• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Засоби індивідуального захисту (комбінезон захисний) - (код за ЄЗС ДК 021:2015: 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (33199000-1 Одяг для медичного персоналу; Код НК 024:2019 16176 - Ізолювальний костюм) (код згідно з УКТЗЕД 6210 10 92 00, 6210 10 98 00))

Закупівля здійснюється відповідно до абзацу четвертого пункту 31 Розділу X Закону України «Про публічні закупівлі», де встановлено, що на період дії встановленого Кабінетом Міністрів України карантину, відповідно до Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб", закупівля товарів (крім лікарських засобів, вакцин або інших медичних імунобіологічних препаратів, розхідних матеріалів для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та медичних виробів для вакцинації від COVID-19, медичного обладнання для закладів охорони здоров’я, що надають допомогу пацієнтам, хворим на COVID-19, систем постачання медичних газів) та послуг, необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), здійснюється в порядку, встановленому цим Законом для спрощених закупівель.

Завершена

150 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
Період оскарження: 19.11.2021 17:51 - 25.11.2021 16:00
Вимога
Вирішена

дискримінація учасників

Номер: 6f80983e6bf4465fa8eeadbd55ce3754
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-19-014202-a.a2
Назва: дискримінація учасників
Вимога:
Доброго дня! Згідно Додатку № 1 "МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ТОВАРУ" - Замовник вимагає щоб Засоби індивідуального захисту (комбінезон захисний) мали "Шви прошиті та проклеєні спеціальною термострічкою БЛАКИТНОГО кольору" - Замовник не надав обгрунтування щодо кольору стрічки, чому саме блакитна???? Як впливає саме колір стрічки на властивості захисного одягу від інфекційних агентів? Відповідно до ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимагаємо прибрати вимогу щодо кольору захисної стрічки, як ознаку дискрімінаційної вимоги!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Доброго дня. У відповідь на вимогу повідомляємо, що замовником внесено зміни до оголошення та вимог до предмета закупівлі.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

усунення дискримінаційних вимог

Номер: 5632d4e7366d4b2083d9b3ff8ae94160
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-19-014202-a.a1
Назва: усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Доброго дня! Нагадаємо Замовнику про те, що відповідно до Стаття 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі, в тому числі й ті, які проводяться у спрощеному порядку здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. 2.Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. 3.Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 4.Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. 5.Замовники, учасники процедури закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника. Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» у частині 4 статті 14 Закону зазначено, у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Також наголошуємо, що предмет закупівлі: Засоби індивідуального захисту (комбінезон захисний) - (код за ЄЗС ДК 021:2015: 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (33199000-1 Одяг для медичного персоналу; Код НК 024:2019 16176 - Ізолювальний костюм) (код згідно з УКТЗЕД 6210 10 92 00, 6210 10 98 00))- НЕ Є МЕДИЧНИМ ВИРОБОМ, А Є ЗАСОБОМ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ (далі по тексту може вказуватися, як ЗІЗ). Так, Постановою КМУ № 224 від 20.03.2020 року товар Костюм ізоляційний медичний визначається за кодом УКТЗЕД 6210 10 98 00, що у вказаному класифікаторі товарів значиться як «засоби індивідуального захисту», а не медичні вироби. Стандартами медичної допомоги «СОVID19», який затверджений Наказом МОЗ № 722 від 28.03.2020 року (зі змінами і доповненнями) продукція Костюм захисний від інфекційних агентів, чітко класифікується як засіб індивідуального засобу, а не медичний виріб. Крім того, ДСТУ EN 14126:2008 - відповідність якого вимагає чинне законодавство – це стандарт, який входить виключно до сфери Технічного регламенту засобів індивідуального захисту (відповідно до Наказу Міністерства економічного розвитку від 10.12.2013 № 1462 «Про затвердження Переліку національних стандартів, добровільне застосування яких може сприйматися як доказ відповідності засобів захисту вимогам Технічного регламенту засобів індивідуального захисту». Засоби індивідуального захисту, зокрема, захисний одяг від інфекційних агентів згідно чинного законодавства, зокрема, положень Постанов КМУ № 753, № 754, №755 від 02.10.2013 р. (Техрегламенти на всі існуючі медичні вироби) НЕ відносяться до жодної з категорій медичних виробів. У зв’язку з викладеним, продукція, що є предметом закупівлі згідно чинного законодавства НЕ підлягає внесенню до «реєстру осіб відповідальних за введення медичних виробів, активних медичних виробів, які імплантують, та медичних виробів для діагностики in vitro в обіг». Таким чином, вимога Замовника про надання: «декларація про відповідність Технічному регламенту щодо медичних виробів, свідоцтво про державну реєстрацію медичного виробу або декларацію, яка підтверджує можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту»- є не законною та має дискримінаційний характер, бо позбавляє виробників ЗІЗ сформувати тендерну пропозицію, яка б відповідала вимогам Замовника та надати документ, що не передбачений законодавством для продукції ЗІЗ. Відповідно до ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. На підставі викладеного, керуючись ст. 5, ч.4. ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» - просимо внести зміни у Додаток № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі у відповідності до Додатку 6 до Стандартів медичної допомоги «Коронавірусна хвороба (COVID-19)» - Засіб індивідуального захисту: 1) Костюм захисний від інфекційних агентів Відповідність національним стандартам ДСТУ EN 14126:2008 Одяг захисний. Захист від інфекційних агентів. Вимоги до експлуатаційних характеристик і методи випробування: не нижче 4 класу відповідно до класифікації опору до проникнення зараженими рідинами під гідростатичним тиском; не нижче 4 класу відповідно до класифікації опору до проникнення інфекційних агентів під час механічного контактування з матеріалами, що містять заражені рідини; не нижче 2 класу відповідно до класифікації опору до проникнення заражених рідких аерозолів; не нижче 2 класу відповідно до класифікації опору до проникнення заражених твердих часток. Враховуючи викладене, вважаємо, що Замовник не конкретно сформулював вимоги до предмету закупівлі, чим порушив ЗУ «Про публічні закупівлі». На підставі викладеного, керуючись ЗУ « Про публічні закупівлі» - просимо внести зміни у Додаток № 1 та зазначити: - Учасником до зазначених позиції товарів додається документ про відповідність «ДСТУ EN 14126:2008 та/або EN 14126:2003 Одяг захисний. Захист від інфекційних агентів. Вимоги до експлуатаційних характеристик і методи випробування» та Технічному регламенту засобів індивідуального захисту Пост. КМУ № 761 від 27.08.2008 року (дія якого поширюється на предмет закупівлі) та Технічному регламенту засобів індивідуального захисту Постанова КМУ № 771 від 21 серпня 2019 р. - Виключити вимогу про надання «декларація про відповідність Технічному регламенту щодо медичних виробів, свідоцтво про державну реєстрацію медичного виробу або декларацію, яка підтверджує можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту»
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Уповноважена замовником особа ВИРІШИЛА: 1. Внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та викласти у новій редакції Додаток 1 до оголошення, а саме в частині: Примітки Комбінезон повинен бути виконаний із дихаючого мікропористого матеріалу, що перешкоджає проникненню інфекційних агентів через бризки рідин, тверді аерозолі та безпосередній контакт із зараженими особами чи предметами. Матеріал, з якого виконаний комбінезон, повинен мати мікроскопічні пори, що дозволяють дихати тілу користувача, виводячи в одну сторону зайве тепло та вологу у вигляді водяного пару. Повинен мати антистатичні властивості та відповідати вимогам Технічного регламенту засобів індивідуального захисту, Стандартам: ДСТУ EN 14126:2008, ДСТУ EN 14126:2003. Відповідність наведеним нормативним актам повинна бути підтверджена документами, виданими уповноваженими органами, без застосування самодекларування. Комбінезон повинен відповідати наступним показникам: Опір проникненню заражених рідин під гідростатичним тиском не нижче 3 класу із 6, опір проникненню інфекційних агентів під час механічного контактування 5 клас із 6, Опір проникненню зараженних рідких аерозолів 3 клас із 3. Шви прошиті та проклеєні спеціальною термострічкою блакитного кольору, еластична гумова тасьма вшита на зап'ястях, щиколотках, на попереку та по контуру обличчя, що повинно забезпечувати надійне прилягання комбінезона до тулуба користувача. Рукав цільнокроєний, капюшон повинен бути вироблений із лише двох частин. Колір білий. Щільність 50г/м2 Індивідуальна упаковка. Маркування виробу повинно бути виконане виключно державною мовою. Виробник - Україна Загальні вимоги: 1. Товар, запропонований Учасником, повинен бути зареєстрованим та дозволеним до застосування в Україні відповідно до законодавства (надати документи, що підтверджують реєстрацію: декларація про відповідність Технічному регламенту щодо ЗІЗ, свідоцтво про державну реєстрацію або декларацію, яка підтверджує можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) ЗІЗ за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту, тощо або довідку у довільній формі з викладенням обставин, що обґрунтовують відсутність у нього такого документа). Строк для подання пропозицій продовжено до 03.12.2021 року до 21 год. 00 хв.
Статус вимоги: Задоволено