщення орендовані. Довідку в довільній формі щодо наявності власних (або орендованих) спеціалізованих транспортних засобів, якими буде здійснюватися постачання товару. Довідку бажано надати у формі таблиці за зразком: № п/п Машина/ механізм/ обладнання Марка та модель Кількість Право власності ( власна чи орендується Рік випуску Балансова вартість майна (грн.) __________________________________ _______________ ( посада, прізвище, ініціали) (підпис) Копію чинного експлуатаційного дозволу , який видається відповідно до ст.. 23 Закону України « Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» і підтверджує виконання вимог, зазначених у ст..44 Закону України « Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Дійсні довідки про санітарну обробку на кожен із наведених транспортних засобів. Для орендованого транспортного засобу подається копія чинного договору оренди зі строком дії не менше ніж до 31.12.2022 року з актом приймання-передачі або договору про надання послуг перевезення продовольчих товарів або договорів про надання послуг з перевезення продовольчих товарів, або договір про співпрацю, якщо автотранспорт орендований. У складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання та маріально-технічної бази, в якій міститься перелік транспортних засобів та свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів. Також надано договір №04\01 від 04.01.2021р та акт до нього, якими засвідчено проведення санітарної обробки транспорту. Відповідно до ч. 16 ЗУ «Про Публічні Закупівлі»: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Відповідно до ч.9 ст.26 ЗУ «Про публічні закупівлі»: учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. У випадку, якщо Замовник вважав, що була допущена помилка, він був зобов’язаний, відповідної до ч.16 ЗУ «Про Публічні Закупівлі», надати 24 години для усунення невідповідностей, проте він цього не зробив. Таким чином, тендерна пропозиція Підприємства була неправомірно відхилена за даною підставою. Стосовно четвертої підстави зазначаємо наступне: Відповідно до п.1 Розділу Інструкції з підготовки тендерної пропозиції: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається iнформацiя про ціну (інші критерії оцінки не установлені замовником), та завантаження наступних окремих файлів з iнформацiєю та документами, що підтверджують вiдповiднiсть учасника квалiфiкацiйним критеріям ( багатосторінковий файл у форматі .pdf, назва файлу « Інф. Про відповідність кваліфікаційним критеріям»). Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації потрібно було надати: Копію аналогічного договору. Копії документів, що підтверджують виконання договору. Оригінал відгуку на відповідному бланку від замовника, з яким укладено аналогічний договір , копію якого подає учасник на виконання цього пункту, із зазначенням службових номерів телефонів посадових осіб цього замовника. Довідку бажано надати у формі таблиці за зразком. Виконання аналогічного договору за ДК 021:2015 CVP 15810000-9 « Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби» ( хліб український столичний подовий, Хліб пшеничний « Сімейний»: № п/п Назва організації (замовника), з якою було укладено договір у галузі громадського харчування Місце знаходження Замовника, контактний телефон Предмет договору ( закупівлі) Номер та дата укладання договору Сума договору Період надання послуг _____________________________ ____________________ ( посада, прізвище, ініціали) ( підпис) Примітка: аналогічним договором розуміється повністю виконаний ( завершений ) Договір. Аналогічний договір – договір, який повністю відповідає : 15810000-9 « Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби». Для новостворених підприємств ( які були зареєстровані у 2021році) наявність досвіду виконання аналогічного договору не вимагається і документи на підтвердження наявності такого досвіду не подаються. У складі тендерної пропозиції надано Довідку про досвід виконання аналогічного договору із зазначенням договору №03\03-20 від 03.03.2020 року та копію зазначеного договору із предметом договору 15810000-9 « Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хлібопродукти), що відповідає вимозі замовника. Відповідно до ч. 16 ЗУ «Про Публічні Закупівлі»: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Відповідно до ч.9 ст.26 ЗУ «Про публічні закупівлі»: учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. У випадку, якщо Замовник вважав, що була допущена помилка, він був зобов’язаний, відповідної до ч.16 ЗУ «Про Публічні Закупівлі», надати 24 години для усунення невідповідностей, проте він цього не зробив. Таким чином, тендерна пропозиція Підприємства була неправомірно відхилена за даною підставою. Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі: 1. Протокол №72 від 15.12.2021 року. Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень. Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1. добросовісна конкуренція серед учасників; 2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув нашу пропозицію та порушив наше право на добросовісну конкуренцію, адже наша пропозиція відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення нашої пропозиції, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам ТД. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на визнання нашої пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю ""ПЕРШИЙ СТОЛИЧНИЙ ХЛІБОЗАВОД" та всі наступні рішення. 3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі допущених Замовником.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 10.01.2022 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.12.2021 17:26
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 12.01.2022 18:00
Дата виконання рішення Замовником: 18.01.2022 08:56
Коментар замовника щодо усунення порушень: Погоджуємся з рішенням АМКУ
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРШИЙ СТОЛИЧНИЙ ХЛІБОЗАВОД", Володимир Стрігунов 380674907527 hlebtender@ukr.net