-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Крупа гречана, борошно пшеничне, рис, булгур, пшоно
Технічні, кількісні та якісні характеристики предмету закупівлі згідно оголошення
Торги не відбулися
163 140.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 815.70 UAH
мін. крок: 0.5% або 815.70 UAH
Період оскарження:
24.11.2021 11:22 - 30.11.2021 18:00
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога щодо неправомірно прийнятого рішення Замовника
Номер:
f84a3759fa9a44c784dd8a8e74cc454f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-24-002368-b.c2
Назва:
Вимога щодо неправомірно прийнятого рішення Замовника
Вимога:
Ми, як учасник процедури закупівлі, інтереси якого порушено, наголошуємо Замовнику, що рішення щодо обрання учасника ФОП БАТІГ НАДІЯ ПЕТРІВНА переможцем процедури закупівлі є неправомірним, адже тендерна пропозиція вказаного учасника не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню. Тендерна пропозиція учасника ФОП БАТІГ Н.П. не відповідає наступним вимогам тендерної документації, а саме:
1. Згідно п. 8 Додатку 2 до оголошення передбачено, що Учасник процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції надає гарантійний лист про оплату лабораторного дослідження за рахунок постачальника. Учасником ФОП БАТІГ Н. П. не подано гарантійний лист .
2. В додатку № 2 потрібно було вказати країну походження, ФОП БАТІГ Н. П. у документі № 434 від 01.12.2021 не вказує, ігнорує дану вимогу.
3.. Тендерна пропозиція ФОП БАТІГ Н. П. не відповідає кваліфікаційному критерію щодо наявності кваліфікованих працівників. Так у довідці щодо наявності працівників відповідної кваліфікації № 406 від 01.012.2021 року, вказано що у ФОП БАТІГ Н. П. є працівник в тому числі за цивільно - правовим договором. Але у законі сказано, що цивільно- правовий договір не містить визначень роботодавець і працівник, а є виконавець, який зобов’язується виконати певну роботу або надати послугу, і замовник, який приймає роботу й оплачує її, цивільно-правовий договір укладається для виконання разових, а не систематичних робіт(в проекті договору про закупівлю викладені умови з ознакою системного характеру). Замовник за цивільно – правовим договором не організовує процес роботи, не дає вказівки та не контролює виконання. Отже згідно пункту 3.5.2. оголошення учасник не відповідає критеріям вказаних в п. 3.5.1 того ж оголошення про закупівлю та ставить під сумнів факт виконання договору.
Виходячи з вищевикладеного, ФОП БАТІГ Н.П. зазначила у тендерній пропозиції невідповідну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником мало би бути виявлено згідно статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи усі порушення викладені вище вимагаємо скасувати рішення тендерного комітету щодо визначення переможцем закупівлі ФОП БАТІГ Н. П., яка в обов’язковому порядку підлягає відхиленню.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога 14.12.2021 12:22
Дата подачі:
14.12.2021 12:22
Вирішення:
Шановний Учасник!
Замовником взята до уваги Ваша вимога і будуть прийняті дії.
Статус вимоги:
Задоволено
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
15.12.2021 11:06
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо неправомірно прийнятого рішення Замовника
Номер:
45d11dcbd82f4772a46bfc22eb0b72e2
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-24-002368-b.b1
Назва:
Вимога щодо неправомірно прийнятого рішення Замовника
Вимога:
Ми, ФОП Войтович Юрій Васильович, як учасник процедури закупівлі, інтереси якого порушено вважаємо, що рішення прийняте Уповноваженою особою тендерного комітету
Чемеровецького навчально -виховного комплексу №1 «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, ліцей та міжшкільний навчально-виробничий комбінат» Чемеровецької селищної ради Хмельницької області, згідно протоколу № 273 від 10.12.2021 є неправомірним.
Нас, ФОП Войтович Ю.В., дискваліфіковано по причині не надання пролонгації документу, який посвідчує якість запропонованої продукції, згідно Законів України такий документ не пролонгуються. Посвідчення про якість товару нами було надано і на дату подання пропозиції чинне. В тендерній документації не було вказано, що товар має до подання тендерної пропозиції вже бути закуплений і знаходитися на складі постачальника, разом з тим вказано, що термін придатності товару, який поставлятиметься, має бути не менше 90% придатності. Така продукція як рис, посвідчення про якості якого не було прийнято тендерним комітетом, збирається в Україні в період жовтня – листопада, проходить сушку та обробку та випробування щодо якості, на це потрібний відповідний час тому нами не був закуплений новий товар урожаю 2021р до подання тендерних пропозицій, товар планувався на закупку пізніше наслідком чого і отримання документу про його якість. Як вам відомо «посвідчення про якість» надається Вантажовідправником (продавцем) на кожну партію продукції разом з документами на відпуск такими як: видаткова накладна та товаротранспортна накладна, документи про якість продукції .
В тендерній пропозиції ми надали гарантійний лист №285 від 02.12.2021 про те, що якість товару та умови його транспортування будуть відповідати вимогам Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Кожний вид поставленої продукції буде супроводжуватися документами, які свідчать про походження та якість товару із зазначенням дати виготовлення, терміна зберігання, кінцевого терміну реалізації. А також погодилися з технічними та якісними вимогам, які викладені в додатку №2 тендерної документації. Це свідчить про те, що товар планувався постачатися свіжий, та якісний .
Враховуючи викладене вище, вимагаємо скасувати рішення тендерного комітету щодо дискваліфікації ФОП Войтович Юрій Васильович.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 14.12.2021 12:19
Дата подачі:
14.12.2021 12:19
Вирішення:
Шановний Учасник!
Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне: Замовник здійснює закупівлю продукції борошномельно-круп’яної промисловості для забезпечення харчування в закладі загальної середньої освіти, а саме дітей шкільного віку. У тексті вимоги Ви повідомляєте, що вами не був закуплений товар і товар планувався на закупку пізніше. Тобто, досліджень товар ще не пройшов і доказу його якості немає. Згідно норм Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти, затвердженого Наказом МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ № 2205 від 25.09.2020 року та згідно програми-передумови системи НАССР щодо специфікації і контролю постачальників, харчові продукти, які надходять на склад харчоблоку відповідають вимогам чинної нормативно-технічної документації, знаходяться у справній чистій тарі та супроводжуються документами, які засвідчують їх безпеку та якість, Замовник не може допустити харчування дітей продукцією, якість якої не підтверджена.
Тому, Замовник не може задовольнити Вашу вимогу скасування рішення щодо дискваліфікації ФОП Войтович Юрій Васильович.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
15.12.2021 14:17