-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Шкільні меблі (парти та стільці)
Завершена
84 595.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 422.98 UAH
мін. крок: 0.5% або 422.98 UAH
Період оскарження:
22.11.2021 14:01 - 26.11.2021 13:29
Вимога
Відхилено
вимога щодо відхилення нашої пропозиції
Номер:
b4999d35dcba40169f18c930f64a923e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-22-007878-a.c6
Назва:
вимога щодо відхилення нашої пропозиції
Вимога:
Шановний замовнику, вимагаємо пояснити причини відхилення нашої пропозиції. Вважаємо, що ваша аргументація відхилення в протоколі є явно недостатньою. В чому конкретно невідповідність нашої пропозиції?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.12.2021 12:18
Вирішення:
1) В складі пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМАКС ГРУП" відсутні документи, передбачені умовами пункту 4.3 проекту договору « Інформація про розрахунковий рахунок повинна бути надана в складі пропозиції учасника, разом із додаванням довідки з обслуговуючого банку про відкриття відповідного рахунку та про відсутність позичкової заборгованості».
2) В таблиці технічної , якісної та кількісної специфікації учасник не перефразував вимоги замовника (наявні вирази « повинна», «повинні», «повинен»). Наявність не перефразованих вимог означає, що учасник не взяв на себе відповідальність щодо виконання вимог замовника, а тому це не вважається підтвердженням вимог замовника, а отже пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Надання роз’яснень щодо причин невідповідності пропозиції
Номер:
6feea1d219ab4a29a05114622feac5de
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-22-007878-a.a5
Назва:
Надання роз’яснень щодо причин невідповідності пропозиції
Вимога:
ШАНОВНИЙ ЗАМОВНИК! Відповідно ч.14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності нашої пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.12.2021 17:36
Вирішення:
1) Згідно п.7 Додатку 1 Оголошення вимагається: «Сканований оригінал діючого на момент розкриття пропозиції сертифікату відповідності на систему управління якістю відповідно до ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015,IDT; ISO 9001:2015,IDT), що виданий органом сертифікації на ім’я виробника стосовно виробництва меблів». В складі пропозиції учасника ТОВ «Залізо» відсутній вказаний сертифікат. Учасником надано сертифікат відповідності ДСТУ EN ISO 9001:2015, а умовами Оголошення вимагався сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018.
2) Відповідно до Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Інші документи від Учасника: пункт 12 Сканований оригінал(и) листа-згоди на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» особи (осіб), чиї персональні дані надаються.
У складі пропозиції учасник не надає листа-згоди на обробку персональних даних за підписом фізичної особи Ніколаєнко Наталії Володимирівни, а тому не надає листа-згоди на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» особи (осіб), чиї персональні дані надаються.
У складі пропозиції учасника наданий файл назва якого: «Персональні дані лист-згода на обробку 1» який містить лист-згоду на обробку персональних даних директора ТОВ «Залізо» який є посадовою особою учасника, отже у складі пропозиції надано згоду на обробку персональних даних директора, а не фізичної особи, як вимагалося оголошенням.
Згідно ст. 2 ЗУ « Про захист персональних даних» визначено, що згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди.
3) В таблиці технічної , якісної та кількісної специфікації учасник не перефразував вимоги замовника (наявні вирази « повинна», «повинні», «повинен»). Наявність не перефразованих вимог означає, що учасник не взяв на себе відповідальність щодо виконання вимог замовника, а тому це не вважається підтвердженням вимог замовника, а отже пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
товщина дсп
Номер:
78e9c7754e494a2b8d5a37b79ad15bd3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-22-007878-a.a4
Назва:
товщина дсп
Вимога:
Шановний Замовник
Згідно технічного завдання Шафу виготовлено із ламінованої деревинно-стружкової плити (ДСП), кольору «бук». Яка товщина ДСП потрібна. Вимагаємо внести відповідну інформацію в технічну документацію.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.11.2021 11:54
Вирішення:
Шановний Учасник.
Згідно технічного завдання Шафу виготовлену із ламінованої деревинно-стружкової плити (ДСП), кольору «бук» - ми не закуповуємо. Вносити відповідну інформацію в технічну документацію не має потреби.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відхилено
Вимога щодо спинки та сидіння стільця
Номер:
50ead8b9323d410f9cbccbc59d45949f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-22-007878-a.a3
Назва:
Вимога щодо спинки та сидіння стільця
Вимога:
Шановний Замовнику!
Звертаємо Вашу увагу, що технічний опис стільців суперечить Наказу МОН № 238 від 23.03.2018 р. та ГОСТу 11016-93 (ИСО 5970-79) «Стільці учнівські. Типи і функціональні розміри», ДСТУ ГОСТ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні вимоги».
Відповідно до Наказу МОН № 238 від 23.03.2018 р., шкільні меблі мають відповідати таким вимогам:
- Ергономічність - заокруглені кути стільниць, спинок та сидінь;
- Безпечність - відсутність гострих кутів;
Ця ж вимога зазначена в п. 2.6 ГОСТу 11016-93 (ИСО 5970-79) «Стільці учнівські. Типи і функціональні розміри».
Однак в відповідно до Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі , в технічних параметрах стільця відсутні вимоги, що кути спинки та сидіння стільця мають бути заокруглені.
Наголошуємо, що закупівля меблів, які суперечать вищезазначеним стандартам є порушенням чинного законодавства України.
Вимагаємо привести Ваше технічне завдання у відповідність до чинного законодавства, зокрема Наказу МОН № 238 від 23.03.2018 р. та ГОСТу 11016-93 (ИСО 5970-79), ДСТУ ГОСТ 22046:2004.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.11.2021 17:37
Вирішення:
Відповідно до ч.1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз’яснення.
Повідомляємо, що звернення прийнято до уваги, в разі необхідності буде внесено зміни відповідно до норм чинного законодавства.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога щодо маркування.
Номер:
2eccbf48b7184a0db554831cdaccd50f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-22-007878-a.a2
Назва:
Вимога щодо маркування.
Вимога:
Шановний Замовнику!
Звертаємо Вашу увагу, що технічний опис парт та стільців суперечить ДСТУ ГОСТ 22046:2004, ГОСТу 11015-93(ИСО 5970-79) , ГОСТу 11016-93 (ИСО 5970-79) та наказу Наказу МОН № 143 від 07.02.2020.
Закупівля таких меблів є порушенням чинного законодавства!
Відповідно до Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі , в технічних параметрах парти і стільця відсутні будь-які згадки про маркування ростових груп, у той час як таке маркування є обов’язковим .
Відповідно до п. 2.1 ГОСТу 11015-93 (ИСО 5970-79) учнівські столи мають виготовлятися шести номерів та мати кольорове маркування. Відповідно до ГОСТу 11016-93 (ИСО 5970-79), учнівські стільці мають виготовлятися шести номерів та мати кольорове маркування.
Згідно зі Звітом про результати аудиту ефективності використання коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа», затвердженим рішенням Рахункової палати від 26.11.2019 № 33-1, «найбільш поширеним та суттєвим порушенням при використанні коштів (виявлено у 21 з 29 об'єктів контролю) є придбання шкільних меблів (парт та стільців), що не відповідають вимогам ДСТУ ГОСТ 22046:2004 "Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні вимоги", ГОСТу 11015-93 "Столи учнівські. Типи і функціональні розміри.". Здебільшого йдеться про відсутність регулювання кута нахилу стільниці парт, маркування ростової групи.
Вимагаємо привести Ваше технічне завдання у відповідність до чинного законодавства, зокрема Наказу МОН від № 143 від 07.02.2020, ДСТУ ГОСТ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні вимоги», ГОСТу 11015-93 «Столи учнівські. Типи і функціональні розміри.», ГОСТу 11016-93 (ИСО 5970-79) «Стільці учнівські. Типи і функціональні розміри».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.11.2021 17:36
Вирішення:
Відповідно до ч.1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз’яснення.
Повідомляємо, що звернення прийнято до уваги, в разі необхідності буде внесено зміни відповідно до норм чинного законодавства.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога щодо розміру стільниці
Номер:
460b843d739b413ba72adb43461aa9ad
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-22-007878-a.a1
Назва:
Вимога щодо розміру стільниці
Вимога:
Шановний Замовнику!
Звертаємо Вашу увагу, що технічний опис парт в частині з функціональних розмірів суперечить Наказу МОН № 143 від 07.02.2020, ДСТУ ГОСТ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови», ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79) і закупівля таких столів є порушенням чинного законодавства.
Відповідно до Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, в описі другої позиції товару «Парта» зазначено наступне:
«Стільниця парти складається з двох частин:
- Перша - розміром 600×140 мм, кріпиться перпендикулярно до ніжок парти та має накладну пластикову підставку під ручку розміром 42×230×11 мм.
- Друга - розміром 600×450 мм із заокругленими кутами.»
Таким чином, загальна довжина стільниці становить 590 мм, що прямо суперечить ДСТУ 22046:2004 та ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79).
Згідно з Типовим переліком, Наказом Міністерства освіти і науки України від 07 лютого 2020 року № 143, вимоги до меблів визначаються відповідно до санітарного законодавства та національних стандартів України ДСТУ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови» та ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79) «Столи учнівські. Типи і функціональні розміри».
Крім того в п. 4.1 ДСТУ ГОСТ 22046:2004 зазначено, що типи і функціональні розміри учнівських столів, стільців і парт мають відповідати вимогам ГОСТу 11015-93 (ИСО 5970-79).
Відповідно Додатку А до вищезазначеного ГОСТу 11015-93 (ИСО 5970-79), мінімальна довжина столу одномісного має бути 700 мм.
Вимагаємо привести Ваше технічне завдання у відповідність до чинного законодавства, зокрема Наказу МОН від № 143 від 07.02.2020, ДСТУ ГОСТ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні вимоги», ГОСТу 11015-93 «Столи учнівські. Типи і функціональні розміри.», ГОСТу 11016-93 (ИСО 5970-79) «Стільці учнівські. Типи і функціональні розміри».
У інакшому випадку ми будемо залучати громадські організації, правоохоронні органи та Рахункову палату з метою перевірки доцільності використання Вами бюджетних коштів, можливих зловживань та притягнення до відповідальності уповноважених осіб!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.11.2021 17:36
Вирішення:
Відповідно до ч.1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз’яснення.
Повідомляємо, що звернення прийнято до уваги, в разі необхідності буде внесено зміни відповідно до норм чинного законодавства.
Статус вимоги:
Відхилено