• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Накладка ізолююча (полімеркомпозіційна) 6-ти отворна Р65 Код ДК 021:2015 - 34940000-8 Залізничне обладнання

Джерело фінансування закупівлі: власні кошти. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій відповідно до п.2 розділу ІІІ тендерної документації

Торги не відбулися

738 885.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 694.43 UAH
Період оскарження: 23.11.2021 17:05 - 05.12.2021 00:00
Вимога
Вирішена

сума закупівлі

Номер: fe6863b466464a7eabfe1fefa24d982f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-23-004894-b.a3
Назва: сума закупівлі
Вимога:
Наше підприємство є виробником накладок стикових ізолюючих полімеркомпозиційних типу НС для рейок Р-65 і Р-50 з 2008 року. Дана продукція має високу якість відповідно до чинної нормативно-технічної документації, затвердженої ПАТ «Укрзалізниця». Нашим підприємством проводилися поставки накладок на підрозділи Укрзалізниці неодноразово. Ми, як виробник, маємо намір взяти участь у відкритих торгах на закупівлю в 2022 році залізничного обладнання код ДК021: 34940000-8 (Накладка ізолююча полімеркомпозиційна 6-ти отворна для рейок типу Р65) Однак є деякі чинники, які пропонуємо врахувати Замовнику для появи економічної доцільності нашої участі у торгах: 1. У зв'язку з нестабільною поточною ситуацією на світових ринках сировинних матеріалів і, як наслідок, значним підвищенням цін на імпортні та вітчизняні сировинні матеріали, а також підвищенням цін на енергоносії, очікуваної суми тендеру за номером в Prozorro UA-2021-11-23-004894-b для закупівлі 800 комплектів накладок не достатньо. 2. Таким чином, наше підприємство виходячи з нової ціни одного комплекту, наполягає на відповідній зміні вартості закупівлі накладок ізолюючих полімеркомпозиційних 6-ти отворних для рейок типу Р-65 в тендері за номером в Prozorro UA-2021-11-23-004894-b, не менше ніж на 20%.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Детальна відповідь у супровідному листі
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

ВИМОГА щодо підняття очікуваної вартості.

Номер: c96ae7ff6e4a4d5cbfce1ba6812f15a8
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-23-004894-b.b2
Назва: ВИМОГА щодо підняття очікуваної вартості.
Вимога:
При проведенні моніторингу на закупівлю сировини та енергоносіїв за останній період спостерігається значне підвищення цін. В свою чергу зросли транспортні витрати, та заробітна плата. Відповідно собівартість виробництва продукції здорожчала . Виходячи з вищенаведеного: ВИМАГАЄМО підняти очікувану вартість закупівлі відповідно до наданих комерційних пропозицій.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Детальна відповідь у супровідному файлі
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Зміна суми тендеру та порядку розрахунків

Номер: 52566dc192f04ab9940c20873ac1c75e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-23-004894-b.a1
Назва: Зміна суми тендеру та порядку розрахунків
Вимога:
Наше підприємство є виробником даної продукції з 1996 року, поставляти накладки стикові ізолюючі на підприємства АТ «Укрзалізниця» почало з 2001 року і жодного разу не мало ні яких зауважень з приводу якості продукції. Ми маємо намір взяти участь в цій закупівлі. Однак, зважаючи на те, що сировина, з якої виготовляються накладки стикові ізолюючі, не виробляється в Україні і закуповується за кордоном, а в даний час у зв'язку з поширенням коронавірусної інфекції COVID-19 у всьому світі, різко зросли ціни на сировину і логістику, а також на енергоносії, ми не маємо можливості прийняти участь у закупівлі у зв’язку з низькою початковою сумою тендеру. У зв'язку з вищесказаним, просимо розглянути можливість збільшення початкової суми тендеру (738 885 грн без ПДВ), як мінімум на 15 (п‘ятнадцять) відсотків. У разі не можливості збільшення початкової суми тендеру, вимагаємо зменшити кількість комплектів накладок на стільки, щоб вартість одного комплекту накладок була не меншою ніж 4550,00 грн без ПДВ. Пункт 7.2. розділу 7. «ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ» Проекту договору вимагаємо викласти у наступній редакції: Покупець здійснює розрахунок на 15-ти банківських днів з дати реєстрації Постачальником, складеної відповідно до Податкового кодексу України, податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. У випадку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування Постачальника, розрахунок здійснюється протягом 15-ти банківських днів з дати отримання Покупцем від Постачальника копії рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування. Пункт 7.5. Розділу 7. Проекту договору У разі, якщо реєстрація податкових накладних/розрахунків коригування (далі – ПН/РК) не відбулася в ЄРПН через зупинення або відмову в реєстрації контролюючими органами ДПС, термін сплати за поставлений товар настає протягом 15 банківських днів з дати отримання ЗАМОВНИКОМ від ПОСТАЧАЛЬНИКА письмового повідомлення (листа) з інформацією про реєстрацію контролюючими органами ДПС раніше зупинених ПН/РК (або щодо яких було відмовлено у реєстрації).
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Детальна відповідь у супровідному файлі
Статус вимоги: Задоволено