• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт по заміні віконних та дверних блоків на металопластикові філії Карбівська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів комунального закладу Добровеличківський ліцей «ІНТЕЛЕКТ» Добровеличківської районної ради Кіровоградської області» по вул. Миру, 15, с. Карбівка, Добровеличківський район, Кіровоградська область

Пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись електронною банківською гарантією у розмірі до 0,5 % від очікуваної вартості, а саме: 5 800,00 грн., що підтверджує надання Учасником забезпечення пропозиції. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004р. № 639 та Наказу Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2628 від 14.12.2020 року, має бути безвідкличною, із безумовним зобов’язанням банку відшкодувати за першою письмовою вимогою Замовника на рахунок: р/рUA 628201720344221015105043993 в ГДКСУ у Кіровоградській області. Строк дії забезпечення пропозиції повинен бути не меншим строку дії пропозиції, а саме: 90 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. В разі продовження терміну дії пропозиції, дія забезпечення пропозиції повинна бути подовженою Учасником на відповідний термін. Банківська установа, що надає Учаснику банківську гарантію, має бути не внесена до переліку банків з тимчасовою адміністрацією у стадії ліквідації, що документально підтверджується. Гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Замовника (далі – Бенефіціара) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням пропозиції), що проводиться відповідно до цього оголошення. Разом із банківською гарантією до електронної системи публічних закупівель надається у електронному форматі копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначена копія повинна бути належним чином завірена банком. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника, не компенсуються Замовником, в тому числі і при відміні та скасуванні торгів. Серед обов’язкового переліку документів, обов’язок подання яких Гаранту покладається на Бенефіціара для підтвердження своєї вимоги про сплату гарантійного забезпечення, не має бути документів, отримання (надання) яких залежить від волі інших осіб, а не виключно від Бенефіціара. При цьому, документи, що стосуються проведення закупівлі (оголошення, протоколи тощо), надаються Гаранту в копіях, що засвідчуються Бенефіціаром. Умови наданої гарантії мають передбачати те, що одержана вимога (повідомлення) Бенефіціара, що надсилається, є достатньою умовою для банку-гаранта сплатити кошти Бенефіціару за гарантією, якщо така вимога (повідомлення) та документи, обумовлені в гарантії, відповідатимуть умовам, які містяться в наданій гарантії, а також отримані протягом строку дії гарантії і способом, зазначеним у гарантії.

Завершена

1 167 222.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 836.11 UAH
Період оскарження: 23.11.2021 11:13 - 29.11.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Скарга

Номер: 9a632214e3f74a7a98aff6d32cb2e655
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-23-005248-a.a1
Назва: Скарга
Вимога:
Капітальний ремонт по заміні віконних та дверних блоків на металопластикові філії Карбівська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів комунального закладу Добровеличківський ліцей «ІНТЕЛЕКТ» Добровеличківської районної ради Кіровоградської області» по вул. Миру, 15, с. Карбівка, Добровеличківський район, Кіровоградська область Пунктом 7 розділу 14 «Інші документи» Оголошення про проведення про проведення спрощеної закупівлі робіт Замовником висунуто вимогу на надання Учасником у складі своєї пропозиції складеного ним акту обстеження, підписаного представником Замовника та завіреного його печаткою, при цьому даний акт обстеження має містити номер закупівлі, предмет закупівлі та назву Замовника закупівлі. При цьому Замовником зазначається, що з метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки Пропозиції та підписання Договору, Учасникам необхідно: відвідати та оглянути об'єкт, де передбачається виконання робіт згідно цієї спрощеної закупівлі, у період уточнення інформації про закупівлю, а також отримати інформацію, що може бути йому необхідна для підготовки пропозиції. Витрати на відвідування об’єкту, а також отримання іншої необхідної інформації та документів Учасник несе за власні кошти. При цьому Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою учасника. Встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право Учасників на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі в тендері необхідно отримувати Акт обстеження об’єкта за підписом уповноваженої особи Замовника. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання Акта обстеження об’єкта є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». З незалежних від Учасника підстав уповноважені особи Замовника можуть не підписати зазначений акт, що в подальшому може стати підставою для відхилення тендерних пропозицій таких учасників. Виходячи з наведеного, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які зможуть оглянути об’єкт Замовника та на підтвердження цього надати в складі тендерної пропозиції Акт обстеження об’єкта, підписаний уповноваженими особами Учасника та Замовника, що є дискримінаційним щодо інших суб’єктів господарювання. Частиною 1 статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та / або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Оголошенні про проведення про проведення спрощеної закупівлі робіт наведених вище вимог порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація Учасників, а також права та законні інтереси Учасника, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації Учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною 1 статті 5 Закону. Дана позиція підтримана рішеннями АКМУ від 13.10.2020 року №19212, від 30.10.2020 року №20243-р/пк-пз та від 29.03.2021 року №6298-р/пк-пз. Враховуючи вищевикладене просимо Замовника усунути вимогу пункта 7 розділу 14 «Інші документи» Оголошення про проведення про проведення спрощеної закупівлі робіт, щодо надання Учасником у складі своєї пропозиції складеного ним акту обстеження, підписаного представником Замовника та завіреного його печаткою, шляхом внесення відповідних змін до Оголошення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Звертаємо Вашу увагу, що дана закупівля, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) є спрощеною закупівлею, а тому, ст. 22 Закону не відновиться до даної закупівлі. Одночасно слід зазначити, що оголошення про спрощену закупівлю розробляється на підставі ст. 14 Закону. Нормами даної статті передбачено, що Замовник може зазначати вимоги до потенційного учасника на власний розсуд. Тому, Замовником в оголошенні про спрощену закупівлю встановлено, що з метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки Пропозиції та підписання Договору, Учасникам необхідно: відвідати та оглянути об'єкт, де передбачається виконання робіт згідно цієї спрощеної закупівлі, у період уточнення інформації про закупівлю, а також отримати інформацію, що може бути йому необхідна для підготовки пропозиції. На Вашу думку дана вимога є дискримінаційною. Проте, слід зазначити, що «дискримінація» це оціночне поняття та на даний час не визначено, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» вважати «дискримінацією». Звертаємо увагу, що Вами також не доведено чому зазначена вимога є дискримінаційною.
Статус вимоги: Відхилено