• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Хліб «Микільський солодовий», хліб «Апетит», батон «Молочний», булочка «Ласуня» (ДК 021:2015 – 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби )

Закупівля здійснюється на потреби 2022 року

Завершена

117 065.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 585.32 UAH
Період оскарження: 22.11.2021 19:02 - 26.11.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Замовник орієнтований на заздалегідь визначеного виробника

Номер: 111c49969ce54081bcddaf3188c0a2e3
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-22-014496-a.a2
Назва: Замовник орієнтований на заздалегідь визначеного виробника
Вимога:
Заклад дошкільної освіти комбінованого типу (ясла-садок) №8 "Веселка" Сарненської міської ради, далі – Замовник, оголосив про проведення спрощеної закупівлі. Найменування предмету закупівлі: ДК 021:2015: 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби. у відповідь на попередню вимогу ваша відповідь звучить як: "Нами, відповідно до потреби на 2022 рік проводиться спрощена закупівля продуктів харчування (за ДК 021:2015: 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби. ). Згідно з частиною четвертою статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі»: у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Тобто, посилання на аналоги та/або еквіваленти є правом замовника, а не обов’язком. Тому залишаємо Ваші вимоги без задоволення." . Тобто цією відповіддю Ви підтверджуєте, що закупівля спрямована лише на одного виробника або постачальників, які купуватимуть продукцію, лише у цього виробника для того щоб мати можливість виграти у тендері. Вважаємо таку поведінку антиконкурентною змовою та вимагаємо прибрати назву Хліб «Микільський солодовий» 0,6кг , Хліб «Апетит» 0,7 кг .Або хоча б напишіть склад даного хліба. Ваша тендерна документація містить вимоги, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників . Вважаємо, що Замовником порушено основний принцип здійснення публічних закупівель та недискримінації Учасників, зокрема порушено вимоги частини 4 статті 5 та частини 5 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі", відповідно до якого Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до Учасників. На підставі наведеного, просимо усунути порушення вимог Закону України "Про публічні закупівлі" та відкоригувати умови тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Конкретна рецептура даного предмету закупівлі кожного виробника може бути віднесена до комерційної таємниці цього виробника, тому ми не можемо вказувати за якими рецептом Учасник повинен готувати свою продукцію. А основний склад та інші вимоги до предмета закупівлі зазначаються в Додатку 1 до тендерної документації.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 26.11.2021 09:09
Вимога
Залишено без розгляду

Замовник орієнтований на заздалегідь визначеного виробника

Номер: 90b505d453c04043b71653239035df58
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-22-014496-a.b1
Назва: Замовник орієнтований на заздалегідь визначеного виробника
Вимога:
Заклад дошкільної освіти комбінованого типу (ясла-садок) №8 "Веселка" Сарненської міської ради, далі – Замовник, оголосив про проведення спрощеної закупівлі. Найменування предмету закупівлі: ДК 021:2015: 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби. Відповідно до ч. 1 ст. 14. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), спрощена закупівля проводиться замовником із застосуванням електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону. Згідно з ч. 3 ст. 14 Закону в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються, зокрема: - назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); - інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі; - кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; - строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; умови оплати; - очікувана вартість предмета закупівлі; - період уточнення інформації про закупівлю; тощо. У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників (ч. 4 ст. 14 Закону). Разом з тим, оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, як то передбачено ч. 5 ст. 14 Закону. Заборона на встановлення дискримінаційних вимог випливає також з інших вимог Закону. Зокрема, ст. 3 Закону визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Стаття 5 Закону встановлює наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію учасників: рівність умов участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно правових форм; обов'язок замовника забезпечити вільний доступ всім учасникам до інформації про закупівлю; заборона замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч. 3 ст. 12 Закону встановлює вимоги, зокрема до Prozorro, зазначаючи про те, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію. Головна ознака оголошення та/або умов тендерної документації замовника відповідно до вимог Закону, за якою їх можна віднести до дискримінаційних — це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Тобто замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Отже, в оголошені про проведення спрощеної закупівлі , ціновій пропозиції (додаток 2 до документації), в технічній, якісній та кількісній характеристиці предмета закупівлі (додаток 1 до документації), проекті договору про закупівлю товарів за державні кошти (додаток 4 до документації) Замовник визначив вимоги до предмета закупівлі, а саме: Хліб «Микільський солодовий» 0,6кг РІЗ, Хліб «Апетит» 0,7 кг РІЗ, Батон «Молочний» 0,4кг РІЗ,Булочка «Ласуня» 0,3кг. УП. Аналоги та/або еквіваленти товару Замовником не розглядаються. Вказані назви хлібобулочних виробів належить лише одному виробнику, що свідчить про цілеспрямовану закупівлю у зазделегідь визначеного "переможця", або тих, хто буде купувати хліб в конкретного виробника. До тендерної документації не додано рецептури Хліба «Микільський солодовий» 0,6кг РІЗ, Хліба «Апетит» 0,7 кг РІЗ, що унеможливлює участь інших виробників. Таким чином, вважаємо, що вимоги до предмета закупівлі, наведені в оголошені Замовника про проведення спрощеної закупівлі, в порушення вимог ч. 5 ст. 14 Закону містять вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тому, просимо: 1) Усунути порушення законодавства під час проведення спрощеної закупівлі шляхом внесення змін до вимог предмета закупівлі, а саме: виключення інформації про конкретну назву (кожного виробу (лоту). 2) Результати розгляду даного звернення прошу оприлюднити на офіційному веб-порталі
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний запитувач!!! Нами, відповідно до потреби на 2022 рік проводиться спрощена закупівля продуктів харчування (за ДК 021:2015: 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби. ). Згідно з частиною четвертою статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі»: у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Тобто, посилання на аналоги та/або еквіваленти є правом замовника, а не обов’язком. Тому залишаємо Ваші вимоги без задоволення.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 25.11.2021 16:31