• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 4

Електрична енергія

ДК 021:2015, код 09310000-5 – Електрична енергія (Електрична енергія). Категорія Замовника: відповідно до пункту 3 частини 4 статті 2 Закону: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті, а саме: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів; органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи; у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків. Місцезнаходження Замовника: Україна, 22700, Вінницька обл., Вінницький р-н, місто Іллінці, вул.Пестеля, будинок 28. Мова складання документів: українська

Завершена

3 141 620.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 708.10 UAH
Період оскарження: 22.11.2021 17:14 - 04.12.2021 00:00
Скарга
Відхилено

Оскарження дискваліфікації переможця ТОВ ЕНЕРА ВІННИЦЯ

Номер: d2258fbffe1045fcb084fb4bbe22dd10
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-22-013633-a.c4
Назва: Оскарження дискваліфікації переможця ТОВ ЕНЕРА ВІННИЦЯ
Скарга:
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Відповідно до частини 1,2 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (надалі - Закон), скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулись після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Пунктом 17 частини 1 статті 1 Закону визначено, що орган оскарження - Антимонопольний комітет України. Відповідно до пункту 30 частини 1 статті 1 Закону - суб’єкт оскарження в орган оскарження - фізична чи юридична особа, яка звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавства у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. 22.11.2021р. Комунальне підприємство «Добробут» Іллінецької міської ради Вінницької області (надалі - Замовник) в електронній системі закупівель оприлюднено оголошення (ідентифікатор закупівлі № UA-2021-11-22-013633-а) за класифікатором закупівлі та кодом: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія зі строком поставки товару до 31 грудня 2022. З метою прийняття участі в процедурі закупівлі, Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРА Вінниця» (код ЄДРПОУ- 41835359) (далі Товариство), з урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерної документації для процедури закупівлі – відкриті торги по предмету закупівлі «Електрична енергія» Код ДК 021:2015 09310000-5, завантажило через електронну систему закупівель тендерну пропозицію. За результатами проведеного аукціону Товариство запропонувало найнижчу цінову пропозицію. 13 грудня 2021 року протоколом засідання тендерного комітету Замовника відхилено кандидатуру ТОВ «ЕНЕРА Вінниця» - учасника відкритих торгів по закупівлі електричної енергії, як постачальника та зазначено. Тендерна пропозиція Товариства відхилена Замовником згідно вимог ст.16 та ч.1 статті 31 Закону «Про публічні закупівлі» на таких підставах: - не надано протоколу перевірки показників якості електроенергії на відповідність вимогам, що встановлені у ДСТУ ЕN 50160-2014. - не надано інформацію від територіального органу ДСНС про наявність, або відсутність надзвичайних ситуацій на підприємстві учасника протягом 2020року. Враховуючи вищевикладене вважаємо, Замовником порушено вимоги чинного законодавства про публічні закупівлі, на підставі наступного. 1. Щодо не надання протоколу перевірки показників якості електроенергії на відповідність вимогам, що встановлені у ДСТУ ЕN 50160-2014. Відповідно до вимог тендерної документації, З метою запобігання ризиків щодо постачання неякісного товару за результатами закупівлі, учасники повинні у складі своїх тендерних пропозицій надати протокол перевірки показників якості електроенергії на відповідність вимогам, що встановлені у ДСТУ ЕN 50160-2014. Відповідний протокол повинен бути виданий на ім’я учасника процедури закупівлі спеціалізованою метрологічною лабораторією уповноваженого на це органу або підприємства. Для підтвердження повноважень метрологічної лабораторії учасники у складі тендерної пропозиції подають копію чинного сертифікату визнання вимірювальних можливостей такої лабораторії, що виданий уповноваженим органом. Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Слід зазначити, що відповідно до Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 310 "Про затвердження Кодексу систем розподілу", п. 11.4.1, Правил роздрібного ринку електричної енергії (далі – ПРРЕЕ), та інформації, яка розміщена на офіційному веб-сайті НКРЕКП, відповідальним за якість електричної енергії – є Оператор системи розподілу. Зокрема, відповідно до пункту 5.1.2 глави 5.1 розділу V ПРРЕЕ оператор системи зобов'язаний, зокрема, дотримуватись показників якості електропостачання, які характеризують рівень надійності (безперервності) електропостачання, комерційної якості надання послуг з розподілу (передачі) електричної енергії, а також якості електричної енергії, перелік та величини яких затверджено Регулятором; здійснювати компенсацію та/або відшкодування збитків користувачу системи передачі та користувачу системи розподілу та/або споживачу у разі недотримання оператором системи показників якості послуг, визначених Регулятором та відповідним договором про надання послуг з розподілу (передачі) електричної енергії. Таким чином, отримання протоколу перевірки показників якості електроенергії на відповідність вимогам, що встановлені у ДСТУ ЕN 50160-2014 здійснюється ОСР, так як він є відповідальним за якість електричної енергії, але ніяк не постачальник. Таким чином не зрозуміла природа походження цієї вимоги, оскільки, враховуючи вищенаведене, як підставу її включення до вимог тендерної документації не можна застосувати навіть ч.3 ст.22 Закону. 2. Щодо не надання інформації від територіального органу ДСНС про наявність, або відсутність надзвичайних ситуацій на підприємстві учасника протягом 2020року. Статею 131 Кодексу цивільного захисту України зазначено, що в Україні ведеться єдиний облік надзвичайних ситуацій, зокрема пожеж. Облік надзвичайних ситуацій та пожеж ведеться у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, зокрема Постановою КМУ від 09.10.2013р. № 738 «Порядок ведення обліку надзвичайних ситуацій». Встановлено, що Центральні органи виконавчої влади, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, місцеві державні адміністрації, органи місцевого самоврядування, суб’єкти господарювання зобов’язані вести облік надзвичайних ситуацій, зокрема пожеж, які виникають на їх територіях та об’єктах, подавати у встановленому порядку відповідну статистичну звітність, аналізувати причини виникнення надзвичайних ситуацій та пожеж і вживати заходів до їх недопущення. Зазначаємо, що Товариство проводить свою діяльність на об’єктах, які розташовані в м.Вінниці, вул. Пирогова,131 та 27 Центрів з обслуговування клієнтів, які розташовані на території Вінницької області та належать орендарю - Акціонерному товариству «Вінницяобленерго», яке згідно вимог чинного законодавства є їх законним власником. Вимогами ст.131 Кодексу цивільного захисту України встановлено, що суб’єкти господарювання на території яких, та на об’єктах яких виникають надзвичайні ситуації, повинні вести їх облік. До тендерної документації було надано вищезазначені договори оренди з відповідними додатками, та інформативну «Довідку щодо надзвичайних ситуацій» від 07.12.21р. №1.08-21510, тому вимога надання такої інформації від ДСНС є неправомірною та дискримінаційною. Зазначені вимоги є дискримінаційними по відношенню до постачальників електроенергії, оскільки не знаходяться у компетенції останніх. Слід зазначити, що відповідно до ч.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до ч.1 ст.5 Закону, закупівлі здійснюються з дотриманням принципів відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, добросовісної конкуренції серед учасників. Згідно з ч.4 ст.22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. На підставі вищевикладеного, вважаємо відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРА Вінниця» неправомірним, а протокол засідання тендерного комітету комунального підприємства «Добробут» Іллінецької міської ради від 13 грудня 2021 року таким, що порушує принципи здійснення закупівель, зокрема, принципу добросовісної конкуренції серед учасників, принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, а також принципу недискримінації учасників та підлягає скасуванню. На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 3, 18, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», Прошу: 1. Прийняти скаргу до розгляду та призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення по скарзі. 2. Скасувати протокольне рішення від 13.12.2021р. тендерного комітету комунального підприємства «Добробут» Іллінецької міської ради про визначення переможця закупівлі. 3. Зобов’язати комунальне підприємство «Добробут» Іллінецької міської ради повторно провести оцінку конкурсних торгів учасників процедури закупівлі та визнати Товариство з обмежено відповідальністю «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» переможцем за процедурою закупівлі – відкриті торги № UA-2021-11-22-013633-а по предмету закупівлі «Електрична енергія» Код ДК 021:2015 09310000-5. 4. Завершити процедуру закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата розгляду скарги: 10.01.2022 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.12.2021 17:01
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 12.01.2022 12:50
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ", Обертюх Тетяна Степанівна 380952869110 INFO@VIN.ENERA.UA http://vin.enera.ua
Скарга
Скасована

Оскарження дискваліфікації ТОВ ЕНЕРА ВІННИЦЯ

Номер: 51e54f5e29b7450f82e6e247bc4432f9
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-22-013633-a.c3
Назва: Оскарження дискваліфікації ТОВ ЕНЕРА ВІННИЦЯ
Скарга:
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Відповідно до частини 1,2 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (надалі - Закон), скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулись після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Пунктом 17 частини 1 статті 1 Закону визначено, що орган оскарження - Антимонопольний комітет України. Відповідно до пункту 30 частини 1 статті 1 Закону - суб’єкт оскарження в орган оскарження - фізична чи юридична особа, яка звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавства у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. 22.11.2021р. Комунальне підприємство «Добробут» Іллінецької міської ради Вінницької області (надалі - Замовник) в електронній системі закупівель оприлюднено оголошення (ідентифікатор закупівлі № UA-2021-11-22-013633-а) за класифікатором закупівлі та кодом: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія зі строком поставки товару до 31 грудня 2022. З метою прийняття участі в процедурі закупівлі, Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРА Вінниця» (код ЄДРПОУ- 41835359) (далі Товариство), з урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерної документації для процедури закупівлі – відкриті торги по предмету закупівлі «Електрична енергія» Код ДК 021:2015 09310000-5, завантажило через електронну систему закупівель тендерну пропозицію. За результатами проведеного аукціону Товариство запропонувало найнижчу цінову пропозицію. 13 грудня 2021 року протоколом засідання тендерного комітету Замовника відхилено кандидатуру ТОВ «ЕНЕРА Вінниця» - учасника відкритих торгів по закупівлі електричної енергії, як постачальника та зазначено. Тендерна пропозиція Товариства відхилена Замовником згідно вимог ст.16 та ч.1 статті 31 Закону «Про публічні закупівлі» на таких підставах: - не надано протоколу перевірки показників якості електроенергії на відповідність вимогам, що встановлені у ДСТУ ЕN 50160-2014. - не надано інформацію від територіального органу ДСНС про наявність, або відсутність надзвичайних ситуацій на підприємстві учасника протягом 2020року. Враховуючи вищевикладене вважаємо, Замовником порушено вимоги чинного законодавства про публічні закупівлі, на підставі наступного. 1. Щодо не надання протоколу перевірки показників якості електроенергії на відповідність вимогам, що встановлені у ДСТУ ЕN 50160-2014. Відповідно до вимог тендерної документації, З метою запобігання ризиків щодо постачання неякісного товару за результатами закупівлі, учасники повинні у складі своїх тендерних пропозицій надати протокол перевірки показників якості електроенергії на відповідність вимогам, що встановлені у ДСТУ ЕN 50160-2014. Відповідний протокол повинен бути виданий на ім’я учасника процедури закупівлі спеціалізованою метрологічною лабораторією уповноваженого на це органу або підприємства. Для підтвердження повноважень метрологічної лабораторії учасники у складі тендерної пропозиції подають копію чинного сертифікату визнання вимірювальних можливостей такої лабораторії, що виданий уповноваженим органом. Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Слід зазначити, що відповідно до Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 310 "Про затвердження Кодексу систем розподілу", п. 11.4.1, Правил роздрібного ринку електричної енергії (далі – ПРРЕЕ), та інформації, яка розміщена на офіційному веб-сайті НКРЕКП, відповідальним за якість електричної енергії – є Оператор системи розподілу. Зокрема, відповідно до пункту 5.1.2 глави 5.1 розділу V ПРРЕЕ оператор системи зобов'язаний, зокрема, дотримуватись показників якості електропостачання, які характеризують рівень надійності (безперервності) електропостачання, комерційної якості надання послуг з розподілу (передачі) електричної енергії, а також якості електричної енергії, перелік та величини яких затверджено Регулятором; здійснювати компенсацію та/або відшкодування збитків користувачу системи передачі та користувачу системи розподілу та/або споживачу у разі недотримання оператором системи показників якості послуг, визначених Регулятором та відповідним договором про надання послуг з розподілу (передачі) електричної енергії. Таким чином, отримання протоколу перевірки показників якості електроенергії на відповідність вимогам, що встановлені у ДСТУ ЕN 50160-2014 здійснюється ОСР, так як він є відповідальним за якість електричної енергії, але ніяк не постачальник. Таким чином не зрозуміла природа походження цієї вимоги, оскільки, враховуючи вищенаведене, як підставу її включення до вимог тендерної документації не можна застосувати навіть ч.3 ст.22 Закону. 2. Щодо не надання інформації від територіального органу ДСНС про наявність, або відсутність надзвичайних ситуацій на підприємстві учасника протягом 2020року. Статею 131 Кодексу цивільного захисту України зазначено, що в Україні ведеться єдиний облік надзвичайних ситуацій, зокрема пожеж. Облік надзвичайних ситуацій та пожеж ведеться у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, зокрема Постановою КМУ від 09.10.2013р. № 738 «Порядок ведення обліку надзвичайних ситуацій». Встановлено, що Центральні органи виконавчої влади, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, місцеві державні адміністрації, органи місцевого самоврядування, суб’єкти господарювання зобов’язані вести облік надзвичайних ситуацій, зокрема пожеж, які виникають на їх територіях та об’єктах, подавати у встановленому порядку відповідну статистичну звітність, аналізувати причини виникнення надзвичайних ситуацій та пожеж і вживати заходів до їх недопущення. Зазначаємо, що Товариство проводить свою діяльність на об’єктах, які розташовані в м.Вінниці, вул. Пирогова,131 та 27 Центрів з обслуговування клієнтів, які розташовані на території Вінницької області та належать орендарю - Акціонерному товариству «Вінницяобленерго», яке згідно вимог чинного законодавства є їх законним власником. Вимогами ст.131 Кодексу цивільного захисту України встановлено, що суб’єкти господарювання на території яких, та на об’єктах яких виникають надзвичайні ситуації, повинні вести їх облік. До тендерної документації було надано вищезазначені договори оренди з відповідними додатками, та інформативну «Довідку щодо надзвичайних ситуацій» від 07.12.21р. №1.08-21510, тому вимога надання такої інформації від ДСНС є неправомірною та дискримінаційною. Зазначені вимоги є дискримінаційними по відношенню до постачальників електроенергії, оскільки не знаходяться у компетенції останніх. Слід зазначити, що відповідно до ч.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до ч.1 ст.5 Закону, закупівлі здійснюються з дотриманням принципів відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, добросовісної конкуренції серед учасників. Згідно з ч.4 ст.22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. На підставі вищевикладеного, вважаємо відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРА Вінниця» неправомірним, а протокол засідання тендерного комітету комунального підприємства «Добробут» Іллінецької міської ради від 13 грудня 2021 року таким, що порушує принципи здійснення закупівель, зокрема, принципу добросовісної конкуренції серед учасників, принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, а також принципу недискримінації учасників та підлягає скасуванню. На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 3, 18, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», Прошу: 1. Прийняти скаргу до розгляду та призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення по скарзі. 2. Скасувати протокольне рішення від 13.12.2021р. тендерного комітету комунального підприємства «Добробут» Іллінецької міської ради про визначення переможця закупівлі. 3. Зобов’язати комунальне підприємство «Добробут» Іллінецької міської ради повторно провести оцінку конкурсних торгів учасників процедури закупівлі та визнати Товариство з обмежено відповідальністю «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» переможцем за процедурою закупівлі – відкриті торги № UA-2021-11-22-013633-а по предмету закупівлі «Електрична енергія» Код ДК 021:2015 09310000-5. 4. Завершити процедуру закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 23.12.2021 12:19
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ", Обертюх Тетяна Степанівна 380952869110 INFO@VIN.ENERA.UA http://vin.enera.ua
Скарга
Скасована

Скарга

Номер: d4197351109e494394c418c09b4799c5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-22-013633-a.c2
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 23.12.2021 12:09
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ", Обертюх Тетяна Степанівна 380952869110 INFO@VIN.ENERA.UA http://vin.enera.ua
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА

Номер: 66558a7bc5184a7696368bd58b30bf0b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-22-013633-a.c1
Назва: ВИМОГА
Вимога:
Шановний Замовник! Відповідно до тендерної документації, а саме: Пунктом 4.1. частини 4 розділу «Розділ VI. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації передбачено наступну вимогу до учасників: «Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов ’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 2) збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергій Учасник торгів зобов’язаний подати у складі тендерної пропозиції лист про згоду з істотними (основними) умовами договору. У випадку збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку, Постачальник має право письмово звернутись до Споживача з відповідною пропозицією. Постачальник разом з письмовою пропозицією щодо внесення змін до договору надає документ, що підтверджує збільшення ціни за одиницю товару в тих межах, на які Постачальник пропонує змінити ціну товару, що підтверджує збільшення ціни товару. Документ повинен бути наданий у формі належним чином оформленої цінової довідки (довідки про ціну товару). Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, як уповноваженій у сфері публічних закупівель орган у інформативному листі від 27.10.2016 року № 3302-06/34307-06 повідомляє, що довідку про ціну товару може надати, зокрема ДП «Держзовнішінформ». Відповідно до наказу № 608 від 02.05.2018 року Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, а також предметів діяльності визначених статутом ДП «Держзовнішінформ», державне підприємство серед іншого, здійснює моніторинг цін на зовнішньому та внутрішньому товарних ринках; досліджує динаміку цінових процесів на ринках та відповідність контрактних (зовнішньоторговельних) цін кон ’юнктурі світового ринку, експертно-аналітичне забезпечення публічних закупівель, конкурсних торгів, аукціонів тощо. Отже, учасники у складі своєї тендерної пропозиції повинні надати лист, що виданий (адресований} на ім ’я учасника від ДП «Держзовнішінформ» про зазначене више». Умовами тендерної документації передбачено необхідність подання: - Лист про згоду з істотними (основними) умовами договору; - Лист, що виданий (адресований) на ім’я учасника від ДП «Держзовнішінформ» про зазначене вище. В складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖИГАЗТРЕЙД" міститься файл : «Лист згода з істотними умовами договору», додатково учасник надає «Лист_Держзовнiшiнформ» в якому зазначена інформація щодо сфери послуг, які надає організація «Держзовнішінформ», що є публічною інформацією. Ніяких засвідчень, зобов’язань тощо, щодо можливості формувати для останнього інформаційні довідки про факт коливання ціни на ринку та наявність підстав для застосування зміни істотних умов до договору. Так як Вами було відхилено ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» за подібним критерієм ВИМАГАЄМО відхилити пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖИГАЗТРЕЙД" в іншому випадку буде подано скаргу до АМКУ та Держудитслужби для моніторингу даної закупівлі на компетентність Замовника.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учаснику. Ми уважно ознайомились із Вашою вимогою про нібито невиконання учасником-переможцем вимоги про надання Листа, що виданий (адресований) на ім’я учасника від ДП «Держзовнішінформ», який засвідчує факт можливості ДП «Держзовнішінформ» здійснювати моніторинг цін на зовнішньому та внутрішньому товарних ринках; досліджувати динаміку цінових процесів на ринках та відповідність контрактних (зовнішньоторговельних) цін кон’юнктурі світового ринку, експертно-аналітичне забезпечення публічних закупівель, конкурсних торгів, аукціонів тощо. Ваша Вимога є беззмістовною та надуманою, оскільки у складі тендерної пропозиції учасника-переможця наявний запитуваний документ у файлі з ім’ям «51. Лист_Держзовнiшiнформ» (вказаний файл додається). Отже Замовник торгів не має правових підстав для перегляду прийнятого рішення по переможцю тендеру, оскільки ним виконано вимоги тендерної документації належним чином.
Статус вимоги: Відхилено