Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (код ДК 021:2015 – 90524200-8 Послуги з утилізації медичних відходів (послуги із збирання, зберігання, оброблення, утилізації та знешкодження медичних відходів - медичні епідемічно-небезпечні відходи категорії В у т.ч. ЗІЗ))
Закупівля здійснюється для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19).
Процедура закупівель здійснюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (абз. 4 п. 31 Розділу X: на період дії встановленого Кабінетом Міністрів України карантину, відповідно до Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб", закупівля товарів (крім лікарських засобів, вакцин або інших медичних імунобіологічних препаратів, розхідних матеріалів для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та медичних виробів для вакцинації від COVID-19, медичного обладнання для закладів охорони здоров’я, що надають допомогу пацієнтам, хворим на COVID-19, систем постачання медичних газів) та послуг, необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), здійснюється в порядку, встановленому цим Законом для спрощених закупівель.), Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникнення і поширення коронавірусної хвороби (COVID-19)».
Період оскарження:23.11.2021 16:21 - 29.11.2021 16:13
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційні вимоги
Номер:260d69ef96a7489cb5d269c6141838c2
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-11-23-015303-a.c4
Назва:Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику !
Згідно ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами ( {Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ
№ 128 від 23.01.2019 ,№ 1065 від 04.12.2019,№ 826 від 09.09.2020 ) від 13 липня 2016 року № 446 встановлені вичерпні умови щодо Кадрових вимог до провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, Організаційних вимог, до провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, Технологічних вимог до провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами.
п. 4 Дія цих Ліцензійних умов поширюється на всіх суб’єктів господарювання незалежно від їх організаційно-правової форми та форми власності, які у повному обсязі або частково провадять чи мають намір провадити господарську діяльність з поводження з небезпечними відходами.
п. 5 Отримання та розгляд документів, що подаються для отримання ліцензії, оформлення, видача, переоформлення, анулювання ліцензій, ведення ліцензійних справ здійснюються органом ліцензування відповідно до вимог Закону.
Органом ліцензування провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами є Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України , та в межах своїх повноважень формує та реалізує державну політику у сфері:
• охорони навколишнього природного середовища,
• екологічної та в межах повноважень, передбачених законом, радіаційної, біологічної і генетичної безпеки,
Тобто, виходячі з логіки Законодавчих актів у сфері поводження з небезпечними відходами КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САРНЕНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" САРНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ не є суб’єктов формування державної політики у сфері поводження з небезпечними відходами, та не може встановлювати та придумувати свої регуляторні пропозиції у цій сфері. Якщо документ, який є плодом уяви Замовника, та створений лише для того, щоб «протащити» свого Учасника, жоден з інших Учасників не забов’язані надавати неіснуючі документи.
Виходячи з положень статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником самостійно розробляється та затверджується документація (оголошення про проведення спрощеної закупівлі, технічні та кількісні характеристики до предмета закупівлі інші додатки), в якій зазначається критерії та інформація про характеристики предмета закупівлі, але ж це не дає право Замовнику перебирати не притаманні йому функції регуляторної діяльності у сфері, до якої він має дуже далеке відношення. Наголосимо, що такі дії кваліфікуються низкою статей карного Кодексу України, а саме :
Розділ 17 Кримінального кодексу України містить цілу низку кримінальних правопорушень у сфері службової діяльності та професійної діяльності, пов’язаної з наданням публічних послуг.
Статтею 364 КК України передбачена кримінальна відповідальність за зловживання владою або службовим становищем.
Зловживання владою або службовим становищем — умисне, з метою одержання будь-якої неправомірної вигоди для самої себе чи іншої фізичної або юридичної особи використання службовою особою влади чи службового становища всупереч інтересам служби, якщо воно завдало істотної шкоди охоронюваним законом правам, свободам та інтересам окремих громадян або державним чи громадським інтересам, або інтересам юридичних осіб.
Під зловживанням владою слід розуміти умисне використання службовою особою, яка має владні повноваження, всупереч інтересам служби своїх прав щодо пред’явлення вимог, а також прийняття рішень, обов’язкових для виконання іншими фізичними чи юридичними особами. Зловживати владою може як представник влади, так і службова особа, яка виконує організаційно-розпорядчі обов’язки, оскільки остання також має владні повноваження, що розповсюджуються на підпорядкованих їй осіб.
Зловживання службовим становищем — це будь-яке умисне використання службовою особою всупереч інтересам служби своїх прав і можливостей, пов’язаних з її посадою. У цілому зловживання службовим становищем — це більш широке поняття, воно охоплює зловживання владою, оскільки використовувати всупереч інтересам служби службова особа може і владні права та можливості, якщо вона ними наділена.
Зловживання владою або службовим становищем передбачає наявність взаємозв’язку між службовим становищем винного і його поведінкою, яка виражається в незаконних діях або бездіяльності.
Стаття 3652 КК України встановлює підстави кримінальної відповідальності за зловживання повноваженнями особами, що надають публічні послуги, тільки і виключно у разі наявності спеціальної мети — отримання неправомірної вигоди для себе або інших осіб.
Зловживання повноваженнями — це суспільно небезпечне діяння (дія або бездіяльність), що посягає на встановлений порядок надання публічних послуг.
Задля правильної кваліфікації дій особи необхідно дивитись приписи законодавства, яке визначає обсяг повноважень конкретного суб’єкта, та встановити факт умисного використання наданих повноважень задля отримання неправомірної вигоди (визначення неправомірної вигоди див. вище).
Суспільна небезпека злочину полягає у підриві встановленого порядку надання публічних послуг, в істотному порушенні законних інтересів громадян, організацій, суспільства, держави.
Зловживання повноваженнями карається обмеженням волі на строк до трьох років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до десяти років.
Стаття 367 КК України.
Під службовою недбалістю слід розуміти невиконання або неналежне виконання службовою особою своїх службових обов’язків через несумлінне ставлення до них, що завдало істотної шкоди охоронюваним законом правам, свободам та інтересам окремих громадян, державним чи громадським інтересам або інтересам окремих юридичних осіб.
Стаття. 368 КК України,
Прийняття пропозиції, обіцянки або одержання службовою особою неправомірної вигоди, а так само прохання надати таку вигоду для себе чи третьої особи за вчинення чи невчинення такою службовою особою в інтересах того, хто пропонує, обіцяє чи надає неправомірну вигоду, чи в інтересах третьої особи будь-якої дії з використанням наданої їй влади чи службового становища.
Виходя іх вищеперерахованного зазначимо, що як суб’єкт діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами повинет здійснювати свою діяльність лише на підставі Закону, так і Замовник послуг повинен дотримуватись діючого Законодавства, а не створювати прецеденти грубого порушення Закону.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:27.11.2021 11:40
ignored
Вимога
Відхилено
Копія Позитивного висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на технологічний регламент (інструкцію) щодо поводження з медичними відходами (використаними засобами індивідуального захисту, медичним одягом та іншими засобами одноразового використання), які пов’язані з пандемією гострої респіраторної коронавірусної хвороби (COVID-19)
Номер:6833435b23b14a75a1e5ea4b59491689
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-11-23-015303-a.a3
Назва:Копія Позитивного висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на технологічний регламент (інструкцію) щодо поводження з медичними відходами (використаними засобами індивідуального захисту, медичним одягом та іншими засобами одноразового використання), які пов’язані з пандемією гострої респіраторної коронавірусної хвороби (COVID-19)
Вимога:
Де саме Замовник побачив такий документ, як "Копія Позитивного висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на технологічний регламент (інструкцію) щодо поводження з медичними відходами (використаними засобами індивідуального захисту, медичним одягом та іншими засобами одноразового використання), які пов’язані з пандемією гострої респіраторної коронавірусної хвороби (COVID-19)" у Наказі №247 від 09.10.2000р. Міністерства охорони здоров'я «Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10.01.2001р. за N 4/5195 (із змінами)? це неіснуючий документ. Яким чином Учасник має отримувати цей документ? Та чому Замовник дискредитує Учасників? Вимагає видалити цю вимогу із Тексту Оголошення!
Вирішення:Замвоником вже було надано вичерпну відповідь на дане питання.
А саме, виходячи з положень статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначаємо, що замовником самостійно розробляється та затверджується документація (оголошення про проведення спрощеної закупівлі, технічні та кількісні характеристики до предмета закупівлі інші додатки), в якій зазначається критерії та інформація про характеристики предмета закупівлі. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Тобто, перелік вимог до учасників та предмета закупівлі, встановлених в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. У складі вимоги учасника відсутнє обгрунтування неможливості отримання такого висновку санітарно-епідеміологічної експертизи.
Статус вимоги:Відхилено
declined
declined
Вимога
Відхилено
держпраця
Номер:d3c97e70475e496b80c29aa8bf3a33f8
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-11-23-015303-a.a2
Назва:держпраця
Вимога:
Шановний Замовнику!
Документи, які ви вимагаєте від Учасників, а саме:
- Копія Дозволу держпраці на експлуатацію обладнання підвищеної небезпеки;
- Копія Дозволу держпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки.
Зазначені документи вимагаються тільки від тих об'єктів, які є об'єктами підвищеної небезпеки. Але наголосимо, що не усі об'єкти на яких утилізуються небезпечні відходи є об'єктами підвищеної небезпеки. Тож, вимагаємо додати фразу "за наявності".
Вирішення:У разі відсутності в учасника документу, передбаченого цим оголошенням та додатком або наявності документів з іншою назвою, які містять необхідні відомості відповідно до чинного законодавства України, учасник в складі своєї пропозиції надає письмове пояснення причини відсутності або надання іншого документу ніж зазначеного у Додатку 5 разом з копією документу, який містить відповідні відомості.
Вирішення:Виходячи з положень статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначаємо, що замовником самостійно розробляється та затверджується документація (оголошення про проведення спрощеної закупівлі, технічні та кількісні характеристики до предмета закупівлі інші додатки), в якій зазначається критерії та інформація про характеристики предмета закупівлі. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Тобто, перелік вимог до учасників та предмета закупівлі, встановлених в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
У зв’язку з великою кількістю хворих на COVID-19 і інші сезонні інфекційні захворювання, гостро постає питання щодо правильного сортування та утилізації засобів індивідуального захисту (ЗІЗ) та інших медичних відходів із лікувальних закладів. Очевидно, що такі відходи можуть бути джерелом зараження вірусними хворобами для оточуючих, а тому в умовах пандемії важливим є правильне перевезення та утилізація таких відходів категорії В, обізнаність персоналу Виконавця послуг та забезпечення безпеки для інших людей і самого персоналу надавача послуг.
Задля упередження поширення COVID-19, Замовник висунув вимогу щодо наявності в Учасника інструкції щодо поводження з медичними відходами (використаними засобами індивідуального захисту, медичним одягом та іншими засобами одноразового використання) які пов’язані з коронавірусною хворобою (COVID-19), щодо якої наявний позитивний висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Крім того, вказана вище вимога не є дискримінаційною в розумінні ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі», адже кожен з учасників вільний в доступі щодо отримання висновку такої експертизи.