• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція ліфта у житловому будинку за адресою: вул. Преображенська, 16, під'їзд 3 у Солом'янському районі м. Києва

Контактна особа замовника, уповноважена здійснити зв'язок з учасниками: Саушев Олександр Анатолійович, заступник директора - голова тендерного комітету, тел.(044) 235-71-05, 01001 м.Київ, Шевченківський район, вул. Володимирська 51-А, каб. 401, e-mail: kbr2011@ukr.net. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частини предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція). Кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): відповідно до вимог Технічної специфікації Додатку 7 до тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: житловий будинок за адресою: вул. Преображенська, 16, під'їзд 3 у Солом'янському районі м. Києва. Місцезнаходження замовника (фактичне): вул. Володимирська, 51-А, місто Київ, Україна, 01001. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: зазначено у п. 7 Розділу І Інструкції з підготовки пропозицій відкритих торгів до Тендерної документації.

Торги не відбулися

1 517 764.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 588.83 UAH
Період оскарження: 19.11.2021 16:13 - 02.12.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА що стосується прийнятих рішень та дій замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників

Номер: e3df133e860e4e5e86e71b0663db3523
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-19-006516-b.c1
Назва: СКАРГА що стосується прийнятих рішень та дій замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників
Скарга:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" (надалі – Скаржник, Учасник) прийняло участь у відкритих торгах на закупівлю робіт «Реконструкція ліфта у житловому будинку за адресою: вул. Преображенська, 16, під'їзд 3 у Солом'янському районі м. Києва» (надалі – Процедура закупівлі), оприлюдненого замовником торгів - Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція" (надалі – Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу, UA-2021-11-19-006516-b від 19.11.2021 р. Очікувана вартість предмета закупівлі складала 1 517 764,40 грн (з ПДВ). У Процедурі закупівлі прийняли участь три учасника з наступними остаточними ціновими пропозиціями: 1. Скаржник - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" (код за ЄДРПОУ 40240550) з ціновою пропозицією 1 357 775,40 грн. (з ПДВ). 2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІТ-Л" (код за ЄДРПОУ 32423953) з ціновою пропозицією 1 509 750,69 грн. (з ПДВ). 3. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮТІС-ЛІФТ" (код за ЄДРПОУ 43202696) з ціновою пропозицією 1 517 764,00 грн. (з ПДВ). Підстава подання скарги. 08 грудня 2021 року, Замовник оприлюднив Протокол засідання тендерного комітету Замовника № 261 від 10.12.2021 року (далі – Протокол, додається), згідно якого тендерна пропозиція Скаржника була відхилена згідно абз. 1 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. (далі – Закон про закупівлі) (Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації). Відповідно до Протоколу, підставою для відхилення слугувало: 1) форма зведеного кошторисного розрахунку не відповідає формі додатку 7 до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (далі – Настанова № 281) ; 2) при визначенні показників розміру кошторисного прибутку учасник врахував показники, що відповідають видам робіт «Ремонт житла, об’єктів соціальної сфери, комунального призначення та благоустрою та реставраційно-відновлювальні роботи на пам’ятках архітектури та містобудування», замість показників, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1), що не відповідає п. 23 додатку 7 до тендерної документації - клас наслідків (відповідальності об’єкта) - СС1. Скаржник не може погодитися з таким рішенням, так як його Тендерна пропозиція відповідає вимогам Тендерної документації, а зауваження, викладені у Протоколі, не відповідають дійсності, суперечать Закону про закупівлі та Тендерній документації. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів. Скаржник не погоджується із рішенням тендерного комітету Замовника про відхилення його Тендерної пропозиції, вважає його таким, що порушує норми Закону про закупівлі, порушує принципи максимальної економії, об'єктивності та неупередженості процесу організації та проведення процедур закупівель, виходячи з наступного. 1. У Протоколі Замовника не зазначено у чому саме полягає невідповідність форми зведеного кошторисного розрахунку, а також відсутнє посилання на умови тендерної документації, яким не відповідає тендерна пропозиція Скаржника, що є порушенням п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону про закупівлю. У складі Тендерної пропозиції Скаржника надано Зведений кошторисний розрахунок (до договірної ціни) (сторінки 5-6 у складі пакету «Кошторис.pdf», додається), що відповідає вимогам п. 26 Додатку 7 до Тендерної документації. Кошторис Скаржника, зокрема і Зведений кошторисний розрахунок, складено відповідно до вимог Настанови № 281 з використанням ліцензійного програмного комплексу «АВК-5», який рекомендовано Мінрегіонбудом України для застосування учасниками інвестиційного процесу при визначенні вартості будівництва (лист від 31.12.2008 р. № 9/10-1306 додається). Форма Зведеного кошторисного розрахунку (до договірної ціни) Скаржника відповідає формі, визначеній додатком 7 до Настанови № 281. 2. Тендерна документація не містить жодних вимог про розмір кошторисного прибутку, який учасник повинен врахувати при визначені ціни пропозиції. Пункт 23 додатку 7 до тендерної документації, на який посилається Замовник, визначає лише клас наслідків (відповідальності об’єкта) - СС1 та не визначає розмір кошторисного прибутку. Кошторисний прибуток визначається в порядку, визначеним п. 4.38 Настанов № 281, де зазначено, що розмір кошторисного прибутку визначається на підставі показників, наведених у додатку 25 цієї Настанови, і зазначається в графах 4 та 7 зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (додаток 7 цієї Настанови), виходячи з класу наслідків (відповідальності) об’єкта (крім видів робіт, зазначених у пунктах 4, 5 та 6 таблиці додатку 25 цієї Настанови, для яких прибуток визначається на підставі відповідних показників) (витяг з Настанови та Додаток 25 додаються) . Виходячи зі змісту предмету договору (предмету закупівлі), вибачається, що роботи виконуватимуться у житловому будинку. Відповідно до роз’яснень Мінрегіонбуду, викладені у листі від 09.11.2012 р. N 7/15-18193 (додається), житловий фонд відноситься до об'єктів соціальної інфраструктури. Відповідно до п. 4 Додатку 25 Настанови № 281, для виду робіт «Ремонт житла, об’єктів соціальної сфери, комунального призначення та благоустрою та реставраційно – відновлювальні роботи на пам’ятках архітектури та містобудування, вартість яких визначається за збірниками КНУ РЕКНрв №№4,6,7,10,11,16,19,21» показник для визначення розміру кошторисного прибутку становить 7,65 грн/люд.год., який і застосовано Скаржником при визначенні ціни пропозиції. Слід зазначити, що показник кошторисного прибутку застосований Скаржником (7,65 грн/люд.год.) є меншим ніж пропонується до застосування Замовником (8,33 грн/люд.год.). Отже, дії Замовника направлені на збільшення вартості предмету закупівлі, що суперечать принципам здійснення публічних закупівель, а саме принципу максимальної економії, що є порушенням ст. 5 Закону про закупівлю. Виходячи з вищевикладеного, вважаємо що тендерна пропозиція Скаржника відповідає вимогам Тендерної документації та Закону про закупівлю, а рішення Замовника безпідставним та таким, що порушує норми та принципи Закону про закупівлю. Виходячи з вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОШУ: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати Протокол засідання тендерного комітету Замовника № 261 від 10.12.2021 року про відхилення Тендерної пропозиції ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД". 3. Зобов’язати Замовника закінчити процедуру закупівлі відповідно до вимог чинного законодавства. Додатки: 1. Протокол засідання тендерного комітету Замовника № 261 від 10.12.2021 року на 3 арк. 2. Зведений кошторисний розрахунок (до договірної ціни) на 2 арк. 3. Лист Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 31.12.2008 р. № 9/10-1306 на 1 арк. 4. Витяг з Настанови № 281 та Додаток 25 до неї на 2 арк. 5. Лист Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 09.11.2012 р. N 7/15-18193 на 2 арк. Директор ТОВ «ВК «ІНТЕРБУД» Івашков М. Ю.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 05.01.2022 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 23.12.2021 18:04
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 20.01.2022 10:04
Дата виконання рішення Замовником: 14.02.2022 12:02
Коментар замовника щодо усунення порушень: Виконати рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі-Колегія) від 17.01.2022 № 902-р/пк-пз, яка зобов’язала СКАСУВАТИ рішення засідання тендерного комітету комунального підприємства «Дирекція з капітального будівництва та реконструкції «Київбудреконструкція» про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «ІНТЕРБУД» та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «ЮНІТ-Л» переможцем: - скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «ІНТЕРБУД», яке оформлено протоколом № 261 від 10.12.2021 року. - скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ «ЮНІТ-Л», яке оформлено протоколом розгляду тендерних пропозицій від 14.12.2021 та протоколом № 273 від 14.12.2021 року.
Автор: ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД", Давид Іванов +380662562366 interbudltd@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА на рішення Замовника про відміну процедури закупівлі від 17.02.2022р.

Номер: e2d18c1c783642b5952b29e03bd07cb6
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-19-006516-b.b2
Назва: СКАРГА на рішення Замовника про відміну процедури закупівлі від 17.02.2022р.
Скарга:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" (надалі – Скаржник, Учасник) прийняло участь у відкритих торгах на закупівлю робіт «Реконструкція ліфта у житловому будинку за адресою: вул. Преображенська, 16, під'їзд 3 у Солом'янському районі м. Києва» (надалі – Процедура закупівлі), оприлюдненого замовником торгів - Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція" (надалі – Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу, UA-2021-11-19-006516-b від 19.11.2021 р. Очікувана вартість предмета закупівлі складала 1 517 764,40 грн (з ПДВ). У Процедурі закупівлі прийняли участь три учасника з наступними остаточними ціновими пропозиціями: 1. Скаржник - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" (код за ЄДРПОУ 40240550) з ціновою пропозицією 1 357 775,40 грн. (з ПДВ). 2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІТ-Л" (код за ЄДРПОУ 32423953) з ціновою пропозицією 1 509 750,69 грн. (з ПДВ). 3. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮТІС-ЛІФТ" (код за ЄДРПОУ 43202696) з ціновою пропозицією 1 517 764,00 грн. (з ПДВ). Підстава подання скарги. Після виконання Замовником рішення АМКУ №902-р/пк-пз від 17.01.2022 року про незаконне відхилення ТОВ «Виробнича компанія «ІНТЕРБУД» та скасування рішення про визначення переможцем ТОВ «ЮНІТ-Л», Замовником 17.02.2022 року оприлюднено рішення про відміну цієї процедури закупівлі, яке оформлено протоколом № 8 від 17.02.2022 року (далі – Протокол № 8, додається) за підписом уповноваженої особи Замовника – Саушев О.А. В якості підстави для прийнятого рішення щодо відміни процедури закупівлі, Замовник послався на пункт 1 частину 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі»: «відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг», а саме: у зв’язку з відсутністю зазначеного об’єкта у Програмі економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки (адресний перелік затверджується Розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про реконструкцію та модернізацію ліфтового господарства у житловому фонді міста Києва у 2022 році»). Але, вказане рішення Замовника про відміну процедури закупівлі є таким, що суперечить ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» реальній потреби Замовника та прийняте з метою уникнути проведення законної та відкритої закупівлі за процедурою – відкриті торги. Скаржник не може погодитися з таким рішенням, так як інформація викладена у Протоколі, не відповідає дійсності, суперечать Закону про закупівлі та Тендерній документації. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів. 1. У Замовника відсутні законні підстави для відміни тендеру, а його дії свідчать про порушення принципу об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, виходячи з наступного: Згідно із преамбулою Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. У відповідності до ст. 3 п. 4 Закону передбачено, що відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом. Згідно із п.1 ст.20 Закону передбачено, що відкриті торги є основною процедурою закупівлі. Ст. 32 Закону передбачає вичерпний перелік випадків та підстав для можливості відміни тендеру Замовником. Замовник у своєму протоколі про відміну № 8 від 17.02.2022 року послався на п.1 ч.1 ст. 32 Закону: «відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг», а саме: у зв’язку з відсутністю зазначеного об’єкта у Програмі економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки (адресний перелік затверджується Розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про реконструкцію та модернізацію ліфтового господарства у житловому фонді міста Києва у 2022 році»). У відповідності до п.1 ст.4 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі – річний план). Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Так, згідно офіційно опублікованого річного плану закупівель Замовника - Комунального підприємства "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція" за посиланням https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-11-19-002763-b до річного плану закупівлі Замовника включена закупівля - Реконструкція ліфта у житловому будинку за адресою: вул. Преображенська, 16, під'їзд 3 у Солом'янському районі м. Києва на очікувану вартість 1 517 764,40 грн з ПДВ. До теперішнього часу жодних змін до цього розділу плану закупівель Замовника не внесено, що підтверджує необхідність у придбанні цих робіт у повному обсязі. В якості додаткового обґрунтування рішення про відміну процедури закупівлі у протоколу № 8 від 17.02.2022 року Замовник зазначив: «…. у зв’язку з відсутністю зазначеного об’єкта у Програмі економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки (адресний перелік затверджується Розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про реконструкцію та модернізацію ліфтового господарства у житловому фонді міста Києва у 2022 році». Але, згідно офіційно опублікованого Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 29.04.2021 року № 1006 у редакції розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24.11.2021 року № 2432 (далі по тексту Розпорядження - Додається) в переліку об’єктів ліфтового господарства для здійснення реконструкції та модернізації у житловому фонді міста Києва у 2021 році за №п/п 301 в наявності адреса об’єкта, яка є предметом закупівлі. Слід зазначити, що згідно з розпорядженням та умовами Тендерної документації Замовника (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-11-19-006516-b), строк реалізації об’єкта (рік початку і завершення) – з серпня 2021 р. по грудень 2022 р. з обсягом видатків бюджету розвитку на 2021 рік 893 490,75 грн. Окремо, слід зазначити, що Замовником 28.08.2021 року було оприлюднено оголошення про проведення закупівлі (ідентифікатор закупівлі – UA-2021-08-28-002799-c): «Виконання проєктних робіт із реконструкції ліфта у житловому будинку за адресою: вул. Преображенська, 16, під'їзд 3 у Солом'янському районі м. Києва [ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція, ІА01-9 Проектування та будівництво)]». Згідно Протоколу (рішення) засідання комітету Замовника з питань організації та проведення закупівель товарів, робіт і послуг через систему електронних закупівель про визначення Переможця та інформація про намір укласти договір № 138 від 14.09.2021 року (Додається) переможцем визнано ТОВ «ЮНІТ-Л», з останнім підписано Договір № 85-ПР від 24.09.2021 року (Додається). Результатом виконання договору є Експертний звіт №01-0300-21/КД від 13.10.2021 року. Також, хочемо наголосити, що відповідно до п. 4 КМУ від 11.10.2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів (зі змінами), 23.11.2021 року Київською міською державною адміністрацією на офіційному сайті було розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості, конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель (Додається). З огляду на все вищезазначене, дії Замовника щодо відміни цієї процедури закупівлі свідчать виключно про зловживання повноваженнями Замовника та намагання уникнути завершення законної процедури закупівлі, за яким має місце рішення АМКУ про встановлення незаконних дій та рішень Замовника. 2. Відповідно до ч. 15 ст. 29 Закону про закупівлі визначено, за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції/пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом. Частиною 1 ст. 32 Закону про закупівлі визначено, що рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення учасника переможцем процедури закупівлі / спрощеної закупівлі. Отже з моменту визначення переможця закупівлі та встановлення відповідності пропозиції учасника (переможця процедури закупівлі) вимогам тендерної документації й вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" відміна процедури закупівлі, у порядку, передбаченому частиною першою статті 32 Закону про закупівлі є неможливою (зазначена позиція Верховного Суду викладена у Постанові від 30.09.2021 № 922/3928/20). Протоколом від 14.12.2021 р. (Додається) та Повідомленням про намір укласти договір про закупівлю (Додається) Замовник фактично підтвердив необхідність проведення закупівлі, однак, коли АМКУ своїм рішенням встановив незаконність дій та рішень Замовника щодо визнання переможця, Замовних прийняв рішення про відміну процедури закупівлі. Слід зазначити що з 14.12.2021 року по теперішній час до Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 29.04.2021 року № 1006 у редакції розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24.11.2021 року № 2432 жодних змін не вносилося. З огляду на зазначене, Замовник не довів відсутності потреби у закупівлі товарів, робіт чи послуг та безпідставно відмінив цю процедуру закупівлі, що є порушенням ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі». Виходячи з вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОШУ: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі, прийняте згідно протоколу № 8 від 17.02.2022 року. 3. Зобов’язати Замовника закінчити процедуру закупівлі відповідно до вимог чинного законодавства. Додатки: 1. Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 7 від 14.02.2022 року (скасування рішення про відхилення пропозиції) на 2 арк. 2. Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 8 від 17.02.2022 року (про відміну процедури закупівлі) на 1 арк. 3. Розпорядження КМДА з адресним переліком об’єктів ліфтового господарства для здійснення реконструкції у житловому фонді на 15 арк. 4. Протокол № 138 від 14.09.2021р. на 1 арк. 5. Договір № 85 – ПР від 24.09.2021р. на 13 арк. 6. Витяг з офіційного сайту КМДА з переліком робіт, затверджених розпорядженням на 3 арк. 7. Витяг з офіційного сайту КМДА з зазначенням найменування предмету закупівлі, обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості на 2 арк. 8. Протокол розгляду тендерних пропозицій від 14.12.2021р. на 1 арк. 9. Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю на 1 арк. Директор ТОВ "ВК "ІНТЕРБУД" Івашков М.Ю.
Пов'язані документи: Замовник Орган оскарження Учасник
Дата розгляду скарги: 30.12.2022 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 05.04.2022 15:28
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 10.05.2022 12:39
Дата виконання рішення Замовником: 01.06.2022 12:21
Коментар замовника щодо усунення порушень: ВИКОНАТИ рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 06.05.2022 № 4483-р/пк-пз та СКАСУВАТИ рішення про відміну процедури закупівлі — «Реконструкція ліфта у житловому будинку за адресою: вул. Преображенська, 16, під’їзд 3 у Солом’янському районі м. Києва», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-11-19-006516-b та оформлено протоколом № 8 від 17.02.2022 року Замовника.
Автор: ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД", Давид Іванов +380662562366 interbudltd@ukr.net