-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги цілодобового спостереження за виникненням пожежі (загоряння) в приміщеннях (будівлях, спорудах) об’єкта та технічне обслуговування за системою пожежної сигналізації
Торги не відбулися
61 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 612.00 UAH
мін. крок: 1% або 612.00 UAH
Період оскарження:
19.11.2021 16:00 - 03.12.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
d7950904c5654707b087a845b81258e3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-19-006372-b.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовник, доброго дня!
В Документації вказана вимоги щодо надання Учасником: «копію діючого сертифікату відповідності головного пункту централізованого спостереження в якості централізованого спостереження та приймання тривожних сповіщень категорії І і послуг з централізованого спостереження за підохоронними об’єктами вимогам ДСТУ EN 50518-2019»,
Це є дискримінаційні вимоги, які обмежують коло Учасників тендеру, і наводить на думку, що у Вас є попередня домовленість з Управлінням поліції.
Також зверніть увагу на наступне: що встановлюючи такі вимоги, Ви обмежуєте коло учасників, які можуть взяти участь у закупівлі, з наступних причин: виробником продукції згідно сертифікату відповідності, виданого Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення є Управління поліції охорони. Орган сертифікації: Державний центр сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони.
Навіть Наказ «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні», затверджений Державним комітетом України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01 лютого 2005 року № 28 (який не є вже чинним) не передбачав обов’язкову сертифікацію. Сертифікація пунктів централізованого спостереження на відповідність положенням будь-яких стандартів, у тому числі державних стандартів України, може здійснюватись суб’єктами господарювання виключно на добровільних засадах, за наявності у них такої потреби. Для розуміння ситуації слід зазначити, що послуги із добровільної сертифікації центрів спостереження на комерційних засадах пропонуються Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони. Так, на сайті ДЦСЗОП ДПО розміщено наступну інформацію: (http://dcszop.gov.ua/news/zaprovadzheni_perekladi_nacionalnih_standartiv) «В системі поліції охорони запроваджені переклади Національних стандартів України ДСТУ EN 50518-1:2014, ДСТУ EN 50518-2:2014, ДСТУ EN 50518-3:2014, затверджені Наказом Департаменту поліції охорони від 30.12.2015 №45. Державний центр сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони ПРОПОНУЄ державним та приватним організаціям провести сертифікацію пультів та послуг з централізованого спостереження за підохоронними об’єктами на відповідність європейських норм, що викладені в стандартах серії ДСТУ EN 50518.». ЛИШЕ ПОЛІЦІЯ МАЄ ТАКИЙ ПУЛЬТ, згідно цих ДСТУ.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо припинити порушення чинного законодавства, не дискримінувати учасників, виключити незаконні вимоги та внести зміни до тендерної документації!
У разі ігнорування даної вимоги, повідомляємо Вас, що ми будемо змушені звертатись до відповідних органів оскарження, повідомити компетентні органи про вчинення вами порушення норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель та ініціювати проведення перевірок.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.11.2021 10:20
Вирішення:
Доброго дня, шановний Учаснику!
Дякуємо за запитання. РСЦ ГСЦ МВС в Одеський області надає адміністративні послуги, а саме видача та обмін посвідчень водія, реєстрація та перереєстрація транспортних засобів, видача та зберігання номерних знаків, а також оформлення дозволу на перевезення небезпечних вантажів. Щодня в приміщеннях структурних підрозділів РСЦ ГСЦ МВС в Одеський області знаходяться працівники, велика кількість відвідувачів, а також зберігаються матеріальні цінності. Одним із заходів пожежної безпеки у приміщеннях РСЦ ГСЦ МВС в Одеський області є пожежна сигналізація. У зв’язку з чим повинена бути забезпечена якісна передача та отримання тривожних сповіщень. Замовник формує вимоги тендерної документації відповідно до вимог чинного законодавства України, в тому числі Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами, Цивільним та Господарським кодексами України. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. З метою забезпечення отримання якісних послуг Замовник прописав у тендерній документації наявність діючих сертифікатів відповідності ПЦС вимогам ДСТУ ЕN 50518-2019, ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT; EN ISO 9001: 2015, IDT) у надавача відповідних послуг. Замовник вважає, що матеріально-технічна база Учасника має відповідати усім вимогам безпеки, що може бути підтверджена, зокрема, сертифікатом відповідності виданим відповідним органом. Отримання сертифікатів надавачем послуг свідчить про відповідність надання якісних послуг та про відповідність Учасника вимогам стандарту на міжнародному рівні. Відсутність обов'язкової сертифікації не позбавляє можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу. Отримати сертифікати ДСТУ ЕN 50518-2019, ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT; EN ISO 9001: 2015, IDT) може будь – яка організація, що працює у відповідності до міжнародних стандартів, а наявність даних сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного виконання робіт/надання послуг. Зважаючи на все вищевикладене, можна стверджувати, що тендерна документація розроблена у відповідності до чинного законодавства і немає жодної дискримінаційної умови.
Статус вимоги:
Відхилено