-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 - 19640000-4 – Поліетиленові мішки та пакети для сміття (пакети для сміття, код ДК 021:2015 - 19640000-4)
Торги не відбулися
1 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
Період оскарження:
19.11.2021 14:14 - 02.12.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо скасування рішення про визначення переможцем ТОВ "АГРОКОРНМАРКЕТ"
Номер:
8950aa23689f4627aca6544804d6b3b7
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-19-009199-a.c4
Назва:
Вимога щодо скасування рішення про визначення переможцем ТОВ "АГРОКОРНМАРКЕТ"
Вимога:
Шановний Замовнику!
Учасником ФОП "САЛМАНОВА СВІТЛАНА СІЯГАТІВНА" вимагає скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ "АГРОКОРНМАРКЕТ" та вказує Замовнику на додаткові порушення при розгляді тендерної пропозиції ТОВ "АГРОКОРНМАРКЕТ".
1. Відповідно до п.1 розділу ІІІ ТД вимагається надання статуту або іншого установчого документу в останній редакції. У випадку, якщо Учасник діє на підставі модельного статуту необхідно надати рішення про створення Учасника.
Відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців» та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» від 26.11.2015р. №834-VIII, у разі, якщо державна реєстрація установчого документу чи змін до нього, була здійснена після 13.12.2015р. додатково необхідно надати копію «Опису документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної зміни» з відповідним кодифікатором реєстраційної дії в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Учасником надано:
- Копію Статуту, затвердженого протоком загальних зборів Товариства № 05/06-19 від 05 червня 2019 року;
- Копія Опису документів, який сформований 06.08.2021 року з кодом доступу 564618307498;
- Копія Опису документів, який сформований 31.08.2020 року з кодом доступу 5516881801;
- Копія Опису документів, який сформований 07.07.2020 року з кодом доступу 27385710005.
За зазначеними кодами доступу в наданих Описах документів перевірити на сайті https://usr.minjust.gov.ua/content/get-documents Статут в останній редакції не є можливим.
Таким чином, Учасником не надано копію «Опису документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної зміни», який надавався при реєстрації нової редакції Статуту, затвердженого протоком загальних зборів Товариства № 05/06-19 від 05 червня 2019 року, що є не виконанням вимоги п.1 р. ІІІ тендерної документації.
Крім того, слід зазначити, що опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість перевірити достовірність наданого статуту не відносяться до документів, які підтверджують право підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. А тому Замовником не можуть бути застосовані норми частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» для усунення вказаних невідповідностей.
Замовником відповідно до п.п 1.1 п.1 розділу ІІІ тендерної документації окремо вимагаються документи, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції.
На підставі викладеного, наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРОКОРНМАРКЕТ" згідно зі статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Учасником наданий документ тендерна пропозиція, в якому у п.5 не зазначена адреса банку, що є порушенням п.1р.ІІІ, додатку 3 тендерної документації.
3. відповідно до п.1 р.3 тендерної документації документи, які оформлюються Учасником в довільній формі, повинні мати такі обов’язкові реквізити: назву Учасника (або установи, організації, тощо), назва адресата, назва виду документа, дата складання, реєстраційний номер, текст документа, власноручний підпис уповноваженої особи учасника та печатка (у разі використання).
Учасником в складі тендерної пропозиції надані документи в довільній формі без зазначення такого обов’язкового реквізиту як назва адресата. Зазначене є порушенням п.1 р.3 тендерної документації.
Пункт 18 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною.
Оскільки тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРОКОРНМАРКЕТ" не відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, то учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРОКОРНМАРКЕТ" не може бути переможцем процедури закупівлі.
З огляду на вищезазначене, Замовником неправомірно визначено переможцем учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРОКОРНМАРКЕТ", що є порушенням норм статей 5, 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Крім цього, Замовником у тендерній документації допущено порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які на стадії визначення переможця не можливо виправити, а саме зазначені розбіжності у визначенні обсягу закупівель.
Законом України не передбачено можливість Замовнику вказувати різні обсяги закупівель в оголошенні та в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації.
Учасник ФОП "САЛМАНОВА СВІТЛАНА СІЯГАТІВНА" вважає, що його права можуть бути захищені шляхом відміни тендеру у зв’язку з неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель згідно зі статтею 32 Закону.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.12.2021 09:08
Вирішення:
Переможця буде повернено на кваліфікацію
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ "АГРОКОРНМАРКЕТ".
Номер:
6ad3f714ca84495d87230804ccb026dc
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-19-009199-a.c3
Назва:
Вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ "АГРОКОРНМАРКЕТ".
Вимога:
Згідно з технічним завданням тендерної документації Замовник здійснює закупівлю пакетів для сміття у кількості 360360 шт., а згідно з оголошенням 361000 шт., що створило нерівні умови участі у торгах всіх учасників, а також невідповідність всіх поданих пропозицій умовам тендерної документації, та як наслідок необхідність їх відхилення на підставі ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - не відповідає встановленим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Але Замовник знехтував такою невідповідністю.
Крім того, Замовником було чітко визначено технічні та якісні характеристики товару, зокрема:
- пакети для сміття з флексографським друком
(друк 1+0, колір чорний), розмір друку – на весь пакет по ширині, без зміщення, один кадр на пакет. Напис додатково узгоджується до підписання договору.
- плівка LDPE високого тиску зеленого кольору.
- розміри: 420х720 мм, фальци 100 мм (з двох сторін), щільність 25 мкн
- пакети фасовані в упаковках до 500 шт.
- навантаження на пакет до 15 кг.
При цьому на підтвердження якості запропонованого товару, Учасник має надати у складі тендерної пропозиції копію відповідного документу з цими показниками.
Учасником-переможцем надано копію сертифікату якості на поліетилен, де взагалі відсутня інформація про плівку LDPE високого тиску, що вказує Замовник; копію Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на пакети для ПАКУВАННЯ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ товщиною 0,005-0,5 мкн, що не відповідає вимогам замовника в частині щільності, яка встановлена у норма 25 мкн; сертифікат якості, де фактичні показники (останній стовбчик) пакетів, що пропонується учасником-переможцем, взагалі не відповідають вимогам Замовника, так як передбачають неможливі допуски +/- 1% до всіх показників та взагалі не містять інформацію для перевірки окремих показників (наприклад, навантаження на пакет до 15 кг, плівка LDPE високого тиску зеленого кольору).
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРОКОРНМАРКЕТ".
У протилежному випадку ми будемо подавати Скаргу до Органу оскарження
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.12.2021 09:32
Вирішення:
Стосовно першого коментаря, а саме: «Згідно з технічним завданням тендерної документації Замовник здійснює закупівлю пакетів для сміття у кількості 360360 шт., а згідно з оголошенням 361000 шт., що створило нерівні умови участі у торгах всіх учасників, а також невідповідність всіх поданих пропозицій умовам тендерної документації, та як наслідок необхідність їх відхилення на підставі ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - не відповідає встановленим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Але Замовник знехтував такою невідповідністю.», Замовник доводить до відома наступне: кожен Учасник мав змогу звернутися за роз’ясненнями, а саме: «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.», згідно ч.1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі». У разі, якщо Учасник не скористався цією можливістю можна вважати його згодою з Тендерною документацією.
Більш того, друкарська помилка, яка трапилась у Додатку 2 Тендерної документації за даною закупівлею, ні на що не впливає, так як у цьому ж Додатку 2 Тендерної документації зазначене вірна кількість. А також у Оголошенні про проведення відкритих торгів та у пп.4.3 п.4 Розділу I Тендерної документації.
Стосовно другої частини вимоги, Замовник доводить до відома наступне:
згідно Додатку 2 Тендерної Документації якість запропонованого товару повинна підтверджуватися наступним чином: «Учасник має надати у складі тендерної пропозиції копію документу, що підтверджує якість запропонованого товару, або довідку з відповідного уповноваженого органу, що запропонований товар не підлягає обов’язковій сертифікації, що має бути видана на ім’я учасника торгів, не раніше дати публікації оголошення про проведення торгів.»
У даному випадку, було надано ЗРАЗОК сертифікату якості на поліетилен, в якому форматі він може бути виданий після виготовлення продукції. Кожне постачання товару повинно бути підтверджено відповідними документами згідно з технічним завданням та заявкою покупця. Учасником, якого визнано Переможцем, було надано копію Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на пакети товщиною 0,005-0,5 мкн, що відповідає вимогам замовника в частині щільності, адже щільність, встановлена Тендерною документацією - 0,25 мкн.
Підтвердженням того, що Учасник, якого визнано Переможцем, може зробити продукцію для Замовника, яка відповідає вимогам Технічного завдання викладеного у Додатку 2 Тендерної документації, є підписане Технічне завдання, викладене у Додатку 2 Тендерної документації, надане Учасником, якого визнано Переможцем, у складі своєї тендерної пропозиції.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
e2ed84181c4a4849a01cfdd2ed6bf853
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-19-009199-a.a2
Назва:
Вимога
Вимога:
Тендерною документацією передбачена вимога: «До супутніх документів тендерної пропозиції учасника додаються скановані копії (засвічена гарантом) свідоцтва про реєстрацію фінансової компанії в Державному реєстрі фінансових установ, документу, що підтверджує наявність у гаранта ліцензії на надання гарантій, документу, що підтверджує правомочність особи гаранта (копія наказу про призначення та копія всього паспорту), яка підписала гарантію».
Вважаємо вимогу про надання копії всього паспорту особи гаранта таким, що порушує вимоги чинного законодавства.
Після розкриття тендерних пропозицій всі документи, що були подані Постачальником в складі тендерної пропозиції стають загальнодоступними і будь-хто може їх переглянути, скачати тощо. Також це створює негативне ставлення Постачальник до тендерів з вимогами надати персональні дані.
Згідно з ст. 11 Закону України «Про інформацію» не допускаються збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження. Частина цих даних міститься в паспорті громадянина України.
Окрім того, згідно Закону України «Про захист персональних даних» дані про особу не можуть бути оброблені без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
Закон України «Про захист персональних даних» визначає персональними даними відомості про фізичну особу, яка ідентифікована, забороняючи при цьому обробку даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією.
Тож, ніхто не має права обробляти персональні дані особи, без отримання згоди від особи. Обробка персональних даних фізичної особи без її згоди порушує статтю 11 Закону України «Про інформацію», статтю 6 Закону України «Про захист персональних даних» та статтю 32 Конституції України.
Варто пам’ятати, що незаконне збирання, зберігання, використання, знищення, поширення конфіденційної інформації про особу або незаконна зміна такої інформації, ст. 182 Кримінального кодексу передбачає санкції як штраф від 500 до 1 000 НМДГ, або виправні роботи на строк до двох років, або арешт на строк до шести місяців, або обмеження волі на строк до трьох років.
Крім того, необхідність надання паспорту сторонньої особи ставить нас, як потенційного учасника, у залежність від іншого суб’єкта господарювання, який не бажає розкривати своїх персональних даних у відкритому доступі без їх належного захисту, який не може забезпечити Замовник.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.11.2021 19:12
Вирішення:
Будуть внесені зміни
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
15103935c31b4a6385ee31317408bbf7
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-19-009199-a.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику, повідомляємо, що Ваша тендерна документація містить ряд порушень та дискримінаційних вимог, що обмежують потенційне коло учасників закупівлі, а саме:
по-перше, відповідно до абзацу 3 пункту 2 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації вид надання забезпечення тендерної пропозиції: гарантія фінансової компанії. В вказаному пункті тендерної документації також міститься наступна вимога: до супутніх документів тендерної пропозиції учасника додаються скановані копії (засвічена гарантом) свідоцтва про реєстрацію фінансової компанії в Державному реєстрі фінансових установ, документу, що підтверджує наявність у гаранта ліцензії на надання гарантій, документу, що підтверджує правомочність особи гаранта (копія наказу про призначення та копія всього паспорту), яка підписала гарантію.
Дані вимоги є дискримінаційними по відношенню до потенційних учасників закупівлі та нас безпосередньо, так як ми користуємось послугами надання банківської гарантії у банку, що випускає банківську гарантію у відповідності до Постанови правління НБУ № 639 від 15.12.2004 року "Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах".
Відповідно до п. 2 розділу I ПОЛОЖЕННЯ про Державний реєстр фінансових установ, затвердженого Розпорядження Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України 28.08.2003 № 41 (у редакції розпорядження Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг 28.11.2013 № 4368) (далі-«Положення»): "фінансова компанія - фінансова установа, яка надає фінансові послуги, державне регулювання яких відповідно до законодавства віднесено до компетенції Нацкомфінпослуг, та яка не є страховиком, фінансовою установою, яка надає послуги з накопичувального пенсійного забезпечення, фінансовою установою - юридичною особою публічного права, а також кредитною установою, у тому числі кредитною спілкою та ломбардом".
"Державний реєстр фінансових установ - система одержання, накопичення, зберігання, захисту, використання та поширення адміністративної інформації (даних) про фінансову установу". Відповідно п.3 розділу 1 Положення «Дія цього Положення поширюється на всіх юридичних осіб (крім банків, професійних учасників фондового ринку, інститутів спільного інвестування, фінансових установ, що здійснюють діяльність з переказу коштів, фінансових установ, які мають статус міжурядових міжнародних організацій, Державної казначейської служби України та державних цільових фондів) незалежно від їх організаційно-правової форми та форми власності, які відповідно до Закону України "Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг" надають одну чи декілька фінансових послуг, державне регулювання діяльності з надання яких належить до компетенції Нацкомфінпослуг.».
Таким чином учасників, що користуються послугами банків при отриманні забезпечення тендерної пропозиції обмежують в можливості взяти в участь в даній закупівлі, оскільки інформація про БАНК-и ВІДСУТНЯ в державному реєстрі фінансових установ, а взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише суб’єкти господарювання, які зможуть надати гарантію саме фінансової компанії.
В статті 560 Цивільного кодексу України розкривається поняття "гарантії", а саме "за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов'язку". Тобто гарантія може бути банківською, гарантією фінансової установи, страховою гарантією.
Таким чином з метою дотримання принципів недискримінації учасників закупівлі та рівного ставлення до них та добросовісної конкуренції серед учасників.
У зв’язку з вищевикладеним з метою усунення дискримінаційної вимоги ми вимагаємо внесення змін до тендерної документації, а саме викладення абзацу 3 пункту 2 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в наступній редакції: «Вид надання забезпечення тендерної пропозиції: гарантія фінансової компанії/банківська гарантія», та речення «До супутніх документів тендерної пропозиції учасника додаються скановані копії (засвічена гарантом) свідоцтва про реєстрацію фінансової компанії в Державному реєстрі фінансових установ…..)» доповнити фразою « або кольорова копія дозвільного документу на здійснення операцій з надання банківських гарантій, який видано установі, що видала банківську гарантію».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.11.2021 19:11
Вирішення:
Будуть внесені зміни
Статус вимоги:
Задоволено