-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
М'ясо яловиче (охолоджене), м'ясо свійської птиці (філе куряче охолоджене) м'ясо свинини (м'якоть) охолоджене (ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо)
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська
Завершена
420 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 100.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 100.00 UAH
Період оскарження:
23.11.2021 12:13 - 05.12.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Скарга
Номер:
fb882a2ecc9d44ccaadd266b2059d790
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-23-007472-a.c1
Назва:
Скарга
Вимога:
Згідно вимог Вашої тендерної документації затвердженої рішенням уповноваженої особи Феськовою О. М. Протокол №30 від 23.11.2021 року, щодо закупівлі «М’ясо» код за ДК 021:2015:15110000-2 (м’ясо яловиче (охолоджене), м’ясо свійської птиці (філе куряче охолоджене), м’ясо свинини (м’якоть) охолоджене) в Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Додаток 4 «Технічна специфікація» зазначено, що товар повинен відповідати показникам безпечності та якості, які встановлено нормативно-правовими актами України, а саме м’ясо свійської птиці (філе куряче охолоджене) – ДСТУ 3143:2013.
В свою чергу учасник процедури закупівлі ФОП Лашхіа Лаша Омарович в декларації виробника та у гарантійному листі про відповідність якості товару, не вказав дане ДСТУ, натомість зазначив ТУ У 10.1 – 32461669 – 001:2016 – «М’ясо птиці механічно відокремлене. Технічні умови.» Розробником та власником ТУ У 10.1 – 32461669 – 001:2016 являється Фермерське господарство «Улар», зареєстроване у Львівській області, с. Семенівка (додаток 1).
Тому, ФОП Лашхіа Лаша Омарович не має юридичного права використовувати, посилатися та виготовляти продукцію за даним ТУ У.
Форма «Тендерна пропозиція» подається у вигляді наведеному в Тендерній документації та Учасник не повинен відступати від даної форми. ФОП Лашхіа Лаша Омарович не заповнив «Тендерну пропозицію» по формі, яку вимагав Замовник.
В тендерній документації Замовник вимагає: «Учасник у складі своєї пропозиції надає підписаний проект договору (Додаток № 5)», проте ФОП Лашхіа Лаша Омарович надав не підписаний проект договору з накладеною печаткою і підписом!
З урахуванням викладеного просимо скасувати протокольне рішення та під час здійснення тендерних закупівель діяти виключно у рамках вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель.
З метою неупередженого та ефективного захисту прав і моїх законних інтересів у разі відхилення моєї вимоги залишаю за собою право звернутися до Антимонопольного комітету України, та за результатами звернутися до суду з позовом про стягнення з Замовника суми вартості скарги, за подання зазначеної Скарги до АМКУ, разом з витратами на залучення адвокатських послуг, а також заяву до Державної аудиторської служби України щодо притягнення всіх членів тендерного комітету до відповідальності за порушення процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження.docx 22.12.2021 14:29
- УЛАР декларація.jpeg 22.12.2021 14:29
Дата подачі:
22.12.2021 14:29
Вирішення:
Уважно розлянувши Вашу вимогу від 22.12.2021 повідомляємо, що уповноважена особа діє виключно в рамках Законів України.
Відповідно до статті 19 Господарського кодексу України суб’єкти господарювання мають право без обмежень самостійно здійснювати господарську діяльність, що не суперечить законодавству.
Суб'єкти господарювання підлягають державній реєстрації відповідно до Господарського кодексу України та Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності».
Державний контроль – одна з форм здійснення державної влади, що забезпечує дотримання законів і інших правових актів, що видаються органами держави.
Державний нагляд – функція спеціальних державних органів та їх посадових осіб за систематичним спостереженням за точним і неухильним дотриманням законів, інших нормативних правових актів, що здійснюється за підвідомчим даними органам питань щодо непокора їм юридичних і фізичних осіб.
Відповідно до статті 1 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», нагляд (контроль) визначається як діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб’єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, прийнятного рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.
На підставі вищезазначеного та у зв'язку з тим, що тендерна пропозиція учасника відповідає всім критеріям, умовам, вимогам, що вимагалося замовником та керуючись ст. 6 Господарського кодексу України уповноваженою особою закладу дошкільної освіти №7 Коростишівської міської ради не має жодних повноважень щодо втручання у господарську діяльність Учасника.
Але одночасно інформуємо, що на усний запит ФОП Лашхіа Л.О. підтвердив юридичну співпрацю з ФГ «УЛАР» надавши договір від 18.01.2021 № 1-18/259.
Окрім того в пункті 7 розділу 3 Тендерної докуметації чітко зазначено, що якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам. Тому сперечатися про те, яка продукція краща: виготовлена за ТУ чи ДСТУ – недоречно, головне, щоб суб’єкт господарської діяльності чітко дотримувався вимог зазначених в нормативному документі і вказував достовірну інформацію на маркуванні.
Стосовно не підписаного проекту договору з накладною печаткою, то ФОП Лашхіа Лаша Омарович проект договору та специфікацію надав як окремий документ на своєму фірмовому бланку з вихідним номером та затвердив даний документ своїм підписом та печаткою, чим підтвердив те що він погоджується з змістом проекту договору.
Розглянувши повторно тендерну пропозицію Учасника у уповноваженої осои підстави встановлені частиною першою статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» для законного відхилення відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено