• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Страхові послуги

Завершена

86 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 860.00 UAH
Період оскарження: 23.11.2021 16:00 - 29.11.2021 13:00
Вимога
Відхилено

Про необхідність скасувати Протокол №153 від 09.12.21 про відхилення пропозиції учасника спрощеної закупівлі ПАТ «НАСК «ОРАНТА», бо це не обґрунтоване та не правомірне рішення, яке не відповідає пункту 13_1 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі»

Номер: bfe48dd72d4f4c9799fa97bae316c63e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-23-014148-a.c1
Назва: Про необхідність скасувати Протокол №153 від 09.12.21 про відхилення пропозиції учасника спрощеної закупівлі ПАТ «НАСК «ОРАНТА», бо це не обґрунтоване та не правомірне рішення, яке не відповідає пункту 13_1 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимога:
Головному управлінню Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області Повідомляю, що учасником закупівлі UA-2021-11-23-014148-a Івано-Франківською обласною дирекцією ПАТ «НАСК «ОРАНТА» завантажено на майданчик закупівлі повний пакет документів, які повністю відповідають вимогам оголошення замовника, в тому числі і Кваліфікаційним критеріям учасників закупівлі. Зокрема на виконання пункту №1 Додатку №2 до оголошення про закупівлю надано Копію документу, що підтверджує податковий статус Учасника – копію Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість, яке видане 01.06.2013 податковим органом Державної податкової служби України. Наданий файл «1_свідоцтво ПДВ» є первинним документом з необмеженим терміном дії, тобто є діючим і в даний час, що в повній мірі підтверджує податковий статус Учасника та відповідає вимозі пункту №1. Вказаний в пункті №1 Додатку №2 до оголошення про закупівлю в дужках (витяг з реєстру платників відповідних податків) документ не є основним (первинним) документом, що підтверджує податковий статус Учасника, це допоміжний (вторинний) документ, який надає учаснику можливість проінформувати замовника про наявність в реєстрі відповідного первинного документу (Свідоцтва), який підтверджує податковий статус Учасника на дату отримання витягу. Фактично для учасника, який не має можливості надати Копію документу, що підтверджує податковий статус Учасника, тобто копію відповідного Свідоцтва, це є підказка про можливість надати витяг з реєстру, який проінформує замовника про наявність в учасника закупівлі відповідного податкового статусу, бо у витягах є саме це – в першу чергу посилання на номер та дату отримання Свідоцтва, та інша інформація щодо юридичної особи та її податкового статусу відповідно до Свідоцтва. Якби замовником зазначалась вимога про обов’язкове надання саме витягу, а не Копії документу (Свідоцтва), що підтверджує податковий статус Учасника, текст пункту №1 Додатку №2 до оголошення про закупівлю мав би бути такий: «1. Копію витягу з реєстру платників відповідних податків, який підтверджує наявність у замовника документу про податковий статус Учасника та отриманий з реєстру не раніше 1-2-3 місяці до проведення закувлі.». Якщо б в Додатку №2 до оголошення про закупівлю був саме такий пункт №1 про вимогу надати саме витяг, а не копію документу (Свідоцтва), звичайно ж нами був би наданий саме витяг з реєстру, отриманий недавно, а не основний (первинний) документ: копія Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість. Якщо учасник закупівлі подав лише Копію документу (Свідоцтво), що підтверджує податковий статус Учасника, але додатково ще не подав витяг, отриманий наприклад в 2017 та в 2018 роках, – це є в повній мірі обґрунтованим підтвердженням виконання вимоги пункту №1 Додатку №2 до оголошення про закупівлю щодо надання Копії документу, що підтверджує податковий статус Учасника, бо цей документ більш вагоміше та надійніше підтверджує податковий статус Учасника на момент закупівлі, ніж витяг з реєстру, отриманий досить давно, наприклад в 2017 та в 2018 роках. Подання копії Свідоцтва та не подання витягу не є обґрунтованою підставою для прийняття правомірного рішення замовником щодо відхилення пропозиції учасника спрощеної закупівлі відповідно до пункту 13_1 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі»: «13. Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;» бо в цьому пункті Закону зазначено про необхідність відповідності пропозиції учасника умовам та вимогам до предмета закупівлі і не зазначено про необхідність надання якогось конкретного документу, наприклад про необхідність надання саме витягу, а не копії документу (Свідоцтва). Враховуючи зазначене, вважаємо, що замовник згідно Протоколу №153 від 09.12.21 прийняв не обґрунтоване та не правомірне рішення щодо відхилення пропозиції учасника спрощеної закупівлі ПАТ «НАСК «ОРАНТА», яке не відповідає пункту 13_1 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», бо пропозиція Івано-Франківської обласної дирекції ПАТ «НАСК «ОРАНТА» повністю відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Всі документи надані в повному об’ємі і відповідають вимогам, вказаним в Додатку №2 до оголошення про закупівлю, в тому числі на виконання пункту №1 Додатку №2 надано саме Копію документу, що підтверджує податковий статус Учасника, а не витяг з реєстру платників відповідних податків, який не є первинним документом, що підтверджує податковий статус Учасника, а є допоміжним документом, який надає учаснику можливість проінформувати замовника про наявність в реєстрі відповідного первинного документу (Свідоцтва), що підтверджує податковий статус Учасника. Враховуючи викладене вище, вважаємо доцільним та необхідним замовнику скасувати Протокол №153 від 09.12.21 про відхилення пропозиції учасника спрощеної закупівлі ПАТ «НАСК «ОРАНТА», бо це не обґрунтоване та не правомірне рішення, яке не відповідає пункту 13_1 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», та визнати учасника закупівлі Івано-Франківську обласну дирекцію ПАТ «НАСК «ОРАНТА» переможцем спрощеної закупівлі UA-2021-11-23-014148-a. Уповноважена особа учасника Івано-Франківської обласної дирекції ПАТ «НАСК «ОРАНТА» Луканюк В.М.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику! На виконання Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Замовник розглянув подану Вами вимогу та повідомляє. Відповідно до ч. 14 ст. 14 Закону Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Частиною 3 статті 14 Закону зазначено перелік відомостей, які обов’язково мають зазначатися в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та визначено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. В додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Кваліфікаційні критерії учасників закупівлі» визначено, що учасник повинен надати в складі своєї пропозиції копію документу, що підтверджує податковий статус Учасника (витяг з реєстру платників відповідних податків) (зазначено в дужках документ, який необхідно надати). Учасник, для якого законодавством не передбачено документів, що вимагає Замовник, не надає їх у складі пропозиції, про що повідомляє у формі довідки з відповідним обґрунтуванням. Документи, що складаються учасником, повинні бути дійсні на момент подання пропозиції та оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання. Відповідний витяг з реєстру платників податків в складі пропозиції ПАТ “Національна акціонерна страхова компанія “Оранта” не надано, що стало підставою для відхилення пропозиції на підставі пункту 1 частини 13 статті 14 Закону (протокол Уповноваженої особи від 09.12.2021 №153). Одночасно зазначаємо, що у складі пропозиції Учасником ПАТ “Національна акціонерна страхова компанія “Оранта” надано Свідоцтво №200126898 про реєстрацію платника податку на додану вартість, в якому зазначено дату реєстрації платника податку на додану вартість — 02 вересня 1997 року, дата початку дії свідоцтва — 01 червня 2013 року. Найменування платника — Відкрите акціонерне товариство Національна акціонерна страхова компанія “Оранта”. Крім того, Учасник надав у складі пропозиції Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань станом на 05.11.2021 року, в якому зазначено найменування юридичної особи: Публічне акціонерне товариство “Національна акціонерна страхова компанія “Оранта”. В даному Витягу зазначено також відомості, отримані в порядку інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб -підприємців та громадських формувань та інформаційними системами державних органів, зокрема: 16.09.1994,171ГОС, центральне Міжрегіональне управління ДПС по роботі з великими платниками податків, 44082145 (дані про взяття на облік як платника податків) 14.05.2013, 03-47875, центральне міжрегіональне управління ДПС по роботі з великими платниками податків, 44082145, 5 (дані про взяття на облік як платника єдиного внеску). Оскільки, дані документи містять розбіжну інформацію, а інших документів у складі пропозиції Учасником, зокрема Витягу, який вимагався Замовником, не було надано, то уповноваженою особою Замовника прийнято рішення про відхилення пропозиції учасника ПАТ “Національна акціонерна страхова компанія “Оранта” спрощеної закупівлі номер UA-2021-11-23-014148-а, щодо закупівлі послуг страхування код ДК 021:2015 66510000-8 «Страхові послуги
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 13.12.2021 14:48
Підтвердження вирішення: Не задоволено