• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт із частковою заміною старих дерев"яних вікон на нові для учнівського гуртожитку ДПТНЗ "Камінь-Каширське ВПУ" м.Камінь-Каширський, Камінь-Каширського району Волинської області)

Виконання робіт до 15 грудня 2022 року. Фінансування роботи поділено на два транші: в 2021р. орієнтовно 460 000грн та у 2022р. 724 204 грн. з ПДВ. Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою.

Завершена

1 184 204.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 921.02 UAH
Період оскарження: 22.11.2021 16:27 - 26.11.2021 00:00
Вимога
Відхилено

неправомірність відхилення

Номер: 88c9728f94f64bfa86a5d95d29884eb5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-22-012431-a.b3
Назва: неправомірність відхилення
Вимога:
неправомірність відхилення
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учасник у відповідь на Вашу вимогу за вих.№ 833 від 09.12.2021 р. розміщеної через електронну систему закупівель, щодо відхилення ПП «КОНСТАНТА-М» повідомляємо наступне: 1. Згідно пункту 1 Вашої вимоги: Відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №710 від 15.04.2020 р. Про затвердження Переліку формальних помилок, до формальних помилок відноситься: 1. Інформація/документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині: уживання великої літери; уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні; використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови; зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - помилка в цифрах; застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок; написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс; нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі). 2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. 3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації. 4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання). 5. У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації. 6. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис. 7. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера. 8. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа. 9. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо). 10. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у зв'язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані). 11. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною. 12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду. Відповідно до даного Переліку не подання документу, який вимагався оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, не відноситься до формальних помилок. У складі пропозиції ПП «КОНСТАНТА-М» міститься гарантійний лист за вих.. № 768 від 30.11.2021 р., яким Підприємство гарантує виконання умов Договору за предметом закупівлі відповідно до Технічних вимог в повному обсязі, належної якості та лист-погодження за вих.. №771 від 30.11.2021 р., яким Підприємство погоджується з умовами проекту Договору, що міститься в Додатку 3 до Оголошення. Проте, жодний лист не містить гарантії дотримання та виконання зобов’язань підрядника. Отже, не подавши відповідного гарантійного листа, Учасник ПП «КОНСТАНТА-М» не виконав вимогу встановлену в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Таким чином, пропозиція ПП «КОНСТАНТА-М» була правомірно відхилена. 2. Згідно пункту 2 Вашої вимоги: Відповідно до Наказу № 281 від 01.11.2021 року Мінрегіону Про затвердження кошторисних норм України у будівництві було Затверджено кошторисні норми України у будівництві, що додаються до Наказу. Також відповідно до даного Наказу було встановлено, що кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» набирають чинності з моменту реєстрації їх в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва. Згідно Додатку встановлено, що відповідно до даного Наказу було Затверджено Кошторисні норми України у будівництві: 1. Настанови з визначення вартості будівництва; 2. Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво. Оголошення чітко містить вимогу, що технічні (якісні, кількісні) вимоги до предмету закупівлі та спосіб їх підтвердження відповідно до Наказу Мінрегіону «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021р. № 281, яким була затверджена Настанова з визначення вартості будівництва містить. Підтвердженням відповідності технічним вимогам є надання кошторисної документації. Вимоги до формування кошторисної документації в тому числі Договірної ціни містяться в відповідній Настанові. Затверджена Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організації, а також кредитів, наданих під державні гарантії. Закупівлю було оголошено 22.11.2021 р., до 26.11.2021 року був встановлений період уточнень, усі потенційні Учасники мали право звертатися до Замовника із запитаннями, уточненнями та вимогами, щодо інформації та вимог встановлених в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. За вказаний період було зареєстровано одне запитання стосовно технічної характеристики предмета закупівлі (профіль вікон), на яке було надано відповідь у встановлені Законом строки. Більше запитань стосовно закупівлі не надходило. Також, згідно наданого Вами Листа за вих.. № 773 від 30.11.2021 р. у складі пропозиції Ви інформували, що ознайомлені із Оголошенням (разом із усіма додатками до нього) та погоджуєтеся із викладеними у ньому умовами проведення спрощеної закупівлі. Отже, подавши кошторисні розрахунки розроблені не у відповідності до затверджених кошторисних норм України у будівництві, Учасник ПП «КОНСТАНТА-М» не виконав вимогу встановлену в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Таким чином, пропозиція ПП «КОНСТАНТА-М» була правомірно відхилена. У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що у Замовника відсутні підстави для анулювання протоколу №449 від 07.12.2021р.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

неправомірність відхилення

Номер: 5f733e26ec474214af6504a133ff25fc
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-22-012431-a.a2
Назва: неправомірність відхилення
Вимога:
неправомірність відхилення
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учасник у відповідь на Вашу вимогу за вих.№ 833 від 09.12.2021 р. розміщеної через електронну систему закупівель, щодо відхилення ПП «КОНСТАНТА-М» повідомляємо наступне: 1. Згідно пункту 1 Вашої вимоги: Відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №710 від 15.04.2020 р. Про затвердження Переліку формальних помилок, до формальних помилок відноситься: 1. Інформація/документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині: уживання великої літери; уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні; використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови; зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - помилка в цифрах; застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок; написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс; нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі). 2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. 3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації. 4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання). 5. У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації. 6. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис. 7. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера. 8. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа. 9. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо). 10. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у зв'язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані). 11. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною. 12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду. Відповідно до даного Переліку не подання документу, який вимагався оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, не відноситься до формальних помилок. У складі пропозиції ПП «КОНСТАНТА-М» міститься гарантійний лист за вих.. № 768 від 30.11.2021 р., яким Підприємство гарантує виконання умов Договору за предметом закупівлі відповідно до Технічних вимог в повному обсязі, належної якості та лист-погодження за вих.. №771 від 30.11.2021 р., яким Підприємство погоджується з умовами проекту Договору, що міститься в Додатку 3 до Оголошення. Проте, жодний лист не містить гарантії дотримання та виконання зобов’язань підрядника. Отже, не подавши відповідного гарантійного листа, Учасник ПП «КОНСТАНТА-М» не виконав вимогу встановлену в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Таким чином, пропозиція ПП «КОНСТАНТА-М» була правомірно відхилена. 2. Згідно пункту 2 Вашої вимоги: Відповідно до Наказу № 281 від 01.11.2021 року Мінрегіону Про затвердження кошторисних норм України у будівництві було Затверджено кошторисні норми України у будівництві, що додаються до Наказу. Також відповідно до даного Наказу було встановлено, що кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» набирають чинності з моменту реєстрації їх в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва. Згідно Додатку встановлено, що відповідно до даного Наказу було Затверджено Кошторисні норми України у будівництві: 1. Настанови з визначення вартості будівництва; 2. Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво. Оголошення чітко містить вимогу, що технічні (якісні, кількісні) вимоги до предмету закупівлі та спосіб їх підтвердження відповідно до Наказу Мінрегіону «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021р. № 281, яким була затверджена Настанова з визначення вартості будівництва містить. Підтвердженням відповідності технічним вимогам є надання кошторисної документації. Вимоги до формування кошторисної документації в тому числі Договірної ціни містяться в відповідній Настанові. Затверджена Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організації, а також кредитів, наданих під державні гарантії. Закупівлю було оголошено 22.11.2021 р., до 26.11.2021 року був встановлений період уточнень, усі потенційні Учасники мали право звертатися до Замовника із запитаннями, уточненнями та вимогами, щодо інформації та вимог встановлених в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. За вказаний період було зареєстровано одне запитання стосовно технічної характеристики предмета закупівлі (профіль вікон), на яке було надано відповідь у встановлені Законом строки. Більше запитань стосовно закупівлі не надходило. Також, згідно наданого Вами Листа за вих.. № 773 від 30.11.2021 р. у складі пропозиції Ви інформували, що ознайомлені із Оголошенням (разом із усіма додатками до нього) та погоджуєтеся із викладеними у ньому умовами проведення спрощеної закупівлі. Отже, подавши кошторисні розрахунки розроблені не у відповідності до затверджених кошторисних норм України у будівництві, Учасник ПП «КОНСТАНТА-М» не виконав вимогу встановлену в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Таким чином, пропозиція ПП «КОНСТАНТА-М» була правомірно відхилена. У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що у Замовника відсутні підстави для анулювання протоколу №449 від 07.12.2021р.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога про скасування рішення

Номер: 756c85710f4b4bdda3d2f48e73ac35e1
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-22-012431-a.c1
Назва: Вимога про скасування рішення
Вимога:
Вимога про скасування рішення
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: У Замовника відсутні підстави для відхилення пропозиції ТОВ «Евродизайн». У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що у Замовника відсутні підстави для анулювання протоколу №452 від 07.12.2021р. Усі відповіді на Ваші вимоги прикріплені в файлі.
Статус вимоги: Відхилено