-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
- 3
Електрична енергія та супутні послуги
КПІ корпуса
Завершена
73 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 366 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 366 000.00 UAH
Період оскарження:
19.11.2021 12:14 - 16.12.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Проект договору
Номер:
ae26071d1172440ca3abd0ba229911ce
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-19-001605-c.b1
Назва:
Проект договору
Вимога:
Шановний замовнику, просимо вас внести зміни у договір по пунктах, які суперечать чинному законодавству, та встановлюють неправомірні вимоги для постачальників, а саме: п. 1.2, 4.3 вартість договору включає в себе тариф на послуги з передачі електричної енергії але в договорі відсутні положення про відшкодування збитків за невиконання або невідповідне виконання умов договору, в т.ч. за дострокове розірвання договору.
Нема положення про відшкодування Споживачем збитків при порушенні строків розрахунку з Постачальником.
П. 11.4 необхідно викласти у наступній редакції: «Сторони зобов'язані негайно повідомити про форс-мажорні обставини та протягом 14 днів з дати їх виникнення надати підтверджуючі документи щодо їх настання відповідно до чинного законодавства, а саме довідку Торгово-промислової палати України або регіональної торгово-промислової палати».
Просимо внести зміни в п. 12.6 Договору, адже факт неналежного виконання Договору постачальником може бути признаним в односторонньому порядку, що не є правомірним.
П.п. 4 п. 13.2 Договору – для пролонгації , у відповідності до ч. 5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» підтверджуючі документи визначає споживач.
П. 4.11 потрібно також змінити, адже згідно чинного законодавства, Постачальник зобов’язаний виписувати податкову накладну за касовим методом тобто зведену накладну один раз на місяць, по факту повного розрахунку.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.11.2021 08:39
Вирішення:
внесено зміни до тендерної документації Додаток 4.
п. 12.6 та 13.2 проєкту договору - без змін.
стосовно П. 4.11 проєкту договору повідомляємо:
В пункті 4.1.11 зазначено, що постачальник відповідно п.201.10 та ст. 201 ПКУ має скласти податкову накладну Споживачу на постачання товару в установлені терміни та зареєструвати її в Єдиному реєстрі. Датою виникнення податкових зобов’язань, у разі постачання товарів з оплатою за рахунок бюджетних коштів є дата зарахування таких коштів на банківський рахунок Постачальника. Оскільки, в п.4.10. даного договору зазначено, що джерело фінансування є кошти Державного бюджету України та в розділі 14. Із зазначених реквізитів КПІ Ім. Ігоря Сікорського видно, що оплати будуть здійснюватися з рахунку, що відкритий в ДКСУ в м. Києва. Таким чином, у разі якщо оплата за товари здійснюється за рахунок бюджетних коштів, дата виникнення податкових зобов’язань за операцією з постачання таких товарів повинна визначатися відповідно до п.187.7 статті 187 ПКУ на дату зарахування таких грошових коштів на банківський рахунок.
Нагадаємо, що відповідно до п.п. 14.1.266 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) касовий метод – це метод податкового обліку, за яким дата виникнення податкових зобов’язань визначається як дата зарахування (отримання) коштів на банківський рахунок (у касу) платника податку або дата отримання інших видів компенсацій вартості поставлених (або тих, що підлягають поставці) ним товарів (послуг), а дата виникнення права на податковий кредит визначається як дата списання коштів з банківського рахунка (видачі з каси) платника податку або дата надання інших видів компенсацій вартості поставлених (або тих, що підлягають поставці) йому товарів (послуг).
Зведена податкова накладна складається Постачальником на товари, поставка яких має ритмічний характер.
Оскільки, оплата за фактичну спожиту електроенергію здійснюється за підписаним Актом прийняття-передавання електричної енергії за місяць, тому вважаємо, що Постачальник не зобов’язаний складати зведену податкову накладну.
Додатково повідомляємо, що для КПІ ім. Ігоря Сікорського податкова накладна за операцією постачання товарів, оплата за які здійснюється за рахунок бюджетних коштів, складена платником податку не на дату отримання таких коштів на банківський рахунок Постачальника, а на дату відвантаження товару, є такою, що складена з порушенням норм ПКУ та не відповідає первинним (бухгалтерським) документам, отже така податкова накладна не може бути підставою для віднесення сум ПДВ, зазначених у ній, до податкового кредиту.
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
8f98808cc90d490180c5a59cfc584464
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-19-001605-c.a3
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ електро Сікорського хеш.pdf 02.02.2022 11:11
- Ответ № 77.pdf 02.02.2022 11:11
- Ответ № 81.pdf 02.02.2022 11:11
- Скріншо 4.png 02.02.2022 11:11
- скріншот 3.png 02.02.2022 11:11
- скріншот продовження.png 02.02.2022 11:11
- скріншот.png 02.02.2022 11:11
- ХЕШ запит.pdf 02.02.2022 11:11
- ХЕШ пояснення.pdf 02.02.2022 11:11
- рішення від 04.02.2022 №2343.pdf 04.02.2022 15:07
- інформація про перенесення розгляду скарги від 15.02.2022 №456.pdf 17.02.2022 09:14
- інформація про перенесення розгляду скарги від 13.04.2022 № 691.pdf 13.04.2022 15:40
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.04..2022 № 3921.pdf 20.04.2022 11:46
- рішення від 19.04.2022 № 3921.pdf 20.04.2022 13:31
- Відповідь UA-2021-11-19-001605-c.a3.docx 09.02.2022 15:07
- Відповідь UA-2021-11-19-001605-c.a3.pdf 09.02.2022 15:07
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.02.2022 13:05
Дата розгляду скарги:
15.02.2022 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.02.2022 15:07
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.04.2022 13:31
Дата виконання рішення Замовником:
04.05.2022 15:35
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Виконано рішення АМКУ № 3921-р/пк-пз від 19.04.2022
Задовільнена:
Так
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
5aca9b01fe1d4417911042215b807649
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-19-001605-c.b2
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ електро Сікорського.pdf 28.12.2021 08:39
- рішення від 30.12.2021 № 28722.pdf 30.12.2021 18:40
- інформація про перенесення від 13.01.2022 № 114.pdf 14.01.2022 09:48
- інформація про резолютивну частину рішення від 24.01.2022 № 1377.pdf 25.01.2022 13:42
- рішення від 24.01.2022 №1377.pdf 27.01.2022 16:06
- Відповідь UA-2021-11-19-001605-c.b2.docx 31.12.2021 13:05
- Відповідь UA-2021-11-19-001605-c.b2.pdf 31.12.2021 13:05
- Протокол_розгляду_ТП_2 відхилення Енерго-простір.pdf 28.01.2022 15:22
- Протокол_розгляду_ТП1 відхилення Енергетичні-Рішення.pdf 28.01.2022 15:22
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.12.2021 16:06
Дата розгляду скарги:
13.01.2022 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.12.2021 18:40
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
27.01.2022 16:06
Дата виконання рішення Замовником:
28.01.2022 15:22
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Виконано рішення АМКУ
Задовільнена:
Так