• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Швидкі тести, НК 024:2019 - 50280 — Коронавірус (SARS-CoV), антигени IVD, набір, імунохроматографічний, експрес-аналіз; 42820 – Контрольний матеріал для визначення загальних антитіл вірусу грипу А/В/вірус парагрипу, IVD

Учасник закупівлі додатково підтверджує відсутність підстав для відмови згідно ч.2 ст.17 Закону України "Про публічні закупівлі". Інформація про відсутність підстав надається у формі довідки в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності).

Торги не відбулися

300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Період оскарження: 19.11.2021 16:57 - 02.12.2021 00:00
Вимога
Без відповіді

Вимога щодо незаконного відхилення нашої пропозиції

Номер: 34298fa48ae34f348b8b7803f7160b90
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-19-013702-a.b2
Назва: Вимога щодо незаконного відхилення нашої пропозиції
Вимога:
10 грудня 2021 року тендерним комітетом Замовника було прийнято незаконне рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «Лізоформ Медікал». З рішенням тендерного комітету ТОВ «Лізоформ Медікал» категорично не погоджується, оскільки уповноваженою особою Замовника недотримано вимоги наказу МОЗ України №2665 від 17.11.2020 «Про затвердження медико-технічних вимог до предмету закупівлі «Експрес-тест для визначення антигена коронавірусу SARS-CoV-2 (Код згідно УКТЗЕД 3002, 3006, 3822 00 00 00», за напрямом використання бюджетних коштів за бюджетною програмою КПКВК 2301230 «Забезпечення готовності та реагування системи громадського здоров’я на спалахи гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, та забезпечення засобами індивідуального захисту працівників закладів екстреної медичної допомоги та закладів охорони здоров’я першої хвилі для госпіталізації пацієнтів з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, за рахунок коштів, виділених з фонду боротьби з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, та її наслідками», в якому чітко визначено, що основним документом, що формує медико-технічні вимоги до експрес-тестів для визначення антигена коронавірусу SARS-CoV-2 для участі в державних закупівлях: 1. Експрес-тест для визначення антигена коронавірусу SARS-CoV-2 (далі - тест, медичний виріб) повинен забезпечувати якісне виявлення антигену SARS-CoV-2 в мазках із носу та зіву людини та повинен бути призначений для професійного використання. 2. Тест повинен бути простий у використанні, передбачати мінімальну кількість операцій. 3. Тест повинен мати формат тест-касети. 4. Час на отримання результату має становити не більше 30 хвилин. 5. Основні характеристики тесту: чутливість - не менше ніж 85% (перевага надаватиметься тестам із вищою чутливістю); специфічність - не менше ніж 98%. Тож, набір реагентів для імунохроматографічного виявлення нуклеокапсидного антигену SARS-CoV-2 (COVID19) та антигенів вірусів грипу А, В у біологічних рідинах «ХЕМАТест Комбо CoviNAg Flu А,В» виробництва ТОВ «ХЕМА» повністю відповідає медико-технічним вимогам затвердженим наказом МОЗ України №2665 від 17.11.2020р. Зважаючи на вище викладене уповноважена особа Замовника не діє в рамках законодавства України, чим порушує принципи публічних закупівель встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» таких як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Відповідно до Протоколу верифікації методик від 11.11.2021р. проведеного Державною установою «Київський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України» запропоновані нами тести мають чутливість – 90,39%, а специфічність 100% щодо виявлення антигенів SARS-CoV-2. Тож, зазначені невідповідності в Протоколі відхилення ТОВ «Лізоформ Медікал» не відповідають дійсності, адже зазначена Вами інформація в протоколі відхилення не стосується саме виявлення антигенів SARS-CoV-2, як того вимагали медико-технічні вимоги Замовника. Замовник зазначив інформацію про антигени вірусу грипу A(H1N1) pdm09., A(H3N2)., B/Brisbane/46/15 (Вікторіанська лінія)., B/Phuket/3073/13 . Щодо вимоги про «Межа виявлення: не менше 22,5 TCID50/mL», то наказом МОЗ України №2665 від 17.11.2020 «Про затвердження медико-технічних вимог до предмету закупівлі «Експрес-тест для визначення антигена коронавірусу SARS-CoV-2 (Код згідно УКТЗЕД 3002, 3006, 3822 00 00 00», за напрямом використання бюджетних коштів за бюджетною програмою КПКВК 2301230 «Забезпечення готовності та реагування системи громадського здоров’я на спалахи гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, та забезпечення засобами індивідуального захисту працівників закладів екстреної медичної допомоги та закладів охорони здоров’я першої хвилі для госпіталізації пацієнтів з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, за рахунок коштів, виділених з фонду боротьби з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, та її наслідками» непередбачено даний параметр як обов’язковий. Тож, він не є визначальним при визначенні медико-технічних вимог до експрес-тестів для визначення антигена коронавірусу SARS-CoV-2 для участі в державних закупівлях. Вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення нашої пропозиції, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації. Ціна нашої тендерної пропозиції– є найбільш економічно вигідною для Замовника. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив нашу пропозицію, адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами. Зазначені дискримінаційні вимоги призводять до порушення принципу максимальної економії та ефективності, призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників, звуження кола потенційних учасників процедури закупівлі, що призводить до значного удорожчання предмету закупівлі. На підставі вищевикладеного, вимагаємо відмінити рішення щодо відхилення нашої пропозиції (кваліфікація пропозиції учасника від 10.12.2021р.) по UA-2021-11-19-013702-a, оскільки наша пропозиція була незаконно відхилена через необ’єктивне, упереджене та незаконне рішення Замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Вирішена

Вимога щодо внесення змін в тендерну документацію

Номер: 39fb71c5ab354815acd82bdaf7d77864
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-19-013702-a.a1
Назва: Вимога щодо внесення змін в тендерну документацію
Вимога:
Шановний замовнику! У п.6 додатку №2 Технічної специфікації тендерної документації Замовником встановлені Вимоги до предмету закупівлі які носять дискримінаційний характер, адже вимога проте, що «Аналоги або еквівалент не пропонувати.» є прямим порушенням Закону України «Про публічні закупівлі». Нагадуємо, що Процедура закупівлі це Відкриті торги, а отже відповідно до ч. 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено: 4. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Зважаючи на те, що Замовником вказано конкретну назву, наприклад Швидкий тест на антиген COVID-19 ТМ Coretests | Модель: B291-20, інші потенційні учасники не можуть запропонувати еквіваленти інших виробників, а це є дискримінацією. Тож, зазначення вами за позначкою «*» -*всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». Незрозуміло до чого стосується, адже немає посилання на «*». Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. На підставі вищевикладеного, Вимагаємо внести відповідні зміни в Тендерну документацію (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-11-19-013702-a) з метою розширення кола учасників, та видалити дискримінаційні вимоги п.6 додатку №2 Технічної специфікації тендерної документації «Аналоги або еквівалент не пропонувати» для створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, бо метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю або Антимонопольного комітету України щодо надання ними належної правової оцінки умовам Тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Замовником розглянуто Вашу вимогу та прийнято рішення внести зміни.
Статус вимоги: Задоволено