• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Нафта і дистиляти (БЕНЗИН А-92 в талонах та скретч-картах, ДИЗЕЛЬНЕ ПАЛИВО в талонах та скретч-картах) (НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти)

Завершена

155 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 775.00 UAH
Період оскарження: 23.11.2021 15:10 - 29.11.2021 09:00
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: c479a6db2ff648c384d320f46ea005bd
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-23-012953-a.a2
Назва: Вимога
Вимога:
Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі ProZorro по закупівлі: UA-2021-11-23-012953-a по предмету закупівлі Нафта і дистиляти (БЕНЗИН А-92 в талонах та скретч-картах, ДИЗЕЛЬНЕ ПАЛИВО в талонах та скретч-картах) (НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти), про проведення через систему електронних закупівель Замовника: МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ВИРОБНИЧЕ ЖИТЛОВЕ РЕМОНТНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО №7 - зазначені дискримінаційні вимоги до учасників даної закупівлі, а саме: в Додатку № 1 (п.7) та в ПРОЕКТІ ДОГОВОРУ в Додатку № 3 - Продавець встановлює гарантійний строк на Товар термін дії талонів має бути 1 (один) рік з дня їх видачі замовнику. В разі невикористання талонів/ скретч-карт протягом терміну дії, Постачальник повинен забезпечити можливість безперешкодного та безкоштовного продовження терміну їх дії до 31 березня 2023 року. Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також варто зазначити, що метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. А в даному випадку Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару. Також варто зауважити, що під талонами на пальне слід розуміти спеціальні талони, придбані за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджують право їх власника на отримання фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки на АЗС. Таке визначення наведено у п. 3 Інструкції № 281. Із цього тлумачення випливає, що талони засвідчують право покупця на отримання раніше оплачених ПММ, які тимчасово зберігаються на АЗС. Відповідно до п. 17.1. Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, існують природні втрати під час транспортування, приймання, зберігання та відпуску нафти і нафтопродуктів. Природні втрати нафтопродуктів - це втрати (зменшення маси при збереженні якості у межах вимог нормативних документів), що є наслідком фізико-хімічних властивостей нафтопродуктів та впливу метеорологічних факторів. Отже, при визначені терміну дії талонів Замовник має враховувати, що існують природні втрати нафтопродуктів, при довгостроковому зберіганні нафтопродуктів реальна вартість талонів на пальне значно зростає. На підставі наведеного вище та керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», ВИМАГАЄМО: 1. Внести зміни до Оголошення Додатку №1 та ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ Додаток № 3 : які є дискримінаційними та протиправними, а саме: видалити щодо Термін дії талонів має бути 1 (один) рік з дня їх видачі замовнику. В разі невикористання талонів/ скретч-карт протягом терміну дії, Постачальник повинен забезпечити можливість безперешкодного та безкоштовного продовження терміну їх дії до 31 березня 2023 року. 2.Внести зміни до Оголошення Додатку №1 та ПРОЕКТ ДОГОВОРУ Додаток № 3 -Термін дії талонів: 12 МІСЯЦІВ з моменту переді права власності Замовнику на товар (моменту оплати товару).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня!Дякуємо за Вашу зацікавленість нашою зкпівлею! За наслідками Вашого звернення до оголошення про проведення закупівлі будуть внесенні зміни із частковим задоволенням Ваших пропозиції!
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: 92692a2a4a4040ad8293aec460cf9983
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-23-012953-a.a1
Назва: Вимога
Вимога:
З метою приведення умов тендерної документації у відповідності до вимог чинного законодавства України (в тому числі у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України), керуючись умовами ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та проект договору щодо наступного: 1.1. По поліпшенню якості Товару: Згідно п. 5. ,ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, перерахованих п. 5. ,ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», в тому числі : - покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Просимо Вас додати вказаний пункт до проекту договору. Якість предмету закупівлі відповідає вимогам, які встановлені в даному Договорі, відповідає вимогам ДСТУ, ГСТУ та інших нормативних документів. Зазначені зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі. 1.2. Зміни ціни на товар згідно умов, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі»: Також просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та проект договору про зміну ціни на предмет закупівлі (товар), згідно п. 5, ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: - збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального; - покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; - погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку; - зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування; - зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни. 1.3. Зміна розміру відповідальності Постачальника/Учасника (відповідає умовам чинного законодавства, ст. 231 Господарського кодексу України): Керуючись нормами ст. 231 Господарського кодексу України просимо внести зміни в тендерну документацію та проект договору в частині зменшення розміру відповідальності Постачальника/Учасника, та передбачити на Постачальника/Учасника наступні умови по відповідальності: У разі порушення строків поставки товару при закупівлі товару за бюджетні кошти, Постачальник/Учасник сплачує Покупцю/Замовнику пеню у розмірі 0,1% від суми непоставленого (несвоєчасно поставленого) товару, за кожний день затримки, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі 7% вказаної вартості. У разі поставки неякісного товару, Постачальник/Учасник сплачує на користь Покупця/Замовника штраф у розмірі 20% вартості неякісного товару. 1.4. Зміна істотних умов договору: Керуючись специфікою діяльності з реалізації нафтопродуктів з використанням талонів (карток на пальне) просимо внести зміни в тендерну документацію та проект договору та передбачити наступні істотні умови за договором: Талони / скретч-картки / картки на пальне (штрих-картки) / бланки-дозволи - документи внутрішнього обігу на отримання Товару відповідно до «Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1442 від 20.12.1997 р. Талони / скретч-картки / картки на пальне (штрих-картки) / бланки-дозволи - є товарно-розпорядчими документами на Товар, на підставі яких здійснюється видача Товару за місцем знаходження Товару (АЗС) та не є розрахунковим чи платіжним засобом. та/або Право власності на Товар переходить до Покупця/Замовника з моменту підписання Сторонами видаткової накладної на Товар. та/або Розрахунки за Товар (партію Товару) Покупець/Замовник здійснює протягом _______(______________) банківських днів з дати підписання Сторонами відповідної видаткової накладної на Товар.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня!Дякуємо за Вашу зацікавленість нашою закупівлею! За наслідками Вашого звернення до оголошення про проведення закупівлі будуть внесенні зміни із частковим задоволенням Ваших пропозиції!
Статус вимоги: Задоволено