-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт закладу дошкільної освіти Комунального закладу “Опорна школа “Оскільський ліцей Оскільської сільської ради Ізюмського району Харківської області” по вул.Слобідській, 79а в с.Оскіл Ізюмського району Харківської області
Торги не відбулися
1 677 649.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 16 776.49 UAH
мін. крок: 1% або 16 776.49 UAH
Період оскарження:
22.11.2021 14:09 - 04.12.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Дискримінація
Номер:
a161c2ed47bc46de8a317a91afe93cc0
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-22-008114-a.c5
Назва:
Дискримінація
Вимога:
Шановний Замовник! Відповідно до Розділу 3 частини 6, Ви вимогаєте надання сканкопій сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015, сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015, сертифікату ДСТУ ISO 45001:2018 (2019). Зазначаємо, що це дискримінаційні вимоги, які не відповідають чинному законодавству України. Також інформуємо Вас, що адміністративна комісія АМКУ у своїх рішеннях неодноразово наголошувала, що вимагання будь-яких сертифікатів стандартів ISO є недопустимим і таким, що порушує чинне законодавства та засади добросовістної конкуренції. Тому, враховуючи вищесказано вимогаємо скасувати зазначені вимоги та внести відповідні зміни до тендерної документації. Зазделегіть вдячні
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.11.2021 12:32
Вирішення:
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон) у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби — плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною 4 статті 5 Закону.
Згідно з частиною 5 статті 23 Закону замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Так, виходячи зі змісту цієї норми, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі замовник може вимагати від учасника надання у складі його пропозиції сертифікатів відповідності, сертифікатів якості тощо.
Сертифікація в Україні здійснюється відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-VIII (далі — Закон № 124).
Так, за частиною 1 статті 1 Закону № 124 сертифікація — підтвердження відповідності третьою стороною, яке стосується продукції, процесів, послуг, систем або персоналу.
З 01.01.2018 сертифікація в Україні є необов’язковою. Відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 26.01.2018 № 93, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16.02.2018 за № 194/31646, про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів, скасовано накази Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики та Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, які регламентували положення обов’язкової сертифікації. Таким чином, можливість встановлення замовниками в тендерній документації умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції сертифікатів відповідності чи сертифікатів якості передбачена нормами чинного законодавства, зокрема Законом № 922, та в свою чергу не є дискримінаційною і не заборонена іншими нормативно-правовими актами.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
дискримінація
Номер:
b2cb9d957e904ec48a1b95da8065b7dc
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-22-008114-a.c4
Назва:
дискримінація
Вимога:
Шановний замовник!!! Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації, Ви вимогаєте надати участнику інформацією про виконання 3-х аналогічних договорів за 2020-2021 р.р. (Додаток 6) та під аналогічними договорами Ви розумієте ті, які співставні за складом та характером робіт з бюджетними організаціями. Вказємо Вам, що згідно Закону України "Про публічні закупівлі" , відповідно ст. 16 Закону, далі за текстом - "Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв", а саме одним з цих критеріїв є: "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)". В Законі ніяким чином не вказана Ваша вимога а ні конкретної кількості договорів, а ні проміжуток часу виконання таких договорів, а ні форму власності установ чи організацій, з якими були підписані договори та виконані роботи. На підставі вищезазначеного, вимогаємо скасувати дискриманаційні вимоги та внести відповідні зміни до тендерної документації. Одночастно повідомляємо, якщо наші вимоги будуть проігнаровані, ми будемо звертатися з процедурою оскарження до адміністративної комісії АМКУ. Дякуємо
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.11.2021 12:20
Вирішення:
У частині другій статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» одним з кваліфікаційних критеріїв до учасників тендеру визначено наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Надання учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору копії договору, укладеного раніше учасником тендеру з іншим контрагентом, не підтверджує викладений вище кваліфікаційний критерій, оскільки сам по собі договір не свідчить про його виконання.
Крім того слід пам’ятати, що виконання може бути здійснено і неналежним шляхом, наприклад з простроченням строків і сплатою штрафних санкцій, і такий досвід навряд чи потрібен замовнику. Тому доцільно встановити в тендерній документації, що документи, які подаються учасником в якості доказів виконання договору повинні свідчити про відсутність порушень наданого учасником договору.
Таким чином, з метою підтвердження досвіду укладання аналогічних договорів учасник повинен подати не лише договір, але й документи, які підтверджують факт його виконання належним чином.
З метою отримання у майбутньому якісного товару/виконання робіт на відповідному рівні Замовником було визначено кількість аналогічних договорів (три) за останні 2 роки. Наголошуємо, що підтвердження виконання аналогічних робіт за останні 2 роки є підтвердженням досвіду, наявності відповідної матеріально-технічної бази та кваліфікованих працівників. Досить поширеним явищем стало надання Учасником підтвердження виконання аналогічного договору з небюджетними установами та організаціями, що на думку Замовника носить тільки юридичне підтвердження досвіду, а не фактичну спроможність потенційно виконати роботи
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінація
Номер:
228d1480778c405a8f940437f74fc7de
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-22-008114-a.c3
Назва:
Дискримінація
Вимога:
Шановний Замовник!!! Відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації, Ви вимогаєте надати Участнику торгів інформацію стосовно виконання 3-х аналогічних договорів за 2020-2021 р.р. (Додаток 6) та ще щоб договори були співставні за складом та характером робіт з бюджетними організаціями. Згідно до чинного законодавства, відповідно до ст. 16, Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, а саме що стосується досвіду виконання аналогічних договорів, вимога є такою : "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору(договорів)". В законодавстві не вказано Вашої вимоги а ні стосовно конкретної кількості наданних договорів, а ні з якими формами власності цих організацій були підписані договори та виконані роботи. Враховуючи вищезазначене, ввжаємо ці вимоги дискримінаційними, та ті які порушують чинне законодавство та добросовісну конкуренцію при проведенні процедури державних закупівель. Вимогаємо скасувати ці дискримінаційні вимоги та внести відповідні зміни до тендерної документації. Крім цього, якщо наші вимоги не будуть враховані, ми застосуємо своє право оскарження вимог тендерної документації до адміністративної коміссіїї АМКУ. Дякуємо
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.11.2021 12:22
Вирішення:
У частині другій статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» одним з кваліфікаційних критеріїв до учасників тендеру визначено наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Надання учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору копії договору, укладеного раніше учасником тендеру з іншим контрагентом, не підтверджує викладений вище кваліфікаційний критерій, оскільки сам по собі договір не свідчить про його виконання.
Крім того слід пам’ятати, що виконання може бути здійснено і неналежним шляхом, наприклад з простроченням строків і сплатою штрафних санкцій, і такий досвід навряд чи потрібен замовнику. Тому доцільно встановити в тендерній документації, що документи, які подаються учасником в якості доказів виконання договору повинні свідчити про відсутність порушень наданого учасником договору.
Таким чином, з метою підтвердження досвіду укладання аналогічних договорів учасник повинен подати не лише договір, але й документи, які підтверджують факт його виконання належним чином.
З метою отримання у майбутньому якісного товару/виконання робіт на відповідному рівні Замовником було визначено кількість аналогічних договорів (три) за останні 2 роки. Наголошуємо, що підтвердження виконання аналогічних робіт за останні 2 роки є підтвердженням досвіду, наявності відповідної матеріально-технічної бази та кваліфікованих працівників. Досить поширеним явищем стало надання Учасником підтвердження виконання аналогічного договору з небюджетними установами та організаціями, що на думку Замовника носить тільки юридичне підтвердження досвіду, а не фактичну спроможність потенційно виконати роботи
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінація
Номер:
32c3196198c246fb8566a8a74983bfc1
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-22-008114-a.c2
Назва:
Дискримінація
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до розділу 3 частини 6 тендерної документації, Ви вимогаєте надати акт обстеження об єкту. Уповноваженним представником від участника повинна бути особа, яка виключно має вищу будівельну освіту, що є порушенням діючого законодавства України "Про закупівлі" та дискрімінаційною вимогою тендерної документації, на що неодноразово вказувала у своїх рішеннях при розгляді скарг адміністративна комісія Антимонопольного комітету України. Вимагаємо виключити цю вимогу з тендерної документації та внести відповідні зміни.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.11.2021 11:38
Вирішення:
Ваше твердження щодо дискримінації вимог та суттєвого обмеження кола учасників не містить обґрунтованих доводів та базується на суб’єктивному припущені. Вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовником надано достатньо часу для відвідування об’єкту, гарантовано доступ до нього та підписання відповідного Акту огляду. Таким чином у замовника відсутні підстави, що до внесення змін до оголошення в цій частині.
Вимога щодо наявності вказаного акту була вказана на підставі п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану», яким встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».
Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою. Отже, вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Виходячи з цього, зміст Акту обстеження (огляду) об’єкта на якому планується виконати роботи, який складається в довільній формі повинен відображати факт ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою.
Одночасно з цим наголошуємо, що кожна особа, яка зерниться з проханням оглянути об’єкт, скласти акт отримає позитивну відповідь і доступ.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
надання інформації стосовно класу наслідків
Номер:
b9ca33e2f3b54f1c9364a99c3a6f2df1
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-22-008114-a.c1
Назва:
надання інформації стосовно класу наслідків
Вимога:
Шановний Замовник! Просимо надати інформацію стосовно того, до якого класу наслідків відноситься об єкт капітального будівництва. Дякуємо
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.11.2021 11:26
Вирішення:
Відповідно проєктно-кошторисної документації даний об’єкт капітального будівництва відноситься до класу наслідків СС1 (незначні наслідки)
Статус вимоги:
Відхилено