• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 2

Електрична енергія

Електрична енергія

Торги відмінено

3 650 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 252.50 UAH
Період оскарження: 19.11.2021 14:19 - 02.12.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо усунення порушень

Номер: 1d2ec0638ec740b0832ead599c0c65d9
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-19-009372-a.a1
Назва: Щодо усунення порушень
Вимога:
Шановний замовник! Відповідно до вимог тендерної документації, а саме п.1.6 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної документації Учасники повинні розраховувати ціну своєї пропозиції за наступним алгоритмом: Ціною тендерної пропозиції вважається сума, зазначена учасником у його тендерній пропозиції як загальна сума, за яку він погоджується виконати умови закупівлі згідно вимог замовника, в тому числі з урахуванням технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, всіх умов виконання договору, та з урахуванням сум належних податків та зборів, що мають бути сплачені учасником. Ціною тендерної пропозиції є ціна електричної енергії, що включає передачу електроенергії, маржу Учасника, витрати на сплату податків та тариф на здійснення операцій купівлі-продажу на ринку «на добу наперед» та внутрішньодобовому ринку. Ціна тендерної пропозиції = Цфакт * Ф, де Ф – плановий обсяг споживання електричної енергії (кВт*год), який Замовник має намір придбати за результатами цієї процедури закупівлі. Розрахунок ціни відповідно до абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону, за яку Учасник згоден виконати замовлення, повинен здійснюватися наступним чином: Цфакт = (Цод*(1+К/100)+T+В)*1,2; де Цфакт – вартість електричної енергії за розрахунковий період; «Цод» – ціна за 1 кВт/год електричної енергії. «Цод» для даної процедури закупівлі не може бути нижчою прогнозованої ціни РДН ОЕС, яка для даної закупівлі становить – 3,712445 грн. за 1 кВт*год без ПДВ. Дане значення визначено як середньозважену ціну на РДН у торговій зоні Об'єднана Енергетична Система України за перші 10 днів листопада 2021 року – 3,37495 за 1 кВт*год без ПДВ за даними ДП «Оператор ринку», розміщеними на його веб-сайті www.oree.com.ua, з урахуванням індикатора діапазону можливого коливання ціни в періоді постачання. Замовник встановлює величину цього індикатора однакову для всіх Учасників в розмірі + 10%. «Цод» не включає ПДВ, Т, К, В. «Т» – затверджений Постановою НКРЕКП тариф на послугу передачі електричної енергії НЕК «Укренерго» (оператор системи передачі – ОСП) на відповідний місяць постачання . «Т» є регульованою складовою ціни Договору. «В» – затверджений постановою НКРЕКП від 11.06.2021 №971 тариф на здійснення операцій купівлі-продажу на ринку «на добу наперед» та внутрішньодобовому ринку в розмірі 3,23 грн./МВт∙год. «В» є регульованою складовою ціни Договору. «1,2» - математичне вираження ставки податку на додану вартість (ПДВ – 20 %), яке нараховується згідно Податкового кодексу України. «К» – коефіцієнт прибутковості Постачальника (маржа, вартість послуг Учасника), запропонований Учасником у відсотках від загальної ціни тендерної пропозиції (Цод), % *. *Примітка. З метою запобігання демпінгу серед Учасників, Замовник буде відхиляти пропозиції Учасників, в яких величина маржі (в тому числі за результатами аукціону) буде від’ємна. Виходячи з зазначеного розрахунку пропозиція Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" підлягає відхиленню, адже значення К за результатами розрахунку складає: «-11,57714543». Виходячи з вище викладеного ВИМАГАЄМО скасувати рішення про обрання переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" та відхилити тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" на підставі абзацу третього пункту першого частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановні представники, які висунули вимогу. Розглянувши Вашу вимогу, глибоко проаналізувавши реальну фінансово-економічну ситуацію очікуваного фінансування видатків на оплату комунальних послуг на 2022 рік у межах визначени затвердженим кошторисом видатків головним розпорядником коштів, Замовником, Житомирським агротехнічним фаховим коледжем підготовлено Вам наступну відповідь: Грунтуючись на об'єктивних обставинах фінансування навчального закладу виключно за рахунок видатків бюджетів усіх рівнів держави, розгляд пропозицій із врахуванням антидемпінгових складових і формул визначення варстості предмета закупівлі абсолютно недопустимі, з економічних міркувань і рішень, які можуть призвести до зростання вартості предмету закупівлі із значно вищою ціновою пропозицією ніж було запропонавано учасником із найнижчою, економічно вигідною пропозицією, оплата яких здійснється за рахунок цільових видатків у межах встановлених, затверджених кошторисів державного бюджету на майбутній, 2022 рік і частково за рахунок спецального фонду навчального закладу, що призведе до необгрунтованих економічно невігідних обсягів зростання видатків на оплату комунальних послуг, у данному випадку-електроенергії. За таких обставин керуючись нормами Закону України про публічні закупівлі, а саме: ч. 2, п. 1, ст. 32- замовник, Житомирський агротехнічний фаховий коледж, відміняє тендер через: -" ...неможливість усунення порушень,що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути". (Обставини описані вище). З повагою, уповноважена особа коледжу з питань публічних закупівель О. Сівченко. 10.12.2021 року.
Статус вимоги: Відхилено