• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Ремонт по заміні тамбурних дверей в під’їздах будинку № 43 по вул. Данили Галицького у місті Дніпро

Торги відмінено

75 700.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.3% або 1 000.00 UAH
Період оскарження: 19.10.2017 08:52 - 22.10.2017 08:57
Вимога
Без відповіді

Порушення прав учасників

Номер: cd065745924843fca5a3fcd857201430
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-19-000039-b.c2
Назва: Порушення прав учасників
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель PROZORRO, Замовником ОСББ «Галицького 43» було оголошено допорогову закупівлю UA-2017-10-19-000039-b на закупівлю Ремонт по заміні тамбурних дверей в під’їздах будинку № 43 по вул. Данили Галицького у місті Дніпро(ДК 021:2015: 44221000-5 Вікна, двері та супутні вироби). Детально проаналізувавши документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель та порушують право учасників брати участь у даних торгах: Вимога Замовника надати акт огляду об’єкту підписаний обома сторонами, до початку подання Учасником тендерної пропозиції є надмірною та суперечить рішенню АМКУ 618-р/пк-ск від 31 березня 2016р. Тому такої вимоги до Учасників не повинно бути. Якщо Замовнику потрібний виїзд Учасників на об’єкт, то не потрібно було порушувати строки проведення закупівлі, згідно рішення Дніпровської міської ради від 08.06.2016 р. № 30/9, в якому чітко вказано, що "строк початку періоду уточнень повинен становити не менше трьох робочих днів і не більше сьоми робочих днів з моменту оприлюднення оголошення про проведення закупівель". Також з боку Замовника було грубе порушення про визначення предмету закупівлі, Замовником вказано в документації до закупівлі, що йому потрібно провести заміну тамбурних дверей (код закупівлі згідно з ДКПП: поточний ремонт ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, код предмету закупівлі CPV: 45300000-0 будівельно-монтажні роботи), а використовується код ДК 021:2015: 44221000-5 Вікна, двері та супутні вироби!!!! Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому та третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладання договору». Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП «Зовнішторгвидав» №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення закупівель Замовником повинні дотримуватися таких принципів: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення. Виходячи з вище викладеного, прошу Замовника ВІДМІНИТИ закупівлю та розпочати її повторно дотримуючись всіх законів, розпоряджень місцевих органів влади та "Порядку проведення допорогових закупівель"!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Є відповідь

Не відповідає кваліфікаційним критериям

Номер: 9fa642214d12469593a01d95851e279a
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-19-000039-b.c1
Назва: Не відповідає кваліфікаційним критериям
Вимога:
Прошу звернути Вашу увагу на те що учасником закупивли надано не всі документив згідно додатку 3. Вважаємо що пропозиція участника ФОП "МОРОЗ ІГОР ЛЕОНІДОВИЧ" не відповідає кваліфікаційним критериям тому повинна бути отклонена.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником данної закупівлі будуть розглянуті подані пропозиції Учасників та надана аргументована оцінка, про що буде опубліковане відповідне рішення
Статус вимоги: Відхилено