• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги доступу до мережі Інтернет та передачі даних (канали зв’язку) для об’єктів Держенергонагляду (м. Київ)

Завершена

170 265.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 702.65 UAH
Період оскарження: 24.11.2021 10:18 - 06.12.2021 00:00
Скарга
Скасована

Щодо умов проведення публічних закупівель по процедурі закупівлі «ВІДКРИТІ ТОРГИ» Послуги доступу до мережі Інтернет та передачі даних (канали зв’язку) для об’єктів Держенергонагляду м.Київ.

Номер: e71d45d3c6d54ef6939849e058bc3c4b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-24-002559-a.c3
Назва: Щодо умов проведення публічних закупівель по процедурі закупівлі «ВІДКРИТІ ТОРГИ» Послуги доступу до мережі Інтернет та передачі даних (канали зв’язку) для об’єктів Держенергонагляду м.Київ.
Скарга:
Замовником, Державною інспекцією енергетичного нагляду України, оголошено закупівлю та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-11-24-002559-a ТЕНДЕРНУ ДОКУМЕНТАЦІЮ (зі змінами) щодо умов проведення публічних закупівель по процедурі закупівлі «ВІДКРИТІ ТОРГИ» Послуги доступу до мережі Інтернет та передачі даних (канали зв’язку) для об’єктів Держенергонагляду м.Київ. (3) Підстави для подання скарги: Згідно з інформацією оприлюдненою на веб-порталі Уповноваженого органу статус Пропозиції Акціонерного товариства «Укртелеком» (далі – Укртелеком, Скаржник) на момент подання скарги "дискваліфіковано". Протокольним рішенням (протоколом №30/ВТ) Уповноваженої особи Державної інспекції енергетичного нагляду України відповідальною за організацію та проведення публічних закупівель від 15.12.2021 (далі – протокол №30/ВТ) зафіксовано рішення про відхилення тендерної пропозиції АТ «Укртелеком» за предметом закупівлі Послуги доступу до мережі Інтернет та передачі даних (канали зв’язку) для об’єктів Держенергонагляду (м. Київ), у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції, вимогам тендерної документації. Так, як зазначає Замовник, учасником у складі тендерної пропозиції надано документи, складені безпосередньо учасником, довідки, листи у довільній форми, листи –роз’яснення, гарантійні листи, які не містять дати їх складання. Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про відхилення тендерної пропозиції, виходячи з наступного. (4) Обґрунтування наявності порушених прав та законних інтересів. Замовник 15.12.2021 при прийняті протокольного рішення (протокол №30/ВТ) Уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції спирався на абзац 16 пункту 1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, «Документи тендерної пропозиції, що складені безпосередньо учасником (довідки, листи в довільній формі, листи-роз’яснення, гарантійні листи), повинні бути належним чином засвідчені та містити дату їх складання, яка повинна бути не раніше дати оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про дану закупівлю». Разом з тим, відповідно до останнього абзацу вищенаведеного пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації, «Допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок в тендерній пропозиції не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. Перелік формальних помилок визначений у Додатку 5 до цієї тендерної документації». У пункті 2 додатку 5 до тендерної документації зазначено, що помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа / унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та / або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та / або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. Не зазначення дати та вхідного номеру не впливають на зміст тендерної пропозиції та підпадають під ознаки формальної (несуттєвої) помилки. Слід зазначити, що Замовник у протоколі №30/ВТ не довів та документально не підтвердив, яким чином не зазначення дати впливає на зміст Пропозиції. Також звертаємо увагу органу оскарження, що у тендерній документації Замовника відсутнє обґрунтування з якою метою Замовник встановлює вимоги про дату складання документів тендерної пропозиції!!! Так, наприклад, таке обґрунтування є у тендерних документаціях інших Замовників, і у яких є пояснення, що така вимога встановлюється з метою отримання актуальної інформації про учасника. При цьому, Замовник чітко вказує, що невиконання такої вимоги призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника з підстав невідповідності умовам тендерної документації. У тендерній документації Держенергонагляду не було наведено мети та обґрунтування вимоги щодо проставлення дати на документах тендерної пропозиції, ні наслідків її невиконання. За таких обставин, зважаючи на зміст Тендерної документації, не зазначення дати Скаржником на окремих документах тендерної пропозиції належить до формальних помилок, наявність яких не призводить до відхилення пропозиції Учасника. Окрім цього, слід вказати, що один із документів, завантажених Учасником до електронної системи закупівель, а саме: довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору містить дату її складання (14.12.2021). Звертаємо увагу, що у протоколі 30/ВТ від 15.12.2021 не зазначив і на яких саме документах Скаржником не поставлені дати. Відповідно до ч. 1ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його тендерної пропозиції із зазначенням дати та часу. Відповідно до ч.3 ст.12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Відповідно до ст. 10 Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг", якщо автор і адресат у письмовій формі попередньо не домовилися про інше, датою і часом відправлення електронного документа вважаються дата і час, коли відправлення електронного документа не може бути скасовано особою, яка його відправила. Таким чином, завантаження учасниками до електронної системи тендерної пропозиції з необхідними довідками фіксується відповідною датою, отже і тендерна пропозиції і долучені до неї довідки мають відповідну дату. Необхідно відмітити, що практика розгляду органом оскарження подібних скарг, визнає що не зазначення учасником дати у документах доданих до тендерної пропозиції не є підставою до дискваліфікації. При цьому, у наведених нижче рішеннях наголошується, що відсутність дати на довідках не впливає на зміст пропозиції і Замовник , якщо відхиляє таку пропозицію має обгрунтувати таке відхилення. Так, у рішенні колегії від рішення від 14.05.2019 № 5937 по закупівлі : UA-2019-02-28-001072-b.a1, зазначено, «У складі Пропозиції ТОВ "ЕТЦ "ЕНЕРГОРЕСУРС" міститься (файл "1_2_Працівники_відповідної_кваліфікації.pdf"), зокрема, довідка про наявність у ТОВ "ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ЕНЕРГОРЕСУРС" працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з переліком таких працівників. Вказаний документ не містить дати складання. Скаржник не довів та документально не підтвердив, що оформлення Пропозиції в наведений вище спосіб впливає на зміст Пропозиції. Враховуючи викладене, а також визначення формальних помилок у Документації та Законі, ТОВ "ЕТЦ "ЕНЕРГОРЕСУРС" не порушило умови Документації в цій частині, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині”. У рішенні від 18.02.2020 № 3110 по закупівлі UA-2019-12-28-000503-a.b1, зазначено, що «Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Документації передбачено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. У складі Пропозиції Скаржника міститься цінова пропозиція, що не містить дати та номеру. Замовник не довів та документально не підтвердив, яким чином оформлення у спосіб, наведений вище впливає на зміст Пропозиції». Такі самі обставини мають місце по закупівлі Держенергонагляду м. Київ. Звертаємо увагу і на те, що Замовник через електронну систему закупівель звертався до Скаржника з Вимогою про усунення невідповідностей щодо підтвердження виконання аналогічного договору, яка була виконана Скаржником. При зверненні з такою вимогою Замовник не звернув на це увагу Скаржника на відсутність дат у довідках та не поставив вимоги про усунення такого недоліку, тим самим підтвердив формальність таких помилок. А вже 15.12.2021 розглянувши тендерну пропозицію Скаржника та дискваліфікувавши за формальну помилку, на яку раніше не звернув уваги, виявив упереджене ставлення до Скаржника , що вказує на дискримінаційний підхід Замовника до оцінки тендерної пропозиції Скаржника. Таким чином, вважаємо, що тендерна пропозиція Скаржника відповідає вимогам тендерної документації оприлюдненої Замовником, а неправомірна дискваліфікація тендерної пропозиції АТ «Укртелеком» порушує процедуру закупівлі, передбачену Законом та права АТ «Укртелеком» на визначення переможцем та укладання договору закупівлі з метою надання Послуги доступу до мережі Інтернет та передачі даних (канали зв’язку) для об’єктів Держенергонагляду (м. Київ). Не правомірне рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції АТ «Укртелеком», призвело до прийняття уповноваженою особою Замовника протокольного рішення (протокол) про визначення переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРКОМ» від 17.12.2021 №32/ВТ та про намір укласти договір, яким теж також порушено права та законні інтереси АТ «Укртелеком». (5) Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав: Підтверджують порушення прав та законних інтересів Укртелекому при прийняті рішення про відміну тендеру: - протокол від 15.12.2021 №30/ВТ; - протокол від 17.12.2021 №32/ВТ про визнання переможцем ТОВ «Укрком»; - довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору,що містить дату її складання ; (6) Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування: Зважаючи на вище наведене, вважаємо, що Замовник не правомірно відхилив тендерну пропозицію АТ Укртелеком» з підстав наведених у рішенні, викладеного у протоколі №30/ВТ від 15.12.2021 та відповідно прийняв неправомірне рішення про визнання ТОВ «УКРТКОМ» переможцем. Неправомірно відхиливши тендерну пропозицію АТ «Укртелеком, Замовник порушив принципи та процедуру публічних закупівель , вимоги статтей 29, 31 Закону та позбавив Учасника права на визнання переможцем та укладання договору. Керуючись ст. 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», прошу орган оскарження: 1. Зобов’язати Державну інспекцію енергетичного нагляду України скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Акціонерного товариства «Укртелеком» - (код за ДК 021-2015: 72410000-7) Послуги доступу до мережі Інтернет та передачі даних (канали зв’язку) для об’єктів Держенергонагляду (м. Київ) за закупівлею UA-2021-11-24-002559-a оприлюдненою на веб-порталі Уповноваженого органу; 2. Зобов’язати Державну інспекцію енергетичного нагляду України скасувати рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРКОМ» переможцем та намір укласти договір з переможцем, про що зазначено у протоколі №32/ВТ від 17.12.2021. Додатки, що підтверджують інформацію викладену у скарзі (у форматіPDF): 1. Протокол від 15.12.2021 №30/ВТ; 2. Протокол від 17.12.2021 №32/ВТ; 3. Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору, що містить дату її складання; 4. Платіжне доручення про оплату за скаргу; 5. Довіреність уповноваженої особи АТ «Укртелеком».
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 21.12.2021 15:42
Автор: АТ «УКРТЕЛЕКОМ», Андрій Кіндзельський +380911145512, +380442881261 tm@ukrtelecom.ua http://www.ukrtelecom.ua/
Скарга
Виконана замовником

Щодо умов проведення публічних закупівель по процедурі закупівлі «ВІДКРИТІ ТОРГИ» Послуги доступу до мережі Інтернет та передачі даних (канали зв’язку) для об’єктів Держенергонагляду м.Київ.

Номер: 9a5f3be8f348494d87efe30e2bb06245
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-24-002559-a.c2
Назва: Щодо умов проведення публічних закупівель по процедурі закупівлі «ВІДКРИТІ ТОРГИ» Послуги доступу до мережі Інтернет та передачі даних (канали зв’язку) для об’єктів Держенергонагляду м.Київ.
Скарга:
Згідно з інформацією оприлюдненою на веб-порталі Уповноваженого органу статус Пропозиції Акціонерного товариства «Укртелеком» (далі – Укртелеком, Скаржник) на момент подання скарги "дискваліфіковано". Протокольним рішенням (протоколом №30/ВТ) Уповноваженої особи Державної інспекції енергетичного нагляду України відповідальною за організацію та проведення публічних закупівель від 15.12.2021 (далі – протокол №30/ВТ) зафіксовано рішення про відхилення тендерної пропозиції АТ «Укртелеком» за предметом закупівлі Послуги доступу до мережі Інтернет та передачі даних (канали зв’язку) для об’єктів Держенергонагляду (м. Київ), у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції, вимогам тендерної документації. Так, як зазначає Замовник, учасником у складі тендерної пропозиції надано документи, складені безпосередньо учасником, довідки, листи у довільній форми, листи –роз’яснення, гарантійні листи, які не містять дати їх складання. Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про відхилення тендерної пропозиції, виходячи з наступного. (4) Обґрунтування наявності порушених прав та законних інтересів. Замовник 15.12.2021 при прийняті протокольного рішення (протокол №30/ВТ) Уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції спирався на абзац 16 пункту 1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, «Документи тендерної пропозиції, що складені безпосередньо учасником (довідки, листи в довільній формі, листи-роз’яснення, гарантійні листи), повинні бути належним чином засвідчені та містити дату їх складання, яка повинна бути не раніше дати оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про дану закупівлю». Разом з тим, відповідно до останнього абзацу вищенаведеного пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації, «Допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок в тендерній пропозиції не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. Перелік формальних помилок визначений у Додатку 5 до цієї тендерної документації». У пункті 2 додатку 5 до тендерної документації зазначено, що помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа / унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та / або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та / або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. Не зазначення дати та вхідного номеру не впливають на зміст тендерної пропозиції та підпадають під ознаки формальної (несуттєвої) помилки. Слід зазначити, що Замовник у протоколі №30/ВТ не довів та документально не підтвердив, яким чином не зазначення дати впливає на зміст Пропозиції. Також звертаємо увагу органу оскарження, що у тендерній документації Замовника відсутнє обґрунтування з якою метою Замовник встановлює вимоги про дату складання документів тендерної пропозиції!!! Так, наприклад, таке обґрунтування є у тендерних документаціях інших Замовників, і у яких є пояснення, що така вимога встановлюється з метою отримання актуальної інформації про учасника. При цьому, Замовник чітко вказує, що невиконання такої вимоги призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника з підстав невідповідності умовам тендерної документації. У тендерній документації Держенергонагляду не було наведено мети та обґрунтування вимоги щодо проставлення дати на документах тендерної пропозиції, ні наслідків її невиконання. За таких обставин, зважаючи на зміст Тендерної документації, не зазначення дати Скаржником на окремих документах тендерної пропозиції належить до формальних помилок, наявність яких не призводить до відхилення пропозиції Учасника. Окрім цього, слід вказати, що один із документів, завантажених Учасником до електронної системи закупівель, а саме: довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору містить дату її складання (14.12.2021). Звертаємо увагу, що у протоколі 30/ВТ від 15.12.2021 не зазначив і на яких саме документах Скаржником не поставлені дати. Відповідно до ч. 1ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його тендерної пропозиції із зазначенням дати та часу. Відповідно до ч.3 ст.12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Відповідно до ст. 10 Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг", якщо автор і адресат у письмовій формі попередньо не домовилися про інше, датою і часом відправлення електронного документа вважаються дата і час, коли відправлення електронного документа не може бути скасовано особою, яка його відправила. Таким чином, завантаження учасниками до електронної системи тендерної пропозиції з необхідними довідками фіксується відповідною датою, отже і тендерна пропозиції і долучені до неї довідки мають відповідну дату. Необхідно відмітити, що практика розгляду органом оскарження подібних скарг, визнає що не зазначення учасником дати у документах доданих до тендерної пропозиції не є підставою до дискваліфікації. При цьому, у наведених нижче рішеннях наголошується, що відсутність дати на довідках не впливає на зміст пропозиції і Замовник , якщо відхиляє таку пропозицію має обгрунтувати таке відхилення. Так, у рішенні колегії від рішення від 14.05.2019 № 5937 по закупівлі : UA-2019-02-28-001072-b.a1, зазначено, «У складі Пропозиції ТОВ "ЕТЦ "ЕНЕРГОРЕСУРС" міститься (файл "1_2_Працівники_відповідної_кваліфікації.pdf"), зокрема, довідка про наявність у ТОВ "ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ЕНЕРГОРЕСУРС" працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з переліком таких працівників. Вказаний документ не містить дати складання. Скаржник не довів та документально не підтвердив, що оформлення Пропозиції в наведений вище спосіб впливає на зміст Пропозиції. Враховуючи викладене, а також визначення формальних помилок у Документації та Законі, ТОВ "ЕТЦ "ЕНЕРГОРЕСУРС" не порушило умови Документації в цій частині, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині”. У рішенні від 18.02.2020 № 3110 по закупівлі UA-2019-12-28-000503-a.b1, зазначено, що «Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Документації передбачено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. У складі Пропозиції Скаржника міститься цінова пропозиція, що не містить дати та номеру. Замовник не довів та документально не підтвердив, яким чином оформлення у спосіб, наведений вище впливає на зміст Пропозиції». Такі самі обставини мають місце по закупівлі Держенергонагляду м. Київ. Звертаємо увагу і на те, що Замовник через електронну систему закупівель звертався до Скаржника з Вимогою про усунення невідповідностей щодо підтвердження виконання аналогічного договору, яка була виконана Скаржником. При зверненні з такою вимогою Замовник не звернув на це увагу Скаржника на відсутність дат у довідках та не поставив вимоги про усунення такого недоліку, тим самим підтвердив формальність таких помилок. А вже 15.12.2021 розглянувши тендерну пропозицію Скаржника та дискваліфікувавши за формальну помилку, на яку раніше не звернув уваги, виявив упереджене ставлення до Скаржника , що вказує на дискримінаційний підхід Замовника до оцінки тендерної пропозиції Скаржника. Таким чином, вважаємо, що тендерна пропозиція Скаржника відповідає вимогам тендерної документації оприлюдненої Замовником, а неправомірна дискваліфікація тендерної пропозиції АТ «Укртелеком» порушує процедуру закупівлі, передбачену Законом та права АТ «Укртелеком» на визначення переможцем та укладання договору закупівлі з метою надання Послуги доступу до мережі Інтернет та передачі даних (канали зв’язку) для об’єктів Держенергонагляду (м. Київ). Не правомірне рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції АТ «Укртелеком», призвело до прийняття уповноваженою особою Замовника протокольного рішення (протокол) про визначення переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРКОМ» від 17.12.2021 №32/ВТ та про намір укласти договір, яким теж також порушено права та законні інтереси АТ «Укртелеком». (5) Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав: Підтверджують порушення прав та законних інтересів Укртелекому при прийняті рішення про відміну тендеру: - протокол від 15.12.2021 №30/ВТ; - протокол від 17.12.2021 №32/ВТ про визнання переможцем ТОВ «Укрком»; - довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору,що містить дату її складання ; (6) Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування: Зважаючи на вище наведене, вважаємо, що Замовник не правомірно відхилив тендерну пропозицію АТ Укртелеком» з підстав наведених у рішенні, викладеного у протоколі №30/ВТ від 15.12.2021 та відповідно прийняв неправомірне рішення про визнання ТОВ «УКРТКОМ» переможцем. Неправомірно відхиливши тендерну пропозицію АТ «Укртелеком, Замовник порушив принципи та процедуру публічних закупівель , вимоги статтей 29, 31 Закону та позбавив Учасника права на визнання переможцем та укладання договору. Керуючись ст. 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», прошу орган оскарження: 1. Зобов’язати Державну інспекцію енергетичного нагляду України скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Акціонерного товариства «Укртелеком» - (код за ДК 021-2015: 72410000-7) Послуги доступу до мережі Інтернет та передачі даних (канали зв’язку) для об’єктів Держенергонагляду (м. Київ) за закупівлею UA-2021-11-24-002559-a оприлюдненою на веб-порталі Уповноваженого органу; 2. Зобов’язати Державну інспекцію енергетичного нагляду України скасувати рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРКОМ» переможцем та намір укласти договір з переможцем, про що зазначено у протоколі №32/ВТ від 17.12.2021.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 06.01.2022 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 24.12.2021 15:56
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 10.01.2022 17:58
Дата виконання рішення Замовником: 11.01.2022 11:26
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення від 06.01.2022 № 260-р/пк-пз Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Замовником скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції АТ «Укртелеком» та рішення про визначення ТОВ «Укрком» переможцем за процедурою закупівлі Послуги доступу до мережі Інтернет та передачі даних (канали зв’язку) для об’єктів Держенергонагляду (м. Київ).
Автор: АТ «УКРТЕЛЕКОМ», Андрій Кіндзельський +380911145512, +380442881261 tm@ukrtelecom.ua http://www.ukrtelecom.ua/
Вимога
Вирішена

Щодо терміну початку надання послуг

Номер: c6e4193282d84d89899c31d03603f23e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-24-002559-a.c1
Назва: Щодо терміну початку надання послуг
Вимога:
Прсимо змінити пунктп.5.1.Строк надання Послуг: з 01.01.2022 р. по 31.12.2022 р. на таку редакцію: «п.5.1. Строк надання Послуг: з дати укладання договору по 31.12.2022 р. , оскільки згідно вимог Тендерної документації : «Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, якого визнано переможцем торгів, протягом строку дії його пропозиції не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів». Тому враховуючи дату аукціону 13.12.2021, послуга не зможе бути надана з 01.01.2021 враховуючи вказані вище строки. У разі залишення Замовником цієї норми, вона нестиме дискримінаційний характер, оскільки за умови аукціону 13.12.2021 підключити послуг з 01.01.2021 зможе лише один Учасник , який ще до проведення аукціону виконав підкючення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Питання, порушені у Вимозі, опрацьовані та враховані в змінах до тендерної документації з проєктом договору.
Статус вимоги: Задоволено