-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Шкільні меблі
Завершена
183 438.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 917.19 UAH
мін. крок: 0.5% або 917.19 UAH
Період оскарження:
22.11.2021 18:17 - 26.11.2021 19:00
Вимога
Відхилено
вимога щодо відхилення пропозиції
Номер:
d26adb0596834d95897996d8b563d15c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-22-014256-a.c7
Назва:
вимога щодо відхилення пропозиції
Вимога:
Шановний замовнику, вимагаємо пояснити причини відхилення нашої пропозиції. Вважаємо, що ваша аргументація відхилення в протоколі є явно недостатньою. В чому конкретно невідповідність нашої пропозиції?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.12.2021 12:31
Вирішення:
Шановний учасник. В пропозиції учасника:1) В таблиці технічної , якісної та кількісної специфікації учасник не перефразував вимоги замовника (наявні вирази « повинна», «повинні», «повинен»). Наявність не перефразованих вимог означає, що учасник не взяв на себе відповідальність щодо виконання вимог замовника, а тому це не вважається підтвердженням вимог замовника, а отже пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі; 2) в складі пропозиції учасника відсутні документи, передбачені умовами пункту 4.3 проекту договору « Інформація про розрахунковий рахунок повинна бути надана в складі пропозиції учасника, разом із додаванням довідки з обслуговуючого банку про відкриття відповідного рахунку та про відсутність позичкової заборгованості
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
крайка
Номер:
931ae2f329824a99855942a661b733a6
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-22-014256-a.a6
Назва:
крайка
Вимога:
Шановний Замовник
Згідно технічного завдання Шафу виготовлено із ламінованої деревинно-стружкової плити (ДСП), кольору «бук». Яка товщина крайки потрібна. Вимагаємо внести відповідну інформацію в технічну документацію.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.11.2021 14:49
Вирішення:
Шановний учасник, оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасника ( ч.5 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі"). Тому товщина крайки чітко не вказана, і вона (товщина) ніяк не вплине на рішення щодо визначення переможця закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Щодо дискримінаційних вимог
Номер:
a62fd3227c274f228a2034e98c022e0b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-22-014256-a.a5
Назва:
Щодо дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний Замвонику! У Оголошені про проведення спрощеної закупівлі наявна вимога: надати сертифікат відповідності на систему управління якістю відповідно до ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015,IDT; ISO 9001:2015,IDT) та сертифікат відповідності на систему екологічного управління відповідно до ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015,IDT), що виданий органом сертифікації на ім’я учасника стосовно реалізації меблів (вимога передбачена для учасників, які не є виробником товару, що є предметом закупівлі). Дана вимога є дискримінаційною та такою, що звужує коло учасників з наступних причин:
Для підтвердження спроможності реалізації меблів Постачальника, який не є виробником, необхідно мати відповідний код КВЕД. Даний вид діяльності ні яким законодавчим актом не вимагає підтвердження сертифікатами відповідності ДСТУ EN ISO 9001:2018 та ДСТУ ISO 14001:2015.
Якщо Учасник закупівлі є представником або дилером виробника меблів, у складі тендерної пропозиції надається копії сертифікатів відповідності, видані на імя виробника, та підтверджуючі документи стосунків між виробником та його представником (дилером).
Просимо внести зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вилучити вищезазначені вимоги.
У разі негативного розгляду вимогу, будемо вимушені звернутися до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду.
Також повідомляємо, вивчивши всі Ваші попередні закупівлі меблів та закупівлі по Полтавській області в цілому зроблено висновок, що дана закупівлі "прописана" під конкретного учасника та під його наявні документи.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.11.2021 14:16
Вирішення:
Шановний Учаснику! Вимога п. 6-9 додатку 1 щодо надання учасниками спрощеної закупівлі сертифікатів системи управління якістю та системи екологічного управління - це гарантія спроможності забезпечити якісний та безпечний товар, який відповідає обов'язковим вимогам нормативних документів, оскільки закуповується безпосередньо для дітей. Наявність даних сертифікатів підтверджують можливість Учасника поставити товар, який буде відповідати нормам і стандартам, чинним на території України та технічно-якісним вимогам предмету закупівлі. Звертаємо Вашу увагу на те, що частиною 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Встановлюючи перелік кваліфікаційних вимог, законодавство залишає право Замовнику обрати самому форми підтвердження таких вимог з врахуванням специфіки предмету закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відхилено
товщина дсп
Номер:
f097cfb0d6b041ba970ceb4cedf6521e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-22-014256-a.a4
Назва:
товщина дсп
Вимога:
Шановний Замовник
Згідно технічного завдання Шафу виготовлено із ламінованої деревинно-стружкової плити (ДСП), кольору «бук». Яка товщина ДСП потрібна. Вимагаємо внести відповідну інформацію в технічну документацію.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.11.2021 12:09
Вирішення:
Шановний учасник. При спрощеній закупівлі (ст. 14 Закон України "Про публічні закупівлі" тендерна документація не складається, лише в оголошенні надається інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (п. 3, ч. 3 ст 14). Якщо в оголошені не зазначено товщина ДСП, то тільки з метою не обмежувати конкуренцію, і відповідно ці критерії не будуть впливати на рішення щодо визначення переможця
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога щодо спинки та сидіння стільця
Номер:
5f1cc0f9cbb94c429cc898d08b9bb575
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-22-014256-a.a3
Назва:
Вимога щодо спинки та сидіння стільця
Вимога:
Шановний Замовнику!
Звертаємо Вашу увагу, що технічний опис стільців суперечить Наказу МОН № 238 від 23.03.2018 р. та ГОСТу 11016-93 (ИСО 5970-79) «Стільці учнівські. Типи і функціональні розміри», ДСТУ ГОСТ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні вимоги».
Відповідно до Наказу МОН № 238 від 23.03.2018 р., шкільні меблі мають відповідати таким вимогам:
- Ергономічність - заокруглені кути стільниць, спинок та сидінь;
- Безпечність - відсутність гострих кутів;
Ця ж вимога зазначена в п. 2.6 ГОСТу 11016-93 (ИСО 5970-79) «Стільці учнівські. Типи і функціональні розміри».
Однак в відповідно до Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної процедури , в технічних параметрах стільця відсутні вимоги, що кути спинки та сидіння стільця мають бути заокруглені.
Наголошуємо, що закупівля меблів, які суперечать вищезазначеним стандартам є порушенням чинного законодавства України.
Вимагаємо привести Ваше технічне завдання у відповідність до чинного законодавства, зокрема Наказу МОН № 238 від 23.03.2018 р. та ГОСТу 11016-93 (ИСО 5970-79), ДСТУ ГОСТ 22046:2004.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.11.2021 18:22
Вирішення:
Шановний учасник. Додаток: 2 Парта повинна відповідати ДСТУ ГОСТ 22046:2004«Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови»; Стілець повинен відповідати ДСТУ ГОСТ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови», тобто всі вимоги, зазначені в цих документах є обов'язковими (це стосується і закруглених кутів). Не суперечать технічні, якісні та кількісні характеристики і Наказу МОН № 283 ( а не № 238), бо в наказі перераховуються Вимоги до шкільних меблів для Нової української школи (Обов'язкова відповідність стандартам ДСТУ ГОСТ 22046:2004, ДСТУ ЕN1729-2:2004 та ТУ, що вимагає Закон України про безпечність нехарчової продукції).
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Вимога щодо маркування.
Номер:
2836081bcd994303b7c287614e343cbb
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-22-014256-a.a2
Назва:
Вимога щодо маркування.
Вимога:
Шановний Замовнику!
Звертаємо Вашу увагу, що технічний опис парт та стільців суперечить ДСТУ ГОСТ 22046:2004, ГОСТу 11015-93(ИСО 5970-79) , ГОСТу 11016-93 (ИСО 5970-79) та наказу Наказу МОН № 143 від 07.02.2020.
Закупівля таких меблів є порушенням чинного законодавства!
Відповідно до Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної процедури , в технічних параметрах парти і стільця відсутні будь-які згадки про маркування ростових груп, у той час як таке маркування є обов’язковим .
Відповідно до п. 2.1 ГОСТу 11015-93 (ИСО 5970-79) учнівські столи мають виготовлятися шести номерів та мати кольорове маркування. Відповідно до ГОСТу 11016-93 (ИСО 5970-79), учнівські стільці мають виготовлятися шести номерів та мати кольорове маркування.
Згідно зі Звітом про результати аудиту ефективності використання коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа», затвердженим рішенням Рахункової палати від 26.11.2019 № 33-1, «найбільш поширеним та суттєвим порушенням при використанні коштів (виявлено у 21 з 29 об'єктів контролю) є придбання шкільних меблів (парт та стільців), що не відповідають вимогам ДСТУ ГОСТ 22046:2004 "Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні вимоги", ГОСТу 11015-93 "Столи учнівські. Типи і функціональні розміри.". Здебільшого йдеться про відсутність регулювання кута нахилу стільниці парт, маркування ростової групи.
Вимагаємо привести Ваше технічне завдання у відповідність до чинного законодавства, зокрема Наказу МОН від № 143 від 07.02.2020, ДСТУ ГОСТ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні вимоги», ГОСТу 11015-93 «Столи учнівські. Типи і функціональні розміри.», ГОСТу 11016-93 (ИСО 5970-79) «Стільці учнівські. Типи і функціональні розміри».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.11.2021 18:21
Вирішення:
Шановний учасник. Наказ № 143 від 07.02.2020 р.: меблі: стіл (парта) учнівський (а) у т.ч. з регульованою висотою; стіл учнівський у т.ч. з регульованою висотою. Гост 11016-93 (ИСО 5970-79): типи стільців: І тип - стільці з постійними параметрами, ІІ тип - стільці з регульованими параметрами. Гост 11015 93 (ИСО 5970-79): учнівські столи: І тип - столи з постійними параметрами, ІІ тип - столи з регульованими параметрами. Столи типу ІІ повинні регулюватися по висоті (в додатку 2 на три номери 3-5). В додатку 2. Технічні, кількісні та кількісні характеристики: столи повинні мати регулювання по висоті. Рівні висоти 580 мм, 640 мм, 700 мм; стільцець повинен мати регулювання по висоті на 3 групи № 3-5 (жовтий, червоний, зелений). Рівні висоти: 340 мм, 380 мм, 420 мм. Маркування застосовується до столів і стільців з постійними параметрами.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відхилено
Вимога щодо розміру стільниці
Номер:
3c400c99b2d24be38dcf0a22c8176591
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-22-014256-a.a1
Назва:
Вимога щодо розміру стільниці
Вимога:
Шановний Замовнику!
Звертаємо Вашу увагу, що технічний опис парт в частині з функціональних розмірів суперечить Наказу МОН № 143 від 07.02.2020, ДСТУ ГОСТ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови», ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79) і закупівля таких столів є порушенням чинного законодавства.
Відповідно до Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної процедури, в описі другої позиції товару «Парта» зазначено наступне:
«Стільниця парти складається з двох частин:
- Перша - розміром 600×140 мм, кріпиться перпендикулярно до ніжок парти та має накладну пластикову підставку під ручку розміром 42×230×11 мм.
- Друга - розміром 600×450 мм із заокругленими кутами.»
Таким чином, загальна довжина стільниці становить 590 мм, що прямо суперечить ДСТУ 22046:2004 та ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79).
Згідно з Типовим переліком, Наказом Міністерства освіти і науки України від 07 лютого 2020 року № 143, вимоги до меблів визначаються відповідно до санітарного законодавства та національних стандартів України ДСТУ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови» та ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79) «Столи учнівські. Типи і функціональні розміри».
Крім того в п. 4.1 ДСТУ ГОСТ 22046:2004 зазначено, що типи і функціональні розміри учнівських столів, стільців і парт мають відповідати вимогам ГОСТу 11015-93 (ИСО 5970-79).
Відповідно Додатку А до вищезазначеного ГОСТу 11015-93 (ИСО 5970-79), мінімальна довжина столу одномісного має бути 700 мм.
Вимагаємо привести Ваше технічне завдання у відповідність до чинного законодавства, зокрема Наказу МОН від № 143 від 07.02.2020, ДСТУ ГОСТ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні вимоги», ГОСТу 11015-93 «Столи учнівські. Типи і функціональні розміри.», ГОСТу 11016-93 (ИСО 5970-79) «Стільці учнівські. Типи і функціональні розміри».
У інакшому випадку ми будемо залучати громадські організації, правоохоронні органи та Рахункову палату з метою перевірки доцільності використання Вами бюджетних коштів, можливих зловживань та притягнення до відповідальності уповноважених осіб!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.11.2021 18:21
Вирішення:
Шановний учасник. ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79) Довжина робочої площини - 600 мм (довжина робочої площини 700 мм для номерів 3, 4, 5, 6 виготовляється за вимогою споживача); ширина робочої площини не менше 500 мм. Як Ви зазначили розмір стола учнівського становить 600Х590 мм.
Статус вимоги:
Відхилено