• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з цілодобової охорони парку культури і відпочинку ім. М. Чекмана за ДК 021:2015 – 79710000-4 - Охоронні послуги

Закупівля здійснюється на очікувану вартість на 2022 рік. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими ніж українською мовою, повинні надаватися разом із їх перекладом на українську мову.

Завершена

480 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 400.00 UAH
Період оскарження: 19.11.2021 14:34 - 01.12.2021 00:00
Вимога
Вирішена

Щодо дати відгуку

Номер: c18eeea9181d40a19107f8ccf5dd24c5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-19-002444-c.a1
Назва: Щодо дати відгуку
Вимога:
У положеннях Вашої тендерної документації Ви висуваєте вимогу про наявність досвіду в учасника не важливо за який період. Далі Ви вимагаєте відгук, датований після дати виходу оголошення. Вважаємо, що дані положення суперечать одне одному та є взаємовинятковими, аргументуємо чому: 1) у одному положенні Ви визначаєте, що договір може бути за будь-який період (тобто і 2015, і 2021 підійде). І одразу в наступному пункті Ви визначаєте інші часові рамки відгуку – після дати виходу оголошення. Це як так має бути? Зазвичай договір уклали, виконали та отримали відгук. Але виходячи з Ваших вимог виходить, що договір виконали в 2015, а за відгуком прибігли в 2021, у листопаді? І на якій підставі наш попередні замовники повинні по спливу 5-6 років надавати відгуки? А якщо такий суб’єкт вже не існує? Його було ліквідовано або реорганізовано? Або там вже змінився підписант, який і гадки не має, що було, коли цей договір виконувався і бачить нас вперше? Що ми маємо робити? Також моделюємо ситуацію, наприклад, послуги учасником надавалися ще у 2016, або 2017 році, і відгук учасник отримував в кінці ж того року, що і надавав послуги, то чому такий відгук не є підтвердженням наявності УСПІШНОГО ВИКОНАНОГО аналогічного досвіду? Чому учасники повинні отримувати знову такий відгук, але вже датований 2021 роком, та ще й листопадом? Також питання, яким чином учасники повинні були заздалегідь здогадатися, що Замовник буде оголошувати процедуру закупівлі з такою вимогою щодо листа-відгука з листопадом 2021 року і заздалегідь почати його отримувати. А зараз взагалі-то карантин, більшість працює віддалено, то до чого новий відгук? Як бачити питань більше, ніж відповідей. Саме тому, керуючись вищевикладеним, вимагаємо прибрати вимогу про надання відгуку датованого після дати виходу оголошення та внести зміни до тендерної документації. Зверніть увагу, що Антимонопольний комітет України вже розглядав аналогічну скаргу щодо додаткових вимог до відгуку (дата\адресованість\тощо) і задовільнив скаргу. Тому вимагаємо внесення змін, інакше Ваша документація також буде оскаржена.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення, Замовником буде внесено зміни!
Статус вимоги: Задоволено