Код ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Згідно Закону України від 01.07.2021 року № 1599-IX «Про внесення зміни до розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» щодо виключення можливості здійснення закупівель без використання електронної системи закупівель», Верховна Рада України постановляє, що на період дії встановленого Кабінетом Міністрів України карантину, відповідно до Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб", закупівля товарів (крім лікарських засобів, вакцин або інших медичних імунобіологічних препаратів, розхідних матеріалів для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та медичних виробів для вакцинації від COVID-19, медичного обладнання для закладів охорони здоров'я, що надають допомогу пацієнтам, хворим на COVID-19, систем постачання медичних газів) та послуг, необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), здійснюється в порядку, встановленому цим Законом для спрощених закупівель.
Завершена
350 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 750.00 UAH
Період оскарження:19.11.2021 16:08 - 01.12.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Порушення законодавства
Номер:de409d1a39bb473f990d0d7113401ad3
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-11-19-012858-a.a5
Назва:Порушення законодавства
Вимога:
Шановний Замовнику !
Згідно Наказу № 325 МОЗ України від 08.06.2015 року « Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами» , а саме
Частина III Загальні вимоги до організації системи поводження з відходами
П. 5 У місцях первинного утворення відходів повинні бути запасні ємності (пакети або контейнери) для збирання відходів.
П. 6 Наповнені пакети або контейнери після первинного збирання герметизуються, позначаються біркою для маркування, переміщуються в накопичувальні контейнери, що закриваються кришкою.
П. 8 Пакет з відходами категорій В і С, що пройшов дезінфекцію, має містити маркування щодо категорії відходів, дати проведення дезінфекції, виду дезінфекції, відповідальної особи, що здійснювала дезінфекцію для медичних відходів.
Згідно частини V Вимоги до відходів категорії В
п. 3 Медичні відходи категорії В збирають у тверду (що не проколюється) упаковку (контейнери) або в одноразову м’яку (пакети).
п. 5 Для збирання гострих предметів слід використовувати вологостійкі ємності (контейнери), що не проколюються. Ємність повинна мати кришку, що щільно прилягає та унеможливлює її безконтрольне розкриття.
п.6. Для збирання органічних, рідких відходів категорії В (кров, промивні, дренажні рідини тощо) використовують герметичні вологостійкі ємкості (контейнери), що унеможливлюють їх безконтрольне відкриття.
п.7. Контейнери закриваються кришками. При використанні м’якої упаковки після її заповнення працівник, що відповідає за збір відходів у підрозділі, дотримуючись вимог біологічної безпеки, зав’язує пакет або закриває його, унеможливлюючи висипання відходів. Транспортування відходів категорії В у відкритих ємностях не допускається.
п.8. Дезінфекція багаторазових ємностей для збору відходів категорії В у закладі проводиться після кожного використання.
п.9. Медичні відходи категорії В, отримані з клінічних підрозділів, збирають у контейнери, які переміщують до приміщення для збирання відходів або до приміщення для тимчасового зберігання відходів.
п.10. Контейнери для зберігання відходів повинні бути виготовлені з матеріалів, стійких до механічного впливу, високих та низьких температур, мийних та дезінфекційних засобів, закриватися кришками, конструкція яких не повинна допускати їх безконтрольного відкриття.
Отже, неодноразово вивчивши ОСНОВНИЙ нормативний документ, який регулює поводження з медичними відходами в лікувальному закладі ми не знайшли згадування про такий вид тари як БІОБОКС, до якого ви встановлюєте свої вимоги. Цей «новий винахід» тари, який не згадується в жодному нормативному документі створений лише для протягування ОДНОГО всім відомого Учасника, який додає до своєї тендерної документації «смішне» креслення та Висновок експертизи на ящик картонний !!!!! Отже , ніякого БІОБОКСА в природі не існує, а лише в уяві Замовника, який порушує конкурентне законодавство та зловживає своїм правом на встановлення вимог.
Друге питання, чому взагалі Виконавець послуг із знешкодження відходів повинен надавати тару? Якщо Наказом № 325 , чітко прописано, що це обов’язок Замовника!!!! – п. 6 та п. 8 Частини III Загальних вимог до організації системи поводження з відходами.
Згідно п. 19 та п 20 Частини V «Вимоги до відходів категорії В»
- Вивезення відходів категорії В, що не пройшли знезараження (дезінфекції) в місцях утворення чи у приміщеннях для поводження з відходами, за межі території закладів не допускається.
- Відходи категорії В після знезараження передаються на підприємства, що мають ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами та мають відповідне сертифіковане обладнання.
Тобто, на спеціалізовані підприємства відходи передаються знезаражені та ЗАПАКОВАНІ!!!!!!!!!
Приведить будь ласка документацію до норм чинного законодавства та не порушуйте законодавство у сфері державних закупівель, конкурентного законодавства та низки статей карно Кодекса в частині службових злочинів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:26.11.2021 10:28
Вирішення:Шановний майбутній Учасник!
Згідно Наказу № 325 МОЗ України (08.06.2015), а саме в ч.3, п.5 один з видів тари для збирання та транспортування медичних відходів "контейнер". Він може називатись як завгодно (хоч біобокс). Замовнику назва не принципова. Головне: дозвільна документація + юридичні гарантії + якість, вчасно, зручно, адекватна ціна.
Замовник бажає комплексну послугу з утилізації медичних відходів категорії "В", а саме: тару, погрузку, трансортування, термічне знешкодження за рахунок майбутнього Виконавця, що, обов’язково має бути законно та документально підтверджено! Читайте вимоги детально і уважно! Ми досить розбірливо написали аргументовані вимоги, які не видумані та відповідають чинному законодавству!
Якщо ви як майбутній Учасник не маєте змоги надати такого рівня комплексні послуги з утилізації медичних відходів не приймайте участі в даному виді нашої закупівлі послуги.
Ми в курсі про особливості щодо поводження з особливо небезпечними медичними відходами категорії "В", про їх знезараження та пакування зокрема, а також про необхідність спеціалізованого обладнання для "термічного знешкодження"! Дякуємо, що нагадали!
Документація відповідає чинному законодавству, зокрема у сфері державних закупівель.
Іншого законодавства, окрім чинного законодавства держави Україна, ми не знаємо!
До нас не відносяться Вами вказані слова "конкурентного законодавства та низки статей карного Кодексу в частині службових злочинів"!
Статус вимоги:Відхилено
declined
declined
Вимога
Вирішена
Вимога, яка не стосується предмету Закупівлі
Номер:0d9d53e84a8d4b099c240fbd10c37cea
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-11-19-012858-a.a4
Назва:Вимога, яка не стосується предмету Закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику! Взаємовідносини між Постачальником пакетів та суб'єктом господарювання, який провадить діяльність із Утилізації відходів, це є внутрішні взаємовідносини, яким чином вони стосуються Вас, виникає питання?! Тож, вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу із Тексту Оголошення, а саме:
"На підтвердження можливості надання послуги Учасник повинен надати гарантійні листи від виробників тари (представництв, філій виробників – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представників, дилерів, дистриб'ютора, офіційно уповноважених."
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:24.11.2021 15:27
Вирішення:Дана вимога не є дискримінаційною.
Якщо ви маєте повне юридичне право надати такий гарантований лист (якщо ви самі виготовляєте відповідну тару) - надайте нам таку гарантію для нас як розуміння наявності у відповідній кількості тари, щоб вистачило для якісних комплексних послуг з утилізації медичних відходів. Про ваші внутрішні взаємовідносини ніхто вимог не оголошував.
Статус вимоги:Не задоволено
Задовільнена:Ні
invalid
0
resolved
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційні вимоги
Номер:3f7944dda7374d30a29477834b4c5764
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-11-19-012858-a.a3
Назва:Дискримінаційні вимоги
Вимога:
На якій підставі Замовник перекладає відповідальність за тару, у якій повинен зберігати відходи на суб'єкта господарювання, який надає послуги з УТИЛІЗАЦІЇ відходів?
Вимагаємо видалити дискримінаційні вимоги з Тексту Оголошення, а саме наступні вимоги:
Виконавець повинен надати підтверджуючі документи:
- сертифікат якості та декларацію відповідності технічному регламенту на пакет для утилізації медичних відходів;
- посвідчення, сертифікат якості матеріалу, з якого виготовлений біобокс, та Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Якщо ж Замовник не розуміє Наказ МОЗ та правила поводження з відходами, ми можемо звернутися до контролюючих органів, які зможуть розповісти Замовнику, як саме це потрібно робити.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:24.11.2021 15:26
Вирішення:Вимоги до тари не є дискримінаційними.
Майбутній учасник або може виконати ці вимоги і стати учасником, в перспективі - Виконавцем, або якщо не може виконати вимоги - не може нам гарантувати якісної тари та тари, яка має відповідні документи - для нас це гарантії.
Що ж до "...ми можемо звернутися до контролюючих органів, які зможуть розповісти Замовнику, як саме це потрібно робити" - Шановний майбутній Учасник! В Вашій сфері діяльності також є контролюючі органи. Ми працюємо чесно і жодних норм, правил, постанов...законів не порушуємо!
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:26.11.2021 08:46
invalid
invalid
Вимога
Вирішена
свідоцтво про допущення
Номер:e35d693ca04e45eb98725a33a7a70b3c
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-11-19-012858-a.a2
Назва:свідоцтво про допущення
Вимога:
Відповідно до наказу Міністерства внутрішніх справ України від 04.08.2018р. №656 «Про затвердження деяких нормативно-правових актів з питань дорожнього перевезення небезпечних вантажів», Свідоцтва видаються ТІЛЬКИ на транспортні засоби типу EX/II, EX/III, FL, AT, та MEMU категорій N та O. На інші потреби в отриманні зазначеного вище свідоцтва немає. Тож, вимагаємо дотримуватися чинного Законодавства та додати фразу "надати за наявності".
Замовник вимагає наступне: "Учасник, який став переможцем має надати оновлену цінову пропозицію (відповідно до результатів аукціону) у день проведення аукціону та кваліфікований електронний підпис (КЕП) на оновлену пропозицію.". Оскільки це спрощена процедура такою можливості не існує у Учасника технічно. Вимагаємо видалити вимогу із ТД, яку технічно неможливо виконати