• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Обладнання для лінгафонного кабінету та кабінету інформатики

Торги не відбулися

1 050 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 250.00 UAH
Період оскарження: 22.11.2021 16:19 - 06.12.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Неправомірне рішення

Номер: a224c725487f4e9c8bf596ab4c9b4c82
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-22-012195-a.c4
Назва: Неправомірне рішення
Скарга:
Деталі у вкладенні
Дата розгляду скарги: 11.01.2022 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 30.12.2021 10:06
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 13.01.2022 17:58
Дата виконання рішення Замовником: 28.01.2022 14:32
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення органу оскарження виконано
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШТАБ КОДІ", Трофименко Діана Станіславівна 380995435222 ditrofimenko3@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Неправомернее/помилкове визначення переможця

Номер: b2799c4c08dc4abbbcab150a4f65fb47
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-22-012195-a.c3
Назва: Неправомернее/помилкове визначення переможця
Вимога:
Відповідно до підпункту 5 пункту 1.1 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерних пропозицій: «учасник повинен надати гарантії можливості поставки предмета закупівлі у кількості, гарантійними строками та в терміни, визначені цією тендерною документацію та тендерною пропозицією учасника торгів. У якості таких гарантій учасник надає лист в довільній формі». Учасник ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС" у складі своєї пропозиції надав гарантійний лист без вихідного номеру та дати створення, який зазначений в реєстрі під номером 31 сторінка 160 файлу «КВАЛІФІКАЦІЙНА ЧАСТИНА.pdf», в якому відсутня інформація про можливість поставки предмета закупівлі з, зокрема, гарантійними строками, визначеними цією тендерною документацією та тендерною пропозицією учасника. Пропозиція учасника ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС" не відповідає умовам Тендерної документації в цій частині. Відповідно до пункту 6 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерних пропозицій: «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим даною тендерною документацією (Додаток 4). Тендерна пропозиція, що не відповідає технічним вимогам, викладеним у Додатку 4, буде відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та/або іншим вимогам щодо предмету закупівлі.» Відповідно до таблиці №1 Додатку 4 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Тендерної документації Замовник зазначає необхідні документи, а саме: Порядковий номер 1, стовбець 5, пункт 3 - Копію чинного на дату подання пропозиції висновку Державної санітарно – епідеміологічної експертизи на системний блок. Порядковий номер 1, стовбець 5, пункт 4 - Копію чинної на дату подання пропозиції декларації про відповідність регламенту низьковольтного електричного обладнання на системний блок. Порядковий номер 2, стовбець 5, пункт 3 - Копію чинного на дату подання пропозиції висновку Державної санітарно – епідеміологічної експертизи на системний блок. Порядковий номер 2, стовбець 5, пункт 4 - Копію чинної на дату подання пропозиції декларації про відповідність регламенту низьковольтного електричного обладнання на системний блок. Учасник ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС" у складі своєї пропозиції не надав САМЕ НА СИСТЕМНИЙ БЛОК копію чинного на дату подання пропозиції висновку Державної санітарно – епідеміологічної експертизи та не надав САМЕ НА СИСТЕМНИЙ БЛОК копію чинної на дату подання пропозиції декларації про відповідність регламенту низьковольтного електричного обладнання, тому його Тендерна пропозиція не відповідає технічним вимогам, викладеним у Додатку 4. З огляду на зазначене вище, пропозиція учасника ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС" не відповідає умовам тендерної документації та підлягає відхиленню. Доводимо до Вашого відома, що у випадку незадоволення нашої вимоги та невідхилення пропозиції переможця ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС" нами буде подано Скаргу до органу оскарження та надіслано запит в органи державного фінансового контролю на предмет аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі. Принагідно інформуємо Замовника, відповідно до Кодексу України про адміністративні правопорушення Стаття 164-14. Порушення законодавства про закупівлі - невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі: тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. ( 25500 - 51000 грн.)
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, з приводу Вашої вимоги повідомляємо наступне: 1) Відповідно до п. 5 ч. 1.1 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерних пропозицій: «учасник повинен надати гарантії можливості поставки предмета закупівлі у кількості, гарантійними строками та в терміни, визначені цією тендерною документацію та тендерною пропозицією учасника торгів. У якості таких гарантій учасник надає лист в довільній формі». Учасником процедури ПП «ІНФОЛ-СЕРВІС» надано в складі пропозиції відповідний гарантійний лист. Звертаємо Вашу увагу, що тендерна документація не містить конкретних вимог до порядку оформлення гарантійного листа, тому відхилення пропозиції учасника з даної підстави буде суперечити Закону України «Про публічні закупівлі». Аналогічної думки дотримується Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель рішення від 27.09.2021 № 21917 щодо закупівлі за номером UA-2021-08-20-009085-a. 2) В складі тендерної пропозиції учасника процедури ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС" надано Висновок ДСЕЕ щодо інтерактивного мультимедійного цифрового обладнання, що включає зазначену позицію та відповідає вимогам тендерної документації. Отже відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Неправомірне/помилкове визначення переможця

Номер: ce18031808794857952ac9105826949e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-22-012195-a.c2
Назва: Неправомірне/помилкове визначення переможця
Вимога:
22 листопада 2021 року було оприлюднено Відкриті торги UA-2021-11-22-012195-a з очікуваною вартістю 1 050 000,00 грн з ПДВ, Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання. Аукціон проведено 14 грудня 2021 року. В аукціоні прийняли участь такі компанії: ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС" , Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕМЕНС" та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШТАБ КОДІ". Після аукціону 14 грудня о 14:58 на оцінку стала компанія ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС", яку Замовник оголосив переможцем о 17:35, не ознайомившись з пропозицією учасника. Таким чином, Замовник не дотримався принципів публічних закупівель, що передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином, якщо замовник встановив в тендерній документації іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та учасник не відповідає таким вимогам, у такому разі замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі на підставі абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону. Відповідно до абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. У розділі III. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій пункті 1 «Зміст і подання тендерних пропозицій» тендерної документації Замовник вимагає копію установчого договору, засвідчену нотаріально (надається у разі, якщо у статуті відсутня інформація про засновників та їх частки у статутному капіталі). Всупереч вимогам, в учасника ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС", що визнаний переможцем, в складі тендерної пропозиції відсутня інформація про засновників та їх частку в статутному капіталі: не надано установчий договір, який засвідчено нотаріально про частки у статутному капіталі. Враховуючи вище викладене, Учасник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Вимагаємо переглянути прийняті рішення (дії) замовника та скасувати рішення про визначення переможця, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси інших учасників. В іншому випадку будемо вимушені подавати скаргу до Антимонопольного комітету.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, з приводу Вашої вимоги повідомляємо наступне: відповідно до п.п. 7 п. 1.1. ч. 1 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерних пропозицій тендерної документації учасники надають в складі тендерної пропозицій копію установчого договору, засвідчену нотаріально (надається у разі, якщо у статуті відсутня інформація про засновників та їх частки у статутному капіталі). Учасником процедури закупівлі ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ІНФОЛ-СЕРВІС» в складі тендерної пропозиції, а саме файл «КВАЛІФІКАЦІЙНА ЧАСТИНА» надано Статут, де в розділі 5 Статутний капітал підприємства зазначається інформація щодо розміру статутного капіталу та інформація щодо володіння засновником 100% статутного капіталу. Отже надання в складі тендерної пропозиції копії установчого договору, засвідченої нотаріально не є обов’язковим.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги

Номер: af9ba07ef0b3438cbe5cda97d85a960d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-22-012195-a.a1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовник! Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. В Додатку 4 до Тендерної Документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Обладнання для лінгафонного кабінету та кабінету інформатики Код за ДК 021:201530000-0 Комп’ютерне обладнання) встановленні дискримінаційні вимоги, а саме: 1. Маніпулятори ( клавіатура та «миша»)- від виробника системного блоку. Дана вимога є дискримінаційною, тому що невиправдано звужує коло вітчизняних сертифікованих виробників системних блоків. На нашу думку клавіатуру і «мишу» не можна використовувати як інструмент для звуження конкуренції. А питання гарантійного обслуговування клавіатури і «миші», якщо саме це вас турбує, то це проблема Учасника (переможця) який зобов’язаний надати гарантійні листи, при постачанні, на все обладнання і гарантує взяти на себе всі витрати пов’язані з гарантією на товар. 2. Копії чинних на дату проведення аукціону сертифікатів ISO 9001:2015 на систему управління якістю на cepвісне обслуговування інтерактивного обладнання та ISO 14001:2015 на систему екологічного управління на cepвісне обслуговування інтерактивного обладнання, що пропонується до постачання, дійсного на дату кінцевого дня подання тендерних пропозицій, завірений печаткою та підписом виробника Даний документ, саме з таким формулюванням «..на cepвісне обслуговування інтерактивного обладнання» має тільки одна компанія в Україні. В зв’язку з вищесказаним, нагадуємо, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Вимагаємо виключити зазначені дискримінаційні вимоги.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, з приводу Вашої вимоги повідомляємо наступне: Дискримінаційною є вимога, що звужує коло потенційних учасників до одного. Звертаємо Вашу увагу на те, що велика кількість світових брендів виробляє як системні блоки так і маніпулятори, до яких і відноситься клавіатура і миша, це можна перевірити у відкритих джерелах, до таких виробників відносяться Asus, Dell, Lenovo та інші. Тобто дана умова жодним чином не обмежує учасників в поданні тендерних пропозицій. Також зазначаємо, що отримання сертифікатів ISO 9001:2015 на систему управління якістю на cepвісне обслуговування інтерактивного обладнання та ISO 14001:2015 на систему екологічного управління на cepвісне обслуговування інтерактивного обладнання є загальнодоступною процедурою і у разі, якщо стандарти якості на виробництві в вашій компанії або в вашого постачальника відповідають вимогам цих стандарті, то відсутні перешкоди для отримання зазначених сертифікатів на загальних підставах. Наголошуємо, що головною метою замовника є закупівля якісного обладнання, і наявність цих сертифікатів є додатковим підтвердженням і гарантією якості кінцевого продукту.
Статус вимоги: Відхилено