• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

фарби ПФ та водоемульсійна

Додаток

Завершена

35 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.6% або 200.00 UAH
Період оскарження: 27.09.2017 10:23 - 06.10.2017 10:28
Вимога
Відхилено

Щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації

Номер: d0a5b612e7a742c78775c4bf1db91a09
Ідентифікатор запиту: UA-2017-09-27-000271-c.a1
Назва: Щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Вимога:
Просимо усунити дискримінаційні вимоги, що містить тендерна документація та забезпечити виконання основних принципів закупівлі визначених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Тендерна документація Замовника містить дискримінаційні вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, оскільки містить посилання на конкретну торгову марку, виробника ТМ «ЗЕБРА» та «Sniezka-Ekо» та не передбачає надання еквіваленту (аналогу) товару, за не гіршими якісними показниками інших виробників. Крім того Замовником визначено точний розмір тари в якій має бути поставлений товар, що також є не обґрунтованим та обмежує участь у закупівлі інших виробників. Таким чином Замовником порушено пп3 п.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі»: «технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент"» . Враховуючи вищевикладене просимо в нести зміни в тендерну документацію усунити посилання на конкретну торговельну марку, фірму, виробника, точний розмір тари. У разі посилання в специфікації на конкретну торговельну марку чи фірму або виробника специфікація обов’язково має містити вираз "або еквівалент".
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Оскільки у нас допорогова закупівля, і в оголошенні інформація про предмет закупівлі містить посилання на певну торгівельну марку і не вказано, які аналоги та/або еквіваленти будуть прийматися у пропозиціях учасників допорогових закупівель, наше підприємство зобов’язане відхилити пропозиції учасників з іншими торгівельними марками: 1) Те, що замовник може вказати які аналоги та/або еквіваленти будуть прийматися у пропозиціях учасників допорогових закупівель – є правом, а не обов’язком. 2) Оскільки аналоги не були вказані, необхідно розглядати лише пропозиції з продукцією вказаної торгівельної марки Консультація Міністерства розвитку і торгівлі України з даного питання: http://www.me.gov.ua/InfoRez/Print?id=4e8b366b-74d7-4e51-9128-be0054689e5a&tagId=7758c77b-e410-44ea-a07d-37f1799e11e5&tag=ZapitiKoristuvachiv&lang=uk-UA
Статус вимоги: Відхилено