• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Електрична енергія

Завершена

12 790 686.88 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 127 906.86 UAH
Період оскарження: 22.11.2021 16:28 - 19.12.2021 00:00
Вимога
Вирішена

вимога

Номер: 9c75369a6b29466d82f641c8b8a025ff
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-22-006140-b.b3
Назва: вимога
Вимога:
Шановний Замовнику. Відповідно до пункту 3 додатку 1 до проекту договору визначено, що По закінченню розрахункового місяця до 5 числа місяця наступного за розрахунковим, Постачальник надає Споживачу остаточний рахунок на оплату фактично спожитої електричної енергії за попередній розрахунковий пВідповідно до п. 4.12. ПРРЕЕ, та постанови НКРЕКП «Про затвердження Тимчасового порядку визначення обсягів купівлі електричної енергії на ринку електричної енергії електропостачальниками та операторами систем розподілу на перехідний період» від 28.12.2018 № 2118, а саме, п. 6.8.-6.12. де вказано, що до 16.00 7 числа М+1 ОСР/НЕК надають електропостачальникам на узгодження фактичні (звітні) обсяги купівлі електричної енергії електропостачальником у М, у тому числі з розбивкою по площадках вимірювання групи "а" та групи "б". До 16.00 8 числа М+1 ОСР/НЕК та електропостачальники узгоджують фактичні сумарні обсяги купівлі електричної енергії електропостачальником у М. Отже, звірення фактичних обсягів споживання електричної енергії споживачем між учасниками ринку електричної енергії здійснюється лише до 8 числа, що унеможливлює постачальника надавати рахунок/акт приймання-передачі з фактичними даними споживання до 5 числа. Отже, пропонємо "до 5 числа" змінити на "до 10 числа".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякую за пропозицію. Зміни стосовно "до 5 числа" змінити на "до 10 числа"" - Замовником будуть внесені до ТД.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

бюджет закупівлі

Номер: 27f861fd1eae48b9bd744fccbaee7b2a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-22-006140-b.c2
Назва: бюджет закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику! Ціна за одиницю товару Вашої закупівлі становить 6,06 грн/кВт·год, в тому числі тариф на розподіл електричної енергії. Разом з тим, інформуємо Вас, про різке зростання ціни на ринку з початку жовтня поточного року. Здійснивши моніторинг цін на підставі інформації з офіційного сайту ДП «Оператор ринку» (https://www.oree.com.ua), українських та європейських енергетичних біржах, а також на офіційних сайтах електропостачальників, повідомляємо, що прогнозована ціна електричної енергії для закупівлі на 2022 рік коливається в межах показників не менше ніж 6,0 грн/кВт·год, без тарифу на розподіл. Оскільки, зазначена Вами ціна є надто низька, просимо внести відповідні зміни щодо ціни, щоб не допустити зриву закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вдячні за запитання. При розробленні та затвердженні тендерної документації замовник, який є розпорядником бюджетних коштів (одержувачем бюджетних коштів), планує здійснювати закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до тимчасового індивідуального кошторису (тимчасового індивідуального плану використання бюджетних коштів).
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

вимога

Номер: 6f3da0f78649463ca9d16004def3b1c4
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-22-006140-b.c1
Назва: вимога
Вимога:
Шановний Замовнику. Тендерною документацією передбачено, що Для документального підтвердження того, що створення центру обслуговування споживачів та кол-центру не є обов’язковим для учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 100000 споживачів, такий учасник повинен надати довідки від всіх операторів системи розподілу, до мереж яких учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує. Довідки повинні бути видані не пізніше 10 діб відносно дати розкриття тендерних пропозицій. Така вимога є дискримінаційною та такою, що неправомірно звужує коло потенційних учасників процедури закупівлі, а тому вона має бути виключена з умов тендерної документації, виходячи з наступних підстав: Вказана вимога необгрунтовано дискримінує всіх учасників з кількістю споживачів менше 50000 учасників, адже учасники з більшою кількістю споживачів подавати такі довідки не зобов’язані. Для потенційних учасників процедури закупівлі, якими обслуговується менше 50000 споживачів зазначену вимогу виконати фізично не можливо, оскільки частина операторів системи розподілу, до мереж яких учасник приєднаний, відмовляється надавати інформацію про кількість споживачів, яких постачальник електричної енергії обслуговує на території відповідного ОСР, мотивуючи це тим, що відповідно до укладеного Договору електропостачальника про надання послуг з розподілу електричної енергії між відповідним Оператором системи та Постачальником , ОСР не зобов'язаний надавати такі довідки взагалі. Більше того на теперішній час, жодними нормативно-правовими актами України не встановлено обов’язку надавити Операторами систему розподілу саме довідку про кількість споживачів, яких такий Учасник обслуговує на території відповідного ОСР на відповідну дату та/або період, а також відсутній порядок, строки і форма надання (видачі) такої довідки, що затверджений у встановленому законом порядку. Також, надання вказаної довідки не передбачено умовами договору, що укладений між таким Учасником і Оператором системи розподілу. Себто надання такої довідки учаснику буде залежати виключно від бажання Оператора системи розподілу і у будь-якому разі не залежить, а ні від волі, а ні від дій Учасника спрямованих на отримання зазначеної довідки задля його участі у закупівлі, а враховуючи відсутність однозначної та чіткої вимоги за тендерною документацією щодо форми такої довідки, може спричинити вибіркове право Замовника надати перевагу тому чи іншому учаснику в залежності від лояльності Замовника до певного суб’єкта господарювання - Учасника закупівлі. Зазначені вище обставини створюють умови для обмеження кількості потенційних Учасників, які виявили бажання прийняти участь у закупівлі. Крім цього, така вимога Замовника не відповідає чинному законодавству України, що регулює відносини учасників, що здійснюють господарську діяльність на ринку електричної енергії України. Так відповідно до п.8.3.17. Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, надалі НКРЕКП від 14.03.2018 року № 312 "Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії", (із його змістом можна ознайомитися за посиланням: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/v0312874-18), учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством. У центрі обслуговування споживачів має бути організоване єдине вікно для прийому та видачі документів щодо надання послуг учасниками роздрібного ринку, а також може бути створений інформаційно-консультаційний центр та кол-центр, які функціонують відповідно до вимог, установлених Регулятором. Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів не є обов’язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку. Аналіз вказаної норми дозволяє зробити наступний висновок: "Учасник, який обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування Споживачів разом з інформаційно- консультаційним центром та кол-центром не є обов’язковим; У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку". Відповідно до п. 1.2.17. Правил роздрібного ринку електричної енергії, державний контроль за дотриманням учасниками роздрібного ринку електричної енер гії законодавства у відповідний сфері та/або ліцензійних умов здійснюється Регулятором відповідно до законодавства. Тобто, саме Регулятор (яким відповідно до Закону України "Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг" визначається НКРЕКП), а не Замовник здійснює контроль за наявністю центрів обслуговування Споживачів та інших вимог, зокрема, щодо мінімальних стандартів обслуговування Споживачів. Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 "Про затвердження форм звітності з моніторингу для учасників ринку електричної енергії та інструкцій щодо їх заповнення", (із його змістом можна ознайомитися за посиланням: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/v0450874-19), затверджено форми звітності для учасників ринку електричної енергії та інструкцій щодо їх заповнення, зокрема, серед іншої звітності, що зазначена у цій Постанові, суб'єкти господарювання, які отримали ліцензію на провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу, повинні подавати до НКРЕКП форму звітності № 2- НКРЕКП-моніторингпостачання (річна) "Звіт про характеристику споживачів електричної енергі". Розділ ІІ "Кількість споживачів за договорами постачання електричної енергії споживачу" зазначеної форми передбачає наявність інформації щодо кількості усіх споживачів такого Учасника за певний період, тобто кількість споживачів, що обслуговує Учасник. Враховуючи зазначене Замовник у вимозі за Документацією всупереч вказаних нормативно-правових документів вимагає надати довідки не більше ніж 10-ти денної давнини від всіх операторів системи розподілу, до мереж яких учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного ОСР. Відповідно до частини одиннадцятої статті 26 Закону, якими передбачено, що: "Документи, що не передбачені законодавством для учасників -юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників -юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі Пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником". Отже на підставі викладеного, Замовник зобов’язаний внести зміни до Документації в цій частині, шляхом викладення даної вимоги у наступній редакції: "Для документального підтвердження того, що створення центру обслуговування споживачів не є обоє ’язковим для Учасника, у зв ’язку з тим, що ним обслуговується менше 50000 споживачів, такий Учасник повинен надати копію звіту форма № 2-НКРЕКП- моніторингпостачання (річна) "Звіт про характеристику споживачів електричної енергії" відповідно до Постанови НКРЕКП від 29.03.2019 року № 450 за останній звітній період.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дуже вдячні Вам за запитання.Шановний постачальник відповідно розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» частини 2 «Інша інформація» пунктом 2 : У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз'яснення/нь державних органів або не накладення електронного підпису. Разом з тим, КП «Міськсвітло» розуміє та надає більше часу для отримання таких довідок. Зміни будуть внесені до Тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено