-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з просочування деревини
Завершена
300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Період оскарження:
24.11.2021 08:15 - 30.11.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Огляд обєкту незаконна Вимога
Номер:
f30e0f69373740d39e04255d76e46a80
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-24-000201-a.a2
Назва:
Огляд обєкту незаконна Вимога
Вимога:
Замовнику, Вами передбачена Вимога "Для складання кошторисної документації та якісного виконання робіт Учасники зобов’язані ознайомитися з фактичними об’ємами робіт та підписати акт oгляду із зазначенням дати виїзду на об’єкт, описом проведеного обстеження об’єкту та підписом представника Замовника. На підтвердження виконання Учасником даної вимоги він повинен надати в складі тендерної пропозиції АКТ огляду об’єкта (Форма 1). Після обстеження підписати в Замовника Акт та надати копію Акта про огляд об’єкту у складі пропозиції.
У зв’язку з ситуацією яка склалася на території України та з метою запобігання поширення гострої распіраторної вірусної хвороби COVID-19, спричиненої короно вірусом SARS –CoV-2, огляд об’єкта здійснюється за умови забезпечення представника Учасника засобами індивідуального захисту.
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 №211 «Про запобігання поширенню на території України корона вірусу COVID-19» зі змінами, під час виконання робіт забезпечити здійснення всіх заходів стосовно запобігання поширенню на території України корона вірусу COVID-19, (додатково надати перелік заходів, які здійснюються на підприємстві щодо запобігання поширенню корона вірусу COVID-19), в тому числі забезпечити наявність в осіб, що перевозять, супроводжують товар засобами індивідуального захисту, а також здійснювати контроль стосовно стану здоров’я цих осіб на момент виконання робіт, що підтверджується гарантійним листом учасника у складі тендерної пропозиц
ДЛЯ СКЛАДАННЯ КОШТОРИСНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ВІДВІДУВАННЯ ВАШОГО ОБЄКТУ НЕ ПОТРІБНО, ДОСТАТНЬО МЕТРАЖ ВОГНЕЗАХИСНИХ РОБІТ."
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників,що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним.
Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору?
Тим більше, дана вимога є недопустимою, адже поширення СOVID-19, тільки посилює можливість зловживанням даною Вимогою, адже Замовник зможе не підписувати акт, посилаючись на виникнення обставин які спричиненні вірусним захворюваням, наприклад: відсутність на робочому місці уповноваженої особи, не функціонування обєкту вогнезахисних робіт (Обєкт надання послуг- є заклади освіти ).
Доводимо до Вашого відома, що на даний період часу, відвідування навчальних закладів постороніми особами (крім осіб які в них навчаються й педагогічного колективу) заборонено у звязку з COVID-19.
Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України й в фін. Моніторинг.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол №57.pdf 26.11.2021 19:40
Дата подачі:
26.11.2021 10:13
Вирішення:
Акт огляду об’єкта за підписами сторін надає змогу Замовнику бути впевненим в тому, що Учасник оцінив можливості надання послуг.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
ІСО - порушення ст . 5 ЗУ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ"
Номер:
57da2dd8ec324618ba547ec911a9c0be
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-24-000201-a.a1
Назва:
ІСО - порушення ст . 5 ЗУ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ"
Вимога:
Замовнику надано право установлювати один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: • наявність обладнання та матеріально-технічної бази; • наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; • наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно умов тендерного Оголошення юридичні чи фізичні особи, що мають бажання надати ці послуги, повинні мати:
Сертифікату ДСТУ ISO 23932:2018 «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи» (ISO 23932:2018, IDT), виданий щодо Учасника на сферу діяльності: 84.25 діяльність пожежних служб або Сертифікат ISO 23932-1:2018 «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи», виданий щодо Учасника на сферу діяльності: 84.25 діяльність пожежних служб.
ПРАГНЕМО ЗВЕРНУТИ ВАШУ УВАГИ НА СФЕРУ СЕРТИФІКАЦІЇ, А САМЕ ІНЖИНІРІНГ ЩО ВІДНОСИТЬСЯ ДО РОЗРОБКИ ПРОЕКТІВ, А ОГОЛОШЕННЯ НА ПОСЛУГИ З ВОГНЕЗАХИСНИХ РОБІТ, ВАС НЕ ДИВУЄ ТАКА РОЗБІЖНІСТЬ?
ТАКОЖ: Скан-копія чинного Сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», виданий щодо Учасника на сферу діяльності «проведення комплексу робіт з протипожежної та техногенної безпеки».
2. Скан-копія чинного Сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 «Система екологічного управління», виданий щодо Учасника на сферу діяльності «проведення комплексу робіт з протипожежї та техногенної безпеки».
3. Скан-копія чинного Сертифікату ДСТУ ISO 18001:2010 «Система управління гігієною та безпекою праці», виданий щодо Учасника на сферу діяльності «проведення комплексу робіт з протипожежної та техногенної безпеки».
4. Скан-копія чинного Сертифікату ДСТУ ISO 37001:2018 «Система управління щодо протидії корупції», виданий щодо Учасника на сферу діяльності «проведення комплексу робіт з протипожежної та техногенної безпеки».
5. Скан-копія чинного Сертифікату ДСТУ ISO 45001:2018 «Система управління охороною здоров’я та безпекою праці», виданий щодо Учасника на сферу діяльності «проведення комплексу робіт з протипожежної та техногенної безпеки».
7. Учасники надають скан-копію чинного Сертифікату ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 «Інформаційні технології. Методи захисту. Системи управління інформаційною безпекою. Вимоги» або Сертифікат ISO/IEC 27001:2013 «Інформаційні технології, виданий щодо учасника. Методизахисту. Системи менеджменту інформаційної безпеки. Вимоги», виданий щодо учасника, сфера сертифікації: електромонтажні роботи, інші будівельно-монтажні роботи.
8. Учасники надають у складі пропозиції скан-копію чинного Сертифікату ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги», сфера сертифікації: електромонтажні роботи, інші будівельно-монтажні роботи або Сертифікат ISO 28000:2007 «Технічні умови для систем менеджменту безпеки ланцюга постачань», виданий щодо учасника, сфера сертифікації: електромонтажні роботи, інші будівельно-монтажні роботи
Предмет закупівлі вогнезахисні роботи, ліцензія на дану діяльність видається ДСНС України, й воно перевіряє на відповідність ліцензіата.
Чинне законодавство в сфері вогнезахисних робіт, Наказ 1064 – який регулює законодавчі основи вогнезахисної діяльність, не передбачає наявність в ліцензіата, виконавця робіт, будь-якого ІСО.
Керуйтися чинним законодавством, Наказом 1064!!!!
Одним з принципів публічних закупівель в Україні є недискримінація учасників (ст.3 закону). Згідно з част. 3 ст. 5 закону, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тендерна Документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вважаємо дану вимогу незаконною, такою що суперечить вимогам законодавства про публічні закупівлі, адже згідно зі ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також одним із принципів здійснення закупівель, передбачених у ст.3 Закону, є добросовісна конкуренція серед учасників.
Данна вимога порушує базові принципи ЗУ «Про публічні закупівлі», дискримінує й унеможливлює доступ учасників до закупівлі, крім тих, які «вигідні» замовнику, що є підставою для обмеження конкуренції, виникнення недобросовісної конкуренції, корупційних механізмів.
Вимагаємо, , внести зміни в Оголошення спрощеної процедури, за предметом закупівлі й Видалити НЕЗАКОННУ ВИМОГУ.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол №56.pdf 26.11.2021 19:42
Дата подачі:
26.11.2021 10:10
Вирішення:
Відповідь на вимогу до предмета закупівлі учаснику спрощеної закупівлі
Статус вимоги:
Відхилено