-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Котел опалювальний водогрійний
Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі зазначені у Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Забезпечення пропозиції не вимагається. Єдиним критерієм оцінки є: Ціна – 100%. Забезпечення виконання договору не вимагається.
Завершена
137 120.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 685.60 UAH
мін. крок: 0.5% або 685.60 UAH
Період оскарження:
22.11.2021 16:14 - 26.11.2021 18:00
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
e16fb4372c0b47328f6a372019bc77ce
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-22-012064-a.c2
Назва:
Вимога
Вимога:
про усунення порушень в процесі проведення закупівлі по закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- 3.сертифікат менеджменту якості.PDF 14.12.2021 18:16
- Виписка з ЭДР Струтинська Т.П..PDF 14.12.2021 18:16
- 2.сертифікат екологічного керування.PDF 14.12.2021 18:16
- Вимога.PDF 14.12.2021 18:16
- Виписка.pdf 14.12.2021 18:16
- Гарантійний лист від виробника.PDF 14.12.2021 18:16
- 4.дозвіл на виконання та застосування.PDF 14.12.2021 18:16
- 5.декларації відповідності.PDF 14.12.2021 18:16
- 6.сертифікат метал 8-12 мм.pdf 14.12.2021 18:16
- Серт_37001-2018_№ СУПК.007-21-протидії корупції.PDF 14.12.2021 18:16
- 10.висновок держ.сан.-епід. експертизи 28.22.12.pdf 14.12.2021 18:16
- 8.Сан.епід. висновок. 25.21.pdf 14.12.2021 18:16
- Серт_45001-2018_№ OHSAS.080-21 Охорони здоровя та ОП.PDF 14.12.2021 18:16
- Серт НААУ45001-2018_№ 8О108.OHSAS.057-21 Охорони здоровя та ОП.PDF 14.12.2021 18:16
- 7.Сертифікат на трубу 76мм.pdf 14.12.2021 18:16
- Сертифікат енергетичного менеджменту.PDF 14.12.2021 18:16
- 1.Сертифікат відповідності.PDF 14.12.2021 18:16
- 12.ТУ про викиди.PDF 14.12.2021 18:16
- 11.дозвіл на викиди забруднюючих речовин.PDF 14.12.2021 18:16
- 14.перші сторінки ТУ на котли.pdf 14.12.2021 18:16
- 9.висновок на тепло та гаряче постач..pdf 14.12.2021 18:16
Дата подачі:
14.12.2021 18:16
Вирішення:
Добрий день. Уповноважена особа розглянула вашу вимогу. За результатами розгляду повідомляємо наступне:
1. Щодо першого пункту відхилення: оскільки в складі пропозиції Учасника не було надано документів, які підтверджують факт зміни прізвища Учасника, в Замовника були відсутні підстави для ідентифікації ФОП Струтинської Т.П. та ФОП Ковальчук Т.П. як однієї і тієї ж особи.
2. Щодо другого пункту відхилення: відповідно до п.3.6.6. ч.6 Розділу ІІІ Оголошення, при виробництві товару, не мають використовуватися матеріали та комплектуючі, що походять з Російської Федерації. які включені до переліку товарів, заборонених до ввезення на митну територію України, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 за №1147. Учасник повинен документально підтвердити відсутність обмежень.
Учасником ФОП «Струтинська Тетяна Петрівна» не надано у складі пропозиції документального підтвердження відсутності обмежень, що не відповідає умовам Оголошення.
Щодо Вашого твердження, що Замовником не зазначено яким способом,якими документами та на якому етапі проведення закупівлі необхідно надати зазначені документи, повідомляємо наступне. Відповідно до п.3.1.3. ч.1 Розділу ІІІ Оголошення, всі визначені оголошенням про проведення спрощеної закупівлі документи пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги" на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію).
Окрім того, відповідно до п.2.1.3. ч.1 Розділу ІІ Оголошення, у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
У період уточнення інформації до Замовника не надходило жодних звернень за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та Учасники не звертались до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Отже, поданням пропозиції Учасник підтвердив, що він погоджується з усіма умовами Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Щодо Вашого твердження, що Учасник ФОП «Федоренко Дмитро Павлович» не надав документального підтвердження відсутності обмежень повідомляємо наступне: Учасником ФОП «Федоренко Дмитро Павлович», на виконання вимог зазначених у п.3.6.6. ч.6 Розділу ІІІ Оголошення, надано у складі пропозиції гарантійний лист за вих. №31/18 від 24.11.2021 року, що відповідає умовам Оголошення.
Враховуючи вищевикладене, в Замовника відсутні підстави для скасування рішення щодо визначення переможцем Учасника ФОП «Федоренко Дмитро Павлович» та визнання переможцем ФОП «Струтинська Тетяна Петрівна». Дякуємо за взаєморозуміння!
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога
Номер:
cab40351f3f64897806c7c85c89a3d10
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-22-012064-a.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
про усунення порушень в процесі проведення закупівлі по закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- 10.висновок держ.сан.-епід. експертизи 28.22.12.pdf 14.12.2021 18:05
- Сертифікат енергетичного менеджменту.PDF 14.12.2021 18:05
- 2.сертифікат екологічного керування.PDF 14.12.2021 18:05
- 9.висновок на тепло та гаряче постач..pdf 14.12.2021 18:05
- 7.Сертифікат на трубу 76мм.pdf 14.12.2021 18:05
- Серт НААУ45001-2018_№ 8О108.OHSAS.057-21 Охорони здоровя та ОП.PDF 14.12.2021 18:05
- Серт_37001-2018_№ СУПК.007-21-протидії корупції.PDF 14.12.2021 18:05
- 14.перші сторінки ТУ на котли.pdf 14.12.2021 18:05
- Серт_45001-2018_№ OHSAS.080-21 Охорони здоровя та ОП.PDF 14.12.2021 18:05
- Вимога.PDF 14.12.2021 18:06
- 4.дозвіл на виконання та застосування.PDF 14.12.2021 18:06
- 5.декларації відповідності.PDF 14.12.2021 18:06
- 8.Сан.епід. висновок. 25.21.pdf 14.12.2021 18:06
- Виписка з ЭДР Струтинська Т.П..PDF 14.12.2021 18:06
- Виписка.pdf 14.12.2021 18:06
- 6.сертифікат метал 8-12 мм.pdf 14.12.2021 18:06
- 3.сертифікат менеджменту якості.PDF 14.12.2021 18:06
- 11.дозвіл на викиди забруднюючих речовин.PDF 14.12.2021 18:06
- 1.Сертифікат відповідності.PDF 14.12.2021 18:06
- 12.ТУ про викиди.PDF 14.12.2021 18:06
Дата подачі:
14.12.2021 18:06
Опис причини скасування:
не всі документи завантажені
Дата скасування:
15.12.2021 12:38