-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Рушники паперові
Місцезнаходження замовника: 21027, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вулиця Андрія Первозванного, будинок 22. Категорія замовника: передбачено п.3 ч.4 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Вид закупівлі: відповідно до абз.3 п.5 ч.2 ст.4 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Торги не відбулися
48 393.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 483.93 UAH
мін. крок: 1% або 483.93 UAH
Період оскарження:
23.11.2021 19:28 - 29.11.2021 10:00
Вимога
Відкликано скаржником
вимога
Номер:
626600139c5b4fe7aa4e07f58fb7cddf
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-23-017571-a.a4
Назва:
вимога
Вимога:
про усунення порушення в процесі проведення закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога 17.12.2021 17:25
Дата подачі:
17.12.2021 17:25
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
20.12.2021 17:44
Вимога
Відхилено
вимога
Номер:
a73916c969654044a7101f43be658c1d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-23-017571-a.c3
Назва:
вимога
Вимога:
Вимога про усунення порушення в процесі проведення закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 15.12.2021 20:35
- протокол вимога 3.pdf 17.12.2021 18:36
Дата подачі:
15.12.2021 20:35
Вирішення:
Щодо вимоги учасника, оприлюдненої від 15.12.2021р., 20:35, за номером UA-2021-11-23-017571-a.c3за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 33760000-5: Туалет¬ний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (Рушники паперові) повідомити наступне:
Уповноваженою особою Замовника по спрощеній закупівлі « Рушники паперові» код ДК 021:2015-33760000-5 - Туалетний папір ,носові хустинки, рушники для рук і серветки (Рушники папе¬рові) (унікальний номер оголошення про проведення спрощеної закупівлі, при¬своєний електронною системою закупівель UA-2021-11-23-017571-a) -було прийняте рішення відхилити пропозицію Учасника ФОП «Злиденна О.В» згід¬но протоколу б/н від 14 грудня 2021 року, з таких підстав: відповідно до пп.3.7 п.З Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник закупівлі у строк, що не перевищує 3-х календарних днів з дня визначення сис¬темою його пропозиції як найбільш економічно вигідної, повинен надати Замо¬внику зразок предмета закупівлі, про що у складі своєї пропозиції надає гаран¬тійний лист.
Учасник надав гарантійний лист щодо надання зразків предмету закупівлі у строк, що не перевищує 3-х календарних днів з дня визначення його пропозиції як найбільш економічно вигідної, але станом на 14 грудня 2021 р. умова щодо надання зразків так і не була виконана.
У вимозі про усунення замовником порушення ФОП «Злиденна О.В.» вважає неправомірним рішення уповноваженої особи «про відхилення з підстав нібито не наданням мною зразків продукції», що суперечить фактам. Відповідно, дана вимога недійсна.
Щодо Вашого звернення про повторний розгляд пропозиції - вважаю недо¬цільним, так як пропозиція, подана учасником, не відповідає пп.14.11 п.14 Ого¬лошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме: «Документи, передбачені Додатком 1 до Оголошення». Згідно п.З (пп. 3.4., 3.5) Додатку 1 «Для підтвер¬дження якості та відповідності товару встановленим критеріям учасники у складі своєї пропозиції повинні надати наступні документи: Сертифікат на си¬стему управління якістю, виданий виробнику про відповідність згідно з чинни¬ми в Україні нормативними документами вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT); Сертифікат на систему екологічного управління виданий виро¬бнику про відповідність згідно з чинними в Україні нормативними документа¬ми вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015 IDT)».
Відповідно п.17 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Замовник перевіряє інформацію про учасника у відкритих єдиних державних реєстрах. В разі отримання інформації про наявність підстав для відмови в участі у проце¬дурі закупівлі, пропозиція буде відхилена. При перевірці відповідності вимогам законодавства сертифікатів, наданих в складі тендерної пропозиції ФОП Зли¬денна Олена Василівна, а саме копій Сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 (№UA-30) та Сертифікату на систему екологічного управління ISO 14001:2015 (№UA-31), засвідчених керівником органу сертифікації ФОП Продай П.М., виявлено, що правові підстави для проведення аудиту та видачі відповідних сертифікатів у ФОП Продан П.М. відсутні, оскільки в Україні пов-новаження на сертифікацію ISO має Національне агентство з акредитації Укра¬їни (НААУ) та Всеукраїнська асоціація керівників бізнесу, що виступає пред¬ставником та партнером в Україні міжнародного акредитованого органу серти¬фікації Quay Audit UK. ФОП Продан П.М. не акредитований НААУ відповідно до даних відкритих реєстрів НААУ,
(https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/) та не є представником та партне¬ром міжнародного акредитованого органу сертифікації. Відповідно до чинного законодавства України визнаються лише сертифікати від акредитованих орга¬нів або від організацій, що представляють ці органи.
Виходячи з вищезазначеного, сертифікати ISO, які надає ФОП Злиденна Олена Василівна, не відповідають вимогам чинного законодавства України, а отже, не можуть бути прийняті Замовником до розгляду.
Таким чином, Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Відповідно, у Замовника відсутні підстави для задоволення даної вимоги.
Оприлюднити в електронній системі відповідь на вимогу відповідно до статті 14 Закону.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
ВИМОГА в рамках процедури закупівель за ідентифікатором UA-2021-11-23-017571-a
Номер:
73472604361d45109528bd03557bf760
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-23-017571-a.c2
Назва:
ВИМОГА в рамках процедури закупівель за ідентифікатором UA-2021-11-23-017571-a
Вимога:
Шановний замовник, звертаємось до Вашої організації з вимогою, керуючись положенням законодавства в сфері публічних закупівель, а саме абз.2 ч.14 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно положень якого учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога_Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №10.pdf.p7s 14.12.2021 13:59
- Вимога_Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №10.pdf 14.12.2021 13:59
- Протокол вимога 2.pdf 17.12.2021 18:35
Дата подачі:
14.12.2021 13:59
Вирішення:
1. Щодо вимоги учасника, оприлюдненої від 14.12.2021р.,13:59,за UA-2021-11-23-017571-a.c2 за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 33760000-5: Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (Рушники паперові) повідомити наступне:
1).Можливість задовільнити вимогу в частині скасування рішення про визнання переможцем ФОП Злиденна Олена Василівна у замовника відсутня в зв’язку з тим, що учасник ФОП Злиденна Олена Василівна не був визначений переможцем закупівлі, ідентифікатор закупівлі UA-2021-11-23-017571-a, згідно з предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 33760000-5: Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (Рушники паперові) дана вимога недійсна.
2).Пропозицію учасника спрощеної закупівлі ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД" за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 33760000-5: Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (Рушники паперові), ідентифікатор закупівлі UA-2021-11-23-017571-a, було відхилено, керуючись п.1. ч.13 ст.14 Закону з таких підстав:
-Перелік документів в електронному або сканованому вигляді, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника, які мають бути подані до закінчення терміну подання пропозицій згідно п.9 цього Оголошення, визначений п.14 Оголошення.Пропозиція, подана учасником, не відповідає п.14.11 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме: «Документи, передбачені Додатком 1 до Оголошення». Відповідно п.3.1. Додатку 1 до Оголошення учасники в складі своєї пропозиції повинні надати «Скан-копію сертифікату якості, засвідченого виробником, в якому повинні бути вказані всі технічні та якісні характеристики запропонованого учасником товару, які повинні відповідати технічним характеристикам предмету закупівлі, вказаним у Таблиці 1 додатку 1 до Оголошення, а також зазначена: дата чинності такого документу; підпис та печатка (у разі її використання) виробника/ офіційного представника виробника в Україні». В Таблиці 1 додатку 1 до Оголошення вказані наступні технічні характеристики:
Рушники паперові білого кольору
без малюнку, без запаху, з тисненням Point-to-point, з перфорацією/
Склад: целюлоза 100%
Тип змотування: рулон
Кількість в одиниці пакування: 2 рулони
Кількість шарів: 2
Кількість відривів в одному рулоні: не менше 80 шт (+/- 10%)
Висота рулону: 220 мм (+/- 10%).
Довжина відриву: 11 см.
Дата виготовлення – не раніше 2021 року.
Скан-копія сертифікату якості №625/2021, засвідченого виробником, що надана учасником, не містить наступну інформацію про технічні та якісні характеристикитовару (відповідно до Таблиці 1 Додатку 1 до Оголошення):
-без малюнку, без запаху, з тисненням Point-to-point, з перфорацією
-тип змотування: рулон
-кількість в одиниці пакування: 2 рулони.
Таким чином, Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Відповідно, у Замовника відсутні підстави для задоволення даної вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога
Номер:
196641bb369f41a2aa8bc66ad12dba5c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-23-017571-a.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Про усунення порушення в процесі проведення закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога про усунення порушення 09.12.2021 12:52
Дата подачі:
09.12.2021 12:53
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
10.12.2021 15:11