• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Заміна вікон у місцях загального користування будинку

Торги відмінено

47 530.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.1% або 500.00 UAH
Період оскарження: 21.10.2017 13:13 - 23.10.2017 13:18
Вимога
Залишено без розгляду

Недостатньо інформації

Номер: 5a7cf7d443ed4df389519595065fedfc
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-21-000056-a.b1
Назва: Недостатньо інформації
Вимога:
У п.3) статті 22 розділу 4 (Процедура відкритих торгів) Закону України "Про публічні закупівлі" зазначається, що тендерна документація повинна містити: "інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну ТЕХНІЧНУ СПЕЦИФІКАЦІЮ ( у разі потреби - плани, КРЕСЛЕННЯ, МАЛЮНКИ чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов*язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючим міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами..... " У вашій тендерній документації недостає технічних вимог, ескізів та розмірів предмету закупівлі. Прохання виправити дану ситуацію якомога скоріше.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У разі проведення допорогових закупівель - до 200 тис.грн., замовники користуються Порядком здійснення допорогових закупівель затверджених Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" ввід 13.04.2016р. № 35. п.6.3. Аизначено, що під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. В даному випадку, тендерна документація Замовника містить вимоги щодо виїзду спеціаліста для проведення уточнення замірів предмета закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Без відповіді

Порушення прав учасників

Номер: 779cb38c983b4d849ab43db80d6f238a
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-21-000056-a.c3
Назва: Порушення прав учасників
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель PROZORRO, Замовником ОСББ «Галицького 71» було оголошено допорогову закупівлю ID UA-2017-10-21-000056-а на закупівлю «Заміна вікон у місцях загального користування будинку» (44221000-5 Вікна, двері та супутні вироби). Детально проаналізувавши документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель та порушують право учасників брати участь у даних торгах: Вимога Замовника надати акт огляду об’єкту підписаний обома сторонами, до початку подання Учасником тендерної пропозиції є надмірною та суперечить рішенню АМКУ 618-р/пк-ск від 31 березня 2016р. Тому такої вимоги до Учасників не повинно бути. Якщо Замовнику потрібний виїзд Учасників на об’єкт, то не потрібно було порушувати строки проведення закупівлі, згідно рішення Дніпровської міської ради від 08.06.2016 р. № 30/9, в якому чітко вказано, що "строк початку періоду уточнень повинен становити не менше трьох робочих днів і не більше сьоми робочих днів з моменту оприлюднення оголошення про проведення закупівель". Також з боку Замовника було грубе порушення про визначення предмету закупівлі, Замовником вказано в документації до закупівлі, що йому потрібно провести заміну вікон в под’їздах будинка (код закупівлі згідно з ДКПП: поточний ремонт ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, код предмету закупівлі CPV: 45300000-0 будівельно-монтажні роботи), а використовується код ДК 021:2015: 44221000-5 Вікна, двері та супутні вироби!!!! Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому та третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладання договору». Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП «Зовнішторгвидав» №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення закупівель Замовником повинні дотримуватися таких принципів: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення. Виходячи з вище викладеного, прошу Замовника ВІДМІНИТИ закупівлю та розпочати її повторно дотримуючись всіх законів, розпоряджень місцевих органів влади та "Порядку проведення допорогових закупівель"!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Є відповідь

Не відповідає кваліфікаційним критериям

Номер: 8b0910c7e40d473a82c2cbff159ecf1c
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-21-000056-a.c2
Назва: Не відповідає кваліфікаційним критериям
Вимога:
Прошу звернути Вашу увагу на те що учасником закупивли надано не всі документив згідно додатку 3. Вважаємо що пропозиція участника ФОП "МОРОЗ ІГОР ЛЕОНІДОВИЧ" не відповідає кваліфікаційним критериям тому повинна бути отклонена.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником данної закупівлі будуть розглянуті подані пропозиції Учасників та надана аргументована оцінка, про що буде опубліковане відповідне рішення
Статус вимоги: Відхилено