-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». Послуги з поточного середнього ремонту – влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 35 + 000 — км 37 + 000 автомобільної дороги державного значення Н-21 Старобільськ — Луганськ — Хрустальний — Макіївка — Донецьк у Луганській області (з розробкою проектної документації) ДК 021:2015 – 45233142-6– Ремонт доріг.
ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». Послуги з поточного середнього ремонту – влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 35 + 000 — км 37 + 000 автомобільної дороги державного значення Н-21 Старобільськ — Луганськ — Хрустальний — Макіївка — Донецьк у Луганській області (з розробкою проектної документації) ДК 021:2015 – 45233142-6– Ремонт доріг.
Торги не відбулися
18 420 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 92 100.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 92 100.00 UAH
Період оскарження:
19.11.2021 15:24 - 29.01.2022 00:00
Скарга
Відхилено
скарга на умови закупівлі
Номер:
db2cd2310b3e412fb09588c60c45babc
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-19-002812-c.b4
Назва:
скарга на умови закупівлі
Скарга:
У цій закупівлі UA-2021-11-19-002812-c та в ідентичній з предмету та тендерної документації закупівлі UA-2021-09-17-005493-b Замовник встановив такий класифікаційний критерій, як документально підтверджений досвід виконання аналогічного договору.
Пов'язані документи:
Учасник
- 1_выписка из ЕГР по нерезиденту РемстройПлюс.pdf 28.01.2022 10:24
- 4_документы повноваження директора.rar 28.01.2022 12:22
- 3_договір про спільну діяльність.pdf 28.01.2022 12:22
- 5_выписка из ЕГР ИТС с переводом заверенным.pdf 28.01.2022 12:23
- 2_аналогичній договір від 12.06.2015.pdf 28.01.2022 12:23
- 10_нормативні правові документи.rar 28.01.2022 12:27
- 9_документи на прозоро.rar 28.01.2022 12:27
- 7_кваліфікація РемстройПлюс.rar 28.01.2022 12:27
- 8_документы по WIM (KISTLER).rar 28.01.2022 12:28
- 15_скарга 28.01.2022.docx 28.01.2022 12:29
- 14_рішення від 30.12.2021 № 28803.pdf 28.01.2022 12:29
- 12_рішення від 22.10.2021 №23987.pdf 28.01.2022 12:29
- 13_СКАРГА UA-2021-11-19-002812-с.pdf 28.01.2022 12:29
- 11_Скарга UA-2021-09-17-005493-b.pdf 28.01.2022 12:29
- 6_додадкови досвід РемстройПлюс.rar 28.01.2022 12:31
- СКАРГА№2 UA-2021-11-19-002812-с.b4.pdf 28.01.2022 12:31
- Рішення від 01.02.2022№1934.pdf 01.02.2022 17:01
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.02.2022 № 2733.pdf 10.02.2022 14:52
- рішення від 09.02.2022№2733.pdf 14.02.2022 09:30
- Пояснення на скаргу.pdf 03.02.2022 16:41
- ПОЯСНЕННЯ на ТОВ РЕМСТРОЙПЛЮС.doc 03.02.2022 16:41
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.01.2022 12:48
Дата розгляду скарги:
09.02.2022 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.02.2022 17:01
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
14.02.2022 09:30
Скарга
Виконана замовником
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації і на відмову замовника на внесення змін до тендерної документації
Номер:
8a274fcc3f80467ca24ec1e21bad116b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-19-002812-c.b3
Назва:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації і на відмову замовника на внесення змін до тендерної документації
Скарга:
У цій закупівлі UA-2021-11-19-002812-c та в ідентичній з предмету та тендерної документації закупівлі UA-2021-09-17-005493-b Замовник встановив такий класифікаційний критерій, як документально підтверджений досвід виконання аналогічного договору.
Пов'язані документи:
Учасник
- 1_выписка из ЕГР по нерезиденту РемстройПлюс.pdf 16.12.2021 23:46
- 2_аналогичній договір від 12.06.2015.pdf 17.12.2021 13:06
- 3_договір про спільну діяльність.pdf 17.12.2021 13:06
- 4_документы повноваження директора.rar 17.12.2021 13:09
- 5_выписка из ЕГР ИТС с переводом заверенным.pdf 17.12.2021 13:09
- 6_додадкови досвід РемстройПлюс.rar 17.12.2021 13:21
- 7_кваліфікація РемстройПлюс.rar 17.12.2021 13:24
- 8_документы по WIM (KISTLER).rar 17.12.2021 13:26
- 9_документи на прозоро.rar 17.12.2021 13:28
- 10_нормативні правові документи.rar 17.12.2021 13:28
- 11_Скарга UA-2021-09-17-005493-b.pdf 17.12.2021 13:29
- 12_рішення від 22.10.2021 №23987.pdf 17.12.2021 13:29
- 13_скарга 17.12.2021.docx 17.12.2021 13:29
- СКАРГА UA-2021-11-19-002812-с.pdf 17.12.2021 13:30
- рішення від 21.12.2021 № 28081.pdf 22.12.2021 09:40
- Інформація про резолютивну частину рішення від 30.12.2021 № 28803.pdf 31.12.2021 12:48
- рішення від 30.12.2021 № 28803.pdf 05.01.2022 10:23
- Пояснення на скаргу.pdf 24.12.2021 13:48
- ПОЯСНЕННЯ.doc 24.12.2021 13:48
- повідомлення про задоволення скарги.pdf 24.01.2022 14:51
- Протокол та зміни.pdf 24.01.2022 14:51
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.12.2021 13:07
Дата розгляду скарги:
30.12.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
22.12.2021 09:40
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
05.01.2022 10:24
Дата виконання рішення Замовником:
24.01.2022 14:51
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Виконання рішення АМКУ
Вимога
Залишено без розгляду
внесення змін до конкурсної документації
Номер:
8de38f3926924635a1f1d1b0150f8bb6
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-19-002812-c.c2
Назва:
внесення змін до конкурсної документації
Вимога:
Пункт 6.7 технічного завдання у цій закупівлі визначає базові технічні вимоги до системи ANRP. Зокрема, потрібно, щоб система ANRP була здатна правильно розпізнати щонайменше 90% номерних знаків транспортних засобів. Однак у технічному завданні не вказано якихось номерних знаків: тільки українських або будь-яких нормерних знаків. Цей фактор має важливе значення для підготовки тендерної пропозиції.
У зв'язку з вищевикладеним, вимагаємо внести в технічне завдання зміну, яка однозначно закріпить вид номерних знаків (тільки українські чи будь-які номерні знаки), здатність розпізнавання яких потрібна для системи ANRP.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу.pdf 16.12.2021 09:01
Дата подачі:
13.12.2021 22:32
Вирішення:
Базові технічні вимоги до системи ANPR передбачають здатність системи правильно розпізнавати як мінімум 90% будь яких передніх та задніх номерних знаків транспортних засобів у випадку проїзду окремого транспортного засобу.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
16.12.2021 09:01
Вимога
Залишено без розгляду
внесення змін до конкурсної документації
Номер:
389c34def800416ca49405c2ee66dbcd
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-19-002812-c.c1
Назва:
внесення змін до конкурсної документації
Вимога:
У цій закупівлі UA-2021-11-19-002812-c та в ідентичній з предмету та тендерної документації закупівлі UA-2021-09-17-005493-b Замовник встановив такий класифікаційний критерій, як документально підтверджений досвід виконання аналогічного договору. Щодо закупівлі UA-2021-09-17-005493-b ТОВ «РемстройПлюс» подало скаргу на умови тендерної документації до Антимонопольного комітету України. Однією з вимог у скарзі (пункт 2.1.) була вимога щодо усунення дискримінаційних умов щодо визначення аналогічного договору. Ця вимога складалася з трьох самостійних вимог щодо аналогічного договору: - дискримінаційні умови визначення аналогічного договору щодо предмета такого договору (пункт 2.1.1 Скарги); - дискримінаційні умови визначення аналогічного договору щодо частини виконання такого договору (пункт 2.1.2 Скарги) - дискримінаційні умови визначення аналогічного договору щодо надання документів, що підтверджують виконання такого договору (пункт 2.1.3 Скарги). Рішенням від 22.10.2021 №23987-р/пк-пз Антимонопольний комітет України задовольнив вимоги щодо усунення дискримінаційних умов щодо визначення аналогічного договору (за пунктами 2.1.1, 2.1.2, 2.1.3 Скарги) у повному обсязі (сторінки 11 та 12 відповідного рішення). У зв'язку з вищевикладеним, вимагаємо внести такі зміни до тендерної документації із закупівлі UA-2021-11-19-002812-c у частині аналогічного договору, змінивши визначення аналогічного договору у цій закупівлі відповідно до рішення Антимонопольного комітету. При цьому при визначенні документів, що підтверджують виконання таких договорів, встановити, що у разі виконання аналогічного договору в інших державах, відмінних від України, учасник надає документи, передбачені в іноземній державі та підтверджують введення в експлуатацію обладнання (системи, комплексу та інше), які були предметом аналогічного договору.
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення від 22.10.2021 №23987.pdf 13.12.2021 21:53
- Скарга UA-2021-09-17-005493-b.pdf 13.12.2021 21:53
- соглашение о совместной деятельности.pdf 13.12.2021 21:58
- аналогичній договор с переводом.pdf 13.12.2021 21:58
- Відповідь на вимогу.pdf 16.12.2021 09:00
Дата подачі:
13.12.2021 22:09
Вирішення:
Частиною 2 статті 24 Закону замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів.
Відповідно до частини 1 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
Частиною другою цієї статті передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості - один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до частини 8 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, встановленого до внесення змін до тендерної документації.
Замовником через електронну систему закупівель опубліковано понад п яти оголошень з аналогічним предметом закупівлі. Однак, за жодною із закупівель вимоги тендерної документації щодо аналогічних договорів не оскаржено та не оскаржуються до Антимонопольного комітету України.
Ваше посилання на рішення Антимонопольного комітету України у закупівлі № UA-2021-09-17-005493-b з вимогою щодо внесення змін до ТД є протиправним, оскільки не є преюдиційним. Преюдиція - це обов`язковість фактів, установлених судовим рішенням, що набуло законної сили, в одній справі для суду при розгляді інших справ. Преюдиційно встановлені факти не підлягають доказуванню.
Рішення Антимонопольного комітету України за поданими об’єктами оскарження скаргами не є актом преюдиції.
Відповідно до роз’яснень органу оскарження рішення АМКУ виносяться відповідно до позицій кожної окремої скарги, поданої суб’єктом оскарження на вимоги тендерної документації у кожній конкретній закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
16.12.2021 09:00