-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Електрична енергія
Місцезнаходження: 35009, Рівненська обл, с. Мала Любаша, вул. Соборна, 10. Категорія: Орган місцевого самоврядування
Завершена
438 350.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 191.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 191.75 UAH
Період оскарження:
22.11.2021 15:43 - 04.12.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА на неправомірну дискваліфікацію учасника
Номер:
687ca7ad5edc45f59338d11328af5f12
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-22-002725-c.c2
Назва:
СКАРГА на неправомірну дискваліфікацію учасника
Скарга:
Антимонопольний комітет України
(Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель)
03035, м. Київ, вул. Митрополита
Василя Липківського, 45
Скаржник
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ»
ЄДРПОУ: 42101003
33013, Рівненська обл., м. Рівне, вул. Князя Володимира, 71-Б
тел.: (0362) 694-469
е-mail: info@energozbut.rv.ua
Директор Безсмертний Сергій Олександрович
Замовник
(рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються):
Малолюбашанська сільська рада
ЄДРПОУ: 04386226
35009 Україна Рівненська область, Костопільський район, с. Мала Любаша, вул.Соборна 10 тел.: 03657-63316
е-mail: mlubasha@ukr.net
Голова: в.о. сільського голови: Лемешевська Алла Михайлівна
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-11-22-002725-c
ID у ЦБД
ab739a092a1f4493a77a2f5a1e6cee56
СКАРГА
22.11.2021 року Малолюбашанською сільською радою (далі – Замовник) було оголошено процедуру закупівлі за ідентифікатором UA-2021-11-22-002725-c , предмет закупівлі - Електрична енергія ДК 021:2015: 09310000-5 Єдиного закупівельного словника (далі – Процедура закупівлі). Разом з оголошенням про проведення Процедури закупівлі в електронній системі оприлюднено тендерну документацію.
09.12.2021 року відбувся аукціон, за результатами найвигіднішу цінову пропозицію надало ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ»
14.12.2021 року Замовником було оприлюднено протокол №32 від 14.12.2021 року яким було дискваліфікавано ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ».
15.12.2021 року Замовнику була направлена Вимога про скасування рішення даного протоколу, на яку 16.12.2021 року було отримано відповідь про залишення її без задоволення.
20.12.2021 року Замовником було прийнято рішення за протоколом № 35 від 20.12.2021 року про визнання ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД переможецем.
Ми вважаємо рішення Замовника про дискваліфікацію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ» таким, що суперечать нормам законодавства України у сфері публічних закупівель, в т.ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з огляду на наступне:
У Протоколі № 32 від 14.12.2021 року Замовник зазначає причиною дискваліфікації відсутність копії виконаного аналогічного договору з додатками та підтверджуючими документами, що вимагались згідно Додатку 1 до тендерної документації. Дане рішення було обгрунтоване посилаючись на п.5.8 Тендерної документації та ч.1 ст.31 «ЗУ Про публічні закупівлі».
Варто зазначити, що хоча Замовник вказував, що приймаючи рішення керувався ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», ним, на власний розсуд, не було оприлюднено вимоги про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, що являється невірним трактуванням положень ЗУ «Про публічні закупівлі».
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ» вважає, такі дії Замовника неправоміними, та вважає, що для прийняття законного та обгрунтованого рішення, замовнику необхідно було дотриматися ч.16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Також у ч.2 ст 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» вказаний перелік кваліфікаційних критеріїв ,на які посилається ч.16 ст 29 даного закону, а саме:
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Керуючись вказаним вище, Замовнику потрібно було розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, так як копія виконаного аналогічного договору з додатками та підтверджуючими документами відноситься до п.3 ч.2 ст 16 «ЗУ про публічні закупівлі».
Дотатково, неправомірність дій Замовника підтверджується усталеною практикою, зокрема рішенням № 11064-р/пк-пз від 04.06.2020 Постійно діючої Адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
У зв’язку із зазначеним, протокол № 32 від 14.12.2021 року порушує вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі».
Керуючись Конституцією України, ЗУ «Про публічні закупівлі» та ЗУ «Про Антимонопольний комітет України» -
ПРОШУ
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Малолюбашанську сільську раду скасувати Протокол № 32 від 14.12.2021 року засідання тендерного комітету Малолюбашанської сільської ради про дискваліфікацію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ»
3. Зобов’язати Малолюбашанську сільську раду скасувати Протокол № 35 від 20.12.2021 року засідання тендерного комітету Малолюбашанської сільської ради про визнання ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП" переможцем у зв`язку з порушенням процедури відкритих торгів.
Додатки:
- Вимога 14.12.2021 року № 4504/94
- Протокол № 32 від 14.12.2021 року засідання тендерного комітету Малолюбашанської сільської ради
- Рішення № 11064-р/пк-пз від 04.06.2020 Постійно діючої Адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
- Протокол № 34 від 16.12.2021 року засідання тендерного комітету Малолюбашанської сільської ради
- Протокол № 35 від 20.12.2021 року засідання тендерного комітету Малолюбашанської сільської ради
Пов'язані документи:
Учасник
- Ел ен переможець.pdf 20.12.2021 17:31
- Відповідь на вимогу протокол (3).pdf 20.12.2021 17:31
- ВИМОГА Малолюбашанська сільська рада.pdf 20.12.2021 17:31
- рішення від 04.06.2020 № 11064.pdf 20.12.2021 17:31
- відхилення РОЕК (1).pdf 20.12.2021 17:31
- Скарга Малолюбашанська сільська рада.pdf 20.12.2021 17:31
- Рішення від 23.12.2021 №28294.pdf 23.12.2021 18:28
- Інформація про резолютивну частину рішення від 05 01 2022 №187.pdf 06.01.2022 11:34
- Рішення від 05.01.2022 №187.pdf 11.01.2022 15:34
- Протокол про відхилення 04.01.2022 16:51
- Відповідь на вимогу 04.01.2022 16:51
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.12.2021 16:38
Дата розгляду скарги:
05.01.2022 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
23.12.2021 18:29
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
11.01.2022 15:34
Дата виконання рішення Замовником:
14.01.2022 16:26
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Виконати рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 187-р/пк-пз від 05.01.2022 :
- скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" у закупівлі “Електрична енергія” (UA-2021-11-22-002725-c.);
- скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП" переможцем процедури закупівлі “Електрична енергія” (UA-2021-11-22-002725-c.). Протокол уповноваженої особи № 2 від 14.01.2022
Вимога
Є відповідь
Вимога на незаконну дискваліфікацію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ"
Номер:
df67661b5f3d4ad8be83e11df805fb6c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-22-002725-c.c1
Назва:
Вимога на незаконну дискваліфікацію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ"
Вимога:
ВИМОГА
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2021-11-22-002725-c) Малолюбашанська сільська рада (далі – Замовник) було проведено закупівлю за предметом закупівлі - ДК 021:2015 – 09310000-5 Електрична енергія.
За результатами аукціону визначено, що найвигідніша пропозиція була надана ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ".
Ми, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ», вважаємо рішення Замовника про нашу дискваліфікацію таким, що суперечить нормам законодавства України у сфері публічних закупівель, в т.ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з огляду на наступне.
У Протоколі № 32 від 14.12.2021 року Замовник зазначає причиною дискваліфікації відсутність копії виконаного аналогічного договору з додатками та підтверджуючими документами, що вимагались згідно Додатку 1 до тендерної документації. Дане рішення було обгрунтоване посилаючись на п.5.8 Тендерної документації та ч.1 ст.31 «ЗУ Про публічні закупівлі».
Варто зазначити, що хоча замовник вказав, що керувався ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», та при прийнятті рішення у протоколі не було не було використано її положення.
Замовнику варто було, для прийняття законного та обгрунтованого рішення, використати ч.16 ст 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Також у ч.1 ст 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» вказаний перелік кваліфікаційних критеріїв ,на що посилається ч.16 ст 29 даного закону, а саме:
Стаття 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Із заначеного вище, зрозуміло, що копія виконаного аналогічного договору з додатками та підтверджуючими документами відноситься до п.3 ч.1 ст 16 «ЗУ про публічні закупівлі».
На підтвердження факту прийняття неправомірного рішення замовником, надаємо рішення № 11064-р/пк-пз від 04.06.2020 Постійно діючої Адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
У зв’язку із зазначеним, протокол № 32 від 14.12.2021 року порушує вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі, зокрема ч.16 ст.29 даного закону.
ВИМАГАЄМО:
1) скасувати рішення протоколу № 32 від 14.12.2021 Малолюбашанської сільської ради.
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення від 04.06.2020 № 11064.pdf 15.12.2021 14:25
- ВИМОГА Малолюбашанська сільська рада.pdf 15.12.2021 14:25
- Протокол 16.12.2021 15:01
Дата подачі:
15.12.2021 14:25
Вирішення:
Шановний учасник! Ваша вимога не підлягає задоволенню з наступних підстав.
Відповідно до Закону тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної пропозиції.
Статтею 29 Закону визначено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Закон також встановлює вичерпний перелік інформації та/або документів, що подані у тендерній пропозиції, щодо яких можливо усунення невідповідностей учасниками протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Тобто, усувати невідповідності можна лише в інформації або документах, які є в складі пропозиції, а в складі пропозиції учасника ТОВ “РОЕК” жодних документів, які підтвердили б кваліфікаційний критерій, не було. Разом з тим, посилання на рішення № 11064-р/пк-пз від 04.06.2020 Постійно діючої Адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, є недоречним, оскільки у вищезгаданому рішенні описана інша ситуація. ”
Статус вимоги:
Не задоволено