• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт по заміні вікон приміщення Шевченківського ліцею за адресою: вулиця Паркова, 24, в селищі Шевченкове Шевченківського району Харківської області

Завершена

2 143 968.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 719.84 UAH
Період оскарження: 18.09.2017 09:57 - 30.09.2017 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження протоколу

Номер: 07f2970f16324951b6918153fced4722
Ідентифікатор запиту: UA-2017-09-18-000224-c.a2
Назва: Оскарження протоколу
Вимога:
Шановний Замовник! Проаналізувавши Протокол розгляду тендерних пропозицій б/н складений посадовими особами відділу освіти Шевченківської районної державної адміністрації слід зазначити наступне: 1) Нами не надані ліцензія з додатками та дозволи, проте, у складі тендерної пропозиції наданий лист пояснення з посиланнями на норми чинного законодавства України, де зазначається, що товар та роботи, що закуповуються в рамках даної закупівлі не підлягають обов’язковому ліцензуванню, разом з чим зазначаємо, що дозвіл на роботи на висоті мають такі працівники, як Філіпович та Бакай. 2) Підтверджуючі документи на власну техніку вказані в довідці щодо наявності матеріально-технічної бази на підприємстві, а саме зазначено, що техніка є власною та номера та дати видаткових накладних на підставі яких була придбана зазначена техніка. На вимогу замовника ТОВ «Еверест НП» може додатково в паперовій формі надати вищезазначені документи та Замовник в свою чергу може самостійно перевірити наявність даної техніки на підприємстві, дана інформація ні в якому разі не впливає на цінову частину пропозиції. 3) Стосовно надання підтверджуючих документів щодо перевірки знань працівників, інженера з охорони праці, а саме посвідчення та копії протоколів засідання комісії по перевірці знань пожежної безпеки, слід зазначити наступне – функції інженера з охорони праці на підприємстві виконує директор ТОВ «Еверест НП», тому посвідчення надане лише на директора. Також, в складі тендерної пропозиції надане Положення про систему управління охороною праці на ТОВ «ЕВЕРЕСТ НП», згідно цього положення контроль, облік і аналіз на ТОВ «ЕВЕРЕСТ НП» здійснює директор. 4) На підтвердження довідки про наявність кваліфікованого персоналу надані накази на прийняття на роботу працівників. 5) У складі тендерної пропозиції наданий акт виконаних робіт за формою КБ-2, який підписується обома сторонами договору та скріплюється печатками, з якого видно, що роботи за договором виконані вчасно та в повному обсязі. Відгук від замовника був завантажений у систему разом з основною частиною документації, проте через виниклі технічні складності в системі прозорро він не відобразився у складі документації. 6) Підтвердження в довільній формі, що товар є новий, не раніше 2016 року випуску наданий у складі тендерної пропозиції під назвою «Новий товар» 7) Відомості про виробника товару та матеріалів, з яких виготовлений товар також наявні у складі тендерної пропозиції. 8) Довідка про санкції та інші обмежувальні заходи завантажені до системи на стаді кваліфікації. 9) Технічна специфікація, а також кошторисний розрахунок згідно додатку 1, також наданий у складі тендерної пропозиції. 10) Оскільки у довідці вказаний профіль WDS-400 – ми його і пропонуємо, однак, а ні законом, а ні тендерною документаціє не заборонено завантажувати інші протоколи, більш того, на них є посилання у сертифікаті відповідності. 11) Наголошуємо, що формула склопакету зазначена у паспорті на продукцію та в описі товару: 4і-10-4-10-4іultra та 4і-10-4М1-10-4і – це одна й та ж формула склопакету, тільки зазначається дещо по-різному. Отже, на підставі вищезазначеного вимагаємо скасування протоколу розгляду тендерних пропозицій б/н та повернути тендерну пропозицію ТОВ «ЕВЕРЕСТ НП» на стадію кваліфікації, тобто на повторний розгляд.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! При поданні Вами пропозиції порушено вимоги ст. 25 Закону України "Про публічні закупівлі". Вашу пропозицію відхилено відповідно до ст. 30 даного Закону. Замовник діє лише згідно чинного законодавства.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Не відповідність тендерної документації

Номер: 262f31cbc140442bb5967d13ac460608
Ідентифікатор запиту: UA-2017-09-18-000224-c.b1
Назва: Не відповідність тендерної документації
Вимога:
Шановний замовник! Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію по предмету закупівлі ДК 021:2015 45450000-6 – «Інші завершальні будівельні роботи» Капітальний ремонт по заміні вікон приміщення Шевченківського ліцею за адресою: вулиця Паркова, 24, в селищі Шевченкове Шевченківського району Харківської області, а саме: 1. Додаток 1, Технічне завдання - не прописано та не деталізовано. Згідно п.3 статті 22 Закон України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація повинна містити: 3.інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Просимо надати інформацію щодо розмірів та конфігурації віконних конструкцій, розміри підвіконня та відливів. Відсутність цієї інформації не дає змоги об’єктивно розрахувати ціну тендерної пропозиції. 2. Додаток 4 Перелік документів, що подаються учасником у складі тендерної пропозиції, а саме: - довідку з обслуговуючого банку про рух коштів по рахункам – вкажіть період за який повинна бути довідка. 3. Строк виконання – грудень 2018 р. Тобто з бюджету виділено тільки частину коштів, тому тендер Замовник повинен виставити на виділену суму та об’єм робіт, який він бажає реалізувати згідно виділених коштів. 4. Згідно тендерної документації учасник надає Копії посвідчень про проходження навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки працівників. Вимагаємо надати згідно якого нормативного документу на основі якого Замовник вимагає ці посвідчення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На вашу вимогу надаємо роз'яснення: 1. При складанні тендерної документації відділом освіти було дотримано вимоги ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Просимо Вас уважно ознайомитися з дефектним актом та тендерною документацією, де чітко вказано об'єми виконання робіт, а вимоги по технічним характеристикам повинні бути згідно ДЕРЖАВНИХ БУДІВЕЛЬНИХ НОРМ УКРАЇНИ (відповідно до температурної зони, де знаходиться об'єкт будівництва). Оскільки дана закупівля має складний характер , відділ освіти надає можливість всім потенційним учасникам оглянути об’єкт капітального ремонту для здійснення необхідних розрахунків. Слід зауважити, що ми згодні з вами,що - "Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника." Також зазначаємо, що при проведенні відкритих торгів всі потенціальні учасники знаходяться в рівних умовах, що є основною задачею проведення закупівлі. 2. Довідку з обслуговуючого банку про рух коштів по рахункам – за поточний рік. 3. Відділ освіти Шевченківської РДА, як замовник, при визначенні ціни пропозиції керувався Правилами визначення вартості проектно-вишукуваних робіт та експертизи проектної документації на будівництво ДСТУ Б Д.1.1-7:2013. Відповідно до п 1.2 цей стандарт застосовується для використання суб'єктами містобудування, які виконують проектні, вишукувальні, науково-проектні роботи та експертизу проектної документації на будівництво, або є замовниками цих робіт при розрахунку кошторисної вартості, пропозиції учасника конкурсних торгів, договірної ціни та проведенні взаєморозрахунків за обсяги виконаних робіт, і носить обов'язковий характер для будівництва, що здійснюється із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, кредитів, наданих під державні гарантії. Відповідно до п. 6.2 даного стандарту ціна пропозиції претендента, визначеного виконавцем проектно-вишукувальних робіт, є договірною ціною. Оскільки кошторисна вартість капітального ремонту , яка пройшла експертизу, становить суму більшу, ніж виділено в 2017 році, ми змушені розподілити строки виконання робіт на 2 роки. Крім того, відповідно до ст. 7 Закону України «Про публічні закупівлі». забороняється придбання товарів, робіт і послуг без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону. 4. Замовник керуючись ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками інформацію про відповідність їх таким критеріям, у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передачі та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, послуг поштового зв’язку, поштових марок і маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення, послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування. Дякуємо за ваше звернення!
Статус вимоги: Задоволено