• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

39160000-1 - Шкільні меблі

Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Завершена

74 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 374.00 UAH
Період оскарження: 22.11.2021 16:22 - 26.11.2021 16:27
Вимога
Залишено без розгляду

вимога щодо відхилення пропозиції

Номер: e2f22c0621b143ca80d5750adfe13516
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-22-003012-c.c6
Назва: вимога щодо відхилення пропозиції
Вимога:
Шановний замовнику, вимагаємо пояснити причини відхилення нашої пропозиції. Вважаємо, що ваша аргументація відхилення в протоколі є явно недостатньою. В чому конкретно невідповідність нашої пропозиції?
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: У складі пропозиції відсутні документи, передбачені умовами пункту 4.3 проекту договору « Інформація про розрахунковий рахунок повинна бути надана в складі пропозиції учасника, разом із додаванням довідки з обслуговуючого банку про відкриття відповідного рахунку та про відсутність позичкової заборгованості».
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 13.12.2021 23:55
Вимога
Відхилено

крайка

Номер: 2adde603f32245cd8f5564af970658c1
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-22-003012-c.a5
Назва: крайка
Вимога:
Шановний Замовник Згідно технічного завдання Шафу виготовлено із ламінованої деревинно-стружкової плити (ДСП), кольору «бук». Яка товщина крайки потрібна. Вимагаємо внести відповідну інформацію в технічну документацію.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник. При спрощеній закупівлі (ст. 14 Закон України "Про публічні закупівлі" тендерна документація не складається, лише в оголошенні надається інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (п. 3, ч. 3 ст 14). Якщо в оголошені не зазначено товщина крайки, то тільки з метою не обмежувати конкуренцію, і відповідно ці критерії не будуть впливати на рішення щодо визначення переможця. З огляду на вищезазначене, відсутні підстави для внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

товщина дсп

Номер: 55888d2ad9f0462c94fd4c49a40bda96
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-22-003012-c.a4
Назва: товщина дсп
Вимога:
Шановний Замовник Згідно технічного завдання Шафу виготовлено із ламінованої деревинно-стружкової плити (ДСП), кольору «бук». Яка товщина ДСП потрібна. Вимагаємо внести відповідну інформацію в технічну документацію.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник. При спрощеній закупівлі (ст. 14 Закон України "Про публічні закупівлі" тендерна документація не складається, лише в оголошенні надається інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (п. 3, ч. 3 ст 14). Якщо в оголошені не зазначено товщина ДСП, то тільки з метою не обмежувати конкуренцію, і відповідно ці критерії не будуть впливати на рішення щодо визначення переможця. З огляду на вищезазначене, відсутні підстави для внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога щодо спинки та сидіння стільця

Номер: 5a5a9fa32e0b42a9aac7c47df79757ab
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-22-003012-c.a3
Назва: Вимога щодо спинки та сидіння стільця
Вимога:
Шановний Замовнику! Звертаємо Вашу увагу, що технічний опис стільців суперечить Наказу МОН № 238 від 23.03.2018 р. та ГОСТу 11016-93 (ИСО 5970-79) «Стільці учнівські. Типи і функціональні розміри», ДСТУ ГОСТ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні вимоги». Відповідно до Наказу МОН № 238 від 23.03.2018 р., шкільні меблі мають відповідати таким вимогам: - Ергономічність - заокруглені кути стільниць, спинок та сидінь; - Безпечність - відсутність гострих кутів; Ця ж вимога зазначена в п. 2.6 ГОСТу 11016-93 (ИСО 5970-79) «Стільці учнівські. Типи і функціональні розміри». Однак в відповідно до Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі , в технічних параметрах стільця відсутні вимоги, що кути спинки та сидіння стільця мають бути заокруглені. Наголошуємо, що закупівля меблів, які суперечать вищезазначеним стандартам є порушенням чинного законодавства України. Вимагаємо привести Ваше технічне завдання у відповідність до чинного законодавства, зокрема Наказу МОН № 238 від 23.03.2018 р. та ГОСТу 11016-93 (ИСО 5970-79), ДСТУ ГОСТ 22046:2004.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Відповідно до додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначені технічні параметри щодо предмету закупівлі в яких зазначено, що стілець повинен відповідати ДСТУ ГОСТ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови» у якому визначено вимогу щодо заокруглення кутів. Під час складання технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі Замовником було дотримано положень чинного законодавства. З огляду на вищезазначене, відсутні підстави для внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога щодо маркування.

Номер: 72f95ff8303e457a8eeffbbc4d0ec041
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-22-003012-c.a2
Назва: Вимога щодо маркування.
Вимога:
Шановний Замовнику! Звертаємо Вашу увагу, що технічний опис парт та стільців суперечить ДСТУ ГОСТ 22046:2004, ГОСТу 11015-93(ИСО 5970-79) , ГОСТу 11016-93 (ИСО 5970-79) та наказу Наказу МОН № 143 від 07.02.2020. Закупівля таких меблів є порушенням чинного законодавства! Відповідно до Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі , в технічних параметрах парти і стільця відсутні будь-які згадки про маркування ростових груп, у той час як таке маркування є обов’язковим . Відповідно до п. 2.1 ГОСТу 11015-93 (ИСО 5970-79) учнівські столи мають виготовлятися шести номерів та мати кольорове маркування. Відповідно до ГОСТу 11016-93 (ИСО 5970-79), учнівські стільці мають виготовлятися шести номерів та мати кольорове маркування. Згідно зі Звітом про результати аудиту ефективності використання коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа», затвердженим рішенням Рахункової палати від 26.11.2019 № 33-1, «найбільш поширеним та суттєвим порушенням при використанні коштів (виявлено у 21 з 29 об'єктів контролю) є придбання шкільних меблів (парт та стільців), що не відповідають вимогам ДСТУ ГОСТ 22046:2004 "Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні вимоги", ГОСТу 11015-93 "Столи учнівські. Типи і функціональні розміри.". Здебільшого йдеться про відсутність регулювання кута нахилу стільниці парт, маркування ростової групи. Вимагаємо привести Ваше технічне завдання у відповідність до чинного законодавства, зокрема Наказу МОН від № 143 від 07.02.2020, ДСТУ ГОСТ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні вимоги», ГОСТу 11015-93 «Столи учнівські. Типи і функціональні розміри.», ГОСТу 11016-93 (ИСО 5970-79) «Стільці учнівські. Типи і функціональні розміри».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Відповідно до додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначені технічні параметри щодо предмету закупівлі в яких зазначено, що стілець та парта повинні відповідати ДСТУ ГОСТ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови» який містить технічні вимоги щодо маркування. Під час складання технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі Замовником було дотримано положень чинного законодавства. З огляду на вищезазначене, відсутні підстави для внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога щодо розміру стільниці

Номер: ceb27420572644999f6625981d5ad69d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-22-003012-c.a1
Назва: Вимога щодо розміру стільниці
Вимога:
Шановний Замовнику! Звертаємо Вашу увагу, що технічний опис парт в частині з функціональних розмірів суперечить Наказу МОН № 143 від 07.02.2020, ДСТУ ГОСТ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови», ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79) і закупівля таких столів є порушенням чинного законодавства. Відповідно до Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, в описі другої позиції товару «Парта» зазначено наступне: «Стільниця парти складається з двох частин: - Перша - розміром 600×140 мм, кріпиться перпендикулярно до ніжок парти та має накладну пластикову підставку під ручку розміром 42×230×11 мм. - Друга - розміром 600×450 мм із заокругленими кутами.» Таким чином, загальна довжина стільниці становить 590 мм, що прямо суперечить ДСТУ 22046:2004 та ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79). Згідно з Типовим переліком, Наказом Міністерства освіти і науки України від 07 лютого 2020 року № 143, вимоги до меблів визначаються відповідно до санітарного законодавства та національних стандартів України ДСТУ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови» та ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79) «Столи учнівські. Типи і функціональні розміри». Крім того в п. 4.1 ДСТУ ГОСТ 22046:2004 зазначено, що типи і функціональні розміри учнівських столів, стільців і парт мають відповідати вимогам ГОСТу 11015-93 (ИСО 5970-79). Відповідно Додатку А до вищезазначеного ГОСТу 11015-93 (ИСО 5970-79), мінімальна довжина столу одномісного має бути 700 мм. Вимагаємо привести Ваше технічне завдання у відповідність до чинного законодавства, зокрема Наказу МОН від № 143 від 07.02.2020, ДСТУ ГОСТ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні вимоги», ГОСТу 11015-93 «Столи учнівські. Типи і функціональні розміри.», ГОСТу 11016-93 (ИСО 5970-79) «Стільці учнівські. Типи і функціональні розміри». У інакшому випадку ми будемо залучати громадські організації, правоохоронні органи та Рахункову палату з метою перевірки доцільності використання Вами бюджетних коштів, можливих зловживань та притягнення до відповідальності уповноважених осіб!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Твердження про те, що загальна довжина стільниці прямо суперечить ДСТУ 22046:2004 та ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79) є помилковим. Відповідно до ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79) «Столи учнівські. Типи і функціональні розміри» зазначено, що довжина робочої поверхні повина бути не менше 600 мм., а ширина не менше 500 мм. Також, визначено, що на вимогу споживача допускається для номерів 3, 4, 5, 6 виготовлення одномісних столів із довжиною робочої площини 700 мм. Відповідно вимога щодо довжини робочої поверхні 700 мм. є не обов’язковою. Згідно додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі містить технічні параметри щодо предмету закупівлі в яких зазначено, що Стільниця парти складається з двох частин: - Перша - розміром 600×140 мм, кріпиться перпендикулярно до ніжок парти та має накладну пластикову підставку під ручку розміром 42×230×11 мм. - Друга - розміром 600×450 мм із заокругленими кутами. Має виріз з боку, ближнього до учня радіусом 600мм та глибиною 30мм, регулювання кута нахилу стільниці до 16⁰. З огляду на зазначене, відсутня необхідність внесення змін в цій частині. Окрім того, додаток 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі містить технічні параметри щодо предмету закупівлі в яких зазначено, що парта повинна відповідати ДСТУ ГОСТ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови». Відповідно відсутня необхідність внесення змін в цій частині.
Статус вимоги: Відхилено