-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». Послуги з поточного середнього ремонту – влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 55 + 000 — км 57 + 000 автомобільної дороги державного значення Т-13-02 Контрольно-пропускний пункт “Танюшівка” — Старобільськ — Бахмут у Луганській області (з розробкою проектної документації) ДК 021:2015 – 45233142-6– Ремонт доріг.
ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». Послуги з поточного середнього ремонту – влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 55 + 000 — км 57 + 000 автомобільної дороги державного значення Т-13-02 Контрольно-пропускний пункт “Танюшівка” — Старобільськ — Бахмут у Луганській області (з розробкою проектної документації) ДК 021:2015 – 45233142-6– Ремонт доріг.
Торги не відбулися
18 420 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 92 100.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 92 100.00 UAH
Період оскарження:
19.11.2021 14:10 - 16.12.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
внесення змін до тендерної документації
Номер:
1e17a96bfb1644c1970681ebf97bf12a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-19-004562-b.a1
Назва:
внесення змін до тендерної документації
Вимога:
У цій закупівлі UA-2021-11-19-004562-b та в ідентичній з предмету та тендерної документації закупівлі UA-2021-09-17-005493-b Замовник встановив такий класифікаційний критерій, як документально підтверджений досвід виконання аналогічного договору. Щодо закупівлі UA-2021-09-17-005493-b ТОВ «РемстройПлюс» подало скаргу на умови тендерної документації до Антимонопольного комітету України. Однією з вимог у скарзі (пункт 2.1.) була вимога щодо усунення дискримінаційних умов щодо визначення аналогічного договору. Ця вимога складалася з трьох самостійних вимог щодо аналогічного договору: - дискримінаційні умови визначення аналогічного договору щодо предмета такого договору (пункт 2.1.1 Скарги); - дискримінаційні умови визначення аналогічного договору щодо частини виконання такого договору (пункт 2.1.2 Скарги) - дискримінаційні умови визначення аналогічного договору щодо надання документів, що підтверджують виконання такого договору (пункт 2.1.3 Скарги). Рішенням від 22.10.2021 №23987-р/пк-пз Антимонопольний комітет України задовольнив вимоги щодо усунення дискримінаційних умов щодо визначення аналогічного договору (за пунктами 2.1.1, 2.1.2, 2.1.3 Скарги) у повному обсязі (сторінки 11 та 12 відповідного рішення).
У зв'язку з вищевикладеним, вимагаємо внести такі зміни до тендерної документації із закупівлі UA-2021-11-19-004562-b у частині аналогічного договору, змінивши визначення аналогічного договору у цій закупівлі відповідно до рішення Антимонопольного комітету. При цьому при визначенні документів, що підтверджують виконання таких договорів, встановити, що у разі виконання аналогічного договору в інших державах, відмінних від України, учасник надає документи, передбачені в іноземній державі та підтверджують введення в експлуатацію обладнання (системи, комплексу та інше), які були предметом аналогічного договору.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга UA-2021-09-17-005493-b.pdf 09.12.2021 17:46
- рішення від 22.10.2021 №23987.pdf 09.12.2021 17:46
- соглашение о совместной деятельности.pdf 09.12.2021 18:32
- аналогичній договор с переводом.pdf 09.12.2021 18:32
- Відповідь на вимогу.pdf 13.12.2021 16:45
Дата подачі:
09.12.2021 18:33
Вирішення:
Служба автомобільних доріг у Луганській області розглянула вашу вимогу щодо внесення змін до тендерної документації із закупівлі UA-200201-11-19-004562-b у частині аналогічного договору та зміни визначення аналогічного договору відповідно до рішення Антимонопольного комітету України у закупівлі № UA-2021-09-17-005493-b та визнала її такою, що не підлягає задоволенню виходячи з наступного.
Відповідно до частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Частиною 2 статті 24 Закону замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів.
Відповідно до частини 1 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
Частиною другою цієї статті передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості - один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до частини 8 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, встановленого до внесення змін до тендерної документації.
Замовником через електронну систему закупівель опубліковано понад п яти оголошень з аналогічним предметом закупівлі. Однак, за жодною із закупівель вимоги тендерної документації щодо аналогічних договорів не оскаржено та не оскаржуються до Антимонопольного комітету України.
Ваше посилання на рішення Антимонопольного комітету України у закупівлі № UA-2021-09-17-005493-b з вимогою щодо внесення змін до ТД є протиправним, оскільки не є преюдиційним. Преюдиція - це обов`язковість фактів, установлених судовим рішенням, що набуло законної сили, в одній справі для суду при розгляді інших справ. Преюдиційно встановлені факти не підлягають доказуванню.
Рішення Антимонопольного комітету України за поданими об’єктами оскарження скаргами не є актом преюдиції.
Відповідно до роз’яснень органу оскарження рішення АМКУ виносяться відповідно до позицій кожної окремої скарги, поданої суб’єктом оскарження на вимоги тендерної документації у кожній конкретній закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
13.12.2021 16:45
Скарга
Виконана замовником
Скарга щодо дискваліфікації учасника
Номер:
67982efcc0bc47e499c3da535ca3afae
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-19-004562-b.a3
Назва:
Скарга щодо дискваліфікації учасника
Скарга:
СКАРГА
про скасування рішення
Замовником СЛУЖБОЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2021-11-19-004562-b за предметом: «ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». Послуги з поточного середнього ремонту – влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 55 + 000 — км 57 + 000 автомобільної дороги державного значення Т-13-02 Контрольно-пропускний пункт “Танюшівка” — Старобільськ — Бахмут у Луганській області (з розробкою проектної документації) ДК 021:2015 – 45233142-6– Ремонт доріг.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_Інтер-Форд.docx 11.01.2022 15:06
- Додаки.pdf 11.01.2022 15:06
- Скарга.pdf 11.01.2022 15:06
- ПП від 11.01.22 оплата скарги.pdf 11.01.2022 15:37
- рішення від 13.01.2022 №646.pdf 13.01.2022 16:52
- Інформація про резолютивну частину рішення від 24.01.2022 №1371.pdf 25.01.2022 12:29
- рішення від 24.01.2022 №1371.pdf 27.01.2022 16:32
- Пояснення до АМКУ по Скарзі за рішенням 646-рпк від 13.01.2022.pdf 18.01.2022 16:03
- Пояснення на АМКУ по Інтер-форт - платіжне доручення.doc 18.01.2022 16:03
- Протокол виконання рішення АМКУ.pdf 01.02.2022 15:24
- Повідомлення АМКУ щодо задоволення скарги ІНТЕР-ФОРТ.pdf 01.02.2022 15:24
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.01.2022 16:03
Дата розгляду скарги:
24.01.2022 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.01.2022 16:53
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
27.01.2022 16:33
Дата виконання рішення Замовником:
01.02.2022 15:24
Коментар замовника щодо усунення порушень:
виконання рішення АМКУ
Задовільнена:
Так
Скарга
Виконана замовником
Скарга про порущення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
e1869f63adb5496fb30fa2f4dbdebc37
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-19-004562-b.c2
Назва:
Скарга про порущення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
СКАРГА
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
СЛУЖБОЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ (далі - Замовник) 19.11.2021 було оприлюднено оголошення та тендерну документацію щодо закупівлі послуг: «ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». Послуги з поточного середнього ремонту – влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 55 + 000 — км 57 + 000 автомобільної дороги державного значення Т-13-02 Контрольно-пропускний пункт “Танюшівка” — Старобільськ — Бахмут у Луганській області (з розробкою проектної документації) ДК 021:2015 – 45233142-6– Ремонт доріг. Ідентифікатор закупівлі UA-2021-11-19-004562-b● b219d511838c4397bb669af7dcc44d5d.
Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, свої Пропозиції для участі у Процедурі закупівлі подали наступні учасники:
Учасник
ТОВ "ІНТЕР-ФОРТ"
ТОВ ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ СИСТЕМС
06.01.2022 Замовником було опубліковано Протокол розгляду тендерних пропозицій (далі – Протокол), яким відхилено пропозицію ТОВ «Лайт Енерджі Системс» як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Вважаємо, що відхилення Замовником пропозиції скаржника з означених вище причин є безпідставним, таким, що порушує законодавство у сфері державних закупівель, та перешкоджає скаржнику у можливості брати участь на рівні з іншими учасниками у публічній закупівлі. Відхилення тендерної пропозиції скаржника у такий спосіб порушує право на участь у закупівлі та має бути відновлено за результатами розгляду даної скарги.
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) сумлінна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям та зловживанням.
Відхилення тендерних пропозицій відбувається виключно у відповідності до вимог чинного законодавства, зокрема, у п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону передбачено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
У абзаці першому ч. 3 ст. 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Лайт Енерджі Системс» відбулося з порушенням вказаних положень Закону, внаслідок чого рішення Замовника у вигляді Протоколу розгляду тендерних пропозицій від 06.01.2022 є незаконним та має бути скасовано за результатами розгляду даної скарги.
Відповідно до Протоколу розгляду тендерних пропозицій від 06.01.2022 підставою для відхилення Пропозиції Скаржника було наступне:
«Відповідно до п. 2 р. ІІІ. «Інструкція з підготовки Тендерної пропозиції» Замовник передбачив відповідну умову: «На підтвердження факту покриття гарантії грошовою масою, Учасник у складі Тендерної пропозиції надає довідку установи гаранта, що свідчить про наявність повного грошового забезпечення (покриття грошовою масою) за гарантією на відповідному рахунку Учасника та про те, що строк дії наявного на рахунку Учасника грошового забезпечення (покриття грошовою масою) є не меншим, ніж строк дії банківської гарантії, під яку Учасником надано це грошове забезпечення (покриття грошовою масою) а також доказ транзакції (платіжний документ з відповідним доказом проведення банківської операції (печатка, штемпель, штрихкод, тощо, банківської установи))». Учасник у складі документів до власної тендерної пропозиції на виконання вимог Замовника по забезпеченню тендерної пропозиції не надав платіжний документ що містить доказ транзакції (платіжний документ з відповідним доказом проведення банківської операції) що суперечить вимогам Тендерної документації. Натомість Учасник у означеному вище файлі надав виписку банку АТ «КРЕДИТ ДНІПРО» від 17.12.2021 р. по особливому рахунку Учасника, яка не є платіжним документом у розумінні Постанови Національного Банку України № 22 від 21.01.2004 р. «Про затвердження Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті» з огляду на наступне: Відповідно до зазначеної постанови платіжні документи - засіб певної форми на паперовому, електронному чи іншому виді носія інформації, використання якого ініціює переказ коштів з відповідного рахунку платника. Зазначена інструкція встановлює правила використання таких видів платіжних інструментів: Меморіальний ордер, платіжне доручення, платіжні вимоги- доручення, платіжні вимоги, розрахунковий чек, інкасове доручення. Слід зазначити, що ці ж саме вимоги визначені у Законі України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні» за якими платіжний документ – засіб певної форми на паперовому, електронному чи іншому виді носія інформації, який використовується для ініціювання переказів. Ініціатором переказу може бути платник, а також обтяжувач чи отримувач у разі ініціювання переказу за допомогою платіжної вимоги при договірному списанні та в інших випадках, передбачених законодавством і стягувач, що отримує відповідне право включно на підставі визначених законом виконавчих документів у випадках, передбачених законом. Ініціювання переказу проводиться шляхом: 1) подання ініціатором до банку, в якому відкрито його рахунок, розрахункового документа; 2) подання платником до будь-якого банку документа на переказ готівки і відповідної суми коштів у готівковій формі; 3) подання ініціатором до відповідної установи - учасника платіжної системи документа на переказ, що використовується у відповідній платіжній системі для ініціювання переказу; 4) використання держателем електронного платіжного засобу для оплати вартості товарів і послуг або для отримання коштів у готівковій формі; 5) подання обтяжувачем чи отримувачем платіжної вимоги при договірному списанні; 6) надання клієнтом банку, що його обслуговує, належним чином оформленого доручення на договірне списання; 7) внесення готівкових коштів для подальшого переказу за допомогою платіжних пристроїв. Ініціювання переказу здійснюється за такими видами розрахункових документів: 1) платіжне доручення; 2) платіжна вимога-доручення; 3) розрахунковий чек; 4) платіжна вимога; 5) меморіальний ордер. Будь який із вище зазначених та законодавчо передбачених для документа, що підтверджує ініціювання переказу (транзакцію) Учасник закупівлі - ТОВ «ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ СИСТЕМС» в складі документів до тендерної документації – не надав, тим самим безпосередньо порушив законні вимоги Замовника, викладені у Тендерній документації. Згідно положень ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо процедури закупівлі: - не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Відповідно до вищенаведеного, керуючись ч. 10 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» приймаю наступне рішення: Відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ СИСТЕМС» відповідно до ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства) та розмістити на сторінці закупівлі у складі електронної системи закупівель, інформаційно-телекомунікаційної системи «Prozorro» відповідну інформацію.
Однак, відхилення пропозиції скаржника з даних підстав є неправомірним, оскільки Замовником вимагалось надання саме: доказу транзакції по банківській гарантії (платіжний документ з відповідним доказом проведення банківської операції (печатка, штемпель, штрихкод, тощо, банківської установи), а не тих документів, які перелічені у Протоколі.
На виконання вимоги Замовника, закріпленої у тендерній документації, скаржником надано платіжний документ з відповідним доказом проведення банківської операції, який містить штемпель банківської установи, а саме: виписку по особовому рахунку за період з 17.12.2021 по 17.12.2021, яка була сформована Відділенням «Центральне» АТ «БАНК «КРЕДИТ ДНІПРО» в м.Харків(дата формування 17.12.2021, оператор Максименко Вікторія Вадимівна) та яка містить усі необхідні дані, які підтверджують факт транзакції, а саме:
- дата проводки (тобто дата транзакції) 17.12.2021;
- валюти 980 гривня;
- вхідний залишок 571176,65;
-оборот Кт 276300,00;
- призначення платежу – грошове покриття по гарантії № 325Т/UAH/8403від 17.12.2021;
- штамп банку та підпис уповноваженої особи, що підтверджують реальний факт здійснення транзакції, як того вимагає Замовник;
- інші необхідні реквізити.
Відповідно до п. 61 розділу IV ПОЛОЖЕННЯ про організацію бухгалтерського обліку, бухгалтерського контролю під час здійснення операційної діяльності в банках України, затвердженого Постановою Правління НБУ від 04.07.2018 № 75, форма особових рахунків затверджується банком самостійно залежно від можливостей програмного забезпечення. Особові рахунки та виписки з них мають містити такі обов'язкові реквізити:
1) номер особового рахунку;
2) дату здійснення останньої (попередньої) операції;
3) дату здійснення поточної операції;
4) код банку, у якому відкрито рахунок;
5) код валюти;
6) суму вхідного залишку за рахунком;
7) код банку-кореспондента;
8) номер рахунку кореспондента;
9) номер документа;
10) суму операції (відповідно за дебетом або кредитом);
11) суму оборотів за дебетом та кредитом рахунку;
12) суму вихідного залишку.
Пунктом 62 цього Положення встановлено, що виписки з особових рахунків клієнтів є підтвердженням виконаних за день операцій і призначаються для видачі або відсилання клієнту.
Порядок, періодичність друкування та форма надання виписок (у паперовій/електронній формі) із особових рахунків клієнтів обумовлюються договором банківського рахунку, що укладається між банком і клієнтом під час відкриття рахунку.
Таким чином, перелічені дані у Виписці з особового рахунку безумовно та однозначно є доказом транзакції, оскільки виписка та інформація в ній є платіжним документом (підтверджує факт здійснення оплати (транзакції) з відповідним доказом проведення банківської операції).
Умовами тендерної документації не вимагалося надавати платіжне доручення, вимагалося надати доказ транзакції – платіжний документ з відміткою банку. При цьому ні Замовником, ні чинним законодавством не встановлено визначення поняття «платіжний документ». Замовник не зазначив у тендерній документації, який саме платіжний документ необхідно надати та яким вимогам він має відповідати.
Натомість, у Протоколі про відхилення тендерної позиції під визначенням платіжного документу насправді надається визначення поняття платіжного інструменту (не документу, як вимагається у тендерній документації).
Відповідно до пункту 1.31 статті 1 Закону України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні» платіжний інструмент - засіб певної форми на паперовому, електронному чи іншому носії інформації, який використовується для ініціювання переказів. До платіжних інструментів належать документи на переказ та електронні платіжні засоби. У пункті 1.35 цієї ж статті встановлено, що розрахунковий документ - документ на переказ коштів, що використовується для ініціювання переказу з рахунка платника на рахунок отримувача.
Аналогічні визначення містяться у Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженій Постановою Правління НБУ від 21.01.2004 № 22, за якою платіжне доручення - розрахунковий документ, що містить письмове доручення платника обслуговуючому банку про списання зі свого рахунку зазначеної суми коштів та її перерахування на рахунок отримувача; платіжні інструменти - засіб певної форми на паперовому, електронному чи іншому виді носія інформації, використання якого ініціює переказ коштів з відповідного рахунку платника.
Тобто, такі розрахункові документи, як: 1) платіжне доручення; 2) платіжна вимога-доручення; 3) розрахунковий чек; 4) платіжна вимога; 5) меморіальний ордер, які на думку Замовника мав би надати учасник, використовуються лише на стадії ініціювання переказу та не можуть взагалі підтверджувати факт транзакції. Тоді як банківська виписка з переліченими вище реквізитами та відповідним штампом є документом, який підтверджує сам факт транзакції (перерахування коштів) по банківській гарантії.
З огляду на зазначене, пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної підстави.
Слід зазначити, що орган оскарження з даного приводу вже сформував свою позицію, оскільки за подібних обставин для відмови у Рішенні №19244-р/пк-пз від 25.08.2021 Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель встановила порушення цим же Замовником (СЛУЖБОЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ) вимог антимонопольного законодавства, оскільки останній не довів та документально не підтвердив, що дата проводки не є доказом транзакції.
Також за подібних обставин ПОСТІЙНО ДІЮЧА АДМІНІСТРАТИВНА КОЛЕГІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ у своєму Рішенні № 1317-р/пк-пз від 22.01.2020 визнала банківську виписку по особовому рахунку у якості документу, який підтверджує факт перерахування коштів по банківській гарантії та встановила порушення Замовником вимог антиконкурентного законодавства.
Відповідно до ст. 18 Закону, за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси ТОВ «ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ СИСТЕМС» можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення Пропозиції Скаржника.
За таких обставин, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ПРОСИМО:
1. Прийняти рішення, яким встановити порушення процедури закупівлі.
2. Зобов'язати СЛУЖБУ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ скасувати Протокол розгляду тендерних пропозицій від 06.01.2022 в частині відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ СИСТЕМС» за процедурою закупівлі «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». Послуги з поточного середнього ремонту – влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 55 + 000 — км 57 + 000 автомобільної дороги державного значення Т-13-02 Контрольно-пропускний пункт “Танюшівка” — Старобільськ — Бахмут у Луганській області (з розробкою проектної документації) ДК 021:2015 – 45233142-6– Ремонт доріг, номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-11-19-004562-b ● b219d511838c4397bb669af7dcc44d5d.
3. Скаргу розглядати за участі ТОВ «ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ СИСТЕМС».
Додаток (в електронній формі у форматі pdf):
1. Банківська гарантія №325Т/UAH/8403 від 17.12.2021;
2. Банківська ліцензія;
3. Договір про встановлення ліміту на випуск покритих гарантій (в тому числі частково) №100321-Г від 10.03.2021;
4. Довіреність № 179 від 09.11.2021;
5. Довідка про наявність повного грошового покриття по банківській гарантії No325Т/UAH/8403 від 17.12.2021;
6. Виписка по особовому рахунку за період з 17.12.2021 по 17.12.2021;
7. Виписка з ЄДРПОУ.
8. Рішення №19244-р/пк-пз від 25.08.2021.
9. Рішення № 1317-р/пк-пз від 22.01.2020.
10. Лист банку щодо відображення транзакцій у банківській виписці.
Пов'язані документи:
Учасник
- 1. Скарга ТОВ ЛАЙТ до АМКУ вих.№4 від 11.01.2022 р. 11.01.2022 11:16
- 2. Додатки до скарги ТОВ ЛАЙТ до АМКУ вих.№4 від. 11.01.2022 р. 11.01.2022 11:16
- 3. Платіжне доручення №2401 від 11.01.2022 р. 11.01.2022 14:18
- Рішення від 13.01.2022 № 639.pdf 13.01.2022 16:33
- Інформація про резолютивну частину рішення від 24.01.2022 № 1367.pdf 25.01.2022 11:58
- Рішення від 24.01.2022 № 1367.pdf 27.01.2022 11:46
- Пояснення до АМКУ по рішенню № 639-рпк-пз від 13.01.2022.pdf 18.01.2022 16:48
- Пояснення на АМКУ по Лайт Енерджи - платіжне доручення 1.doc 18.01.2022 16:48
- Повідомлення АМКУ щодо задоволення скарги ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ СИСТЕМС.pdf 01.02.2022 15:22
- Протокол виконання рішення АМКУ.pdf 01.02.2022 15:22
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.01.2022 12:04
Дата розгляду скарги:
24.01.2022 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.01.2022 16:34
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
27.01.2022 11:46
Дата виконання рішення Замовником:
01.02.2022 15:22
Коментар замовника щодо усунення порушень:
виконання рішення АМКУ
Задовільнена:
Так