• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

21П-222_71730000-4 - Послуги промислового контролю (Послуги із сертифікації системи екологічного управління згідно вимог міжнародного стандарту ISO 14001:2015 «Environmental management systems — Requirements with guidance for use»)

Торги не відбулися

991 919.10 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.9% або 19 000.00 UAH
Період оскарження: 23.11.2021 13:10 - 11.12.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Неправомірна дискваліфікація

Номер: 1cce1f39a97840e3bf5ed0cfb332a1ad
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-23-009050-a.a2
Назва: Неправомірна дискваліфікація
Вимога:
ТОВ «МС КОНСАЛТІНГ» вимагає визнати рішення щодо дискваліфікації у закупівлі 21П-222_71730000-4 - Послуги промислового контролю (Послуги із сертифікації системи екологічного управління згідно вимог міжнародного стандарту ISO 14001:2015 «Environmental management systems — Requirements with guidance for use»), ідентифікатор закупівлі UA-2021-11-23-009050-a неправомірним та визнати нас переможцем. 1. По-перше, протокол про відхилення тендерної пропозиції не стосується закупівлі яка проводилась. Закупівля проводилась по стандарту ISO 14001, а в протоколі зазначено зовсім інший предмет закупівлі, а саме: «71730000-4 - Послуги промислового контролю (Послуги із сертифікації системи управління якістю згідно вимог міжнародного стандарту ISO 9001:2015 “Quality management systems – Requirements”». 2. По-друге, ТОВ «МС КОНСАЛТІНГ» було надано серед своїх документів файл «Акредитація з перекладом», де написано, що ми маємо міжнародну акредитацію у сфері сертифікації систем менеджменту та надано перелік цих систем. У технічному завданні було сказано, що потрібна акредитація (DAkkS, Ukas, NJOJ тощо), Слово «тощо» це вказівка на його неповноту, на можливість його продовження; синонім «і таке інше». Тобто, акредитація може бути DAkkS, Ukas, NJOJ чи IAS, як в нашому випадку, що відповідає п.2 Розділу 1.2 додатку №1 до тендерної документації; 3. Також причиною дискваліфікації було зазначено: «Учасником надано сертифікат113-86-45350, в якому відсутня інформація про зобов’язання сторін GCERTI Ko. та ТОВ "МС КОНСАЛТІНГ", перелік ISO щодо яких Учасник може надавати послуги сертифікації, а також відсутні додатки до сертифікату. Викладене свідчить про невідповідність даного документу вимогам п.2 Розділу 1.2 додатку №1 до тендерної документації.» Насправді в тендерній документації не вимагалося надавати інформацію про зобов’язання сторін (якщо це не так, то просимо чітко вказати такий пункт в ТЗ), а те що ТОВ «МС КОНСАЛТІНГ» може надавати послуги з сертифікації, за яким саме стандартами зазначено в акредитації. Також у партнерській угоді, зазначено: «Аудиторська діяльність та навчальні курси, які проводяться партнерами, проводяться на підставі акредитації, наданою компанією GCERTI», яка була надана серед документів тендерної документації. Партнерська угода не передбачає ніяких додатків, вся інформація надана в акредитації. Також серед документів був файл «Інформація для тендерів», в яркому дуже докладно було описано, де саме можна перевірити чи дійсно ТОВ «МС КОНСАЛТІНГ» є офіційним представником компанії GCERTI в Україні, перевірити акредитацію і те, що GCERTI входить до всесвітньої асоціації органів з акредитації IAF (Міжнародного акредитаційного форуму) а також сертифікати наших працівників. Вся ця інформація є у відкритому доступі. Тому ми вважаємо, що не було підстав для дискваліфікації ТОВ «МС КОНСАЛТІНГ» і просимо визнати нас переможцями.
Вирішення: Відповідно до ч.3 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі»: «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.» Враховуючи викладене, Замовником розглянуто вимогу ТОВ "МС КОНСАЛТІНГ". За результатом розгляду повідомляємо наступне: 1. В протоколі №019 від 18.01.2022 року допущено технічну помилку. Проте у даному протоколі вірно зазначено номер процедури закупівлі: 21П-222, ідентифікатор закупівлі:UA-2021-11-23-009050-a, код та назва згідно ЄЗС: 71730000-4 - Послуги промислового контролю. Враховуючи наведене, та беручи до уваги розміщення протоколу, сумнівів та протиріч відповідно належності даного протоколу до закупівлі UA-2021-11-23-009050-a не виникає. 2. В наданому Учасником документі «Акредитація з перекладом» зазначено що не учасник, а організація G-CERTI CO. LTD акредитована для надання послуг, визначених сферою акредитації. Крім того відповідно в акредитації відсутні сфери діяльності, які безпосередньо відносяться до діяльності Замовника (АТ «УКРГАЗВИДОБУВАННЯ») (Сфера діяльності замовника, в тому числі, підпадає під наступні сектори сертифікації, які відсутні : 2 - Добувна промисловість; 10 - Виробництво коксу та продуктів нафтоперероблення; 26 - Постачання газу.) Таким чином ТОВ «МС Консалтінг» на має можливості провести аудит та видати саме акредитовані міжнародні сертифікати. Враховуючи викладене, в наданих Учасником документах відсутня інформація, щодо наявності у Учасника міжнародної акредитації у сфері сертифікації систем менеджменту (DAkkS, Ukas, NJOJ тощо), що свідчить про невідповідність довідки про акредитацію та свідоцтва про акредитацію Учасника вимогам тендерної документації, що не відповідає п.2 Розділу 1.2 додатку №1 до тендерної документації. 3. Учасником надано сертифікат 113-86-45350, в якому зокрема зазначено «Дозволяється розповсюджувати франшизу G-CERTI, забезпечуючи виконання всіх умов і положень, зазначених у даному договорі франчайзингу, відповідних додатках до нього, а також робочих процедурах, яких слід дотримуватись». Проте додатки Учасником не завантажено у складі тендерної пропозиції. Відповідно до п.2 Розділу 1.2 додатку №1 до тендерної документації «У разі, якщо Учасник процедури закупівлі є представником в Україні міжнародного органу з сертифікації, визначеного у п. 2 то такий Учасник повинен мати документ який це підтверджує (копія договору, угоди, іншого підтверджуючого документу)». Відповідно до наданих Учасником документів міжнародним органом з сертифікації є організація G-CERTI CO. LTD. На офіційному сайті G-CERTI Co. LTD зазначена інформація про офіційні представництва в світі органу з сертифікації G-CERTI (50 представництв). Серед них наявний G-CERTI Ukraine (Add: Svobody square, 7, building 2, office 808, Kharkiv, Ukraine Tel: 38 057 763 29 18). Тобто відповідно до інформації з відкритих джерел, саме «G-CERTI Україна» є офіційним представником G-CERTI Co. LTD. У складі тендерної пропозиції відсутні документи які підтверджують що G-CERTI Україна є брендом ТОВ «МС КОНСАЛТІНГ», або документи які підтверджують що ТОВ «МС КОНСАЛТІНГ» є представником G-CERTI Co. LTD в Україні.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Невідповідності та неточності в тендерній документації

Номер: 60ef1f0876e74d4ab6a97718ae569104
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-23-009050-a.a1
Назва: Невідповідності та неточності в тендерній документації
Вимога:
Вимога: Публічна закупівля: «21П-222_71730000-4 - Послуги промислового контролю (Послуги із сертифікації системи екологічного управління згідно вимог міжнародного стандарту ISO 14001:2015 «Environmental management systems — Requirements with guidance for use»)» ID UA-2021-11-23-009050-a, має недостатню інформацію для визначення можливості Учасника виконати послуги з сертифікації системи екологічного управління, має невідповідності та неточності, що в свою чергу не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону). 1. У тендерній документації не зазначається сфера застосування системи екологічного управліня та межі її поширення (п.4.3. ISO 14001:2015), на які процеси поширюється система управління. 2. У тендерній документації не зазначена необхідна сфера акредитації, згідно IAF Informative Document for QMS and EMS Scopes of Accreditation (https://iaf.nu/iaf_system/uploads/documents/IAF_ID1_2020_Issue_3_06082020.pdf). 3. У тендерній документації не зазначені об’єкти, які підлягають сертифікації, а саме: назви філій, кількість майданчиків, їх фактичні адреси, кількість працюючих, режим роботи, кількість змін тощо. Без цієї інформації не можливо визначити обсяг аудиту та об’єктивну вартість послуг з сертифікації. 4. У тендерній документації не зазначена можливість/право Учасника закупівлі, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, а саме: наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, залучати спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, що порушує ч. 3 ст. 16 Закону. 5. У тендерній документації не обґрунтовано необхідність наявності в Учасника закупівлі про наявність щонайменше трьох штатних працівників, які будуть залучені до надання послуг (Додаток №1 до тендерній документації, 1.1. Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель). По-перше: це порушує ч. 3 ст. 16 Закону, положення якого дозволяють залучати інших співвиконавців, які не є у штаті та які можуть залучатися на підставі цивільно-правових договорів тощо. Цей критерій є дискримінаційний по відношенню до учасників, які мають у штаті менше 3 працівників відповідної кваліфікації. По-друге: відсутнє обґрунтування кількості працівників, не зрозуміло чого саме 3 штатних, а не 5 чи 10? Згідно, узагальненої практики Колегії АМКУ, саме на Замовника покладається обов’язок в обґрунтуванні необхідної кількості працівників в Учасника закупівлі. 6. Додаток №3 до тендерної документації стосується стандарту ISO 9001:2015. Вимога: привести тендерну документацію у відповідність з Законом.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Ознайомившись з інформацією викладеною у вимозі Замовник прийняв рішення про внесення змін до тендерної документації. Зазначені зміни буде внесено в найближчий час
Статус вимоги: Задоволено