• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

15410000-5 - Сирі олії та тваринні і рослинні жири (Сало бутербродне типу “Пікантне”, “ По Угорські”, “Українське”) (15412100-0 Тваринні жири))

Завершена

60 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 600.00 UAH
Період оскарження: 22.11.2021 14:50 - 29.11.2021 10:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: e11201706a404fbebd7c765ac854ca31
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-22-004485-b.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «СЕФТОРГ» в особі директора Филя Романа Анатолійовича не погоджується з протоколом №231 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про дискваліфікацію Учасника ТОВ «СЕФТОРГ» з тієї підстави що ТОВ «СЕФТОРГ» у складі своєї пропозиції не надав Протоколи випробувань, які повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством, згідно ч.1 п.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі». Повідомляємо, що в складі своєї пропозиції ТОВ «СЕФТОРГ» у файлі «декларація виробника та експертний висновок.pdf» надало експертний висновок виданий акредитованою установою. Відповідно до ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» експертний висновок (ветеринарний) - документ, виданий державною лабораторією ветеринарної медицини, який засвідчує придатність або непридатність до споживання людиною харчових продуктів, підконтрольних ветеринарній службі, або подальшої їх переробки чи іншого використання, а також щодо аналізу виробничої технології, якої повинен дотримуватися виробник і постачальник для забезпечення безпечності харчового продукту; Тобто, фактично експертний висновок та протокол випробувань є аналогічними документами. Як зазначає Міністерство економічної політики в своїй відповіді на запит ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС»: «Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Отже, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити відповідність пропонованих ним товарів, послуг чи робіт екологічним або іншим характеристикам, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону, якою встановлено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, та з дотриманням принципів, закріплених у частині першій статті 5 Закону, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників». Тобто, деручи до уваги еквівалентність експертного висновку та протоколів випробування, та все вище написане, ТОВ «СЕФТОРГ» вимагає скасувати протокол №231 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Черкаського інституту пожежної безпеки ім. Героїв Чорнобиля НУЦЗ України та повернути ТОВ «СЕФТОРГ» на розгляд.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Уповноваженою особою замовника розглянуто Вашу вимогу щодо скасування протоколу № 231 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Черкаського інституту пожежної безпеки ім. Героїв Чорнобиля НУЦЗ України та повернути ТОВ «СЕФТОРГ» За результатами розгляду повідомляємо наступне: Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Частиною 3 статті 31 Закону визначено, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям. Таким чином, Закон окреслює коло питань стосовно яких, учасник має право подати вимогу до замовника. Разом з тим, звертаємо увагу, згідно документації предметом закупівлі є «Сало бутербродне типу “Пікантне”, “ По Угорські”, “Українське”) (сало – шпик мелене з додаванням спецій в вакуумній упаковці)». В складі пропозиції ТОВ «СЕФТОРГ» у файлі «декларація виробника та експертний висновок» міститься декларація виробника і експертний висновок на сало – шпик мелене (закусочне) заморожене, що не відповідає предмету закупівлі. Враховуючи наведене, вимога учасника ТОВ «СЕФТОРГ» підлягає відхиленню
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 14.12.2021 10:54