-
Спрощена закупівля
-
Мультилотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 15990000-4 Тютюн, тютюнові вироби та супутні товари (фільтрувальний папір)
Юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону Код за ЄДРПОУ: 03327664 Місцезнаходження: 01015, м. Київ, вул. Лейпцизька, 1а. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: єдиним критерієм оцінки є ціна (100%)
Завершена
972 789.11
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 144.52 UAH
мін. крок: 0% або 144.52 UAH
Період оскарження:
23.11.2021 14:37 - 29.11.2021 11:00
Вимога
Відхилено
Стосовно рішення Замовника
Номер:
3ab071e4f8dd4dfda27fa361fbbbfd1d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-23-002474-c.c10
Назва:
Стосовно рішення Замовника
Вимога:
Шановний замовнику!!! Звертаємо Вашу увагу!
1. Підпунктом е) пункту 14 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачена кваліфікаційна вимога щодо підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, шляхом надання наказу про призначення менеджерів у кількості не менше 1 особи з продажу/служби з продажу, що здійснює функції агрегації замовлень, погодження замовлень із замовником, координацію поставок або штатний розпис (завірений належним чином), що містить таку інформацію.
На підтвердження цієї кваліфікаційної вимоги Учасником надано довідку від 03.12.2021 вих. №11 з переліком працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, і наказ від 08.04.2020 №125 про призначення Г.Є. Глотової менеджером відділу збуту, яка не зазначена у довідці Учасника, як працівник, що планується до залучення під час виконання договірних зобов’язань з питань агрегації замовлень, погодження замовлень із замовником, координацію поставок тощо.
2. Підпунктом є) пункту 14 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачена кваліфікаційна вимога щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази шляхом надання довідки, складеної в довільній формі, або витягу з бухгалтерських даних про наявність в Учасника відповідного обладнання та відповідної матеріально-технічної бази для роботи з замовником (комп’ютери, телефони, МФУ, тощо).
На підтвердження цієї кваліфікаційної вимоги Учасником надано інформаційний лист від 03.12.2021 вих. №8, в якому не конкретизовано дані про обладнання та відповідну матеріально-технічну базу (комп’ютери, телефони, МФУ тощо), необхідні для роботи з замовником, а лише загальну інформацію про їх наявність.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.12.2021 13:54
Вирішення:
Відповідно до частини другої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовники здійснюють спрощені закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель у порядку, передбаченому цим Законом. Спрощена закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону (пункт 28 частини першої статті 1 Закону) та проводиться Замовником із дотриманням статті 14 Закону.
1) В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі Замовником встановлені вимоги щодо підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (підпункт ж) пункту 14) в вигляді наказу про призначення менеджерів у кількості не менше 1 особи з продажу/служби з продажу, що здійснює функції агрегації замовлень, погодження замовлень із замовником, координацію поставок або штатний розпис (завірений належним чином), що містить таку інформацію.
На виконання вказаних вимог учасником в складі пропозиції був наданий наказ на менеджера відділу збуту, що здійснює функції агрегації замовлень, погодження замовлень із замовником, координацію поставок, що й вимагалось Замовником.
2) Вимога Замовника про надання на підтвердження наявності в Учасника закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази довідки, складеної в довільній формі або витягу з бухгалтерських даних про наявність в Учасника відповідного обладнання та відповідної матеріально-технічної бази для роботи з замовником (комп’ютери, телефони, МФУ, тощо) не містить вимог щодо встановленого зразка написання такої довідки та форма довідки може бути довільною.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Стосовно рішення Замовника
Номер:
8a774931584c46cd98683cdaeb8e6213
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-23-002474-c.c9
Назва:
Стосовно рішення Замовника
Вимога:
Шановний замовнику!! Звертаємо Вашу увагу!!!
1. Підпунктом е) пункту 14 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачена кваліфікаційна вимога щодо підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, шляхом надання наказу про призначення менеджерів у кількості не менше 1 особи з продажу/служби з продажу, що здійснює функції агрегації замовлень, погодження замовлень із замовником, координацію поставок або штатний розпис (завірений належним чином), що містить таку інформацію.
На підтвердження цієї кваліфікаційної вимоги Учасником надано довідку від 03.12.2021 вих. №11 з переліком працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, і наказ від 08.04.2020 №125 про призначення Г.Є. Глотової менеджером відділу збуту, яка не зазначена у довідці Учасника, як працівник, що планується до залучення під час виконання договірних зобов’язань з питань агрегації замовлень, погодження замовлень із замовником, координацію поставок тощо.
2. Підпунктом є) пункту 14 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачена кваліфікаційна вимога щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази шляхом надання довідки, складеної в довільній формі, або витягу з бухгалтерських даних про наявність в Учасника відповідного обладнання та відповідної матеріально-технічної бази для роботи з замовником (комп’ютери, телефони, МФУ, тощо).
На підтвердження цієї кваліфікаційної вимоги Учасником надано інформаційний лист від 03.12.2021 вих. №8, в якому не конкретизовано дані про обладнання та відповідну матеріально-технічну базу (комп’ютери, телефони, МФУ тощо), необхідні для роботи з замовником, а лише загальну інформацію про їх наявність.
3. Пунктом 2 Додатку 1 «Технічні вимоги» до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (лот 3) передбачено надання у складі пропозиції документів про якість/відповідність товару (сертифікат відповідності, сертифікат/паспорт якості, декларація про відповідність та ін.), встановлених чинним законодавством.
На підтвердження відповідності технічних характеристик товару, пропонованого до поставки учасником, технічним вимогам замовника Учасником надано паспорти на фільтри обеззолені (біла стрічка), фільтри обеззолені (синя стрічка) і фільтри мембранні №2, будь-які документи, які підтверджують технічні характеристики передбаченого цією закупівлею товару – паперу фільтрувального (600-600 мм) 80 г/м2, фільтрів мембранних №6 35-36 мм і фільтрів мембранних №6 36-37 мм відсутні взагалі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.12.2021 13:41
Вирішення:
Відповідно до частини другої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовники здійснюють спрощені закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель у порядку, передбаченому цим Законом. Спрощена закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону (пункт 28 частини першої статті 1 Закону) та проводиться Замовником із дотриманням статті 14 Закону.
1) В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі Замовником встановлені вимоги щодо підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (підпункт ж) пункту 14) в вигляді наказу про призначення менеджерів у кількості не менше 1 особи з продажу/служби з продажу, що здійснює функції агрегації замовлень, погодження замовлень із замовником, координацію поставок або штатний розпис (завірений належним чином), що містить таку інформацію.
На виконання вказаних вимог учасником в складі пропозиції був наданий наказ на менеджера відділу збуту, що здійснює функції агрегації замовлень, погодження замовлень із замовником, координацію поставок, що й вимагалось Замовником.
2) Вимога Замовника про надання на підтвердження наявності в Учасника закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази довідки, складеної в довільній формі або витягу з бухгалтерських даних про наявність в Учасника відповідного обладнання та відповідної матеріально-технічної бази для роботи з замовником (комп’ютери, телефони, МФУ, тощо) не містить вимог щодо встановленого зразка написання такої довідки та форма довідки може бути довільною.
3) В Технічних вимогах (Додаток 1) до оголошення про проведення спрощеної закупівлі на підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Замовником встановлена вимога, щодо надання документів про якість/відповідність товару (сертифікат відповідності, сертифікат/паспорт якості, декларація про відповідність на ін.) встановлені діючим законодавством.
Також Замовником зазначено, що документи Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції на товар та/або на декілька найменувань товару та/або на групу товарів та/або на частину групи товарів.
На підтвердження виконання вищезазначеної вимоги Учасником були надані документи, що підтверджують якість товару на декілька найменувань товару, що й передбачено умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Рішення щодо визначення переможця
Номер:
97cdb6283cf4497c95820ba9e041e568
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-23-002474-c.c8
Назва:
Рішення щодо визначення переможця
Вимога:
Шановний замовнику! Звертаємо Вашу увагу!!!
1. Підпунктом е) пункту 14 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачена кваліфікаційна вимога щодо підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, шляхом надання наказу про призначення менеджерів у кількості не менше 1 особи з продажу/служби з продажу, що здійснює функції агрегації замовлень, погодження замовлень із замовником, координацію поставок або штатний розпис (завірений належним чином), що містить таку інформацію.
На підтвердження цієї кваліфікаційної вимоги Учасником надано довідку від 03.12.2021 вих. №11 з переліком працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, і наказ від 08.04.2020 №125 про призначення Г.Є. Глотової менеджером відділу збуту, яка не зазначена у довідці Учасника, як працівник, що планується до залучення під час виконання договірних зобов’язань з питань агрегації замовлень, погодження замовлень із замовником, координацію поставок тощо.
2. Підпунктом є) пункту 14 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачена кваліфікаційна вимога щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази шляхом надання довідки, складеної в довільній формі, або витягу з бухгалтерських даних про наявність в Учасника відповідного обладнання та відповідної матеріально-технічної бази для роботи з замовником (комп’ютери, телефони, МФУ, тощо).
На підтвердження цієї кваліфікаційної вимоги Учасником надано інформаційний лист від 03.12.2021 вих. №8, в якому не конкретизовано дані про обладнання та відповідну матеріально-технічну базу (комп’ютери, телефони, МФУ тощо), необхідні для роботи з замовником, а лише загальну інформацію про їх наявність.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.12.2021 13:38
Вирішення:
Відповідно до частини другої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовники здійснюють спрощені закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель у порядку, передбаченому цим Законом. Спрощена закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону (пункт 28 частини першої статті 1 Закону) та проводиться Замовником із дотриманням статті 14 Закону.
1) В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі Замовником встановлені вимоги щодо підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (підпункт ж) пункту 14) в вигляді наказу про призначення менеджерів у кількості не менше 1 особи з продажу/служби з продажу, що здійснює функції агрегації замовлень, погодження замовлень із замовником, координацію поставок або штатний розпис (завірений належним чином), що містить таку інформацію.
На виконання вказаних вимог учасником в складі пропозиції був наданий наказ на менеджера відділу збуту, що здійснює функції агрегації замовлень, погодження замовлень із замовником, координацію поставок, що й вимагалось Замовником.
2) Вимога Замовника про надання на підтвердження наявності в Учасника закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази довідки, складеної в довільній формі або витягу з бухгалтерських даних про наявність в Учасника відповідного обладнання та відповідної матеріально-технічної бази для роботи з замовником (комп’ютери, телефони, МФУ, тощо) не містить вимог щодо встановленого зразка написання такої довідки та форма довідки може бути довільною.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога на рішення Замовника
Номер:
d9fb5760836a454f895e2c9272520807
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-23-002474-c.b7
Назва:
Вимога на рішення Замовника
Вимога:
Відповідно до статті 16 Закону «Про публічні закупівлі», Замовник від Учасників вимагає підтвердження досвіду виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі шляхом надання копії договору з наданням документів, що підтверджують, про виконання цього договору.
У своїй пропозиції учасник ТОВ «Югсинтез» ЄДРПОУ 32990002 надав копії договорів із ТОВ «ТПП «ПАРТНЕР» та Приватного науково-технологічного підприємства «Регіон». У цих договорах учасник ТОВ «Югсинтез» є Замовником (покупцем) товару, тобто функція ТОВ «Югсинтез» за цими договорами полягає лише в оплаті товару, але ніяк не підтверджує досвід виконання постачання продукції.
У свою чергу ТОВ «Югсинтез» надає, для підтвердження постачання товару за договорами, копії видаткових накладних нібито до цих договорів, в яких ТОВ «Югсинтез» вже є Постачальником товару. Це може свідчити про надання недостовірної інформації та ввести Замовника в оману.
У зв'язку з вище викладеним вимагаємо скасувати підтвердження кваліфікації у частині досвіду виконання аналогічного договору та переглянути рішення щодо визначення Учасника ТОВ «Югсинтез» переможцем спрощеної закупівлі.
Пов'язані документи:
Замовник
- Документи підтвердження Поставки Югсинтез-Партнер.pdf 21.12.2021 15:26
- Документи підтвердження Поставки Югсинтез-Регіон.pdf 21.12.2021 15:26
Дата подачі:
16.12.2021 12:46
Вирішення:
Згідно з пунктом 14 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником вимагалося надання документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) – підтверджується наданням копії(-ій) договору(-ів) за предметом закупівлі, які повиннні свідчити, що учасник має досвід виконання аналогічного(-их) договору(-ів) з обов’язковим наданням підтверджуючих документів щодо виконання цього(-их) договору(-ів) (не менше 2-х копій виконання аналогічних договорів). Предмет договору визначається за конкретним найменуванням послуг вказаних у Додатку 1 до оголошення спрощеної процедури. Підтверджуючим документом виконання аналогічного договору є:
- копія видаткової (-і) накладної (-і) та/або копія акту (-ів) прийому передачі товару за таким договором;
- позитивний Лист - відгук від контрагента за наданим аналогічним договором, який підтверджує факт виконання такого договору, оформленого на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника або іншої уповноваженої службової/посадової особи, із зазначенням: номеру та дати договору та його предмета.
На підтвердження виконання вищезазначеної вимоги в складі своєї пропозиції Учасником (ТОВ «Югсинтез») були надані аналогічні за предметом закупівлі договори поставки № 306-Ю-21 від 05.01.2021 та № 400-Ю-21 від 01.01.2021, де ТОВ «Югсинтез виступає стороною як Покупець, а в видаткових накладних на зазначені договори за № 11 від 05.01.2021 та № 13 від 12.01.2021 та рахунках № 354512 від 05.01.2021, № 354558 від 12.01.2021 як Постачальник.
Виходячи з зазначеного та керуючись частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник використав своє право на звернення за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції та звернувся за підтвердженням інформації до сторони договору щодо правовідносин за вказаними договорами, на що отримав Лист-підтвердження від ТОВ «Торгівельно-промислове підприємство «Партнер» від 20.12.2021 № 447/12 (додається) та лист-підтвердження від ПНТП «Регіон» від 20.12.2021 № 191126 (додається) згідно з якими була виявлена технічна помилка в частині «сторін договору поставки» та доведений факт виконання даних договорів відповідно до глави 54 Цивільного кодексу України (далі – ЦК України) де за договором купівлі-продажу одна сторона (продавець) передає або зобов'язується передати майно (товар) у власність другій стороні (покупцеві), а покупець приймає або зобов'язується прийняти майно (товар) і сплатити за нього певну грошову суму.
Такий факт був підтверджений в вигляді платіжних доручень за № 2138 від 05.01 2021 (додається); № 4922 від 18.01.2021 (додається) та податкових накладних з ПНТП «Регіон» та ТОВ «Торгівельно-промислове підприємство «Партнер», які свідчать що ТОВ «Югсинтез» виступає як Постачальник (продавець) товару. Таким чином у Замовника відсутні правові підстави для відхилення пропозиції Учасника закупівлі так як всі зобов’язання виконані в повному обсязі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога на рішення Замовника
Номер:
a05325a6d96c48edad786d420a1782e1
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-23-002474-c.b6
Назва:
Вимога на рішення Замовника
Вимога:
Відповідно до статті 16 Закону «Про публічні закупівлі», Замовник від Учасників вимагає підтвердження досвіду виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі шляхом надання копії договору з наданням документів, що підтверджують, про виконання цього договору.
У своїй пропозиції учасник ТОВ «Югсинтез» ЄДРПОУ 32990002 надав копії договорів із ТОВ «ТПП «ПАРТНЕР» та Приватного науково-технологічного підприємства «Регіон». У цих договорах учасник ТОВ «Югсинтез» є Замовником (покупцем) товару, тобто функція ТОВ «Югсинтез» за цими договорами полягає лише в оплаті товару, але ніяк не підтверджує досвід виконання постачання продукції.
У свою чергу ТОВ «Югсинтез» надає, для підтвердження постачання товару за договорами, копії видаткових накладних нібито до цих договорів, в яких ТОВ «Югсинтез» вже є Постачальником товару. Це може свідчити про надання недостовірної інформації та ввести Замовника в оману.
У зв'язку з вище викладеним вимагаємо скасувати підтвердження кваліфікації у частині досвіду виконання аналогічного договору та переглянути рішення щодо визначення Учасника ТОВ «Югсинтез» переможцем спрощеної закупівлі.
Пов'язані документи:
Замовник
- Документи підтвердження Поставки Югсинтез-Партнер.pdf 21.12.2021 15:24
- Документи підтвердження Поставки Югсинтез-Регіон.pdf 21.12.2021 15:24
Дата подачі:
16.12.2021 12:42
Вирішення:
Згідно з пунктом 14 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником вимагалося надання документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) – підтверджується наданням копії(-ій) договору(-ів) за предметом закупівлі, які повиннні свідчити, що учасник має досвід виконання аналогічного(-их) договору(-ів) з обов’язковим наданням підтверджуючих документів щодо виконання цього(-их) договору(-ів) (не менше 2-х копій виконання аналогічних договорів). Предмет договору визначається за конкретним найменуванням послуг вказаних у Додатку 1 до оголошення спрощеної процедури. Підтверджуючим документом виконання аналогічного договору є:
- копія видаткової (-і) накладної (-і) та/або копія акту (-ів) прийому передачі товару за таким договором;
- позитивний Лист - відгук від контрагента за наданим аналогічним договором, який підтверджує факт виконання такого договору, оформленого на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника або іншої уповноваженої службової/посадової особи, із зазначенням: номеру та дати договору та його предмета.
На підтвердження виконання вищезазначеної вимоги в складі своєї пропозиції Учасником (ТОВ «Югсинтез») були надані аналогічні за предметом закупівлі договори поставки № 306-Ю-21 від 05.01.2021 та № 400-Ю-21 від 01.01.2021, де ТОВ «Югсинтез виступає стороною як Покупець, а в видаткових накладних на зазначені договори за № 11 від 05.01.2021 та № 13 від 12.01.2021 та рахунках № 354512 від 05.01.2021, № 354558 від 12.01.2021 як Постачальник.
Виходячи з зазначеного та керуючись частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник використав своє право на звернення за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції та звернувся за підтвердженням інформації до сторони договору щодо правовідносин за вказаними договорами, на що отримав Лист-підтвердження від ТОВ «Торгівельно-промислове підприємство «Партнер» від 20.12.2021 № 447/12 (додається) та лист-підтвердження від ПНТП «Регіон» від 20.12.2021 № 191126 (додається) згідно з якими була виявлена технічна помилка в частині «сторін договору поставки» та доведений факт виконання даних договорів відповідно до глави 54 Цивільного кодексу України (далі – ЦК України) де за договором купівлі-продажу одна сторона (продавець) передає або зобов'язується передати майно (товар) у власність другій стороні (покупцеві), а покупець приймає або зобов'язується прийняти майно (товар) і сплатити за нього певну грошову суму.
Такий факт був підтверджений в вигляді платіжних доручень за № 2138 від 05.01 2021 (додається); № 4922 від 18.01.2021 (додається) та податкових накладних з ПНТП «Регіон» та ТОВ «Торгівельно-промислове підприємство «Партнер», які свідчать що ТОВ «Югсинтез» виступає як Постачальник (продавець) товару. Таким чином у Замовника відсутні правові підстави для відхилення пропозиції Учасника закупівлі так як всі зобов’язання виконані в повному обсязі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога на рішення Замовника
Номер:
fd842fc2dd29451bbb768eaf1ce860b4
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-23-002474-c.b5
Назва:
Вимога на рішення Замовника
Вимога:
Відповідно до статті 16 Закону «Про публічні закупівлі», Замовник від Учасників вимагає підтвердження досвіду виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі шляхом надання копії договору з наданням документів, що підтверджують, про виконання цього договору.
У своїй пропозиції учасник ТОВ «Югсинтез» ЄДРПОУ 32990002 надав копії договорів із ТОВ «ТПП «ПАРТНЕР» та Приватного науково-технологічного підприємства «Регіон». У цих договорах учасник ТОВ «Югсинтез» є Замовником (покупцем) товару, тобто функція ТОВ «Югсинтез» за цими договорами полягає лише в оплаті товару, але ніяк не підтверджує досвід виконання постачання продукції.
У свою чергу ТОВ «Югсинтез» надає, для підтвердження постачання товару за договорами, копії видаткових накладних нібито до цих договорів, в яких ТОВ «Югсинтез» вже є Постачальником товару. Це може свідчити про надання недостовірної інформації та ввести Замовника в оману.
У зв'язку з вищевикладеним вимагаємо скасувати підтвердження кваліфікації у частині досвіду виконання аналогічного договору та переглянути рішення щодо визначення Учасника ТОВ «Югсинтез» переможцем спрощеної закупівлі.
Пов'язані документи:
Замовник
- Документи підтвердження Поставки Югсинтез-Партнер.pdf 21.12.2021 15:21
- Документи підтвердження Поставки Югсинтез-Регіон.pdf 21.12.2021 15:21
Дата подачі:
16.12.2021 12:39
Вирішення:
Згідно з пунктом 14 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником вимагалося надання документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) – підтверджується наданням копії(-ій) договору(-ів) за предметом закупівлі, які повиннні свідчити, що учасник має досвід виконання аналогічного(-их) договору(-ів) з обов’язковим наданням підтверджуючих документів щодо виконання цього(-их) договору(-ів) (не менше 2-х копій виконання аналогічних договорів). Предмет договору визначається за конкретним найменуванням послуг вказаних у Додатку 1 до оголошення спрощеної процедури. Підтверджуючим документом виконання аналогічного договору є:
- копія видаткової (-і) накладної (-і) та/або копія акту (-ів) прийому передачі товару за таким договором;
- позитивний Лист - відгук від контрагента за наданим аналогічним договором, який підтверджує факт виконання такого договору, оформленого на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника або іншої уповноваженої службової/посадової особи, із зазначенням: номеру та дати договору та його предмета.
На підтвердження виконання вищезазначеної вимоги в складі своєї пропозиції Учасником (ТОВ «Югсинтез») були надані аналогічні за предметом закупівлі договори поставки № 306-Ю-21 від 05.01.2021 та № 400-Ю-21 від 01.01.2021, де ТОВ «Югсинтез виступає стороною як Покупець, а в видаткових накладних на зазначені договори за № 11 від 05.01.2021 та № 13 від 12.01.2021 та рахунках № 354512 від 05.01.2021, № 354558 від 12.01.2021 як Постачальник.
Виходячи з зазначеного та керуючись частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник використав своє право на звернення за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції та звернувся за підтвердженням інформації до сторони договору щодо правовідносин за вказаними договорами, на що отримав Лист-підтвердження від ТОВ «Торгівельно-промислове підприємство «Партнер» від 20.12.2021 № 447/12 (додається) та лист-підтвердження від ПНТП «Регіон» від 20.12.2021 № 191126 (додається) згідно з якими була виявлена технічна помилка в частині «сторін договору поставки» та доведений факт виконання даних договорів відповідно до глави 54 Цивільного кодексу України (далі – ЦК України) де за договором купівлі-продажу одна сторона (продавець) передає або зобов'язується передати майно (товар) у власність другій стороні (покупцеві), а покупець приймає або зобов'язується прийняти майно (товар) і сплатити за нього певну грошову суму.
Такий факт був підтверджений в вигляді платіжних доручень за № 2138 від 05.01 2021 (додається); № 4922 від 18.01.2021 (додається) та податкових накладних з ПНТП «Регіон» та ТОВ «Торгівельно-промислове підприємство «Партнер», які свідчать що ТОВ «Югсинтез» виступає як Постачальник (продавець) товару. Таким чином у Замовника відсутні правові підстави для відхилення пропозиції Учасника закупівлі так як всі зобов’язання виконані в повному обсязі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Технічні параметри
Номер:
6f77452a10094183bb790049950aba64
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-23-002474-c.b4
Назва:
Технічні параметри
Вимога:
Враховуючи Вашу відповідь стосовно фільтрів № 2 та №3: «Фільтри №2 та №3 застосовуються в хімбаклабораторіях ДЕВГ для визначення мікробіологічних показників якості води методом мембранної фільтрації згідно МВ10.2.1-113-2005 «Санітарно-мікробіологічний контроль якості питної води» та МУ № 2285-81 «Методические указания по санитарно-микробиологическому анализу води поверхностных водоемов»
В указаних документах прописано, а саме: «Мембранні фільтри нітрат- чи ацетатцелюлозні з діаметром пор 0,45 мкм, розміром 35 чи 47 мм; фільтраційні мембрани "Владіпор" МФАС-ОС-1, МФАС-ОС-2, МФА-МА (N 5-8) або аналогічні мембранні фільтри, які мають міжнародний сертифікат якості ISO 9000 чи EN 29 000.
Просимо Вас привести у відповідність, а саме чітко зазначити технічні характеристики (діаметр пор і розмір фільтру), відповідно нормативній документації по Лоту 3 позиції 7 (Фільтри мембранні №2), позиції 10 (Фільтри мембранні №3) та Лоту 5 позиції №8 (Фільтри мембранні із середнім розміром пор 0,3-0,5 мкм)
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.11.2021 12:08
Вирішення:
Технічні характеристики по Лоту 3 позиція 7 : фільтри мембранні №2- середній діаметр пор фільтра, не більше 0,3 -0,5 мкм; розмір фільтра в діаметрі від 35 до 36 мм включно;
по Лоту 3 позиція 10 : фільтри мембранні №3- середній діаметр пор фільтра, не більше 0,5 -0,7 мкм; розмір фільтра в діаметрі від 35 до 36 мм включно.
Технічні характеристики по Лоту 5: по позиції 8 лота 5 технічні хатактеристики, зазначені у вимозі (діаметр пор та розмір фільтра), вже вказані у технічних вимогах до предмета закупівлі: середній розмір пор – у діапазоні від 0,3 до 0,5 мкм включно, діаметр фільтра – у діапазоні від 35 до 36 мм включно
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Стандарт якості
Номер:
c5368fa1bfc746cb868f18a5f7b1cfe4
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-23-002474-c.b3
Назва:
Стандарт якості
Вимога:
Просимо Вас привести у відповідність нормативну документацію Лоту 3 позиції 7 Фільтри мембранні №2, а саме вказати коректний номер нормативного документа.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.11.2021 17:03
Вирішення:
В додаток 1 (Технічні вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі будуть внесені відповідні зміни в цій частині
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Технічні параметри
Номер:
288c552fdb4443d89055d94e8d3b884e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-23-002474-c.b2
Назва:
Технічні параметри
Вимога:
Просимо Вас привести у відповідність технічні параметри Лоту 3 позиції 11 Фільтри мембранні №6, згідно ТУ 2265-011-43153636-2015. Оскільки вказані характеристики у технічному завданні не відповідають даній нормативній базі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.11.2021 17:00
Вирішення:
В додаток 1 (Технічні вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі будуть внесені відповідні зміни в цій частині
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Нормативні документи
Номер:
1ada2cbf5d77478383919dd763ca4d02
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-23-002474-c.b1
Назва:
Нормативні документи
Вимога:
Просимо Вас привести у відповідність нормативну документацію по Лоту 3 позиції 10 - Фільтри мембранні №3, а саме вказати коректні номера для ТУ 2265-011-43153636-2016 та для ТУ У 33.2-03335801-001-2003
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.11.2021 16:38
Вирішення:
В додаток 1 (Технічні вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі будуть внесені відповідні зміни в цій частині
Статус вимоги:
Задоволено